Pontosan tudom, hogy mi az a dpf, és pontosan tudom, hogy miért rakják már közvetlenbefecsis benzinesre is.
Cseréltem már párat...
És bármit állítasz, akkor _sem_ köp ki semmit a légkörbe regeneráláskor.
Olyannyira nem, hogy cserélni is azért kell, mert ami korom nem ég el a regen ciklusban, abból hamu lesz, amit megfog a (d)pf ugyanúgy, csak mivel az már nem éghető, ezért a (d)pf megtelik. Ezt a megfelelő szenzorok érzékelik (belépő és kilépő oldalon nyomáskülönbségből a program eldönti, hogy regen, vagy pedig csere)
Regen ciklusban pedig plusz üzemanyag hozzáadásával felhevítik a kipuffogógázt, közvetve a szűrőt, amitől a korom elég. Ettől füstölhet. Nagyon ritkán.
Nem hegyi levegő, de az erőműből sem az jön miközben az akksidba termeli az áramot. Csak ott még egy szutyvadék katalizátor sincs ami legalább a so2-t elbontsa...
Az euro 5 és 6 pedig regenkor többlet adblue-t nyom be a a dpf és az esr katalizátor közé, elég jó hatásfokkal, kb 96-99%-al bontja el a nox-ot n2-re meg h2o-ra.
Szóval a dízelhiszti erősen túl van tolva.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。