Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) koxx válasza zsolt_64 (#48) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Minek kell papír alapú számlakivonat? felesleges szemétgyártás. Belépsz a netbankodba és lekérdezed.

(#52) zsolt_64 válasza kcsa (#49) üzenetére


zsolt_64
senior tag

Jójó persze igazad van, de az vesse rám az első követ....
Mondjuk hogyha jön egy levél az XYZ banktól akivel tudod hogy nem vagy semmilyen jogviszonyban akkor jobban megnézem a borítékot. De a Tigáz ?

(#53) zsolt_64 válasza koxx (#51) üzenetére


zsolt_64
senior tag

ÖÖ mint írtam MINDEN levélpostai küldeményt letiltottam... Ennek ellenére kaptam, és kapok mindig leveleket. Csókoltatom a CIB-et ;]

ja és nem számlakivonat volt, hanem valami blabla bullshit....

[ Szerkesztve ]

(#54) koxx válasza zsolt_64 (#53) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Hehe :D majd még kell 1 év mire átmegy a rendszeren a kérésed.

(#55) kcsa válasza zsolt_64 (#52) üzenetére


kcsa
veterán

Kisujjbecsszóra el kell hidd, hogy én még nem bontottam fel a címzett engedélye nélkül más levelét az elmúlt 38 évben :) (oké, hazudtam, leszámítva egy esetet amikor általános iskolában a tanár zárt borítékban küldött levelet a szüleimnek, na ott - mivel volt vaj a fülem mögött - azért belenéztem :DDD)

(#56) zsolt_64 válasza koxx (#54) üzenetére


zsolt_64
senior tag

a letiltás minimum 5-7 éve megtörtént...

kcsa: ok te vagy a postások grál lovagja :D

[ Szerkesztve ]

(#57) floatr


floatr
veterán

Pont aznap voltam a bankban, mivel szerettem volna a mobil appot új telefonra költöztetni, de sajnos ez nem olyan egyszerű. Minden más beléptető alkalmazást át tudtam pakolni, a CiB mobil appot nem.
Gondoltam, akkor bemegyek, és majd a bankban jól elintézem, mert akkor még a lakcímkártyát is fel tudom mutatni. Akkor közölték sajnálkozó arccal, hogy legközelebb biztosan tudnak segíteni, mert a hajnali upgrade után nem állt lábra a rendszer.

(#59) jeni válasza kcsa (#55) üzenetére


jeni
félisten

Akkor van benned sok ezer km-t.
Pár hónapig csináltam én is olyan 20 éve a R.Palota 5.sz postán. A suli fontosabb volt.
Én is elkövettem egy hibát de arról nem tehetek,mert ebben az egyetem volt a hibás.A kézbesítési szabályzat szerint jártam el. :U
A melón kitudódót,jöttek a főnökök,hogy hogyan is... ;]
Elmondtam, lezárták a témát,semmi retorzió nem lett belőle.

(#60) bkercso válasza koxx (#51) üzenetére


bkercso
nagyúr

Minek kell papír alapú számlakivonat?
Pl. aruhitelhez.

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#61) jeni válasza koxx (#51) üzenetére


jeni
félisten

a párom irtózik a netbanktól,parázik attól,hogy feltörik.

(#62) koxx válasza bkercso (#60) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Az nem a mindennapok része.

jeni: alap biztonsági dolgok betartásával sztem nem kell ezen aggódni

(#63) Bunda


Bunda
újonc

Sziasztok!
Nekem még soha nem volt problemam az applikacioval(iOS).
Azt leszamitva amikor bankszamlat nyitottam naluk tavaly, es masnaptol nem tudtam belepni. Kozben visszajottem angliaba, telefonon nem tudtam megoldani a problemat, ezert 3 honappal kesobb tudtam megnezni az egyenlegem. Legalabbis azt, hogy biztosan jo helyre utaltam addig 😄
Az ugyintezo csajszi mondta, hogy konkretan minden updatenel leall az egesz app-rendszer, es van hogy egy teljes hetvege kell nekik mire minden mukodokepes lesz. :F

(#64) Vicoo


Vicoo
senior tag

Most próbáltam online vásárolni, se PayPal, se kártyás nem megy. Köszönöm cib!

(#65) floatr


floatr
veterán

Tegnap nekem ment, bár ugyanazon a fizetési platformon keresztül egyik szolgáltatónál villámgyors, a másiknál fél nap volt a visszaigazolás.

(#66) Durci_Dorka válasza zsolt_64 (#45) üzenetére


Durci_Dorka
friss újonc

Ezt ezért javaslom elolvasni, hogy miért is küldenek papír alapon kimutatást a befektetési portfóliódról :)

20. oldal 5.1.1 , 5.1.2 , 5.2.1
21. oldal 5.2.2 ,
és leginkáb 5.2.3 (iv): Ha az értesítés megtételét jogszabály írja elő akkor a Bank, az Ügyfél külön rendelkezése nélkül is jogosult bármely értesítést az Ügyfél közokirattal
igazolt állandó lakcímére, illetve bejegyzett székhelyére, telephelyére továbbítani - függetlenül az Ügyfél
által megadott értesítési címtől, illetve az értesítések megküldésére vonatkozóan az Ügyfél által adott
rendelkezésektől.

https://www.cib.hu/document/documents/CIB/szerzodesi_feltetelek/aszf_befszolg_201016.pdf

Puszi pacsi

(#67) Piftuka válasza zsolt_64 (#44) üzenetére


Piftuka
veterán

"Jesszus ez most komoly ?"

Komoly. Még alá is húztad a lényeget, és mégsem érted? :F Felhasználói felületről és funkciókról írtam. Kis túlzással, a konyhai hűtőszekrényedből is a nappaliba rendelheted vele az üdítőt. :)

Szó szerint mindent el lehet intézni benne, amire a bankolás, számlázás, vásárlás, megtakarítás, kártyák, számlák, telefonálás (mobil feltöltések), stb. kapcsán manapság egy embernek szükséges lehet elintézni.

Ráadásul egy kifejezetten áttekinthető, felhasználóbarát felületen.

- Egyébként olvastál tovább is a hozzászólásomban? Az ötödik bekezdés... Ott írtam a jelszóról is.

Hozzáteszem, hogy tulajdonképpen a 6 jegyű PIN-kód sem 6 jegyű, mert:
- 1x 4 számjegy (telefonzár feloldása)
- 1x8 számjegy (a CIB telefonos applikáción kötelezően beütendő a "With Key" funkcióhoz, azaz az internetbanki bejelentkezéshez generált kódhoz)
- 1x 4 számjegy (az internetbanki bejelentkezéshez generált temporary kód)

Azért ez így elég biztonságos. Feltételezve, hogy a fenti 3 számkombináció egyike sem egyezik egymással.

A fő problémám továbbra is maga az applikáció, amit ehhez kell használnom, és az "okos telefon". Én telefonálásra használom, semmi másra, így már attól "fázom", hogy a bankom rákényszerít egy applikáció használatára. (És ha valami régi, "nem okos" telefonom lenne...?)

[ Szerkesztve ]

"Aquila non captat muscas."

(#68) zsolt_64 válasza Durci_Dorka (#66) üzenetére


zsolt_64
senior tag

Akkor küldjék ajánlott vagy tértivevényes, vagy mittudomén milyen formában , hogy csak ÉN vehessem át. Akkor is elfogadhatatlan hogy a teljes portfólióm összege egy sima levélben szerepel.
a jogszabály meg kapja be...

[ Szerkesztve ]

(#69) zsolt_64 válasza Piftuka (#67) üzenetére


zsolt_64
senior tag

Nem az a lényeg hgogy hány számjegy, meg pin kód hanem az hogy a hozzáférésedet viszed mindenhova. Lehet hogy paranoiás vagyok, de gondolj bele hogy kényszerítenek rá hogy belépjél, majd az összes pénzeden bitcoint vesznek...
Sokkal jobb volt a fizikai token, amit otthon hagyhattál.
Kellene valami köztes limit, vagy valamilyen korlátozás hogy a mobilappal ne lehessen 3 perc alatt lefosztani egy számlát.
"fázom", hogy a bankom rákényszerít egy applikáció használatára" na ebben egyetértünk, a tokent most pénzért adják...
Egyébként erősen gondolkodom 1 használt mobilban, amiben simm kártya sincs és arra telepítem a banki appot. és mindig otthon felejtem ;)

[ Szerkesztve ]

(#70) azbest válasza zsolt_64 (#68) üzenetére


azbest
félisten

egyébként az értékpapírszámla nem ott van, mint a sima számlák. Ha nem jogszabály miatt, akkor csak az ügyintéző nem találta meg. Vagy ha utólag lett aktiválva, akkor ott nem állították be.
Látni egyébként az elektronikus kivonaton is (javás appban), hogy amelyikre be van állítva, ott szerepel az első oldalon, hogy nincs postázás. A befektetések menüben van valahol annak a kivonata külön. Ahol nincs beállítva, ott meg a címed szerepel.

[ Szerkesztve ]

(#71) fatal` válasza zsolt_64 (#69) üzenetére


fatal`
titán

Veszel használtan egy ezeréves okostelefont és ráteszed az appot. Aztán eldöntöd, hogy otthonhagyod-e.

Egyébként most is lehet fizikai tokent kérni, csak drága.

(#72) zsolt_64 válasza zsolt_64 (#68) üzenetére


zsolt_64
senior tag

Csak óvatosan az ezeréves sólymokkal , mert nekem van 1 ilyen és olyan régi android van benne hogy nem megy rá az app

[ Szerkesztve ]

(#73) Dißnäëß válasza zsolt_64 (#72) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Úgy úgy. Xperia X10 mini tulajként tudom. :))

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#74) Duree


Duree
veterán

Sajnos észrevettem.

duree54

(#75) zsolt_64


zsolt_64
senior tag

Mengin Sz@r az egész android és windows kliens is :W
komolyan kezd elegem lenni a brigádból...

[ Szerkesztve ]

(#76) fatal` válasza zsolt_64 (#75) üzenetére


fatal`
titán

A hiba most nálad lesz, nekem semmi baja.

(#77) zsolt_64 válasza Dißnäëß (#73) üzenetére


zsolt_64
senior tag

heh akkor nem én vagyok az egyetlen akinek ez eszébe jutott hogy egy régi mobilra telepitse az appot. Namost akkor a nagytudású IT managementnek el kéne gondolkodnia egy kicsit, mielőtt mindenkire ráerőltetik az appot. Persze értem én hiszen a rákényszerített appon keresztül lehet a pofámba nyomni a reklámjaikat....

update : nem megy...

[ Szerkesztve ]

(#78) Dißnäëß válasza zsolt_64 (#77) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Nem ilyen egyszerű. Nem mindegy, milyen verziós Android milyen biztonsági frissítéseket támogat MÉG - és holnap vagy X nap után már nem, ez pedig húzza magával az appokat és úgy általában mindent a még támogatott, korszerűbb OS-ek irányába, ahol persze funkcionalitásban is többminden elérhető, pl. copy művelet (számlaszám vágólapra helyezés), screenshot engedélyezés vagy tiltás, meg még megannyi egyéb, passz, nem vagyok droid fejlesztő, de így általánosságban azért nem a legbölcsebb dolog egy mai, frissverziós appot öreg OS-re erőszakolni. Ezt Windows-ban sem tesszük, itt sem illendő.

Ugyanakkor vannak viszonylag új Androidos telók is apróért. Szerény hardware speckó, nem egy rakéta, de újnak új legalább és elviszi az appot. Egy ideig még..

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#79) zsolt_64 válasza fatal` (#76) üzenetére


zsolt_64
senior tag

Újra kelltett regisztrálnom az appot gratulálok cib :O persze a telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlen, megint a moratórium...

[ Szerkesztve ]

(#80) zsolt_64 válasza Dißnäëß (#78) üzenetére


zsolt_64
senior tag

Az jutott eszembe hogy léteznek ilyen előre összeállított virtualbox alatt megnyitható androidok. arra telepíteném a cib appot. a szükséges sms-ek maradnak a valódi mobilon.

(#81) Pipó válasza zsolt_64 (#80) üzenetére


Pipó
őstag

Ha sikerülne, ne tartsd magadba, mert engem is érdekel. Még nem tettem fel mobilra én sem.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!

(#82) bkercso válasza zsolt_64 (#79) üzenetére


bkercso
nagyúr

Mi a különbség aközött, akinek nincs modern telefonja és aközött, akinek nincs számlaszáma? Lassan már semmi. ;]

[ Szerkesztve ]

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#83) floatr


floatr
veterán

Köhög az egész rendszer. Elindítom az appot, és a belépés után egy percig matekozik. Tegnap élesítették az app-alapú jóváhagyást... elvileg.

(#84) fatal` válasza zsolt_64 (#79) üzenetére


fatal`
titán

Ehhez nem kell telefon. Letörlöd, újra telepíted és a regisztráció helyett a "már regisztrált?" feliratra nyomsz. Kéri az azonosítót meg a helyreállítókódot és kész is.

De egyébként tévedtem az előbb, döcögősen indul, de azért működik.

[ Szerkesztve ]

(#85) floatr válasza zsolt_64 (#80) üzenetére


floatr
veterán

Az Android Studio emulátorába általában lehet telepíteni bármit

(#86) zsolt_64 válasza fatal` (#84) üzenetére


zsolt_64
senior tag

Közben már rájöttem, ua csináltam amit írtál...
De miért is kell random módon újratelepíteni és regisztrálni ?
Csak nem a #83 kapcsán ? "Tegnap élesítették az app-alapú jóváhagyást"
oké frissíteni kell, de akkor írja ki, és nem azt hogy: rendszerhiba 131 próbálja később

[ Szerkesztve ]

(#87) fatal` válasza zsolt_64 (#86) üzenetére


fatal`
titán

Az app maga nem frissült, nálad valami széthullott szerintem, nekem működik, csak kicsit lassú most.

(#88) tlala


tlala
addikt

Ezzel az októberi frissítéssel sem sikerült megoldani, hogy ne omoljon azonnal össze a Cib app Android 11 alatt (visszafordíthatatlan frissítés a friss telefonomon). Ezzel a panasszal tele van a Google Play áruház oldaluk, szóval nem mondhatják, hogy nem tudnak az app hibájáról.
Hetek óta be sem tudok lépni a bankomba, mert mind a webes, mind a PC-re/Mac-re telepített verzióba KIZÁRÓLAG az app segítségével lehetNE belépni.
Így gyakorlatilag a saját bankom kizárt a bankszámlámra rálátásból, belépésből, mert nem képesek frissíteni a saját banki alkalmazásukat.
Mindez 2020 végén.
Még az az szerencse, hogy van Revolut kártyám, annak feltöltése még működik (az app-juk pedig fényévekre megelőzi a Cib-et.)
A telefonos ügyintéző szerint nem létezik semmilyen alternatív SMS, üfsz asszisztált, stb. belépési opció - sajnálja, de nem tud működő megoldást ajánlani. "Majd visszahívnak" - 3 hete.
Elfogadhatatlan.

[ Szerkesztve ]

(#89) Fuvaros


Fuvaros
senior tag

kerüljétek a bankokat...

Nem fuvaros, ez csak megtévesztés...

(#90) bkercso válasza Fuvaros (#89) üzenetére


bkercso
nagyúr

Legjobb lenne! Csak zsebből nem tellett lakásra.

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#91) koxx válasza tlala (#88) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Az ügyintéző balfék volt. Be kell menned a bankba és igéynelni egy fizikai tokent. (kb úgy néz ki mint egy mini számológép) Egyik nagy hátránya, hogy havi 300ft, mert nem képesek a kedves fejlesztők egy tetves crasht kijavítani hetek óta. Ezzel simán tudom használni a netbankot, de pont az a kényelmi rész nem működik, hogy telóról is tudjak utalást intézni. Ha megjön az iphone-om akkor mehetek vissza a bankba újraaktiváltatni ezt a foshalmazt. (ja mert ios 14 alatt megy rendesen az app pedig ez is ősszel jelent meg)

(#92) zsolt_64 válasza tlala (#88) üzenetére


zsolt_64
senior tag

"de nem tud működő megoldást ajánlani" ez kapásból hazugság, kellene adniuk grátisz 1 fizikai tokent amivel a windowsos alkalmazásba be tudsz lépni....
update : bocs koxx :)

[ Szerkesztve ]

(#93) fatal`


fatal`
titán

Ez jó, dobott az app valamikor éjjel egy értesítést, hogy frissítsem az online vásárlások miatt, de nem jelez frissítést a Play. :DDD

(#94) floatr válasza fatal` (#93) üzenetére


floatr
veterán

Same shit.
Lehet, hogy már korábban frissített

(#95) fatal` válasza floatr (#94) üzenetére


fatal`
titán

Nekem nincs automatikus frissítés, múlt hét pénteken a leállás alatt frissítettem. Meglátjuk.

(#96) UHHH


UHHH
senior tag

Kaptam push üzit, hogy frissítsek. Frissítettem, erre nem fogadja el a pinemet és letiltott. A telefonos ügyintéző szerint minden rendben van a rendszereikkel, és menjek be személyesen. Még a számlanyitáskor SEM mentem be, miért van ez 2020 végén, hogy ennyire amatőrök ezek is? :(

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#97) tlala válasza koxx (#91) üzenetére


tlala
addikt

Köszi.
És ez a token eszköz működik majd a január 1-i változások után is?
Mert a Cib előző frissítése is fél éve volt, ki tudja, mikorra javítják ki ezt az Android 11 alatt nem működik hibát. (Az app október végi "új" verziója is hibás.)

[ Szerkesztve ]

(#98) koxx válasza tlala (#97) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Milyen januári változás? remélem működni fog, bár már nem sokáig szeretném használni ezt a tokent.

(#100) koxx válasza tlala (#99) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

:W remek

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.