Hirdetés

2018. december 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9) Teasüti


Teasüti
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Azt árulja el nekem vki, hogy lehet az, hogy már sok sok éve nem látom azt a jelenséget, hogy a Vsync lefelezi, vagy harmadolja az fps-t? Gyakorlatilag ilyet utoljára talán a Ge 7600 GT-m csinált, az azutáni kártyákkal és azóta is már nem áll be az fps a képfrissítés egész számú osztalékával korrigált értékekre, hanem ugyanúgy ingadozik, mint kikapcsolt Vsync esetén. :F
Egyedül a képfrissítés fps limitjéből tudom, hogy működik a Vsync (no meg ugye nincs képtörés).

De jó is volt akkoriban, azzal a kártyával. Még driverből lehetett szabályozni a játéktér objektumainak a LOD bias-át a "teljesítmény/minőség" csúszkával. :K Nem is szúrta ki a szemem egy játék sem a semmiből felbukkanó tárgyakkal és adott távolságnál instant textúrát cserélő objektumokkal. :W

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.