Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) sanzi89


sanzi89
addikt

Azért ez felettébb komikus. A felhasználó vesz valamint egy gyártótól, amiben van hiba/több potenciál/nagyobb teljesítmény - ezzel nincs mit kezdeni, ilyen az informatika - és a javítást/fejlesztést, amit elkészítettek hozzá meg nem tudja megkapni. :W
És megy az egymásra mutogatás, mint a parlamentben.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#2) Cifu


Cifu
nagyúr

"Ezt a modellt kedvelik a leginkább a gyártók, mert maguk határozhatják meg, hogy egy frissítés mikor kerüljön kiadásra az adott eszközhöz, így fel lehet készülni a hatására a hivatalos terméktámogatási csatornákon is"

Egyben megszabhatják, hogy mondjuk az 1-2 éves modelljeikhez már nem hoznak ki több meghajtóprogramot, illetve nem támogatják a frissebb operációs rendszereket, így a vásárló szembesülhet vele, hogy az amúgy nem régi és nem is gyenge teljesítményű laptopjával nem tud egy frissebb operációs rendszerre átlépni. Amivel a T. gyártó arra ösztönzi a vásárlót, hogy inkább cserélje le egy frissebb modellre azt, mert hát ahhoz van támogatás (most még)...

Bicskanyitogató, ahogy a gyártók a terméktámogatást kezelik... :((

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#3) Hieronymus


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Ez úgy lenne korrekt, ha az eredeti mellé 1 frissítés a támogatási időn belül.
A támogatás lejárta után, viszont szabadon használhassa a felhasználó, az aktuális utolsó Intel (és más alkatrészgyártó) szoftverét/driverét.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#4) Gaga


Gaga
tag

És akkor még a BayTrail supportja szóba sem került. Ott vannak csak igazán cifra dolgok.

(#5) Cathulhu válasza sanzi89 (#1) üzenetére


Cathulhu
addikt

Te egy kész terméket veszel, nem egy jövőbeli ígéretet. Ha most nem jó, ne vedd meg.
Két elfogadható utat látok, ami a gyártóknak se tisztán veszteség, és a user is megkapná amit akar:
-Szabad driver telepitgetés, de garancia vesztéssel, kivéve, ha oem által szolgáltatott driver
-Extended support előfizetési díjért

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#6) DBob válasza Cathulhu (#5) üzenetére


DBob
őstag

Egy kész terméket veszek, amit nem csak a számla kiállítása napján szeretnék használni, hanem a jövőben (akár még másnap) is.

Én adtam el anno ilyen gyártói hozzáállás miatt netbookot. Azóta nem hogy netbookot, de semmilyen más eszközt nem vettem ama gyártótól, és aktívan kampányolok ellenük az ismerőseim körében.

(#7) Cathulhu válasza DBob (#6) üzenetére


Cathulhu
addikt

Ha masnap tonkremegy, vagy 1 ev mulva tonkremegy, akkor ott a garancia. Valami nem mukodik ugy ahogy allitottak, szinten vannak erre megfelelo szabalyozasok. De ha valami flottul megy, akkor hol a gond?

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#8) DBob válasza Cathulhu (#7) üzenetére


DBob
őstag

Ha valami valóban flottul megy, akkor ott nincs szükség többet terméktámogatásra, frissítésekre és társaira.
De ilyenről még nem hallottam sose.

(#9) ronroli válasza Cifu (#2) üzenetére


ronroli
tag

Az meg az Intelnek se rossz, ha az ügyfél új gépet vesz...

Na ez úgy vicces ahogy van, egymást múlják alul, szerintem a még épphogy elégséges szolgáltatás a cél.

(#10) Hiftu


Hiftu
senior tag

Mindezt a pocsék támogatást sikerült a lassuló PC piacon bemutatni. (Lehetne beszélni róla, hogy a piac lassulásának az oka vagy az okozata-e.) Ha a felhasználókat szívatják, akkor a könnyebb irányba fognak elfordulni. Oda, ahol jobb minőséget/supportot remélnek vagy olcsóbban kapnak helyettesítő terméket.

Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.