Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#881) Mr K válasza D1Rect (#880) üzenetére


Mr K
senior tag

Én egy előadását hallgattam meg egyszer, és abban pont nem felejtette el. Az más kérdés, hogy olyan kontextusban került elő, hogy a kőolaj kitermelése és szállítása (tartályhajók, csővezeték) illetve a késztermék szállítása (vasút, tartálykocsi) rendkívül hatékony (legalábbis relatíve az, éspedig a kőolaj, a gázolaj, illetve a benzin magas energiatartalma miatt).

De ha van konkrét link vagy videó, akkor meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről is.

Megjegyzés 1. Az, hogy itt, hm, fenntartásokat hangoztatok az elektromos autókkal szemben, az nem azért van, mert nem érdekel a környezet(védelem), vagy szerelmes vagyok a benzines autómba (valójában utálom). Az a problémám vele, hogy nem elég nagy előrelépés ahhoz, hogy pl. a globális felmelegedést megoldja. Sőt, ha beleveszem az átállással járó járulékos hatásokat (infrastruktúra fejlesztés, bányászat, hulladék kezelés stb.), akkor ez sem zárható ki, hogy (legalábbis rövid távon) ront a helyzeten. (Ilyen alapon elleneztem korábban a bioüzemanyagokat is, mint az aktuális környezetvédelmi csodafegyvert.)

És azért szurkolok, hogy ne legyen igazam. :)

Megjegyzés 2. Az lehet, hogy az e-Up tényleg környezetbarát, de nem hiszem, hogy a Tesla vagy az i3 valaha is annak számítana. ;]

''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.