Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Ágymatrac keresési kálvária
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Új hozzászólás Aktív témák
-
cbm1974
tag
Bár régi ügy, ha megengeditek én is hozzászólnék a témához, 1-2 dologban nem értek csak egyet az eladóval. Jól ki lett vesézve ez a határidő, aminek tényleg nem sok értelme volt, néhány napon az égvilágon semmi nem múlhat...sokkal fontosabb a béke!
Tegnap éjjel végigolvastam ezt az egész blogot, számomra ez sima ügy, mindig vannak olyanok, akik forrófejűek, ítélkezőbbek az átlagnál..!
Részemről régebb óta vagyok benne az adásvételben, voltak hasonló finomságok, bár inkább engem csaptak be, de mindig kiálltam az igazamért, ezt így is kell..
De független attól, kinek van igaza, ha már az ember ad bármiféle jótállást, nem szabad véresen komolyan venni azokat a bizonyos napokat(egyébként ugye magánszemélyként egyáltalán nem vagyunk kötelesek egy percet sem adni), ez így van, viszont vannak emberi dolgok is..
Nyilván, amellett, hogy józan ember nem ad el hibás cuccot szándékosan, mindezek ellenére mindig úgy voltam vele, ha a vevőmnek mégsem felel meg a cucc, akár meggondolta magát, bármi ok miatt és tudom, hogy nem hibásan adja vissza, nem szélhámos, csak egyszerűen balfék volt, miért ne venném tőle vissza?
Nekem nem esik jól, ha tudnám, nem elégedett az, aki vásárolt tőlem, kivéve, ha szándékos "rontás" van a háttérben, pl. ügyeskedők, vagy éppen magukat nagy technikus zseninek képzelők, miközben valami nem úgy sül el, amit maguknak sem vallanának be, mert kiderülne a valóség, hogy valami félrecsúszott, stb...
Tehát nyilvánvaló gázos esetek kivételével alapvetően emberi dolog eleget tenni a másik kívánságának, már a rossz szájíz elkerülése végett is...
Hozzátenném, hogy talán ritka szemléletemmel eddig senki nem élt vissza, nem is nagyon kerülnek vissza hozzám az általam eladott cuccok, kb. 100:1 az arány, de mindig megoldódik végül..
Az üzlet 2 fél kölcsönös elégedettségén alapul és e szabályok vonatkoznak egyaránt mindkét félre..
Általában az a fő probléma, hogy nem tiszteljük egymást, mert sajnos ez a hatás éri a civilizációt már hosszú ideje; lényeg a profit, más nem számít, te légy az első, valósítsd meg magad, mindenki más másodlagos...és egyéb marhaságok...
Pedig ez egy súlyos tévedés, emberi születésünket tekintve "egyenlők" vagyunk, senkinek nincs több joga a másiknál, sem kevesebb, de ezt mindig elfelejtjük, emiatt van annyi szenvedés a világon, mindenki több akar lenni a másiknál, stb..!Személyes véleményem, többször üzleteltem Milánnal, ismerem annyira, hogy kijelenthessem, jó ember, nem volt benne semmi rossz szándék, így nem érdemelheti meg hogy bárki elítélje. Itt egyértelműen a vásárló tett tanúságot viselkedésével "emberi mivoltának" hiányosságáról...
Azonban nem szabad mellre szívni ezeket az emberi megnyilvánulásokat, mindannyian követünk el hibákat (a megbocsátás lényeges), de ezek nem igazán húsbavágó dolgok, nem lenne szükséges sokáig lovagolni olyan dolgokon, amiket úgysem lehet utólag megváltoztatni...
Mindezeket én úgy írom, hogy én is sokáig hajlamos vagyok magamban hordozni a múlt sérelmeit, pedig ez nem máson múlik, nem is az azt kiváltó tényezőn...hát, próbálok kigyógyulni ebből az állapotból..!
Bízni kell abban, hogy a sors megjutalmazza azt, aki őszinte, becsületes és végül elveri a port az arra rászolgálókon... -
kenwood
veterán
Bar gondolom, az elsodleges cel az elado vedelme lett volna, valahol ez a topic inkabb ellene dolgozik.
Nem csak azert,mert a vevo a csutortokon vasarolt kartyajan mar vasarnap hibakat tapasztalt,hanem mondjuk ezert is :" Akkor éppen családi okból eléggé elfoglalt voltam (ahogy az hétvégén estefelé nem meglepő) így csak röviden tudtam neki válaszolni, kérdeztem, hogy mi a hibajelenség, de annál többet, hogy "kicrashel a windows" nem tudtam kiszedni belőle. Mondom keressen inkább másnap délután, akkor jobban ráérek, és talán tudok érdemben is segíteni, és letettük a telefont. "
Amikor valaki hibas(nak gondolt) termeket vasarol, akkor mindenre vagyik, csak arra nem, hogy 24 orat kelljen varnia arra, hogy beszelhessen az eladoval.
-
Chaser
legenda
válasz
szabonagyur
#238
üzenetére
de erre legalább van megoldás és a cellazárlatot/elektronika hibát is ki lehet zárni kb
ha lemegy 3 órát pl így akkor 2,5-et kell mondani, minden más meg felhasználás kérdése - amit sztem a gyártók is jeleznek - -
Chaser
legenda
válasz
szabonagyur
#232
üzenetére
ez könnyű
aida régebbi hp gépeknél felejtős
hp battery check ok
betolsz 1080p yt-ot full fényerőn wifivel, aztán lepörög
és ezt újra megint
ez már úgy kézzelfogható eredmény -
V.Milán
aktív tag
válasz
szabonagyur
#232
üzenetére
Viszont ugye komplett PC-nél már a felhasználási lehetőségek mennyisége miatt is lehetetlen azt mondani, hogy "mindennel tesztelt"...
-
V.Milán
aktív tag
válasz
szabonagyur
#231
üzenetére
De az a jó, hogy VGA-ra van egy halom teszt, én is mindegyiken átmegyek 3dmarkból valamelyik benchmarkkal, és stressztesztel, egy unigine superpositiont futtatok, és afterburnerrel átpörgetem a ventiket, hogy megnézzem, hogy semmilyen sebességen ne legyen zajos. Nálam ez a rutinteszt (kb 30 perc) és egészen eddig ami ezen átment, abból nem lett hiba, de úgy tűnik rés van a rendszerben, és ha a vevő segített volna, már tudnám azt is, hogy mi az.
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur
#231
üzenetére
Vagy mondok másik példát. Árulok egy 7-8 éves HP gépet, Aida szerint meg saját HP app szerint akksi kiváló.
Ír delikvens: szerintem mennyit megy el ez gép még így gyári akksival?
Na most kettőt és könnyebbet.
Vagy már most jó 10 éve árultam egy gépet ami Vista ready volt, de Win7 is ment vele gond nélkül.
Delikvens megvette, direkt raktam fel egy Win7 30 naposat, hogy meg tudja nézni. 1 nap múlva ír, hogy mekkora szar, OS crash.
Kiderült Win10et akart rá.
Hardver oldalról Win10 sem kellett volna, hogy gondot okozzon, azonban a Chip készletet már nem szerette mint utólag kiderült (valami régi, agyon mókolt SiS chipet rakott oda az ASUS).
-
szabonagyur
félisten
válasz
lafaty80
#230
üzenetére
De mit takar a teszteld, definiáld pls. Pl VGA, felrakok X játékot ami megvan és elbír a gép többi része is elég? Mi van ha X+1 játéknál hibázik majd, de benne van esélyesen a driver hiba, stb is?
Szerintem a napi használatból eladó bőven lefedi az elvárható tesztet bármilyen eszköznél és az ebből felismerhető hibákat.
Persze ha jön kérés egy hőfokról, vagy más hardvernél akku állapot,stb megcsinálom, de azért vicces lenne minden tesztelni. Példának okáért céges gépem eléggé erősek játékra is akár, de sosem játszottam rajta.
Azonban 2 évente megvehetem a cégtől és eladom, de életembern alig játszottam PC-n, legtöbbet Heroes 3-n, na most mit teszteljek a nyilvánvalón kívül
-
lafaty80
addikt
válasz
szabonagyur
#228
üzenetére
Szerintem meg azért elvárható, hogy úgy add el, hogy leteszteled (valamennyire), emrt ha gond lesz esetleg, akkor kérdem én, te mit fogsz mondani a vevőnek?
-
szabonagyur
félisten
válasz
fatpingvin
#227
üzenetére
Amúgy meg mivel a vevő ennyire eltűnt, lesz@rja az X ezer forintot is esélyesen simlis a helyzete:
- ő maga cseszte el valahogy
- meggondolta magát, kellene a pénz másra
- mást várt, más teljesítményt--> ilyen idős kártya azért nem mai játékokhoz való már és ugye a megnevezése a kártyáknak lehet becsapós (tipikusan sok GB RAM de amúgy gyenge kártya)
- van neki is egy ilyen hibás kártyája amit próbál most visszacserélni (sajnos volt ilyen esetem, ahogy kolléga írta mindent, azonosítókat fotózni kell) -
szabonagyur
félisten
válasz
lafaty80
#197
üzenetére
Pár dolgot talán rutinból futtat az ember, ha ott nem jön elő hiba, akkor jó eséllyel jó a kártya .
Ez sem feltétlenül elvárható. Többször árultam cuccot amit szerintem átlagosan vagy átlag alatt használtam annak ellenére, hogy sokan igen komolyan használják (videó vágás, stb). Na ebben az esetben én mit futtassak amikor a felhasználásomra tökéletesen ment az eszköz?
-
fatpingvin
addikt
válasz
#24845312
#206
üzenetére
"nem arról volt szó, hogy nem megy valamelyik játék, hanem arról, hogy pár játék lefagy, crashel, stb., holott nem kéne, hogy ezt csinálják."
na ezt mondom, ha tesztelem a hardvert és az ÉN tesztem alapján (amivel direkt megnézem kb az összes célirányosan tesztelhető hardverfunkciót) hibátlan akkor ez a vevő részéről divatos kifejezéssel élve skill issue. a hardver jó, a problémájával ennek megfelelően nem tudok mit kezdeni, elállást nem biztosítok mert nem azért hirdetem hogy két hétre kölcsönadogassam.
vásárolni is ennek megfelelően vásárolok. ezeket a peremfeltételeket az adásvétel ELŐTT kell tisztázni, nem utána nyávogni hogy ja de rájöttem hogy ez így nekem mégse jó csináljuk vissza.az elején tisztázod, ha vállalhatóak a feltételek üzletelsz, ha nem akkor meg nem. arról meg hadd ne szóljak hogy valami videojátékos mazsolának a játszódásável hadd ne én szórakozzak már, ha még valami értelmes/produktív felhasználásra veszi, videokártyát mondjuk modellezéshez vagy bármilyen GPU computing feladatra (machine learning, hashcat, bányászás, etc) akkor még akár segítek is neki elvi alapon, a játszódást oldja meg nélkülem.
-
fatpingvin
addikt
-
-
válasz
Tikakukac
#216
üzenetére
Nem azt írtam ,hogy egyetértek vele.
Sajnos eddigi tapasztalataim: az itteni moderációs feltételek miatt ez van.
Adtam-vettem itt már eleget... engem is csőbe húztak /nálam is voltak garis gondok.V.Milán
Kivédeni mindent nem lehet... ha valakinek nyűgje van akkor hozza/küldje vissza (vevő költsége)
Ha fennál a hiba akkor tiéd a gond ,ha nem akkor mehet vissza.. ha erősködik az ügyfél akkor hozza az összes cuccát és kiderítheted (felárért) a hibát.UI: minden eladott terméket jelölj meg finoman /fényképezd le ... ha az ügyfél szétszedi mert "ért hozzá" abban a pillanatban elzavarhatod...
-
kuntics
aktív tag
Régen más volt az értékelés is ha jól emlékszem. Eladót több pontban lehetett értékelni, 5 pozitívat kapott egy eladásért. Talán ebből a szempontból jobb volt az a megoldás.
-
Chaser
legenda
kicsit már túlpörgött a topik : )
negatívat akkor is adhat valaki ha a termék hibátlan, de úgy véli pl az ügymenet nem volt neki megfelelő
most ez jogos vagy jogtalan lehet róla elmélkedni, de ettől még létezik
ebayen rendesen rettegtek az eladók a negatívtól mikor még toltam, szerintem ma sincs másképp - ott érthető mért, azonkívül hogy "lelombozza" az esetleges potenciális vásárlók kedvét -
de ott is láttam bőven sok olyan negatív véleményt ami user error volt vagy "bosszú" valamiért, és hát ebayen kell tejelni rendesen az eladóknak, de nem foglalkoznak vele túlzottan -
V.Milán
aktív tag
Ahogy látod elfogadtam... Illetve (ahogy ezt a bejegyzésben, meg fentebb is leírtam), nem azért hoztam létre a bejegyzést, hogy bizonygassam a saját igazam, én nyilván 100% biztos vagyok az igazamban, azért írtam, hogy hallhassam, hogy mások mit gondolnak az esetről, hátha tanulok belőle valamit.
-
Tessék elfogadni.
Értékelést mindenki úgy ír ahogy akar.
Ha belefutsz valami "mamakedvenc"-be akkor ez van.
Értékeld te is úgy...
Senki se várja azt ,hogy az oldal megvédi. Nem kell szívbajosnak lenni ,és bizonygatni az igazat.... -
V.Milán
aktív tag
válasz
Evil Snowman
#212
üzenetére
Hát igen, ez nekem sem tetszett leginkább azért, mert mielőtt ezt elmondhattam volna, zárták a jelentés témáját. De igazából elfogadtam, mivel én tevékenykedem az ő oldalukon, és nem fordítva, ezért lényegében nekem nyitva áll az ajtó, ha nem tetszik valami, és szerintem ezt ők se félnének az orromra kötni.
-
Tehát a staff szerint azért jogos a negatívod, mert: "azt is reprezentálja, hogy mennyire romlanak el az ember által eladott termékek." ?
Ez valami szar vicc? Semmivel nem tudja kézzel foghatóan bizonyítani a vevő, hogy nem működik megfelelően - nem lefagy, nem megy szöveg nem kézzel fogható, mert messziről jött ember azt mond, amit akar - , 0 affinitása van a probléma érdemi megoldásához.
Gratula a staff-nak is. -
V.Milán
aktív tag
Update: Az értékelések szövegét törölték
-
#24845312
törölt tag
válasz
fatpingvin
#193
üzenetére
De itt nem arról volt szó, hogy nem megy valamelyik játék, hanem arról, hogy pár játék lefagy, crashel, stb., holott nem kéne, hogy ezt csinálják. Vadidegennek én sem fogok nekiállni bármit is letölteni/tesztelgetni, de aki fizetővendég volt, eladtam neki valamit, akkor ha gondja van, igyekszek segíteni neki, nem hagyom magára a bajban. Ezért írtam a példát, hozza csak vissza a kártyát, bepattintjuk a gépembe (amiről biztosan tudom, hogy minden téren hibátlan), aztán nézzük meg, mi a helyzet. Ne az ő gépét hozza, ki tudja, hogy van-e annak bármiféle problémája, menjünk csak biztosra, itt a garantáltan hibátlan saját gépem, meg az általam eladott hardver, nézzük meg közösen. Én legalábbis így szoktam csinálni. (Más meg úgy csinálja, ahogy akarja.)
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac
#203
üzenetére
Az oké, hogy a másik fél is értékelhet, de ok nélkül nem adhat negatívot.
Jó pár tagról tudok, akik alaptalanul kaptak negatív értékelést, jelezték ezt az illetékeseknek, és törölve is lett a negatívjuk.
Hogy hol tart jelenleg ez az ügy, nem tudhatjuk, de ha V.Milán jelentette már a negatívot, akkor ha annak meglétét alaptalannak ítélik meg, akkor ugyanúgy törlésre fog neki is kerülni, mint mindenki másnak. Ha meg nem ítélik alaptalannak, akkor nyilván nem törlik, ezt majd ők eldöntik. -
#24845312
törölt tag
Hát akkor egyszerű, jelentsd az értékelést. Olyan nincs, hogy ok nélkül negatívot kaphatsz valakitől, ha azt kaptál, annak valami okát meg kell hogy határozzák részedre (nem a vevőd, hanem a ph illetékesei). Ha ők úgy ítélik meg, hogy jogosan kaptad, annak oka kell, hogy legyen, kérdezz rá náluk.
-
#24845312
törölt tag
Az, hogy egy eladott termék hány éves, meg hány tulaja volt, teljesen lényegtelen ebből a szempontból, mint ahogy az is, hogy te vagy én mit gondolunk komolyan.
Nem kell a laptopodra külön vállalnod az 1 év szavatosságot, automatikusan élni fog rá. De nem kell amúgy ettől megijedni, nem olyan rémisztő ez, mint amilyennek első hallásra tűnik, neten bővebben utána tudsz olvasni ha érdekel. -
V.Milán
aktív tag
válasz
fatpingvin
#199
üzenetére
Lényegében nincs ingyen, mivel azt a minimális profitot, amit ezért kapok, azt lényegében az időmért kapom, csak az a kérdés ugye, hogy mennyit ér az időm... Mindamellett ezt nem elsősorban a profitért csinálom, persze, jó ha van pénz, de ha van mit csinálni, annak mindig örülök. Van, aki szabadidejében elmegy iszogatni a haverokkal, én meg szakisat "játszok".
-
fatpingvin
addikt
azért ha rendszeresen foglalkozol ilyenekkel ne felejtsd el hogy szó szerint az egyetlen erőforrásod amit sehogyan nem tudsz magadnak visszapótolni az az időd. szóval nagyon ne becsüld alá és főleg ne kezeld úgy hogy ingyen van. ha üzletről van szó akkor igenis rengeteget számít hogy ne kelljen vele a minimális szükségesnél több időt töltened.
-
lafaty80
addikt
válasz
fatpingvin
#196
üzenetére
Alapvetően amit írtam, pont ezt jelentené csak nem akartam bővebben írni. Nyilván nem lehet mindenre is letesztelni. Pár dolgot talán rutinból futtat az ember, ha ott nem jön elő hiba, akkor jó eséllyel jó a kártya .
De benne lehet a pakliban hogy pont annál sz@raxik a játék.
V.Milán: szerintem ezt a teszteltem volna akármivel vomalat meg utólag kár felhozni. Egyrészt magyarázkodásnak tűnhet, másrészt megkér egy mondjuk 30e játék tesztre, ami neked nincs meg, akkor gondolom előbb-utóbb fatpingvin álláspontjára jutnál. -
fatpingvin
addikt
válasz
lafaty80
#190
üzenetére
na várj.
tudsz egy olyan reális pédát mondani ami egy alapos tesztelésnél nem jön elő, valamilyen gyakorlati felhasználási területen viszont igen?
és most itt nyilvánvalóan nem arra gondolok hogy mondjuk kevés a vRAM egy célszoftver futtatására, ugyanis ez egyértelműen nem hardveres hiba hanem a vásárló által elmulasztott utánanézés következménye.
egyébként pont emiatt is gondolom azt hogy a hirdetésbe bele kell írni hogy postázás a vevő költségére ÉS FELELŐSSÉGÉRE. az értelmezés szerintem írni-olvasni tudó embernek nem szabad hogy nehézséget okozzon.amúgy az ilyenek miatt is tisztább a személyes átvétel, ha megoldható. főleg nagyobb értékű cuccoknál.
-
V.Milán
aktív tag
válasz
lafaty80
#190
üzenetére
Ha próbagarin belül vagyunk, akkor jobb híján visszavenném a kártyát, hogy ezt elkerüljük ami most történik, és meghirdetném úgy, hogy kiemelem, hogy azzal a két játékkal nem működik, ha meg már kívül vagyunk a garin, akkor meg azt mondanám, hogy lényegében a kártya nyújtja azt amit én ígértem, és én kérésre előre is teszteltem volna akármivel, de ha nem tudta a 3 napban eldönteni, hogy most kell-e neki, vagy sem, akkor már magára vessen.
-
-
fatpingvin
addikt
válasz
#24845312
#126
üzenetére
a-a, ilyen nincs.
hardvert adok el, nem szolgáltatást. az hogy valami videojáték nem megy rajta ahogy a vevő szeretné az nem hiba, annak meg a felvetése is egészen nevetséges hogy én majd nekiállok random videojátékkal tesztelni.
azért van ilyen határozott véleményem erről a kérdésről mert anno volt szerencsém egy ilyen mazsolához. eladásra hirdetek egy videokártyát, rám ír a tag hogy XY videojáték hogy fut rajta. honnan kéne tudnom, soha nem használtam ilyesmire, nézzen utána, ha jó lesz vegye meg. itt még egészen normálisnak tűnt, megkérdezi felhívhat-e. mondom jó, baj nem lesz belőle, ha valamire jutunk akkor úgyis leíratom vele üzenetben hogy legyen nyoma. felhív, lefutja ugyanezeket a köröket amiket előtte írásban, megismétlem ugyanezt...
de hogy teszteljem már le mondván "nem kerülne semmibe mert ingyenes". egyrészt köszi hogy implicite benyögöd hogy nem ér semmit az időm, másrészt meg esélyesen akkor se telepítenék random szoftvert a tesztelésre is használt gépemre ha nem csak windowsra létezne. szóval nem lesz ilyen teszt, a kártya maga hibátlan, linuxon tesztelve többféle dologra, windows nincs, hogy jó-e a videojátéka alá azzal meg hadd ne én foglalkozzak már.
erre azt találta válaszolni hogy de windowst is fel lehet rakni ingyen. én meg mondtam neki hogy rakja fel a sz*rját pontosan oda ahova gondolja és szórakoztasson valaki mást a hülyeségeivel, az egész biznisz nem ér annyit hogy az ilyen gyökerekkel foglalkozzak, vásároljon olyasvalakitől akinek van türelme az ilyen alakokhoz, én ezek után nem fogok neki eladni mert semmi szükségem a garantált fejfájásra ami ezzel jár. -
1.)Ha mint eladó... ha már kikerül a kártya a kezedből onnét fogva bármi lehet a kedves user felől.
2.)Ha mint vevő... első dolgom letesztelni a cuccot ha veszek3. Ha meg nem hólye akkor meg tudná állapítani ,hogy mi a hiba... de mivel nincs ideje kitesztelni több nap után se akkor ennyi.
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312
#185
üzenetére
Azért örülök neki, hogy a szarkazmus, irónia, túlzás és egyéb eszközök használata esetedben teljesen kútba megy. De lehet akkor valóban egyszerűen kéne fogalmazni, és akkor nem lenne gond.
Elsütöttem már pár kérdést feléd is, azokra reagálhatsz pár sorban is. Sőt, egy igen és nem is elég

Alex91: Aaaaah, nem akar "szenvedni"? Szegény. Gondolom a modkerbe írások és fenyegetések már nem szenvedősek, azok nem idő és energia

Uh apám, mi lenne ha megtudná emberem, hogy DOA cuccok is léteznek, uuuu. Szerintem tankkal vinné szét a boltot. Volt amikor 3 T530-ból 3 nem kapcsolt be. Ott a vásárló előtt a boltban. Na ezeket ha futárral küldjük ki és nem bolti átvétesek, mekkora fekete lyuk képződött volna a lakásában, hogy ez egy új dolog, de nem megy és de új és nem megy és új és dolog és megy és nem
-
Alex91
félisten
Nezd,,lehet, hogy azert a vevod annyira nem hulye a dologhoz. A masik kartya megy, emez meg nem megy. O meg nem akar/tud vele szenvedni, hogy kideruljon, hogy megis xar. De gondolom o is felkapta a vizet, mikor kozolted vele, hogy lejart a harom napja…
Te most ugy gondolod, hogy segiteni szeretnel neki, ami biztos igy is van, de o meg talan azt gondolja, hogy ne szorakozz az o idejevel meg idegrendszerevel, hogy probalgasson ki minden xart, hogy talan megis megy, mikor meggyozodese szerint a krtya a ludas. -
V.Milán
aktív tag
válasz
#24845312
#184
üzenetére
Én hajlandó voltam/vagyok, ő az aki nem reagál a megkeresésemre, hiába tettem megoldási javaslatot neki... Linkeltem neki fórumot, ahol ezzel foglalkoznak, próbáltam kérni, hogy videózza le, hátha a jelenséget felismerem, de ő ilyenekkel nem akarta fárasztani magát. Amint meghallotta, hogy nem venném vissza, őt már nem érdekelte.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac
#170
üzenetére
Nem "azt csinál addig és úgy amit és ahogyan akar", hanem ahogy arra a jogszabályok őt feljogosítják. Sem a vevő, sem az eladó nem tehet meg bármit saját kénye-kedve szerint, mindenkinek meg van kötve a keze. Ennyire egyszerű ez.
Szerintem is nevetséges ez a "lecsóreszelés", pont ezért is reagálok csak pár sorban az egész képernyőt betöltő reszelésekre. -
V.Milán
aktív tag
Csak az a gond, hogy amint meghallotta, hogy én ugyan nagyon szívesen ránézek, de próbagari után már sajnos nem tudom visszavásárolni, átváltott passzívba, és nem hagyta, hogy akármit csináljunk, és neki drága volt az ideje ahhoz, hogy kicserélje a másik gyerek gépébe a kártyát (ahol nem mellesleg egy ugyanilyen kártya ment). Illetve mivel nem vagyok kisker, nem is tudtam volna egy ugyanolyat a kezébe nyomni, per pill az az egy kártyám volt.
-
Alex91
félisten
-
kuntics
aktív tag
válasz
#24845312
#169
üzenetére
Honnan jött ez az 1 év szavatosság? Egy 6 éves kártyáról beszélünk, aminek ki tudja hány tulaja volt már eddig. De akkor ezek szerint az én 10 éves laptopomra 1 év szavatosságot kellene vállalnom, ha eladom? Ezt te sem gondolhatod komolyan.
Egy hardveraprós vásárlásnál elég egy privátban leírnom, hogy hibás és kész? El kellene ezt fogadni az eladónak, meg a mod-nak (aki ezek szerint el is fogadta…) és mehet is a negatív 0 bizonyíték mellett.
-
Tikakukac
titán
Igen, mindent. Főleg akkor ha a vevő nem fogja fel, hogy ez nem egy kisker és mögötte egy emag szintű visszavételi rendszer, hogy bemondásra mindent azonnal vissza kell venni és majd akkor annyika.
Nem. Huszadjára írom le, ez itt 2 magánszemély esete. Ha egy VGA kuka, azt nagyon hamar taccsra lehet küldeni és lehet reprodukálni. Ennyi dolga volt a vevőnek, hogy bizonyítsa be egyértelműen, hogy ez a komponens a rossz. Ezt tette? Nope. Mindent megtett, csak épp ezt az egyet nem.
És újra és újra megyünk végig ezen a körön és nem bírom sehogy elmutogatni se, hogy baze, ez egy maximum 1 órás történet. Egy másik gépbe rakva, azonos játék, progi, bármi felrak és hajrá. Produkálja? 99%, hogy kula a kártya. Nem csinálja? Ebben az esetben rossz hírem van...
Ennyi. Nehéz? Bonyolult? Sok? Tényleg elvárás, hogy Pistike16 ha már vesz egy VGA-t töredék áron akkor megbizonyosodjon róla, hogy a 10 ismeretlenes egyenletben nem-e ő hibázik be a saját lomjával?
Mikor eladtam az R9 380-at és írt az eladó, hogy nem ad képet a kártya akkor mit csináltunk? Keresett egy embert közeli-távoli ismeretségi körben, 10 perc alatt gépház ki, régi kari ki, új be, lám ad képet, minden összerak és a tulaj nekiállt BIOS-t frissíteni és keresni a neten mi lehet a gond. És vége. Nincs fekete, nincs modker, nincs bejegyzés, nincs idegeskedés, nincs sértődés, nincs húszezer értelmetlen karakter a netre böfögve a témában. Megoldás van. Gyors, pontos, hatékony, egyértelmű.
Nagy elvárások ezek szerinted?
-
V.Milán
aktív tag
válasz
Fr@nkieWilde
#113
üzenetére
Miért lett szürke a profilod? Csak én látom ilyennek? Ez nem akkor van, ha valaki kilép az oldalról?
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312
#169
üzenetére
Na látod. És ugye ne feledjük, hogy ha az asszony netán csinos és úgy gondolja a delikvens akkor azt is heti egyszer át kell szolgáltatnia neki. Érted, hát azért ez jár. Plusz ugye a minden este szivaccsal fürdetés.
Szóval akkor, most, hogy tudjuk, hogy apróról lassan jobb vásárolni bármit, mint kiskerből számlával, mert itt aztán tényleg a vevő azt csinál addig és úgy amit és ahogyan akar...nos... beszélgessünk az esetleges kötelezettségekről. Egy aprócskát. Egy csöppet. Egy minimális incike-fincike darabkányit.
Sikerült már végre kideríteni, hogy az a rohadt kártya egyáltalán hibás-e?!

Igen baxki, a kedves vevő akkor érvényesít szavatosságot, meg elállást (Istenem, segíts), garit, mindegy minek tekerjük, ha szituáció van és neki alapja van erre. A bemondás és ködös regék nem alapok
Ilyenkor ha para van, nem a modkert döngetjük meg verjük be a feketét és spanoljuk a sztorit, hanem szépen elmondjuk mi a helyzet, hogyan és miként lehet reprodukálni a hibajelenséget. Aztán lehetőséget adunk a kedves eladónak is, hogy ő is megpróbálja ezt összehozni és ha nem sikerül na akkor írunk blogbejegyzést és nekieshet pár ezer IT-s, hogy kiderítse mi a gond.De ez a lecsóreszelés ami megy, hogy ki lehessen mosdatni egy olyan klasszikus esetből a vevőt, amiből tucatjával tudna bámelyikőnk is mesélni, mert ugyanaz a sorminta, csak kicsit pepitás a körítés, az tényleg már nevetséges.
-
Tikakukac
titán
-
#24845312
törölt tag
Jelen esetben napban volt megadva a garancia (3 nap), így leginkább a 14 napos elállási időtartamhoz tudnám ezt hasonlítani. (Mivel x napos garanciával nem találkoztam még egyik boltban sem, ezért hoztam csak fel az elállási időt, mert az viszont napban van megadva, így viszonyítási alapnak tökéletes.) Tehát ha január 1-jén vettem át valamit, és van rá 14 nap elállási lehetőségem, akkor az január 15-ig tart (természetesen 15-én még él ez a lehetőség egész nap, hiszen január 1. +14 nap= január 15-öt fogja jelenteni, az eltelt órák számától függetlenül).
Vagy mondhatnám a McD akcióját, aminél is 7 napig tudod felhasználni a blokkon szereplő kódot. Szintén ha 1-jén fizettél, akkor 1+7=8-án még van rá lehetőséged (természetesen egész nap, holott a blokkon rajt az óra/perc is, de mivel nem 168 órát adtak, hanem 7 napot, ezért az utolsó napon egészen éjfélig él is ez a lehetőség).
Magánszemélyként rád persze ezek a dolgok nem vonatkoznak, te úgy értelmezed az általad vállalt 3 napot, ahogy csak akarod, csak akkor ezt jelezd is előre a vevőnek, hogy ne legyen ebből probléma.
-
V.Milán
aktív tag
Hát nem vagyok egy bányász alkat, soha az életben nem bányásztam, és sztem az én koromban ilyen jellegű szerencsejátékot kihagyni nem is hiba. Nálam nem futott sokat, csak néhány teszt, meg netezés. Egyik (hozzám hasonlóan rohadék, gerinctelen, nyerészkedő pokolravaló seftelő) haveromtól vettem, de mint a legtöbb ilyen kártya, szinte biztos, hogy ez is járt már a bányában, mivel a teljes előélete (mint a legtöbb dolognak itt) ismeretlen.
-
Tikakukac
titán
Igen

Nem. Ha tudni akarod, most vettem egy nagyon szép és hibátlan laptopot. Amiről mire ideért kiderült, hogy a kijelző alatti keret amúgy végig van repedve, topcase oldalából hiányzik egy darab és amúgy a bekapcs. gomb se megy.
Hogyan látod a helyzetet. ha erre bevágok instant egy fekete bogyeszt és az eladó ad nekem is egyet, mert csak, akkor az úgy rendben van?
-
Tikakukac
titán
Ezt a pisszegést tartsd meg a nepper haverjaidnak.
Nepper haverok
Nyugi, vár a kisker, ahol nincs seft és nepper csak finom, puha fogyasztói jogok.
Amiket amúgy sok vevő szintén úgy lát, hogy na most mindent szabad. Volt ilyennel dolgom még ifjonc koromban, a harmadik laptop után mosható filccel minden mikrokarcot végig jelöltem a visszahozott laptopon. Székben hátra dőlés, hogy na, akkor most lássuk mekkora értékcsökkentés fogok ezekre felszámolni, mert ugye nem csak visszavitel van, hanem eredeti állapot visszaállítása. Bizony. Többet nem jött vissza a gyerek. Az ilyenek nem vesznek semmit vagy ha vesznek is, a profitot megeszi a sok felbontott meg visszaküldött cucc. Nekik való a KGST piac.
Protip a pst-re: ez egy mémből van. Bátran használom nem csak nepperek esetében
Igen, azt gondolom, hogy:
- kisebb erőfeszítés lett volna, mint ilyen hosszú szövegeket írni
- nem kellett volna a dátumokkal meg SI mértékegységekkel ilyen hazugságspirálba keveredni
- megmaradt volna a jó értékelése
- a balfék vevő sem érezné átverve magát
- kár sem érte volna
Van az úgynevezett tartás. Kisebb erőfeszítés lett volna, igaz. Cserébe ha eladok egy hibátlan valamit és utána jön a "hibás ez az xy és mekkora lumpi vagyok", mindez érdemi alátámasztás nélkül, ott én is beleállok. Simán. Te majd a hasonló esetben akkor visszaveszed és lenyeled. Mikor szerelési hiba van és hajlanak a tüskék, foglalatok, koccolódnak le IC-k és amúgy konkrétan tényleg az van, hogy a vásárló bevágja a feketét, a cuccod is kuka, az micsoda finomság
Igen, ilyen is volt már.
Hazugságspirál egy helyen van: a kedves vevőnél.
Ha a próbagari, mint fogalom átmenne ebbe az irányba, tehát, hogy tesztpilóták shoppingolnak balra és jobbra majd küldenek vissza mindenfélét, akkor a mostani katasztrófa állapotok is teljesen bedőlnének. Pont a hasonló sztorik miatt szorul össze az a bizonyosom, ha valami megunt cuccot, elkottázott ajándékot stb.-t felrakok és eladok és már nem garis.
A balfék vevő érezze magát balféknek. Ez lenne a cél, hogy leszokjon erről.Kár pedig érte. Ilyenkor potenciális vevőket buksz amúgy, akik nem 60-as IQ-val szabadultak a netre és vásárolgatnak az aprón, időt, szállítási költséget, utazást, csomagolást stb. stb. de értsd meg, hogy ez mind-mind létezik és bizony régen sem volt ritka, de egyre sűrűbb, hogy a vidéki kollégák szívnak mint az atom, mert kirakják a hirdetésbe: posta-futár, nincs.
Többek között ezen bejegyzés miatt nincs. És emiatt nem küldök csak utánvéttel én sem semmit, mert át sem veszi a méltóságos úr, aztán még beleröhög a telefonba, hogy hát mit képzelek, hogy be akarom hajtani rajta a küldés árát
-
Micsoda? Most tényleg nekem kell helyetted a fenti hatályos jogszabályt értelmezni?
Vállalt jótállás: 3 nap
Vásárlás időpontja: 2022.12.15 13:30 csütörtök
Jogszabály: jótállási határidő kezdete főszabály szerint a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásaErgo:
Jótállás első napjának vége: 2022.12.15 23:59:59 csütörtök
Jótállás második napjának vége: 2022.12.16 23:59:59 péntek
Jótállás harmadik napjának vége: 2022.12.17 23:59:59 szombatHa feltételezzük, hogy ennek ellenére az eladó pozitív irányba eltér és úgy számolja, hogy 2022.12.18 13:30 vasárnapig szól a jótállás, már akkor is kicsúszik az időből a balf@sz vevő, mert 2022.12.18 19:00-kor kezdett el reklamálni.
-
kuntics
aktív tag
Igen, valószinűleg így van. A kereskedelemben, ahol a jogszabály előírja. De egy használt terméknél, amit egy magánszemély árul, ott ki határozza ezt meg? Még 3 nap próbagarit sem köteles adni, adhat 1 hetet, vagy akár csak egy napot is. Vagy semennyit, de akkor meg hirdetheti egy darabig.
-
KISDUCK
addikt
Hát ha van rá egy hét garancia és te hétfőn veszed át akkor vasárnap éjfél után már nincs rá, mivel a következő hétfő már a 8. nap.
Most ha a bejegyzést nézzük, szigorúan véve a szerző átadástól számítva 72 órát vállal nem 3 napot mint kiderült. Ha a garancia rendszerét vesszük, ő csütörtökön adta át ami az első nap, péntek a második és szombat a harmadik, szóval vasárnap már reklamációnak helye nem lett volna. Story vége mindenki vegye ki a pattogatott kukoricát a mikróból mert már szenesedik.
-
Alex91
félisten
válasz
Evil Snowman
#146
üzenetére
Jo, de akkor 10 orakor, vagy 14 orakor jar le?
-
V.Milán
aktív tag
válasz
Evil Snowman
#146
üzenetére
Végre forrással alátámasztott konkrétumok ❤
-
"Én úgy emlékszek hogy az átvétel napjától számít a garancia."
Persze, hogy onnan számít.
Amúgy már nem garancia, hanem jótállás a hivatalos megnevezés."Módosulnak a jótállási határidő számításának szabályai is. A jótállási határidő kezdete főszabály szerint:
- a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy
- ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
- Ez a szabály az új évtől kiegészül azzal, hogy a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja, ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe."Forrás: [link]
-
Gerasz
aktív tag
válasz
Tikakukac
#140
üzenetére
Ezt a pisszegést tartsd meg a nepper haverjaidnak.
Igen, azt gondolom, hogy:
- kisebb erőfeszítés lett volna, mint ilyen hosszú szövegeket írni
- nem kellett volna a dátumokkal meg SI mértékegységekkel ilyen kamuspirálba keveredni
- megmaradt volna a jó értékelése
- a balfék vevő sem érezné átverve magát
- kár sem érte volna -
Tikakukac
titán
Mivel már le is írtad, hogy sok aprós tevékenységed nem volt, ezért leírom ismét:
Bevallottan hibás terméket adott el nekem emberem, majd kiderült, hogy dupla reg. is volt a srác, az én bűnöm az volt, hogy fel mertem ezt hozni és igen, kaptam negatívat
Huzat nélkül. Ezt hívják ugye bosszúnegatívnak. Úgy tudod kikerülni, hogy akkor egyik fél értékelése sem kerül fel. Ergo van egy károsult és van egy csaló. Te legalább nem leszel besározva, a csaló viszont élhet boldogan tovább, senki más nem tudja meg a sztorit. Esetemben a dupla reg. volt a megmentő, mert így tiltották. Ha nem lett volna az, akkor az durva bukta.Érted már a rendszert?
-
V.Milán
aktív tag
Elnézést, hogy véletlen szerdát írtam csütörtök helyett, figyelmetlen voltam, de borzalmas, pokoli hibámat javítottam még tegnap.
Illetve a gari nem csak blöff, már szereltem gari alatt elromlott kártyát, mitöbb vettem is már vissza. Tudom, hogy az a 117 nem tűnik nagy számnak, de elég sok időt ölel fel, úgy, hogy csomószor vevő nem is hajlandó értékelni. -
Tikakukac
titán
Pszt, pszt, pszt. Hey, mielőtt sejtéseket fogalmazol meg.
Tehát a sejtésed az, hogy a vevőnél amúgy tényleg jó kártya van, az eladó szerint is, aki nyilván nem fogja ezt visszavenni (ha jó a kártya, miért tennéd, a próbagari az nem azért van, hogy 3 napig használd és visszadobd-->kisker és elállás ugye), de blöff volt a próbagari kijelentés.
Megveszek hallod ezektől a logikai csavaroktól
-
Gerasz
aktív tag
Lehet ezzel meg SI mértékegységgel bohóckodni.
A napokban megadott garancia, határidők mindenhol a következő naptól érvényesek. Ha ettől eltérsz, azt neked kell érthetően megfogalmazni. Ha ez nem sikerül, akkor meg a közmegegyezés szerint kell eljárni.
Ha a vevővel szemben ilyen rosszhiszeműek vagytok, akkor megosztom én is a sejtésem. Ez a próbagarancia csak egy blöff volt részedről. Mivel működő cuccokat árulsz, így 117 alkalommal nem volt gond, lenyelted érte azt a többletet, amit erre a vevők hajlandók voltak áldozni. Amikor viszont minimális esélye van annak, hogy ezzel kapcsolatos kötelezettséged merül fel (szerintem egyébként user error), akkor ilyen izzadságszagú bejegyzéseket írsz, amikben a dátumok nem stimmelnek, meg modikkal kezdesz levelezni.
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312
#132
üzenetére
Jól írod, elállásban sem xyz. Kiváló, remek, elképesztő megfigyelőképességek.
Akkor sikerül végre felfogni, hogy nem egy rohadt bolt és egy vásárló a felállásunk végre vagy caps használatával félkövérrel átmegy lassan?

Nincs hivatali idő, nincs karácsony meg munkaszüneti nap meg Koningsdag se. Nincs, nope. Átvetted, van rá 3 napod. 3 napod. Nem 3 napod és egy fél. Nem 10 nap. Nem 1 nap és 1/16. 3. Kereken. Az 72 óra. Vagy száznegyvennégy ketted. Vagy amit akarsz.
Tök lényegtelen amúgy, mert ezen lovagolhatunk, a gond az, hogy orbitálisan nagy nyilak mutogatnak abba az irányba, hogy ez a kártya nem hibás. Kicsit sem. Vagy legalábbis nem volt az, amíg a vevő rá nem jött, hogy neki ez drága, kevés a póver vagy csak elbarmolt valamit. Esetleg van egy NFS szintű kompatibilitási gondja.Egyfelől a vevő indíthat pert. Másfelől a vevő bizonyíthatná, hogy igaza van még legalább a per előtt, mert az mondjuk nem árt majd a perben sem. A vevő ezt nem teszi meg, elég látványosan. Mindenkinek a képzeletére és tapasztalatára bízom, hogy ezt miért csinálja
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Alex91: Ezért van az, hogy nem is nagyon érted ezt a bejegyzést
-
#24845312
törölt tag
Érdemes eladáskor a próbagarancia/kipróbálási garancia mibenlétét is tisztázni a vevőkkel, mert vannak, akik azt gondolják, hogy ha nem tetszik az adott termék kipróbálást követően, akkor visszavihetik, illetve ha az ő gépében nem működik az egyébként hibátlan termék, akkor szintén visszaviheti. Persze vállalhat ilyent is az eladó, de alapból nagyon nem erről szól a dolog.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac
#96
üzenetére
Teljesen mindegy, hogy 1 nap hány óra, ha egyszer ő nem órában vállalta a garanciát.
A 14 nap elállás sem 14x24=336 órát jelent, mint ahogy az 1 hónap, 1 év, stb. garancia esetében sem fogják a napok számát felszorozni 24-gyel, és hivatkoznak majd arra, hogy te már túllépted x órával (miközben az adott napon egyébként még élt volna a garancia/elállási lehetőség). Ha nem órában kaptad a garanciát/elállási időtartamot, akkor nem is számolhatsz órában.
Persze mindezektől függetlenül az eladó hivatkozhat arra, hogy őt ez nem érdekli, és ő mégis órában fog számolni annak ellenére, hogy nem abban szabta meg a garancia időtartamát, a vevő meg indíthat egy pert ellene, amit úgysem fog megtenni tekintettel az összeg nevetséges mivoltára, és akkor itt le is zárult a történet 1 negatívval. -
V.Milán
aktív tag
válasz
Evil Snowman
#129
üzenetére
Beraksz nekem is egy kört?
🍿 -
V.Milán
aktív tag
válasz
Tikakukac
#127
üzenetére
Ugye? De hát ezért hoztam létre, mivel én nyilván 100% a saját igazamban hiszek, de kíváncsi voltam, hogy (lévén, hogy a vevőt már semmi nem érdekelte miután meghallotta, hogy gari után nem veszem vissza, így tőle nem hallottam semmit) mi lehet a másik oldal véleménye. És ezért is örülök, hogy azok sem maradnak csöndben, akik nem értenek egyet, mivel különben nem lenne értelme a topiknak, és kevesebb lenne számomra a tanúlság.
-
-
-
#24845312
törölt tag
Nem kellett tudnod, hogy mivel játszik, de ha neki x vagy y játékkal van gondja, akkor mutassa meg. Nálad, hisz nálad adott a hibátlan szoftver- és hardverkörnyezet (hisz abban tesztelted), nála meg nem tudjuk, hogy nem-e ezek valamelyikével volt a gond. Érdemes ilyenkor jelezni, hogy feltört játékot nem fogsz a gépedre telepíteni (mivel az is lehet esetleg a probléma forrása), valamint azt is, hogy ha bebizonyosodik, hogy mégis hibátlan a kártya, akkor bevizsgálási díjat fogsz felszámítani, mert te sem vagy időmilliomos, és te már egyszer letesztelted ezt a kártyát.
Ha ragaszkodik azon állításához, hogy hibás a kártya, akkor a fenti dolgok nem fogják úgysem eltántorítani, és ez így van rendjén. ellenben ha ő maga sem biztos az állításában, akkor úgysem fog ebbe belemenni.Hogy pontosan mi és hogyan zajlott köztetek, azt csak ti tudhatjátok, de ha 100%-ig biztos vagy az igazadban, akkor igenis állj ki magadért, és ne törődj bele a negatívba se. Ha azt és úgy kapta a vevő, amit vállaltál, akkor negatívnak nincs helye! Ha viszont nem azt, vagy nem úgy kapta, akkor nyilván van.
-
Gerasz
aktív tag
válasz
Evil Snowman
#121
üzenetére
Erre szerencsére nem kerülhetett sor, mert az eladó egy megelőző csapással inkább maga vált tisztességtelenné.
Ha jól értem akkor az a különbség a kereskedő és magánszemély között, hogy utóbbi nem ad számlát és az általa napokban megadott garanciát 24 órára kell átszámítani.
-
Alex91
félisten
válasz
Evil Snowman
#121
üzenetére
bekamuzom, hogy rossz, utald vissza a pénzem, aztán én majd küldöm vissza az árút"
Azt ezt mibol szurted most le…
-
Mondjad kicsi mi fáj? Esetleg NAV-os vagy, vagy házmester? Te is "seftelhetnél", senki nem tart vissza.
De azért ne b@ssza már meg a világ, hogy a szarrá adóztatott fizetésből vesz valamit a jövőbeni eladó, amit majd tovább ad kb. lóf@sznyi haszonnal, hogy azután még ismét adózzon is abból a minimális árkülönbözetből.
-
A vevőnek? Semmi. A jó öreg "bekamuzom, hogy rossz, utald vissza a pénzem, aztán én majd küldöm vissza az árút" - hint: soha nem fogja - esete állna fent. Haverunknak lenne egy jó GPU-ja, és még a pénzét is visszakapná. Elég sok ilyen férgesről olvasni mostanság.

Eső után köpönyeg, de én már az első pöcsörészésnél offoltam volna a figurát.

-
Alex91
félisten
válasz
Fr@nkieWilde
#113
üzenetére
Mit kell ezen kifejteni? Olcson vesztek, dragan adtok, ennyi. Ha valami bexarik, akkor a vevo igy jart. Meg sajat uzletszabalyzat, atyam! Jo kis masodallas, nagyszeru befektetes, de most ennek tapsoljak
-
Chaser
legenda
egy durva esetem volt, az is vakerás
rgb led szalag, táp és táv, bolti ár feléért újan, 1 hét garral - ha nem vágja a szalagot, már akkor is sok láma volt -
ember megveszi, aztán szól balesete volt, nem tudja most próbálni, oké
eltelt vagy két hét, lehet három is, kipróbálta, nem jó, vibrál meg nem tudom - persze vágta -
jóoké kicserélem, de most ne postázzam majd lejön autóval
oké, adtam neki egy új szettet, meg is mutattam a lakásban hogy működik
megint eltelik pár hét...nem jó
kérdem mégis mi a baj, senki nem hozott vissza belőle, nála már a második nem jó, adja a villanyászt, az makogott mindent - eléggé esélyesen elcseszte a bekötést a drága -
mondom ok, egy hetet adtam vágás nélkül, ennek ellenére cseréltem, itt befejeztük
és akkor az ombre azzal jött tudja a címem, így veri agyon a családom meg úgy, meg amit el tudtok képzelni
na azóta nincs nálam bejárás idegennek, de van olyan telefonom ami rögzíti a hívást és les@rom a gdpr-t... -
Chaser
legenda
nekem is volt elbarmoltam valamit, hívtam az eladót van-e ötlete mit lehet csinálni és persze nyugodjon meg én b@sztam el, nem reklamáció : )
volt olyan is vakerán valami kisebb tápot adtam el, bácsika talán karácsony előtt vagy után, vagy közben? felhívott, levágta a kábelt, van-e gar?
:d -
DigitXT
félisten
Nekem a legjobb az volt, amikor kipróbálták hűtés nélkül a VGA-t,
és úgy leégett.
Medve anyám. Gratuláltam, ill. kifejeztem őszinte
részvétem. Amúgy normális arcok voltak, nem akarták ezután még
vissza is vásároltatni, megbeszéltük, hogy ez volt a tanulópénz...
Aztán lehet, hogy rosszul emlékszem, és a táp vitte el egy idő után.
(Egyébként abszolút áron alul ment, egy kuriózum kártya, ami még
a borzalmas gyári hűtésével is képes* volt fagyni: külön kellett fújni
a hátulját egy ventivel, hogy bírja az AGP-PCIE bridge chip, LOL.
)*: konkrétan TDU térkép töltés közben (más játékban nem csinálta).
Ui: az érdekelnek a hardverek, sokat csereberélek idővel kikopik.

Nekem is ez a VGA-dolog volt annak idején "élmény". Sose volt vmi
komoly kártyára pénz, de ahogy egyre jobbakat tudtam lőni olcsón
apróról, végig tudtam élni a fejlődést, de az már megállt jó pár éve.
(Mármint az érdemi fejlődés, nincs az a generáció-ugrás érzés rég.)
Ahol meg esetleg lenne, ott meg befigyelnek ilyen 1MFt-os árak?
Ja igen, ha gyenge a táp, vagy nem szellőzik a gépháza simán bele
lehet futni rejtélyes fagyásokba: én anno kivágtam a gépház elejét,
oda kapott 12 cm ventit, aztán már nem is fagyott. Ez ilyen bicikli...
(Nem mentem vissza az eladóhoz, mert ő nem tehetett semmiről...) -
nullpoint
őstag
Semmilyen. Gondtalanul használja a terméket miután valaki szólt neki hogy a legutóbbi windows frissítés okozta a bajt, vagy valami hasonló.
Közben pedig kéjesen nézegeti a minuszt amit adott, mint élete eddigi legnagyobb eredményét.Persze jól láthatóan akad támogatója a staff köréből, hiszen nem véletlen zárták le az értékelést a jelzésed ellenére. Ugye folyamatosan tapasztaljuk hogy a korrektség az itteni staff részéről ismeretlen fogalom és tevékenység.
-
V.Milán
aktív tag
Amúgy nagyon fúrja az oldalam, hogy milyen hozzáfűznivalója lenne a témához...
-
Chaser
legenda
érdekes mód ~20 éve "seftelek" és kb senkivel nem volt gondom, max az esetek kevesebb mint 1%-ában - és ne tévesszen meg az értékelések száma, mert legalább 10x annyi lenne de direkt nem kérem már jó ideje -
rugalmasság esetenként belefér, de a használt piac nem boltvett az ember egy vga-t aminek esélyesen semmi baja, csak ő az a kategória aki menjen boltba és szereltesse ott be
onnantól hogy sem itt nem jelent meg, sem az üzleti totyikban kár azon rágódni kinek mit jelent a 3 nap vagy 72 óra : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Synology NAS
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Vallás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370-A i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T7 Zalman 500W
- iKing - Apple iPhone 15 Pro Natural Titanium ProMotion 120 Hz, A17 Pro, USB-C 128 GB
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB AeroCool Quantum Mesh 650W
- Apple iPhone 17 Pro Deep Blue ProMotion 120 Hz, titán dizájn, USB-C 256 GB iStyle Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman Z1 NEO ADATA 600W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Samsung Odyssey G5 32 QHD 144Hz VA 1ms monitor monitor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Eredeti Lenovo 135W töltők (sárga téglalap)
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
.




Igen, ilyen is volt már.
Amúgy már nem garancia, hanem jótállás a hivatalos megnevezés.



