Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) gabor7th


gabor7th
addikt

Úgy tűnik néhány befolyásos korábbi barát elengedte a kezét... Merthogy évek óta lehet tudni, hogy kamuzik.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#2) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Az "Autopilot" nev hasznalatat mar day 1 meg kellett volna tiltani nekik, mivel egyertelmuen felrevezeto, hiaba van tajekoztatas arrol, hogy nem onvezeto az auto.

Az FSD-nel az nem tetszik, hogy - szo szerint - betateszterek jatszanak az utakon. Most vagy van "vegleges" szoftver es engedely a hasznalatara a hatosagoktol tobb evnyi, x millio km-nyi ellenorzott teszt utan, vagy az FSD-t csak tesztpalyan hasznalhatjak.

Ahogy en latom, az Autopilot es a FSD eseten is inkabb a hatosag hibaztathato, hogy engedelyezte ezeket.

Azt mondjuk nem tudom, hogy jelenleg van-e elfogadott hatosagi szabalyozas, teszt modszer, teszt kovetelmeny akar a teljes, akara a reszleges onvezetesre, akar az USA-ban, akar Europaban. Ha egy autogyarto berak egy savtarto funkciot, vagy akar csak egy adaptive tempomatot, veszfekrendszert egy ceg az autoba, azt a hatosagnak le kell tesztelnie, hogy engedelyezett, aktivalt funkcio lehessen?

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#3) Cypresss


Cypresss
senior tag

A Tesla az autóipar Szent tehene, senki sem mer róla rosszat írni, pedig mindenki tudja, hogy egy kalap szar. Úgy kb mindenben. (És ezt volt Tesla tulajként mondom).

Egy Toyota szintű céget már rég szét szedtek volna az idióta rajongók, a cikkben szereplő problémák töredéke miatt is. :U :(

A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

(#4) dabadab válasza Cypresss (#3) üzenetére


dabadab
titán

Mondjuk a problémák egy jó része csak a cikkben szerepel, a valóságban nem.

Az érdekes lenne, ha valakit megkérdeznének arról, hogy a cikk alapján pontosan mi is a hatóság gondja, akkor hányan tudnának jól vászolni :) (A cikkben nem szerepel a megfejtés, a címe pedig kifejezetten nem igaz.)

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#5) 8th


8th
addikt

Amíg konkrét hazugságokkal kábítják az embereket nem vizsgálódni kéne hanem úgy ahogy van betiltani a termékeik forgalmazását. Három milláért teljes önvezetés. TELJES ÖNVEZETÉS! Anyátok picsáját. :DDD

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#6) dabadab válasza 8th (#5) üzenetére


dabadab
titán

Igen, egészen pontosan emiatt indult az eljárás, megtévesztő reklám címszóval.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#7) #16820480 válasza Tigerclaw (#2) üzenetére


#16820480
törölt tag

Mondjuk azt nem igazán hiszem, hogy egy tesztpályán levezetett x millió km a közelébe érhetne hasznosságban a valós közlekedési helyzeteknek. Aztán, hogy erre egy hatóság bólogatna, hogy elismerik, certified termék, az sem sokat adna ilyen formában az értékéhez.

Ha van ilyen fajta szabályozás, azt sem érdemes úgy venni, mint egy tökéletes és biztonságos választóvonalat, hogy ha megfelel, akkor minden király, ha nem, akkor meg szemétre való. Kicsit olyannak érzem, mint mondjuk a vízállóságot egyes termékeknél: megkapja a minősítést, de azért ne tedd vízbe és nem vállalnak rá garanciát.

Amúgy meg mennyi kritika érte pár éve a patinás gyártókat, amikor a vészfékező funkció a kocsikban nem vészfékezett. Arra is rá volt írva, hogy automata vészfékező pedig. [link] [link]

(#8) Gdi


Gdi
senior tag

"egyből új Teslát vesz, és folytatja, amit csinál"
de jó neki.

#1 repülőkön mi az Autopilot? Az sem gondolkozik többet, mégis mehet.

''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''

(#9) futo001 válasza Gdi (#8) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Felugyelettel.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#10) Noukoum válasza Cypresss (#3) üzenetére


Noukoum
veterán

Még jó hogy a valóság picit más.

#6dabadab
Szánalmas az egész, kiveri a szemünket a leírás.. Ha már vizsgálnak kezdhetnék a belső égésű motorok gyárilag megadott kibocsátásával, amit csak papíron tudnak produkálni. Ez a probléma, nem az hogy valaki lusta elolvasni a leírást egy funkciónak.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#11) dabadab válasza Noukoum (#10) üzenetére


dabadab
titán

Szánalmas az egész, kiveri a szemünket a leírás..

A "Full Self Driving" megnevezés akkor is teljesen nyilvánvalóan hazugság, és az, hogy apróbetűben is utalnak erre a tényre (bár konkrétan nem mondják ki, lebegtetik a dolgot a későbbi OTA update-ek említésével), még nem teszi igazzá.

Ha már vizsgálnak kezdhetnék a belső égésű motorok gyárilag megadott kibocsátásával, amit csak papíron tudnak produkálni

Az a hatóság sara, idióta módon mérik a kibocsátást, idióta számokat kapnak.

DRM is theft

(#12) #16820480 válasza futo001 (#9) üzenetére


#16820480
törölt tag

Igen, ahogy ezt is ("hozzáadás" alatti első mondat):[link]

(#13) Derrewyn válasza futo001 (#9) üzenetére


Derrewyn
senior tag

Meg az egyes repülők vízszintes és függőleges elkülönítésével.

[ Szerkesztve ]

(#14) waccamár válasza 8th (#5) üzenetére


waccamár
senior tag

Ott van alatta a leírás, hogy emberi felügyeletet igényel. Az eddigi autopilot balesetek mind kijátszották a biztonsági rendszert. Ha nem kötöm be az övet és kikapcsolom a légzsákot, akkor sem a gyártó a hibás. Pontosan tudják, hogy hülyeséget csinálnak azok, akik hátra ülnek autopilot módban. Csak hülyék, és nem érdekli őket. Nem azt gondolják, hogy "ez majd biztos elmegy magától, hát autopilot", hanem azt, hogy hahhha hát ezt csomóan megnézik tiktokon. Az emberek az idióták.

Nincs konkrét hazugság a képen, remélem aki egy 3 millás feature-t kér az autóba, az többet tölt el, mint 1 mp, és nem egy headline alapján dönt.

Lehet szidni a teslát, még talán igazat is adok abban, hogy nagyot mond, de azon a nyomorult autón is úgy lehet cska bekapcsolni a self-drivingot ha 3x rányomnak a figyelmezetésre.

Az emberek hülyébbek, mint a tesla, de valahogy meg akarják óvni a sok idiótát így a teslára megy rá a hatóság.

(#15) waccamár


waccamár
senior tag

Indítsanak vizsgálatot a samsung ellen is, mert az s21 nem színesítette meg a hétköznapjaimat, elszalasztottam a tökéletes fotót, nem biztosította a mindentudást és nem bírta egész nap az akksi.

(#16) Derrewyn válasza waccamár (#14) üzenetére


Derrewyn
senior tag

Az sem a Tesla hibája, hogy egy még nem is létező funkciót árulnak, és minden vásárlójuk ezt a funkciót teszteli és fejleszti?
Vajon más gyártók ezt miért nem így csinálják?

(#17) Noukoum válasza Derrewyn (#16) üzenetére


Noukoum
veterán

Más gyártók autóiban nem lehet kérni vezetéssegítő funkciókat?
Az autopilot nem létezik? Az összes videó róla kamu?

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#18) D.Va válasza gabor7th (#1) üzenetére


D.Va
senior tag

Inkább az áll a háttérben hogy Musk bejelentette korábban hogy otthagyja a pitshába a bürökrata Kaliforniát és átköltöztet mindent Texasba. Nem Musk az egyetlen. Most trend lett Kaliforniát ott hagyni. Sok milliárdos, híresség és szimpla emberek is tömegesen hagyják el az államot. Idióta törvények, extra adók egymás hegyén hátán. Egyre drágább és költségesebb, macerásabb ott az élet.

(#19) D.Va


D.Va
senior tag

Attól az idiótának miért nem tiltják meg az autóvásárlást? El lehetne tiltani hogy legalább a saját nevére ne vehessen/írathasson se új se használt autót. Semmilyet. Vagy rendszeres direkt veszélyeztetésért csukják le több évre. Talán utána kétszer meggondolná az idiótája.

(#20) Noukoum


Noukoum
veterán

A Teslán nem segít, hogy bár apró betűvel feltüntetik, hogy a járműveik nem önvezetőek,

Apró betűvel? Kiveri a szemünket, annyira apró az a betű. Még keresni sem kell, mert tudja a Tesla hogy szétkapnák mindenért.
Külön oldal van a Tesla weboldalán annak akit érdekel mit tud és mit nem tud az autopilot. Más gyártónál két sor van jó esetben, rosszabb esetben csak a neve meg az ára. És az is ugyanúgy “meg tud ölni”. Érdekes arról mindenki mélyen kussol mikor más gyártók “önvezető rendszerei” szó nélkül kikapcsolják magukat. Ja hogy az nem Tesla hanem szeretett európai gyártó, azzal nincs baj. Ilyen autót forgalomba engednek 2021-ben szó nélkül, de az mekkora probléma már hogy a Tesla mit minek nevez el…

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#21) PuMbA válasza waccamár (#15) üzenetére


PuMbA
titán

+1, ha ezt vizsgálják, akkor mindent vizsgálni kéne, mert tele van hazugságokkal ez egész marketing világ. Mindenkire lehetne kiszabni a sok büntit.

[ Szerkesztve ]

(#22) D.Va


D.Va
senior tag

Ezért hagyja el mindenki IS Kaliforniát:
[link]

(#23) janeszgol válasza Gdi (#8) üzenetére


janeszgol
félisten

Igen, de a repulon az autopilot nem ugy mukodik, mint a filmekben, hogy bekapcsolja a pilota, majd elmegy kavezni, enni, dugni, harcolni. :)

(#24) janeszgol válasza D.Va (#22) üzenetére


janeszgol
félisten

Kaliforniat is, de pl New Yorkot is. Draga es elhetetlen lett. Az USA rament a lejtmenetre.
Sajnos sok ido, mig kidurran az USA/dollar lufi.

(#25) k-adi válasza janeszgol (#24) üzenetére


k-adi
nagyúr

ja mennek máshova és akkor ott lesz minden drága és élhetetlen

(#26) Gdi válasza janeszgol (#23) üzenetére


Gdi
senior tag

..és #9

Igen, épp ezt mondom.
Miért veszik úgy a Tesla tulajdonosok, hogy ez most egy felügyelet nélküli rendszer. De ezt már írták mások, hogy ugyebár a Darwin díjasok kijátszották a megkötéseket.
Nyelvészkedni kezdenek, aztán jön a surprised pikachu face.

Amúgy az #5-ben linkelt képen a wall of text is a képességek tisztázásával kezdődik.

''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''

(#27) Novver válasza 8th (#5) üzenetére


Novver
senior tag

Nem hiszem el hogy ezt így frankón hirdethetik...

Life is a game... The game is my life!

(#28) janeszgol válasza Gdi (#26) üzenetére


janeszgol
félisten

Nekem az nem szimpatikus, amikor kijelentenek valamit (onvezeto), amit utana oldalakon keresztul taglalnak, hogyan is ertettek. Mar ezert szazmillios birsagot adnek. Az aranyokert. Es ez ertendo a bankokra stb.
Egy szo, egy mondat, ami egy kijelentes, majd jon 40 sornyi szabadkozas. Gusztustalan.

[ Szerkesztve ]

(#29) #54625216 válasza janeszgol (#28) üzenetére


#54625216
törölt tag

Nálam a Sony marketingje verte ki a biztosítékot.
Vettem egy tévét, a dobozán ott volt nagy arany betűkkel, hogy Cinema24 funkció.
A Sony oldalán ott volt a leírás, hogy a Cinema24 funkció a 60Hz-es jelet, amit a lejátszók 24fps-ből felkonvertáltak, vissza tudja fejteni 24Hz-re és így az inputtól függetlenül kadenciahelyesen tudja lejátszani a filmeket a TV.

Na kiderült, hogy az én TV-m ezt bizony nem tudja. Nem bugos, hanem konkrétan ez a funkció nem működik benne és nem csak nálam, hanem senkinél sem. El is kezdtek pampogni a vásárlók, hogy ez így hamis marketing, stb.
Erre a Sony mit csinál? Bocsánatot kér? Kártalanít?
Á dehogy: ráküldtek a TV-re egy szoftver updatet, ami kiszedte a menüből a funkciót és átnevezett egy másikat Cinema24-re, majd kiadtak egy nyilatkozatot, hogy csak ennél az egy típusnál a Cinema24 alatt ezt értik, a többinél meg mást.

Persze soha semmi következménye nem lett az ügynek, gyakorlatilag a cégek tetszőleges szóösszetételeket úgy értelmeznek, ahogy nekik tetszik.

(#30) stellaz válasza #16820480 (#7) üzenetére


stellaz
addikt

"Amúgy meg mennyi kritika érte pár éve a patinás gyártókat, amikor a vészfékező funkció a kocsikban nem vészfékezett. Arra is rá volt írva, hogy automata vészfékező pedig."

Azért ez kicsit más. A vészfékező egy segédberendezés, semmilyen körülmények között nem bízhatod rá magadat. Az nyilván nem jó és átverés, ha nem működik minden esetben, de nagyobb bajt nem csinál, mintha nem is lenne ott. Ha meg működik, életet menthet.

Ellenben az FSD egy kényelmi szolgáltatás, amire konkrétan elvileg rá kellene bíznod magadat , ami nem működik, annak nagy baj lehet a vége.

(#31) stellaz válasza janeszgol (#28) üzenetére


stellaz
addikt

ÖNVEZETŐ AUTÓ

Kérjük vegye figyelembe, hogy az autó nem tudja magát vezetni.

[ Szerkesztve ]

(#32) dabadab válasza stellaz (#30) üzenetére


dabadab
titán

Ellenben az FSD egy kényelmi szolgáltatás, amire konkrétan elvileg rá kellene bíznod magadat

Nem, kifejezetten nem.

DRM is theft

(#33) Noukoum válasza stellaz (#30) üzenetére


Noukoum
veterán

Ellenben az FSD egy kényelmi szolgáltatás, amire konkrétan elvileg rá kellene bíznod magadat , ami nem működik, annak nagy baj lehet a vége.

Annyira elvileg hogy maga a gyártó írja le hogy nem, nem bízhatod rá magad.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#34) #16820480 válasza stellaz (#30) üzenetére


#16820480
törölt tag

Nem egészen szerintem. Attól, hogy automata vészfékezéssel reklámozzák az autót, hamis biztonságérzetet keltenek emberekben, aminek egyenes következménye lehet, hogy kevésbé figyel, mert az autó úgyis megáll, ha baj van. Csak nem áll meg.

(#35) Z10N


Z10N
veterán

Ha ennyire gazdag miert nem tart sofort. Olcsobb, mint uj teslat venni es buntetest fizetni :D

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#36) stellaz válasza Noukoum (#33) üzenetére


stellaz
addikt

FULL SELF DRIVING

Ez szerinted mit jelent így leírva, apróbetűk nélkül?

(#37) stellaz válasza #16820480 (#34) üzenetére


stellaz
addikt

automata vészfékre nem tudom ki bízná rá magát, én tuti nem
a vész szó eleve valami olyasmit jelöl, amibe nem szeretnék belekeveredni

(#38) worxland válasza janeszgol (#28) üzenetére


worxland
addikt

Jaj, jaj. 2 napja vettem autót. A marketing anyagra rá van írva, hogy vészfék asszisztens van benne autóra, gyalogosra, biciklisre. Meg oda van írva, hogy 7 év garancia. Meg az első 3 évben a garanciális átvizsgálás ingyenes, meg 5,5-6,3 között fogyaszt százon. Meg level 2 önvezetést tud.
Ezzel szemben a vészfék asszisztensre már linkeltek fentebb példákat - a bíróságot nem fogja érdekelni, hogy kérem, én azt hittem, hogy tényleg működik. A 7 év gari csak bizonyos részekre igaz. A 3 év ingyenesség csak bizonyos finanszírozás mellett igaz. A fogyasztás kamu. A level 2 meg csak a legmagasabb felszereltségre PLUSZ külön vásárolt 2 extra csomagra együtt igaz (no, messze nem Tesla szinten). Ez mind ki is derül, amint egyesével utánajársz. Apróbetűvel sincs feltüntetve a marketingrizsában.

[ Szerkesztve ]

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

(#39) stellaz válasza worxland (#38) üzenetére


stellaz
addikt

fel kell nyomni őket a fogyasztóvédelemnél

(#40) worxland válasza stellaz (#39) üzenetére


worxland
addikt

Arra akartam csak kilyukadni, hogy a Tesla nem rosszabb a többinél a túlzások terén. Akit tényleg érdekel az FSD, pontosan egymillió 180 000 videót talál, ahol megnézheti, mit is tud jelenleg (június 3. utánra várható a következő nagy újítás). Aki meg csak fikázni akarja, annak tökmindegy, ha magától elvinne a Marsra meg vissza, akkor se lenne elég jó.

[ Szerkesztve ]

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

(#41) Noukoum válasza worxland (#40) üzenetére


Noukoum
veterán

Aki meg csak fikázni akarja, annak tökmindegy, ha magától elvinne a Marsra meg vissza, akkor se lenne elég jó.

Akkor talán jó lenne ha nem a Tesla meg Elon csinálná meg hanem más, kedveltebb gyártó. Az előbbi kettőt utálni kell mert csak. :)

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#42) worxland válasza Noukoum (#41) üzenetére


worxland
addikt

Hogy utálják Elont megértem (ritka nagy idióta néha), a Teslát nem igazán. A Tesla (meg a SpaceX) megreformálta a saját piacát és beindította a fejlődést egy hosszú-hosszú stagnálás után. Hogy ez a konkurenciának nem tetszik, az érthető. Hogy a vásárlók egy részének, akik profitálnak belőle, miért nem tetszik, az számomra rejtély.

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.