Hirdetés

2020. október 20., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#81) Fehér Farkas válasza Avicularia (#76) üzenetére


Fehér Farkas
(senior tag)

Külön óra lesz a legvalószínűbb, mint a bojlernél, fűtésnél. Azt nem hinném, hogy a normál villany adóját emelnék, mert arra nagyot hörrenne a nép azon része akinek nincs villanyautója és jogosan.

(#82) Füleske válasza Chevalier (#78) üzenetére


Füleske
(őstag)

Csak ha reklámvideót akarsz nézni katalógus adatokkal. :)

(#83) Noukoum válasza Avicularia (#76) üzenetére


Noukoum
(addikt)

Egy dolgot nem árt tisztázni. Nem lesz a villanyautóval olcsóbb az autózás, csak környezetkímélőbb.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#84) BlueDeath válasza Chevalier (#78) üzenetére


BlueDeath
(senior tag)

Villanyautósként mondom, hogy nem jó ajánlás. Vannak ugyan hasznos információk a csatornáján (meg féligazságok), de egy elfogult, sznob pojáca.

Keresek SILICON GRAPHICS octane-hoz vpro grafikus rendszert.

(#85) dh66e válasza Noukoum (#63) üzenetére


dh66e
(veterán)

Nyugalom...épül Paks 2....lesz delej bőven. :DDD

(#86) Avicularia válasza Noukoum (#83) üzenetére


Avicularia
(addikt)

Senki nem írta, hogy olcsóbb lesz. Ki mondta ezt? Én azt kérdeztem, honnan fogja pótolni az állam a kieső adóbevételt?

(#87) HussarF válasza Avicularia (#86) üzenetére

Jövedéki adót tesz az áramra. A megoldás részleteit majd kitalálják.

(#88) Fehér Farkas válasza dh66e (#85) üzenetére


Fehér Farkas
(senior tag)

Szerintem az most is lenne, az eljuttatása a probléma, kell még bőven alut kihúzni az országban. De legnagyobb baj talán a lokális hálózat szegénysége. Mondjuk én nem félek ettől, mert bazilassan terjed a villanyautó és a magyar is csóró hozzá, lesz idő a hálózat fejlesztésre bőven.

[ Szerkesztve ]

(#89) SyMbioTe válasza Chevalier (#78) üzenetére


SyMbioTe
(Ármester)

Inkább ne. Nem túl hiteles és nem is túl objektív szerintem. Pl. itt többen is írték, hogy elég gagyi a Zoe belseje. Neki az is hibátlan és tökéletes.
Eléggé elfogult a témában, és lehet, hogy neki szuper az összes villanyautó, mert egyedül megy néha ide-oda, de családos embernek a legtöbb autó nem megfelelő ilyen-olyan okokból, amire azt mondja, hogy ajánlja.
Az már mellékes, hogy nekem kicsit visszataszító a sznobsága néha, holott elvileg ő a környezetvédelem jegyében villanyautózik.

Vannak jó videói, van amiben igaza van és jókat mond, azt aláírom.

[ Szerkesztve ]

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#90) Avicularia válasza HussarF (#87) üzenetére


Avicularia
(addikt)

Ez világos. De hogy fogja megoldani, hogy ne töltsd a nem jövedéki adózott forrásról? Ugyanaz lesz, mint az olajszőkítésnél, míg rá nem jönnek, hogy nem megoldható a különválasztás és egységesen megemelik az áram árát.

(#91) ncc1701 válasza Avicularia (#90) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Akkor majd adózol a futott km után. Megoldják, cseppet se félj.

(#92) Avicularia válasza ncc1701 (#91) üzenetére


Avicularia
(addikt)

Ez jó ötlet, mert a km órát nem lehet visszatekerni :D

(#93) HussarF válasza Avicularia (#90) üzenetére

Arra amúgy is szükség lesz. Az áram ára azért alacsony, mert van egy csomó, jelenleg olcsón termelő, öreg, szennyező szénerőmű Európában, amik már rég leírták a beruházási költségüket ezért lent tudják tartani az árakat. De azok meg fognak szűnni és az újaknak meg be kell majd hozniuk a beléjük invesztált pénzt. Ez az atomra is igaz, csak az azért lesz nagyobb probléma, mert azok 0 emissziósak, és ha azokat le kell majd állítani... Hát Németország megmutatta. Évente két Paks2-nyi pénzt költenek el zöldtámogatásra, a CO2 kibocsátásuk meg gyakorlatilag nem csökkent, még nőni is fog msot az atomerőművek leállításával. Az áramár meg magasan a legnagyobb náluk. Atomerőműveket is el kéne kezdeni építeni az EU-ban ezerrel, ha pótolni akarják a nullemissziós flottát.
Szóval az olcsó elektromos áram korszakát éljük, de az évtized végére ez drasztikusan és permanensen megváltozhat egy jó időre.

(#94) Fehér Farkas válasza Avicularia (#90) üzenetére


Fehér Farkas
(senior tag)

Ahogyan ma se tudsz vezérelt áramról vagy a fűtősről olcsón élni, vagy a kerti csap órájáról lopni a vizet, hirtelen megugrik a fogyasztás adott óránál amit nem lehet nem észrevenni.
Legfeljebb azok tudják eljátszani akik keveset autóznak, de nekik meg olyan mindegy amúgy is, mert nem drága a legális se.

(#95) -vitya- válasza Chevalier (#78) üzenetére


-vitya-
(senior tag)

Ismerem, van, hogy jókat mond, de piszkosul unszimpatikus, és sajnos tulzóan villanyőrült. Olyanokat is elnéz egy villanyautónak, amit a belsőégésűnek felró. És sokszor úgy érzem, mintha nagyon simulna azokhoz, akik a tesztautóval megszánják.

-=Витя=-

(#96) Somatom


Somatom
(őstag)

Eszembe jutott vmi. Ha az 1,2 -es Kalos -ban bekapcsoltam a klímát, akkor olyan volt, mintha leállt volna az egyik henger. Hegyről lefelé motorfék növelésre használtam. :) A hűs levegő előállítása egy villanyosban is hasonló teljesítményt kell igényeljen. Hogyan hat a klíma a hatótávra?

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#97) Noukoum válasza Avicularia (#86) üzenetére


Noukoum
(addikt)

Majd otthon a villanyszámládon meglátod :)

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#98) -vitya- válasza Somatom (#96) üzenetére


-vitya-
(senior tag)

Nyáron nem észrevehetően csökken a klímázástól a hatótáv.
Télen a fűtéstől, és a hidegtől összességében akár 50%-ra is eshet a hatótáv. A hideget nem szereti az akku ;)
(reálisan az én i3-am 200-240 km, így nyáron, télen ez inkább 140-180km )

[ Szerkesztve ]

-=Витя=-

(#99) Somatom válasza -vitya- (#98) üzenetére


Somatom
(őstag)

Az a téli elég karcsú. Ha közbejön vmi plusz program, akkor már izgulhat az ember, hogy hazaér -e. Egy áramfejlesztő befér a csomiba? :)

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#100) ncc1701


ncc1701
(addikt)

Nem kell izgulni, ott a tippelő óra, látod, mikor kell töltőt keresni.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.