Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) wetomi válasza Victor Súgó (#13) üzenetére


wetomi
aktív tag

Örülök, hogy találtál egy ilyen ellentmondást, de igazából ott tartunk még mindig, hogy ők adatvédelmi okokból még nem kezdték meg irányodba az érdemi ügyintézést/tájékoztatást, mivel az adott ügyintézési csatorna feltételei szerint te nem igazoltad, hogy jogosult vagy az érintett előfizetéssel kapcsolatban eljárni.

Nem akarlak hibáztatni, nehogy félreértsd, de olyan érzésem van, hogy a saját dolgodat nehezíted, holott van megoldás.

Ahelyett pl, hogy felhívod az ügyfélszolit. IVR-ben beazonosítod magad és jelzed az ügyintézőnek, hogy legyen kedves rögzíteni az alkalmazással kapcsolatos panaszodat, amit 30 napon belül megválaszolnak.

Vagy egyszerűen megadod a kért "pin-t" válaszban, ők ügyintéznek, aztán megváltoztatod a "pin-t".

És akkor még nem tudom, hogy melyik szolgáltatóról van szó. Nem tudom, hogy te vagy az előfizetés tulajdonosa, vagy csak használója, magánszemély, vagy céges előfizető vagy-e? Mert ezeknek kihatása lehet az ügymenetre az azonosítás miatt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.