Hirdetés

2020. augusztus 8., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Yany


Yany
(addikt)

És mi van vajon azokkal a tulajdonosokkal, akiknek VW járműve egyszerűen a gyártó hitelvesztésének okán csökken az értéke? Magyarul: a VW hazudott és lerakódik az emberekben, hogy olyan kocsit ne, mert kamu adatokkal szolgál. Mindegy, hogy Diesel üzemű, vagy milyen autó, egy hiteltelen gyártó termékéről van szó. Vagyis csökkent értéken tudsz megválni tőle, akármilyen motor is van benne.

Asus Zenbook bemutató: https://youtu.be/xUXRAVZlGto

(#2) VANESSZA1


VANESSZA1
(őstag)

Rohadt mocsok banda. 1x volt VW-m soha többet. 🤮

Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD

(#3) myckie2 válasza Yany (#1) üzenetére


myckie2
(senior tag)

A valóságban csökkent az értékük? Mert nem úgy vettem észre.

"For every man there is a cause which he would gladly die for."

(#4) Yany válasza myckie2 (#3) üzenetére


Yany
(addikt)

Nem tudom, hogy van-e erre megbízható kutatás, én csak a környezetemből (meg őszintén szólva magamból) tudok kiindulni. Egy gyártó hozzáállása engem is befolyásol a termékeinek megvásárlásakor és azt gondolom, hogy joggal áll hozzá minden vásárló hasonlóan. Mondom ezt VW tulajként. Pár hónapja volt egy kanyarom, hogy megváljak a kocsitól, de a buli érdeklődés hiányában elmaradt. Sokkal jobb az autó, mint amit a közvélemény kialakított magában nem kis részben ennek a cirkusznak a kapcsán. Hiába benzines, a személyes beszélgetések egyértelműen kialakult antipátiát sugároznak a kocsi motorjával szemben. (mondjuk a TSI is gondoskodott a saját renoméjáról).

Asus Zenbook bemutató: https://youtu.be/xUXRAVZlGto

(#5) kymera


kymera
(senior tag)

Nem vagyok VW fanatikus , de azért azt ne felejtsük el hogy más gyártók is ugyanezt tették !

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#6) M5Norbi válasza kymera (#5) üzenetére


M5Norbi
(őstag)

Pontosan.
Csak ők más módszerrel ami jogilag nem támadható.

Egyébként csak és kizárólag olyannak adnék kártérítést aki miután a nagy környezettudatosság jegyében vette ezt az autót utána olyat vett ami valóban az.

Pl ha már említett USA-ban. Vajon hányan vettek utána valami sokkal "környezetbarátabb" pickupot vagy más batárt.

[ Szerkesztve ]

Az a helyzet főnök hogy helyzet van,nem is hogy helyzet szinte már szituáció.....

(#7) VANESSZA1 válasza kymera (#5) üzenetére


VANESSZA1
(őstag)

Nyilván. Én nem vagyok német autópárti. Nekem nem jönnek be. Véleményem szerint autót a japánok tudnak csinálni.
De nem is ez a lényeg, mert így van verseny, így kapja mindenki amit akar.
Az is biztos, hogy nem egyedüliként csinálták ezt, és csak a német kormánynak köszönhetően menekültek meg.
És az is biztos hogy az amcsik azért támadták be a német autóipart, hogy helyet csináljanak a Tesla-nak.
De a gusztustalan, hogy a földrész egyik felén majdnem a fele autó árát visszakapja a vásárló, a másik felén meg KUSS! van neked, nincs jogod még szinte szólni se, nemhogy pénzvisszatérítés lesz.
Mi a garancia, hogy nem teszik meg ezt ismét?? Lett valamilyen szabályozás valóztatva, minden megy szinte tovább mert a kormányokon nagy az autóipari nyomás, hogy bármikor az utcára ereszthetnek 50000-100000 embert akit az állam kell eltartson.

A másik, hogy mindezt ugyanúgy a végfelhasználóval fizettetik ki. Ocsó lesz az elektromos autó, mert kevesebb alkatrész, kevesebb munkafázis, egyszerűbb építés szükséges hozzá. Ennek ellenére MINDEN kereskedésbe azt látom, hogy baromi drága. Lesz itt profit, kifizettetik még a kőolajkiesés árát is az elektron az autógyártók.. :W

Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD

(#8) Yany válasza M5Norbi (#6) üzenetére


Yany
(addikt)

Én aláírnám azonnal, ha valamennyi kompenzációt ténylegesen kapok. Dízelt eleve ezért kerültem és egy Leaftől e-Niroig vezető skálán sokmindenbe szívesen beleugranék inkább.

Asus Zenbook bemutató: https://youtu.be/xUXRAVZlGto

(#9) M5Norbi válasza Yany (#8) üzenetére


M5Norbi
(őstag)

De kompenzációt csak diesel tulajok kaptak.
A TSI nem csalt sőt az elég jó károsanyagkibocsátás terén.

[ Szerkesztve ]

Az a helyzet főnök hogy helyzet van,nem is hogy helyzet szinte már szituáció.....

(#10) spirit007


spirit007
(senior tag)

Pertársaság nélkül hozzá se kezdjenek a károsultak!
Úgy legalább van 50% esély.... különben:
"(Jobb felől üt) nekem fütyöl,
(Bal felől üt) s nekem fütyöl"

(#11) Reggie0 válasza Yany (#4) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Nem nagyon csokkent az erteke, sot itt a balkanon relativan meg tobbet is er egy csaloszoftveres, mint a frissitett gyengebb valtozat. Nyugaton mar mas, mivel ott a hatosagok buntetik a csaloszoftveres auto hasznalatat.

(#12) Tetsuo


Tetsuo
(aktív tag)

A Volkswagennek nagyot kell alakítania az elektromos termékággal, hogy behozzák a(z amyagi és) presztízsveszteséget.

(#13) d@minator válasza myckie2 (#3) üzenetére


d@minator
(addikt)

Relatíve a vásárlókedv csökkent a márka iránt. De nem emiatt hanem főleg az elcseszett TSI-k miatt.
Szerelők szerint ferdeszemüektől kell autót venni (már ami a megbízhatóságot illeti).

(#14) DjFlanker válasza VANESSZA1 (#7) üzenetére


DjFlanker
(tag)

"És az is biztos hogy az amcsik azért támadták be a német autóipart, hogy helyet csináljanak a Tesla-nak."

Ez nettó hülyeség. Az USA piacon a Tesla még a mostani beindult gyártással is marginális szereplő darabszámra. Mind a piac, mind a vevők számára lényegtelen volt hogy vannak-e ott WV dízelek vagy sem, a Tesla szempontjából.

"De a gusztustalan, hogy a földrész egyik felén majdnem a fele autó árát visszakapja a vásárló" Lehet az USA-t szidni, de fogyasztóvédelemben mérföldekkel mindenki előtt járnak.

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#15) enté válasza Yany (#1) üzenetére


enté
(csendes tag)

Én mi van azokkal az emberekkel akiknek az élettartama a gázolaj (és más üzemanyagok) égéstermékei miatt csökkent? Mert ha ezzel végigfutna egy sikeres per, akkor az összes gyártó végleg lehúzhatná a rolót.

(#16) M5Norbi válasza enté (#15) üzenetére


M5Norbi
(őstag)

Na igen.
Én ezért gondolom úgy hogy sokkal inkább a közösségi kártérítést kellett volna erőltetni.
Zöldítsenek annyit a világon hogy ez a plusz környezetszennyezés kvázi kiegyenĺitődjön.

Szép hogy az egyének kaptak de valljuk be az autók használata során ez nekik nem okozott nagy kárt.

Az a helyzet főnök hogy helyzet van,nem is hogy helyzet szinte már szituáció.....

(#17) Tetsuo válasza enté (#15) üzenetére


Tetsuo
(aktív tag)

Egyetértek, fejenként 10 dollár a föld minden népének... :D

(#18) KisDre válasza Yany (#1) üzenetére


KisDre
(senior tag)

Ez így elég absztrakt és nehezen megfogható. Egy Golf II-nek vagy egy Bogárnak csökkent az értéke ettől? Aligha hiszem. Az új autóknál ez fent állhat persze, csak hogy ezzel meg eleve mit kezdesz? Az autós piacnál úgy is amennyire laikusként én látom, inkább a márkát meg az extrákat fizeted meg. (szerk.: Legalább is manapság)

[ Szerkesztve ]

KisDre.artstation.com

(#19) dajkopali válasza KisDre (#18) üzenetére


dajkopali
(HÁZIGAZDA)

elég off, de leírom, mert számomra fontos emlék, és némileg ide kapcsolódik
volt egy főnököm, végzettségét tekintve építész, de valami halál praktikus faszi, hulla racionalista, a túlzásig, így rá is jött, hogy ő kereskedőnek jó, azt is csinálta egy idő után
egyszer kissé piásan azzal fogadott, hogy hosszú hónapok munkájával csinált egy nagy kimutatást az általa kedvelt autókról, és mivel képben volt, többségében valós adatokkal dolgozott
ott volt minden, anyagköltség, fejlesztés, biztonsági előnyök és hátrányok, teljesítmény, dizájn, apámfaxa, szinte minden, ami költségoldalon megjelenik
a kérdése tök egyszerű volt: "na, ezeknek az autóknak az előállítása X forintba kerül - szerinted hogy van az, hogy a vételár az egyiknél 2X, a másiknál 3X, a harmadiknál 4X? - látod, én is ebből élek"

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#20) Reggie0 válasza dajkopali (#19) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Ugy, hogy a tudassal semmi sem dragul linearisan. Nem csak az autoknal van igy.

(#21) hallador válasza Yany (#1) üzenetére


hallador
(addikt)

Igen annyira veszítenek az árukból a VW dieselek, hogy hegyekben viszik be az országban a dieset VW-ket, és Skodákat, a másik mutatója, hogy bármelyik modern gyártó folyamatosan fejleszti a diesel gépeket. Kezdve a Peuget-ól, a Mercedesig.
Akkor ugye minden gyártó hiteltelen neked, mert a Renault, Mercedes, BMW, de még a Lexus-ról is kiderült, Ne legyünk tipikus képmutató, házmester emberek, amit amúgy nagy szokás otthon.
Csak abból nem lett balhé. Tudod, ez olyan, hogy ez egyik politikus elmondja, hogy "loptunk" azért a amelyik nem mondja ugyanúgy lop, csak arról el sem tudod képzelni nem? Ahha...

(#2) VANESSZA1

A nemzetközi helyzet egyre fokozódik. Vigyázz mást se vegyél, mert azok nem mondták, akkor nincs is... Fújj, te csak biciklivel járj. Ne legyél már ennyire naiv, mert már nekem fáj...

(#14) DjFlanker

Ez nem innen indul, hanem onnan, hogy elsősorban az USA autóipar világpiaci szerepe eltörpült az elmúlt időben. Ez Európában a Volkswagennek köszönhető. A Ford van még Európában gyakorlatilag bármilyen USA autóipari cég jelentősége 0. A Kínai piacon való jelentősége is komolyan csökken, ami ma a föld legnagyobb autópiaca. A Tesla viszont Kínában nagyon is ott van.
Szóval, ha nem klasszikus Magyarország a föld csakrája felfogást félreteszed, akkor az USA autóipar nagyon visszaesett.
Persze, hogy benne van a kezük. Naiv aki nem ezt hiszi.

A másik, hogy az USA fogyasztóvédelem ekkora esetekben csak akkor képes működni, ha egy kád pénzt szánnak rá, hogy pereljenek, mert a gyakorlati fogyasztóvédelem, ott sem annyira létezik, hanem abban rejlik, hogy a cégek félnek a perektől.
Cserében nem létezik az egy évnél több garancia, de a 3 - 6 hónap az általános pontosan a fentebb leírt dolgok miatt.

Ott nem fogsz 10 éves autó garanciával találkozni, mint pl a egy Suzuki (motor váltó turbó, hybrid rendszer) esetében.

Abban egyetértünk, hogy a fogyasztóvédelemben előrébb járnak.

[ Szerkesztve ]

The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [HP EliteBook 830 G6, I7 32GB 2TB, HP ProBook 430 G5, I5 32GB 1TB ; Debian Stretch; Linux Mint 20, Ubuntu 20.04, OpenSuse Leap 15.2 ; ASUS ZenBook UX333FA I3;]

(#22) Reggie0 válasza hallador (#21) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Az is kozrejatszik, hogy USA-ban a hosszabb garikat inkabb a kereskedok/flottakezelok es biztositok adjak, nem a gyartok. Ott lenyegeben van egy extra reteg a vevo es a gyarto kozott, ami ezzel foglalkozik, nyilvan igy a piaci verseny is sokkal jobb, mert nem annyira gyartohoz kotott csomag resze, mint europaban.

(#23) hallador válasza Reggie0 (#22) üzenetére


hallador
(addikt)

Igen pontosan. A gyártók kihúzzák magukat ez alól. Hiszen sokkal nagyobb hagyománya van a bérautózásnak, és a flottakezelésnek, mint Európában. Ez szerintem is így van.

The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [HP EliteBook 830 G6, I7 32GB 2TB, HP ProBook 430 G5, I5 32GB 1TB ; Debian Stretch; Linux Mint 20, Ubuntu 20.04, OpenSuse Leap 15.2 ; ASUS ZenBook UX333FA I3;]

(#24) Reggie0 válasza hallador (#23) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Viszont mennyivel olcsobb kint egy auto, foleg egy amerikai. Szerintem sokkal jobb az, mint ami ott van. Ok, nincs hagyomanya a minosegi autogyartasnak, van par jo autojuk, ami feligmeddig jo europai szemmel is, de ennyi. Cserebe az autogyartok nem a +1-2 ev garival es annak beepitett koltsegeivel versenyeznek egymassal. Itt europaban meg inkabb adnak +1 ev garit, minthogy engedjenek az arbol, aztan majd belekotnek amibe csak tudnak egy 8+ eves autonal, hogy ki tudjanak bujni a feleloseg alol.

[ Szerkesztve ]

(#25) hallador válasza Reggie0 (#24) üzenetére


hallador
(addikt)

Sajnos tényleg így van, és ez a fogyasztóvédelem hiányára vezethető vissza elsősorban. Ehhez szerintem az is hozzátartozik, hogy azért nagyon olcsó egy autó, mert mindent hitelre vesznek, és ebbe a bankok is beleszólnak. Ez egy fajta álbiztonságot is ad.
Európában senki nem venne autót 1 - 2 év garival, mert nincs hagyomány a fogyasztóvédelemnek, ezzel tudja eladni a terméket. A másik probléma, hogy Európában nem 3 - 5, mint inkább 10 évente cserélnek autót, mondjuk ez a németekre pont nem igaz, de pl Magyarországon, mikor ott vagyok nekem is egy 12 éves Suzukim van, és nem is szeretném lecserélni, mert gombokért javítják, valamint ellátja a feladatát bőven.
Sajnos a felelősség kibújás pedig teljesen jellemző dolog.

The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [HP EliteBook 830 G6, I7 32GB 2TB, HP ProBook 430 G5, I5 32GB 1TB ; Debian Stretch; Linux Mint 20, Ubuntu 20.04, OpenSuse Leap 15.2 ; ASUS ZenBook UX333FA I3;]

(#26) VANESSZA1 válasza hallador (#21) üzenetére


VANESSZA1
(őstag)

Biciklim, és autóm is van már. Most egy ilyet rendeltem be..
De megígérem mást nem veszek :DD

Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD

(#27) dutrás válasza VANESSZA1 (#7) üzenetére


dutrás
(őstag)

A legelső állításod enyhe túlzás.

Mate 20 pro/P40 Lite

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.