Hirdetés

2021. május 8., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) nemlehet


nemlehet
őstag

Nagy tanulság egyébként, hogy érdemes alaposan elolvasni a szerződést, mert simán belehazudnak az ember arcába.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#2) vamzi válasza nemlehet (#1) üzenetére


vamzi
őstag
LOGOUT blog

De kétszer is? Az első után nem vágták le, hogy olvasgatom a szerződést? Jó nyilván így csak az a két konkrét ügyintéző tudja, hogy olvasgatom, akivel telefonon beszéltem, de akkor is ez a hozzáállás vállalhatatlan a szolgáltató részéről. Utálok és nem szokásom ÁSZF-et olvasgatni, csak ha okot ad rá a szolgáltató.

(#3) nemlehet válasza vamzi (#2) üzenetére


nemlehet
őstag

Persze. Itt is emberek dolgoznak van egy process vagy eljárási utasítás ami meghatározza az alapvető hozzáállást.
Meg hát nyilván a szolgáltatónak jobb lett volna úgy ahogy ők csinálják és biztos vagyok benne hogy 10/8 ember simán elhiszi, hogy "Jóvanazúgy"...

Te meg így is-úgy is felmondtad a szerződést, tehát a te elégedettséged senkit sem érdekel. (bocsi, nem beszólok, csak hogy mi a mindset :D)

[ Szerkesztve ]

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#4) Sanya


Sanya
nagyúr

Bosszantó, ha nincs szolgáltatás, internet, telefon, stb. De hogy ennyi ideig?
Egyébként lakossági szerződésed volt. Ha nincs vállakozói, akkor nagyon hamar megcsinálják.
A társasházban ahol lakom van egy iroda, nekik vállalkozói internetük van. Ha nincs internet, akkor nekik sincs. Ha én lejelentem akkor én is kapok egy pár napos előjegyzést szerelésre, de jellemzően délutánra készen van az internet (a vállalkozó miatt hamarabb kiszállnak és megcsinálják).

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#5) vamzi válasza nemlehet (#3) üzenetére


vamzi
őstag
LOGOUT blog

Ez igazából így van :D Bár alibiből azért kaptam eddig minden hívásom után kérdőívet, amit én lelkesen és őszintén kitöltöttem eddig minden esetben :DDD

(#6) vamzi válasza Sanya (#4) üzenetére


vamzi
őstag
LOGOUT blog

Ez így van, viszont én csak egy falusi, családi házas, egyszeri ügyfelük vagyok, rám az vonatkozik, hogy 48 órán belül kivizsgálják a problémámat és értesítenek, és 72 órán belül elhárítják a hibát (amit megjegyzem a 24 órán belül hajt végre!). Korábbi munkahelyemen sokat kellett szerződésekkel foglalkoznom és rendszeres feladatom volt kötbérek kiszámítása, szóval innen ered a harci szellem :)

(#7) vince válasza vamzi (#6) üzenetére


vince
őstag

Nézd a jó oldalát, van alternatíva (telekom optika), nem is akármilyen. Nálunk csak UPC Vodafone koax hálózat van, ami ráadásul jó elavult, 2011-ben a UPC is úgy vette már át egy előd cégtől. Pár hete volt nálam Vodafone-os szerelő, aki azt mondta, hogy örülhetek, hogy egyáltalán működik a településen lévő hálózat, nem bírja a terhelést. Mikor kiépült, 20-40 mbites csomagok voltak, a fizikai hálózat ugyanaz, csak most 500 mbitnek kellene jönnie rajta, de nem jön :(((

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#8) razorbenke92


razorbenke92
senior tag

Nekem a Telekommal volt egy jó kis köröm még 2 éve kb.

A lényeg, hogy telefonon felajánlották, hogy ha az otthoni szolgáltatás mellé beteszek dummy-nak egy vezetékes telefont, akkor 1000 Forinttal nő meg az alap előfizetéseim díja, de ezután 30%-al csökkentik Magenta1 miatt. Végeredményben egy olyan ajánlatot fogadtam el, aminek a végösszege változatlan, viszont magasabb szintet nyújt (gyorsabb net, több csatorna).

5 hónapra rá vettem észre, hogy se gyorsabb net, se több csatorna. Felhívtam őket, intézik. Egy hónap múlva megint felhívtam őket, hogy mostmár látnom kéne a változást, mégsem látom. Intézik. Kövi hónapban megint ugyanaz a számla jött, így bementem személyesen. A srác megcsinálta, egy hónapra rá a kövi számla baromi magas lett. Kiderült, hogy a csomagokat átváltották, de a kedvezmény nem érvényesült. Megint személyesen bementem, a kifogott csaj pökhendi stílusát, miszerint én vagyok a hülye, 15 percig tartott a földre visszahozni, és megértetni vele mi a gond. Felvett egy panaszt, és átállította a szolgáltatást, valamint azt mondta, ne fizessem be a mostani számlát, majd frissül. Ezután frissült, de elvették az ePack kedvezményt belőle, mert hogy már kiállításkor lejárt volt a számla és automatikusan elvette a kedvezményt a rendszer a számláról.

Ezután kaptam egy levelet, hogy a számlát stornózták, és a kellemetlenségek miatt kapok 2000 forint kedvezményt a következő számlámból.

Ekkor elmagyaráztam nekik, hogy 5 hónapig fizettem azt az árat az alacsony szolgáltatásért, amit az emelt szintűért kellett volna, szóval gyakorlatilag már akkor is túlfizetésben voltam + a miattuk elvont ePack kedvezményt is buktam, szóval a 2000 forinttal még nullán sem vagyok, nemhogy kiengesztelve.

Ezután rendeztek nullára, de további kárpótlást nem kaptam. Egészen karácsonyig...

Kaptam egy hivatalos értesítést, hogy a korábbi panaszom előkerült egy audit során, átvizsgálták, és az ászf xyz pontja szerint kötbért kellett volna fizetniük, mert szerződés szerinti szolgáltatást a szerződéstől számított 8 hónapon túl kaptam meg. Plusz a kötbér kifizetésének is meg kellett volna történni xy időpontig, emiatt további kötbért állapítottak meg.

A lényeg, hogy ezután decembertől szeptemberig egy fillért sem fizettem, csak feléltem a jóváírt kötbért, szóval a végére jól jártam.

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#9) janeszgol válasza razorbenke92 (#8) üzenetére


janeszgol
veterán

Jol jartal, korrekt volt a Telekom,de ezeket a flegmazosakat (plane ha diakok) kivagnam, mint macskat...

(#10) vamzi válasza razorbenke92 (#8) üzenetére


vamzi
őstag
LOGOUT blog

Szép, de végül korrektek voltak.

Még 2019-ben nekem is volt egy 4 hónapos történetem a telekommal úgy, hogy semmilyen előfizetésem nem volt náluk. Vettünk egy ingatlant és a telken ott árválkodott egy távközlési oszlop, amire a mi házunk rá sem volt kötve. Viszonylag gyorsan kiderítettem, hogy a telekomhoz tartozik és annak is utána jártam, hogy nincs már rajta élő szolgáltatás. De mivel nem a telekom, mint cég nem telepít meg szűntet meg oszlopokat, azt alvállalkozóval csináltatja, így 4 hónap huzavona volt eltüntetni. Mivel a telekom 2 nap alatt zárta a ticketem, amiről nem értesített, mivel nem voltam előfizetőjük, így kénytelen voltam magam felkutatni az oszloppal kapcsolatos céget, ahhoz elérhetőséget és mehettem az ő idegeikre rá. A vége felé már mondtam nekik, hogy ha nem viszik innen, akkor ki fog dőlni, darabokra fog hasadni és a nagy szél befújja a fáskamrába :D

(Ja T csoportban dolgozom amúgy, ezért tudtam őket megkerülni).

(#11) Syl


Syl
nagyúr

> Most pedig mehetek a postára feladni a modemet

Én amikor tavaly felmondtam a UPC-t, nem mertem postázni a modemet. Inkább bementem a legközelebbi ügyfélszolgálatra, ott adtam le. Így van róla papírom, aláírással pecséttel. A postai csomagot meg úgy hazud(hat)ják le, ahogy akarják.

Olyanok vagyunk, mint a kutyák. Van szájkosarunk, oltási igazolványunk és akkor mehetünk ki, amikor a gazdi megengedi.

(#12) nyunyu válasza vamzi (#10) üzenetére


nyunyu
félisten

Faterom 25 éve vett egy döglődő ipari üzemet, majd pár évvel később jött egy többtízezres számla az Édásztól időszakos villanyoszlop karbantartás címszóval.

Nem tudtuk mire vélni, hogy ez mi, aztán kiderült, hogy a telek szélén lévő 10kV-os oszlop, amiről a felszámolt lakatos- meg asztalosüzem ment, az nem az áramszolgáltatóé volt, hanem az üzem építette ki valamikor nagyon régen.
Így a cég megvételével az is a mi tulajdonunk lett.

Az meg elő van írva, hogy a közmű oszlopokat 5-10? évente ellenőrizni kell, amit a közmű szolgáltató saját hatáskörben elintéz a saját oszlopain, de az idegen oszlopok után kiszámlázza a kiszállást+szerelőt.

Erre fater rákérdezett, hogy nem lehet-e odaadni az oszlopot a szolgáltatónak, ha már nekünk amúgy sincs szükségünk rá?

De lehetett, csak előírták, hogy az utcafrontról 7/24-ben megközelíthetőnek kell lennie, hogy üzemzavar esetén bármikor hozzáférhessenek.

Így kibontottuk az oszlop előtti kerítést, és U alakban megkerültük az utcafronttól 5m-re álló oszlopot.

Végül elengedték a karbantartást.

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#13) vamzi válasza Syl (#11) üzenetére


vamzi
őstag
LOGOUT blog

Mivel több ügyintéző is a telefon végén felhívta a figyelmem arra, hogy személyesen nem adhatom le, mert nincs rá felhatalmazásuk, hogy átvegyék. Igen, miután megkaptam a a felmondással az útmutatát láttam z anomáliát, mely szerint személyesen is leadhatom. De mindegy Feladó szelvény megvan, le van pecsételve, rajta a termék súlya. A doboz tartalmáról pedig fotót készítettem.

(#14) vamzi válasza nyunyu (#12) üzenetére


vamzi
őstag
LOGOUT blog

Sokszor van értelme megchallengelni a status quo-t és nem elfogadni a kialakult többéves gyakorlatot.

(#15) nemlehet válasza Syl (#11) üzenetére


nemlehet
őstag

Hát azért egy országos szolgáltató ezzel már nem szokott trükközni, nem éri meg neki. Ha van postai feladószelvényed azt el szokták fogadni. Nekem konkrétan elvesztette a posta a UPC műholdas beltéri egységet,amikor szóltak, hogy nem érkezett meg, beküldtem a feladószelvényt emailben és simán elfogadták elégséges bizonyítéknak.
Még kép se kellett a becsomagolásról, gondolom azért ezeket ők igen nyomott áron veszik meg van biztosításuk rá, vagy valahogy leverik a postán.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#16) Syl válasza nemlehet (#15) üzenetére


Syl
nagyúr

Szolgáltatók olyan sok mindennel trükköznek, hogy én még azt sem hiszem el nekik, amit kérdeznek. :(
Legyen nekem papírom aláírással, pecséttel, hogy mindent hiánytalanul átvettek.

Olyanok vagyunk, mint a kutyák. Van szájkosarunk, oltási igazolványunk és akkor mehetünk ki, amikor a gazdi megengedi.

(#17) asdf_


asdf_
addikt

Nagy eltévedések vannak itt. Az alul screenshotolt azonnali elállás az a 14 napos elállásra vonatkozik, ami akkor illet meg, ha távollevők közötti módon kötöttél szerződést, frissen most kötötték be, és ettől szeretnél mégis elállni (mint egy neten rendelt termék esetén, amelynek tulajdonságait a nem személyes vásárlás miatt nem volt alkalmad megismerni).
Amennyiben a szolgáltatás már él ezer év óta (írásod alapján ezt teszi), úgy ennek a résznek semmi köze hozzá, ebben a helyzetben nem alkalmazható, Itt rendes felmondásról van szó (az nem azonnali hatályú, csak a rendkívüli, aminek viszont súlyos jogsértés lehet csak alapja, ami itt nem áll fent), ott pedig az ÁSZF-ben elfőgadott x nap él (nem nézek utána, de 95%, hogy standard 8 nap lesz).

(#18) vamzi válasza asdf_ (#17) üzenetére


vamzi
őstag
LOGOUT blog

2021.03.04-én megtörtént az eredeti szerződésem felmondása majd ezt követően megkötöttem az új szerződésemet, azaz pont az a helyzet, amit az írásod elején vázoltál.

Minden jogom megvolt a 14 napon belüli indoklás nélküli, azonnali hatályú felmondáshoz, ahogyan erről az újonnan kötött egyedi előfizetői szerződésem 14. pontja írja (illetve az ÁSZF-ben is le van ugyan ez írva 2.1.2. pontban). Ezt miután az ügyintéző is elolvasta belátta és igazat adott. De mindegy is, mert ha az eredeti szerződésemet veszem figyelembe (ami hűségidő nélküli volt), akkor is ugyan úgy jogom van az indoklás nélküli azonnali hatályú felmondáshoz:

Röviden: Esetemben nincs olyan scenario, amiben 8 napos felmondással tudnám csak felmondani a szerződésemet.

(#19) cirkus


cirkus
aktív tag

a 1270-es ügyfélszolgálatot hívnám, de a telefon mindig odateszi a +36-t a szám elé, ezért ismeretlen számként nem érem el őket. Hol tudom orvosolni androidon belül, hogy ne tegye oda az országhívókodot ?

(#20) vamzi válasza cirkus (#19) üzenetére


vamzi
őstag
LOGOUT blog

Ezt szerintem inkább egy android csoportban kérdezd meg. Én iPhoneos vagyok 10+ éve, nem tudok segíteni.

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.