Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#954) Noukoum válasza moha21 (#950) üzenetére


Noukoum
veterán

Ezzel teljes mértékben egyetértek, sőt ez nem is volt kérdés. Mint ahogy írtam már korábban, aki hosszabb távokra megy (mondjuk egyszerre 400-500 km) annak tulajdonképpen egy tesla vagy hasonló kategóriás autón kívűl nem jó a villanyautó mert rengeteg időt veszít. Arról nem is beszélve hogy ha valaki egyseggel szokott megtenni 700km-t (szívatva saját magát és másokat) annak tulajdonképpen egyik villanyautó sem jó.
Természetesen a jelenről beszélek, és amit nem szabad elfelejteni: Ez már csak jobb lesz. Egyre olcsóbban egyre nagyobb hatótávokat kap az ember, egyre több villanyautót adunk el tehát egyre több lesz fent a használtpiacon, egyre jobb lesz a töltőhálózat, gyorsabb lesz a töltés. Aztán jönni fog új akku technológia, amivel végre elérjük a minden magyar számára kötelező 1000km-s hatótávot. (Már előre mosolygok, biztos lesznek olyanok akik aztmondják hogy szar mert nem tud 1500km-t :D )
És persze nincs 300ezerért használt villanyautó, nameg panelből sem lehet autót tölteni, és itthon még a töltőhálózat is lehetne sokkal jobb. De a technológia adott lásd Tesla. Aki szerint ezek után a villany zsákutca az szimplán hülye már bocsánat. Érdekes módon a villanyellenesek zöme szerint a hidrogén a jövő, úgy hogy igazából az egész még csak egy nagy elmélet és amit tudunk az sem túl csábító..
Az viszont kétségtelen, hogy a villanyautó sokkal zöldebb mint a benzin/dízel. Most. Nem x év múlva, most. Tanulmányokkal nagyon óvatosan, érdemes részletesen átolvasni őket, és elgondolkodni rajtuk mielőtt összegzünk mert rengeteg a “buktató”.
És arról nem is beszéltem hogy mondjuk a magyar autóvezetők hány százaléka megy rendszeresen ilyen hosszú távokra. Gyanítom elég alacsony a szám.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.