Aki mindkét célra használja az ritkább, mint a fehér holló.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Aki mindkét célra használja az ritkább, mint a fehér holló.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Angliában kicsivel kevesebbért mint £1300-ért nyít.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Nem kötekedés képen, de miért nem opció például a 2 (vagy akár több) GeForce 980Ti SLI-ben VR-re?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Hentelni egy kicsit a céges CAD gépen. Nem életszerű?
A tej élet, erő, egészség.
Pontosan. Egyrészt sokkal olcsóbban kijönne és 4GB memória helyett 12GB-t kapna a vásárló.
Nincs full DX12 támogatás, és pár dologban gyengécske.
Visszont ez a professzionális alkalmazásra is használható dolog jól jöhet még valamikor. Mint automatika mérnök voltam olyan helyzetben párszor amikor jó lett volna valami hasonló kártyácska otthon. Amin megyen a Krájszisz három is.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Idézem:
A virtuális valóság egyelőre még nincs itt, de az év végén, illetve a következő év elején már elérhető lesz, ám az aktuális GeForce-ok nem igazán alkalmasak például a legfontosabb funkciónak számító asynchronous timewarp futtatására. A megfelelő preempció biztosítása nélkül a hardverek viszonylag sűrűn lekésik majd a frissítési ablakot, vagyis a virtuális szinkronizáció idejéig nem érkezik meg a következő képkocka.
Szóval: NV kártyákon túl magas a késletetés ezért a program képkockákat és a folyamatosságot is veszt,ezért a gyengébb szervezetűek elhányhatják magukat
[ Szerkesztve ]
Szoftverkörnyezet és bizonyos hardveres extrák nélkül mit ér az egész?
(Ha te is a VR témára gondolsz, sima játékra valóban jobb az nV)
Túl szép...: ezeröccázé firepro
A driver váltás menne-e on the fly?
[ Szerkesztve ]
Remélem nem öl túl sok lét a vr-be az amd, mert akk tényleg lehúzhatják magukat.
GeForce-nál össze kell adni a két GPU VRAM-ját, Radeonnál nem? Elég érdekes ferdítés.
Csak ne 8GB ram lenne rajta, ha már firepro-ként is lehet használni. Ez ilyen nesze semmi, fogd meg jól.
Make things work
VRben nincs SLI, Crossfire.
AMD azert tud VRhez hatekony multi GPUt, mert kicserelik a default API input assembler staget. Mantle alatt kepesek olyan UMDt betolteni, ami harom reszre osztja a drawot. 80-90 szazalekkal csokken a CPU overhead!
Gyakorlatban 1.8-1.9x performance a dual GPU AMDvel, am NVvel csak 1.3-1.5x. Nv nem tudja kicserelni a default input assemblert. Nincs hozza Mantlejuk.
Ezzel a lépéssel nem kanalizálja az AMD a saját professzionális célokra szánt FirePro termékpalettáját?
üdv
J.
4 GB van rajta GPU-nként, csak összeadva szebben néz ki ahogy a többi specifikáció is...
(#14) joysefke Fireprokból 8/16 sőt most már 32 GB-s verzió is van, ahova pedig sok memória kell még mindig jobbak ezek.
[ Szerkesztve ]
Ennyi a lényeg, de ezeknek hiába írod az envídija a jó...
"A lét határozza meg a tudatot! Ha megiszom a lét, elszáll a tudat!" /Hofi Géza/
HBM memória van rajta, nem GDDR5. Valószínűleg tudatosan van ennyi.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Erre én is kíváncsi vagyok, hisz tudtommal az eddigi legerősebb FirePro eddig 3500 dollár körül mozgott.. Erre most itt ez a szörnyeteg közel 2x teljesítménnyel 1500-ért.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem.
Szerintem a speciális support nem jár a kártya mellé, csak feldobhatod a drivert hackelés nélkül. Ez talán olyanoknak lehet jó akik kis otthoni egyszemélyes vállalkozásukhoz keresnek hardvert.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
Aha, így már világos!
Valahogy úgy, a K2000 helyére nagyon jó lenne; valahogy meg kéne győzni a főnököt.
Si tacuisses, philosophus mansisses.
VRben nincs SLI, Crossfire.
Akkor az nVidia hazudik. Értem...
Gyakorlatban 1.8-1.9x performance a dual GPU AMDvel, am NVvel csak 1.3-1.5x.
Szóval akkor most van vagy nincs SLI / Crossfire VR-ben?
Biztos én értem félre, hogy még az Oculus is megemlíti mindegyik gyártót, ahogy az ATW-ről ír. Csak ez így nekem kissé falsnak tűnik.
Nv nem tudja kicserelni a default input assemblert. Nincs hozza Mantlejuk.
Ez alapján kizárólag a Mantle / Vulkan alatt lenne a VR-nek értelme ebben a formában...
@Dare2Live: Kicsit furcsállom azt a nézetet, hogy a VR-hez most csak az AMD jó, és az nV meg nem. Mintha nem is létezne a VR Works, meg a hozzá kapcsolódó dolgok. Miközben ugyebár vannak SteamVR tesztek, amik ennek ellentmondanak...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
leírták már az okokat, 980TI kb alkalmatlan VRre. (és ennek semmi köze SLIhez)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
VR...OpenGL...ez a mondat szerintem itt le is zárható.
Low-Level API-kban nincs SLI, CF. Van helyette Multi-GPU Render, ami nem ugyanaz.
Tudom, ellenben még jó h. az industrial render engineknek ez nem probléma, tehát nem szebben nézz ki, hanem ténylegesen 8-at használ.
Épp ezért Írtam, h. hiába lehet jó áron nagyteljesÍtményű firepro kártyaként használni, ahol ez előny lehetne, ott sajnos nagy valószÍnűséggel a kevés memória miatt kevés lesz.
#17) Dilikutya
Tudom, fogták a fury-t, és 2-őt raktak egy lapkára, mintahogy mindig is készültek a csúcs dual gpu-s kártyák.Ez nem újdonság, játékra tökéletes is, egyszerűen a plusz feature miszerint fireproként is használható, egy remek ötlet lehetne, csak elég kompromiszumos lehet bizonyos esetekben.
[ Szerkesztve ]
Make things work
Mindig ez megy... az nV rossz DX10-re, aztán 11-re volt rossz, most a 12-re rossz. Meg persze ha már itt a VR akkor legyen arra is rossz. Csak valahogy sem a játékok futása, sem a részesedés nem ezt támasztja alá.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Feladom...
Tehát az nVidia nem játszik mert... Mert egy hipotetikus jövőkép szerint bizonyos low-level API-kban, bizonyos feltételek mellett hátrányban van. Senki sem állítja, hogy csak és kizárólag ezen API-k alatt jelennek majd meg a jövő VR játékai, de ettől függetlenül leírjuk az nVidiát. Csak mert azért.
Sorry, ha negatív vagyok, de újra és újra azt látom, hogy rohan a fal, de soha nem fejeljük le. Emlékszünk a GCN megjelenésére? Hogy ez a jövő? Hogy jön a Mantle, ami mindent megváltoztat? Hogy jön a Dx12, és majd az...
Hány év futott el mellettünk eközben? Hol tartunk most? Hogy egy-két, max. techdemónak jó játékban sikerül felmutatni viszonylag szerény előnyt az évekkel ezelőtt lefektetett csodáknak?
Nem, nem az AMD-haterség szól belőlem, sőt, pont azért vettem anno Radeon 7950-et, mert hittem a GCN-ben (és bevallom rohadt nagyot csalódtam), és igen, közben a "túloldalon" ugyan ez pepitában a PhysX például.
De én meg azt látom, hogy olyan téren megy mellé a téma, hogy például nem játszik a Radeon Pro Duo ellen a GeForce 980Ti vagy a TitanX SLI (vagy legyen multi-GPU megoldás, mindegy ebből a szempontból), mert... csak mert azért, van egy rész, ahol gyengébb lehet...
Van teszt, ahol ezt lemérték, kihozták, hogy a gyakorlatban tényleg a Radeon Pro Duo-nak a bokájáig nem ér fel két 980Ti kártya VR-ben? Mert ha ott bebizonyosodik ez, akkor oké, csak én nem láttam a csodát, és megtérek...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
sli, mint tehcnológia, és cf, mint technológia nincs. multigpu van. nemcsak a neve más. a mantle alapja a liquidvr-nek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
"igaz az több helyet foglal"
Latom meg mindig sok az ertelmetlen hozzaszolas.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
sli, mint tehcnológia, és cf, mint technológia nincs. multigpu van.
Rendben, akkor nem SLI, multi GPU. Hamu a fejemre. Min változtat ez?
2db GeForce 980Ti sehogy sem lehet ellenpárja 2db Radeon Fury Nano-nak (a'la Radeon Pro Duo)?
a mantle alapja a liquidvr-nek.
Csodás. A LiquidVR lesz például az EVE: Valkyre-ban? (Az)
Akkor a nV kártyákon nem fog futni?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
S most ez volt az a nagy titok amiről hallgatni kellett?
Hogy két féle driverrel lehet használni? Ezért adják drágábban mint két Fury X-et?
Azért a legtöbb hobbi 3D render-bubusnak ez eléggé nagy előny.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Az nV azért nem jó VR-re mert ennyire erőlteted.
- VR SLI != SLI
- nincs
- ATW a technology gyujtoneve. Implementacio mas. Nv: context priority, AMD: async compute
- a Mantle UMD IA module barmelyik target APIhoz betoltheto
VR Works toy a LiquidVRhoz kepest. Letezett Geforce VR dual GPU kartya, am nem lett eleg jo a VR Works. Nv inkabb nem adta ki a kartyat. Jol dontottek.
Velemenyem szerint Geforceon a ATW latency nagyon magas. Min 4-7 ms. GCNen 0.3-1.6 ms kozotti. Sajat testjeinken sokkal hamarabb emelyegnek az testerek Geforceon. Kaptunk mar reszteles leirast mi a baj. Nv javaslatot tett mit irjunk at, am tul sok idobe kerulne. Hetekre vagyunk egy game kiadasatol, arra koncentralunk.
Kesobb megfontolom Nv javaslatat, am nem igerek semmit. Kezenfekvobb megvarni a GCNhez hasonlito Pascalt. Jo eredmeny Maxwellen tul sok ido.
Részemről inkább majd a 980ti verő, 300$-os 490X lesz a nyerő
Gondolom elöbb utóbb egy teszt majd elökerül,és ott kiderül, hogy melyik a gyorsabb a 2db Fury vagy ez a szörnyeteg,mindenesetre az árazása akármilyen sokoldalú akkor is drága az átlagfelhasználónak.
duree54
Bocsánat hogy beleszólok de a 1300 font az 1870 dollár kb. Vagyis Angliában kicsit drágább szerintem.
más a technológia, ami a marketing elnevezés mögött van. mindkettő (sli és cf) mára afr-t valósít meg. ilyenkor a két gpu tud arról, mit csinál a másik (a memóriatartalmuk kölcsönösen megtalálható a másikéban is), és a kiadott képeket átlapolják.
vrnél alapvetően két kijelző van, emiatt ha hozzárendelsz egy kijelzőhöz egy dedikált gpu-t, akkor a két gpunak nem kell tudnia arról, mit csinál a másik. máris nyertél egy csomó késleltetést, ami a memóriatartalmak örökös szinkronizációjának kihagyásával spóroltál.
afaik van benne. nem ezt írtam.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Ezek szerint megengedheted, hogy figyelmen kívül hagyd a legelterjedtebb videókártyákat.
Nem a technológiai előny / hátrány részét vitatom. Hanem azt, hogy a végén a felhasználók ezzel mennyire fognak szembesülni. Mert ha jól értem a hsz.-ed, akkor létezik megoldás az általad említett latency problémára. A fejlesztők jó része pedig feltehetően (akár tetszik, akár nem), élni fog az nVidia megoldásával, még ha plusz fejlesztési időt is emészt fel.
Tehát például az általad most fejlesztett játékban jelentkezni fog a GeForce-ok problémája, sok más játékban feltehetően nem fogják a felhasználók észrevenni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
"Sajat testjeinken sokkal hamarabb emelyegnek az testerek Geforceon."
Ez konkrétan mit is jelent AMD-re levetítve ? Mert ha ott is émelyegnek csak később akkor az AMD sincs annyival jobb helyzetben, jónak semmikép nem mondanám csak "kevésbé szar".
[ Szerkesztve ]
Érdekes hogy az oldalán rájöttek milyen irányba kell írni a szöveget a hátoldali fém lemezen már annál kevésbé persze ha behajolok a gépház mögé logikus lehet.
Szerintem ez egyénfüggő!
Nekem 1-2 játékot a 280X-el is hamar abba kellett hagynom, mert kb. másnapos lettem.
Nézzétek meg a TheVR-os srácokat, évek óta nyomatják a VR-t NV-vel, most már van nekik Vive is. Órákig játszanak, egyszer nem számoltak be rosszullétekről, vagy ilyesmi. Nekem mondhat akármilyen fejlesztő akármit, ha egyszer a felhasználók tapasztalata teljesen más....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
10 perc utan Geforceon mindenki emelyeg. GCNnel ketten emelyegtek 20 perc utan. Tobbiek vegigcsinaltak. 45 perces test volt.
30 szazalekkal lassabb Pascal sample hardware jobb a 980Tinel. Negyen emelyegtek csak 20 perc utan. Sokkal jobb lett a preemption.
Nem en dontom el. A dolgom leadni a kiadonak, mennyi ido, penz lenne az optimalizalas. Nekunk legalabb 4 honapot igenyelne az atiras. Nem eri meg. Mire atirjuk mar leall Maxwell GPUk gyartasa. Mire kiadunk egy VR jatekot (target: ev vege) eltunik a Maxwell.
melyik gcn volt? 1-2-3-4?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Ha konzumer oldalról nézem, akkor az ár magas csak azért, hogy extra drivert rakhassak rá. Ha business oldalról nézem, akkor minél gyorsabb kellene, hogy a mérnöki óradijakat behozza. Ez nagyon öszvérnek tűnik, ahol nem a jó tulajdonságok öröklődtek. Valakinek biztos jó lesz egyébként...
[ Szerkesztve ]
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
Érdekes, hogy mindenki a maxwell-el gondol a VR-re, de mire valóban a VR-rrel kell foglalkozni tudtommal lesz már annak megfelelő GPU is NV fronton. Az AMD szokásos látszólagos jövőbe látása 4GB ram-al. Oké, hogy firepro csinálható belőle, de a rendes árú firepro-kon nem véletlenül van 16 meg 32GB ram, a 4GB pedig még játékban is sovány lesz így. Aztán hívhatod a professzionális support-ot akik megmondják, hogy vegyél firepro-t sok rammal, ha használni is akarod arra amire kitalálták.
[ Szerkesztve ]
type your text here..