Hirdetés

2020. január 17., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#163) haxiboy válasza Piftuka (#162) üzenetére


haxiboy
(addikt)

Én eleve a játszunk telefonon dolgot nem értem.
Alkalmanként még rendben van, de a komolyabb játékokat régen is úgy fejlesztették hogy bizonyos SOC-okhoz külön.
Nem is tudom melyik játék volt ahol külön volt Snapdragon, Tegra meg Exynos 3 verzió. Az az akkori hardvereket nyúzta ahogy lehetett, ma már ritka az ilyen, de azért elő-elő fordul, mindenesetre nem a telefon lesz az amit órákon keresztül tudnék nyomkodni, kézikonzolokra van egy csomó alternatíva, FIX hardverrel.

Nem az OS-t kell szidni, nem is a fejlesztőket mert nyilván nincs annyi erőforrás hogy minden androidos SOC-ra külön optimalizáljanak, hanem a hardvergyártókat hogy ekkora a szórás az egyes hardverek képességeiben, és olyan gyorsan frissítenek, hogy egyszerűen lehetetlen követni, illetve felesleges a végletekig optimalizálni, mert mire a fejlesztő kiismerné a hardvert azóta 5 generáció is lefolyik azon a bizonyos folyón.

Apple ezen a téren egyszerűbb helyzet, megszámolható hardver, fix felbontás, Androidnál ezek tetszőleges perverz változataival találkozik egy fejlesztő, legyen szó felbontásról, képarányról, egy GUI-t is halál összerakni úgy hogy minden eszközön jó legyen.

nem válasz akart lenni

Csatlakozz az EVE Online közösséghez : http://bit.ly/JoinEVEOnline

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.