Külön óra lesz a legvalószínűbb, mint a bojlernél, fűtésnél. Azt nem hinném, hogy a normál villany adóját emelnék, mert arra nagyot hörrenne a nép azon része akinek nincs villanyautója és jogosan.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Bevezetés a wokok világába
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Hozzászólások
#89309696
törölt tag
Füleske
addikt
Csak ha reklámvideót akarsz nézni katalógus adatokkal.
Noukoum
veterán
Egy dolgot nem árt tisztázni. Nem lesz a villanyautóval olcsóbb az autózás, csak környezetkímélőbb.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
BSOD
senior tag
Villanyautósként mondom, hogy nem jó ajánlás. Vannak ugyan hasznos információk a csatornáján (meg féligazságok), de egy elfogult, sznob pojáca.
Keresek SILICON GRAPHICS octane-hoz vpro grafikus rendszert.
dh66e
veterán
Nyugalom...épül Paks 2....lesz delej bőven.
Avicularia
veterán
Senki nem írta, hogy olcsóbb lesz. Ki mondta ezt? Én azt kérdeztem, honnan fogja pótolni az állam a kieső adóbevételt?
Jövedéki adót tesz az áramra. A megoldás részleteit majd kitalálják.
#89309696
törölt tag
Szerintem az most is lenne, az eljuttatása a probléma, kell még bőven alut kihúzni az országban. De legnagyobb baj talán a lokális hálózat szegénysége. Mondjuk én nem félek ettől, mert bazilassan terjed a villanyautó és a magyar is csóró hozzá, lesz idő a hálózat fejlesztésre bőven.
[ Szerkesztve ]
Inkább ne. Nem túl hiteles és nem is túl objektív szerintem. Pl. itt többen is írték, hogy elég gagyi a Zoe belseje. Neki az is hibátlan és tökéletes.
Eléggé elfogult a témában, és lehet, hogy neki szuper az összes villanyautó, mert egyedül megy néha ide-oda, de családos embernek a legtöbb autó nem megfelelő ilyen-olyan okokból, amire azt mondja, hogy ajánlja.
Az már mellékes, hogy nekem kicsit visszataszító a sznobsága néha, holott elvileg ő a környezetvédelem jegyében villanyautózik.
Vannak jó videói, van amiben igaza van és jókat mond, azt aláírom.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Avicularia
veterán
Ez világos. De hogy fogja megoldani, hogy ne töltsd a nem jövedéki adózott forrásról? Ugyanaz lesz, mint az olajszőkítésnél, míg rá nem jönnek, hogy nem megoldható a különválasztás és egységesen megemelik az áram árát.
ncc1701
veterán
Akkor majd adózol a futott km után. Megoldják, cseppet se félj.
Avicularia
veterán
Ez jó ötlet, mert a km órát nem lehet visszatekerni
Arra amúgy is szükség lesz. Az áram ára azért alacsony, mert van egy csomó, jelenleg olcsón termelő, öreg, szennyező szénerőmű Európában, amik már rég leírták a beruházási költségüket ezért lent tudják tartani az árakat. De azok meg fognak szűnni és az újaknak meg be kell majd hozniuk a beléjük invesztált pénzt. Ez az atomra is igaz, csak az azért lesz nagyobb probléma, mert azok 0 emissziósak, és ha azokat le kell majd állítani... Hát Németország megmutatta. Évente két Paks2-nyi pénzt költenek el zöldtámogatásra, a CO2 kibocsátásuk meg gyakorlatilag nem csökkent, még nőni is fog msot az atomerőművek leállításával. Az áramár meg magasan a legnagyobb náluk. Atomerőműveket is el kéne kezdeni építeni az EU-ban ezerrel, ha pótolni akarják a nullemissziós flottát.
Szóval az olcsó elektromos áram korszakát éljük, de az évtized végére ez drasztikusan és permanensen megváltozhat egy jó időre.
#89309696
törölt tag
Ahogyan ma se tudsz vezérelt áramról vagy a fűtősről olcsón élni, vagy a kerti csap órájáról lopni a vizet, hirtelen megugrik a fogyasztás adott óránál amit nem lehet nem észrevenni.
Legfeljebb azok tudják eljátszani akik keveset autóznak, de nekik meg olyan mindegy amúgy is, mert nem drága a legális se.
-vitya-
őstag
Ismerem, van, hogy jókat mond, de piszkosul unszimpatikus, és sajnos tulzóan villanyőrült. Olyanokat is elnéz egy villanyautónak, amit a belsőégésűnek felró. És sokszor úgy érzem, mintha nagyon simulna azokhoz, akik a tesztautóval megszánják.
-=Витя=-
Somatom
veterán
Eszembe jutott vmi. Ha az 1,2 -es Kalos -ban bekapcsoltam a klímát, akkor olyan volt, mintha leállt volna az egyik henger. Hegyről lefelé motorfék növelésre használtam. A hűs levegő előállítása egy villanyosban is hasonló teljesítményt kell igényeljen. Hogyan hat a klíma a hatótávra?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Noukoum
veterán
Majd otthon a villanyszámládon meglátod
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-vitya-
őstag
Nyáron nem észrevehetően csökken a klímázástól a hatótáv.
Télen a fűtéstől, és a hidegtől összességében akár 50%-ra is eshet a hatótáv. A hideget nem szereti az akku ;)
(reálisan az én i3-am 200-240 km, így nyáron, télen ez inkább 140-180km )
[ Szerkesztve ]
-=Витя=-
Somatom
veterán
Az a téli elég karcsú. Ha közbejön vmi plusz program, akkor már izgulhat az ember, hogy hazaér -e. Egy áramfejlesztő befér a csomiba?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Iphone 15, 256gb bontatlan
- Acer Aspire 7 A715-72G - Fekete, matt kijelző + ajándék 8 GB Kingston SD kártya
- Anker Soundcore Life Q20i Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (új, bontatlan, 1.5 év garancia)
- Surface 4
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!