Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) HuMarc


HuMarc
addikt

A videó elején a labda/golyó azért pattan vissza, mert így jobban látszik az animáció, vagy mert elfelejtették odaírni, hogy a labdát nem dobják, hanem ejtik, és a gravitáció hatására a töri át a felületeket? Mert így (ha függőlegesen ejtik), visszapattanhat, egyébként nem.

[ Szerkesztve ]

(#2) kriszpontaz válasza HuMarc (#1) üzenetére


kriszpontaz
veterán

Nem. Az az anyag viselkedését mutatja kis nyomásra, (deformálódik, nyúlik, stb.) utána meg a viselkedését erős behatásra (szakad, törik, stb...anyagtól függően). Direkt van úgy.

[ Szerkesztve ]

(#3) alevan


alevan
őstag

Szépnek szép és valósághű, de szerintem ez még jó pár év (manapság fizikai szimuláció helyett a grafika a fontosabb úgy a stúdiók mint a játékosok számára).

A videót nézve eszembejutott a Red Faction: Guerilla nevü játék, ahol szétvertem szó szerint az összes marsi épületet az utolsó feladat előtt. Asszem nekikezdek újra.

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#4) jonnyjoker01


jonnyjoker01
veterán

Valósághű fizikát a játékoknak! :C Ez nagyon klassz lesz, szerintem csak pár év múlva.

Üdv. Johnny

(#5) Televan74


Televan74
nagyúr

Nagyon jó kis bemutató volt. Bár nekem nem attól jó egy játék, hogy látom a poharat valósághűen összetörni.
De ha a jövőben megoldják ,hogy kevés erőforrással tudják használni, részemről ok. Nem vagyok saját szemem ellensége.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#6) Chapel


Chapel
addikt

Jóféle, jöhet még. Spintires és BeamNG nálam viszi a pálmát. Cpuval megtámogatva simán tudna számolni jobb dolgokat egy mai game...ha akarnák.
Red Faction sorozat meg abszolút példaértékű, nincs fiziksz meg egyéb fityfene és mit mutat fel! Ja és hány éve....? :U

Szóval jók ezek, mint az nvidia vizes videó....csak legyen belőle valami, ne csak demozgassák.

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#7) alevan válasza Chapel (#6) üzenetére


alevan
őstag

Mondjuk kivéve az Armageddon-t. Ott a rombolhatóság minimális.

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#8) Cathfaern válasza Chapel (#6) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Red Faction igazából pont rossz példa. Mert oké, lehet rombolni dolgokat, de lényegében előre le van scriptelve hogy fog "rombolódni". Szóval pont ugyanúgy csalás, mint ahogy annak idején 16 bites konzolokon megoldották az (autó)verseny játékokat, hogy úgy nézzen mint ha az 3D-s lenne (pl. [link]).

(#9) Pöttön válasza alevan (#3) üzenetére


Pöttön
őstag

Elég nagy baj az...
Már rég új élmény szinten lehetnének a játékok, ha nagyobb hangsúlyt fektetnének a fizikára..
És nem csak a grafika hajhászatról szólna a játékok fejlődése.
Ötletesnek tartom a videóba bemutatott fizikai részletességet, bár szerintem sok játéknál feleslegesen részletes lenne ez a szint már szerintem.
Inkább olyasmire kellene törekedni, hogy az aljnövényzet ne lógjon bele az autók aljába, (lásd Far Cry 3) , normális szél, eső és egyéb környezeti elem szimulációra, meg a végletekig rombolható környezetre kellene már rá állni. :)

[ Szerkesztve ]

A sport a legjobb kikapcsolódás...

(#10) Chapel válasza Cathfaern (#8) üzenetére


Chapel
addikt

A Guerillaban széttörtem több száz uo dobozt és nem tűnt scriptnek, soha nem vettem észre hogy ismétlődne egy séma. Mennyit játszottál vele? btw mindegy még ha "csak" 10-15 féle script alapján törik mert ez is kb 10-15-el több mint egy bármelyik mai játék (kis túlzással) és ez már önmagában nagy dolog.

Természetesen nem ilyen szintű, de "ezer éves" game, ami ma röhögve elfut maxon egy közepes gépen és nem csúnya! Irányadó és példamutató a sok mai szétcsillogó effektezett 0 fizikás game mellett.

alevan: Hehe a jó magyar szokás, találd meg azt az egyet és hozd fel :) Igen, ott nem, de többi rész (korához képest) mind nagyon fejlett rombolhatósággal rendelkezett. Armageddont is szeretem, sok helyen olyan szép, hogy nincs szégyenkezni valója ma sem. És hát az újraépítés és rombolás nekem bejött.

[ Szerkesztve ]

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#11) Jason19


Jason19
senior tag

A játékokban meg még odáig sem sikerült eljutni, hogy textúrák/meshek ne lógjanak egymásba. :(

[ Szerkesztve ]

(#12) davidsone válasza Pöttön (#9) üzenetére


davidsone
addikt

Ja! Mikor Bereklámozták FC1nél hogy nem átmegyünk az aljnövényzeten leveleken hanaem arrébtóljuk...
...majdnem jó is volt ;]

...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...

(#13) Findzs


Findzs
addikt

kiváló munkát végeztek :K

de ki figyel erre játék közben? nem azt mondom, hogy nem kell fizikai szimuláció, sőt alap lenne már 2014 -ben de ilyen szintű fizikai szimulációra szerintem nincs szükség egy pl: fps játékban
amilyen a rainbow six következő részében lesz azt pont elég [link]

más fizikára jobban alapozó játékban jó lehet

[ Szerkesztve ]

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#14) #08052480 válasza Cathfaern (#8) üzenetére


#08052480
törölt tag

Biztos kevered valamivel, az RF:G rombolhato kornyezete fizika alapu volt es nagyon is erzodott rajta.
A belinkelt videodnak (es a hozza tartozo magyarazatodnak) pedig semmi koze a temahoz, nyilvan azt sem gondoltad komolyan. :)

(#15) Cathfaern válasza #08052480 (#14) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Sorry, rákerestem, tényleg más játékra gondoltam :B

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.