Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#298) #50192640 válasza Tüzi (#292) üzenetére


#50192640
törölt tag

én is olvastam a totalcaros mercis cikket, forrás ugyanaz:

"A meglepő jelenségre persze van magyarázat. Az 1982 óta eltelt 38 év során rengeteget fejlesztettek a dízelmotorokon, és a fejlesztés elsődleges célja a fogyasztás csökkentése, illetve a teljesítmény növelése volt. Ezek azonban a nitrogén-oxid-kibocsátás növekedésével jártak. És mivel a 2017-ben bevezetett Euro6d Temp szabvány előtt csak laboratóriumi körülmények között kellett teljesíteni a szabványt, illetve akadt egy kiskapu is, a valós nitrogén-oxid-kibocsátás az elméleti értékekhez képest durván elszállt. A kiskapu úgy szólt, hogy ha ezzel a motor élettartama növelhető, a kipufogógáz-tisztító eljárásokat időlegesen le is kapcsolhatták – alighanem ennek köszönhető például a Captur ijesztő kibocsátási értéke, amely a 80 mg/km-es hivatalos határérték több, mint 16-szorosa volt a mérés szerint."

nyilván a szabályok is szarok.

bambano #289: ja, hogy mindenki akkor dönt józanul, ha úgy dönt mint te, aki meg nem, az ostoba? amúgy ha nem bmw-t vett volna, hanem bármi más villanyost, akkor dicsérnéd? csak mert azt is kifejtetted hosszan, hogy _minden_ villanyautó miért f@sz. mit mondtál volna, ha vett volna egy nissan leafet, ami tényleg egy határ szar hatótávban? zoét, ami egy joghurtos pohár? e-upot, ami egy iciri-piciri játékautó? tesla model3? kona, ioniq? melyikre mondtad volna, hogy nem hülyeség?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.