Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) llax válasza nullpoint (#200) üzenetére


llax
senior tag

Én a tiszta égbolt kapcsán másra gondoltam :) Pl. UV és tsai...

Úgy néz ki az SN10-ben 1 Raptor-t cserélni kell...

[ Szerkesztve ]

(#202) llax


llax
senior tag

Leszállt az SN10!

(#203) opr válasza llax (#202) üzenetére


opr
veterán

Bizony, és milyen szépen! Nagyon halad a SpaceX, továbbra is minden alkalommal tátott szájjal nézem, amit művelnek. :C

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#204) llax válasza opr (#203) üzenetére


llax
senior tag

Aztán nem tervezett módon, újra felszállt :)

(#205) opr válasza llax (#204) üzenetére


opr
veterán

Jó hát ennyi kell, mindent nem lehet. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#206) lev258 válasza llax (#204) üzenetére


lev258
veterán

Szerintem csak a nézők miatt csinálták, hiányolták a tűzijátékot. ;)

Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

(#207) llax válasza lev258 (#206) üzenetére


llax
senior tag

Kicsit kemény volt a leszállás +egyéb műszaki problémák, de legalább az már megvolt.

Ha igazak a hírek, hétfőn már tolják ki az SN11-et. Nem kell sokat várni a következő tűzijátékra :) Csak a mértéke kérdéses :)

(#208) Cifu válasza llax (#207) üzenetére


Cifu
nagyúr

Igazából a leszállás maga már szép eredmény. A leszállólábak fele nem jött ki, azért volt a ferde talpra érkezés és aztán a bummedli.

Mivel most még mindig ott tartanak, hogy kb. egyszer használatosra építik az SN-eket, így ez nem nagy veszteség, viszont maga a leszállási manőver már kezd kikristályosodni...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#209) llax válasza Cifu (#208) üzenetére


llax
senior tag

Ezekhez a lábakhoz a leérkezés sebessége is túl nagynak tűnt. Az eredmény nagyon látványos, de ezzel nem lettek olyan sokkal előrébb. Az egyetlen jelentősebb fejlemény: a 3 hajtómű begyújtásos dolog is működik. A függőleges leszállással kapcsolatos képességeik szerintem akkor sem voltak kérdésesek, ha az SN8-9-nél épp nem jött össze. Már az SN8-nál is látszott, hogy életképes, rövid időn belül megvalósítható az elképzelésük. Vagyis abból a leszállás sűrű légkörön belüli szakasza...

Ami mindenképp veszteség, az a takarítási, kisebb-nagyobb helyreállítási munkák idő- és munkaigénye, az újabb FAA vizsgálat, hajtómű és egyéb mechanikai vizsgálatok újabb elmaradása, a telemetrián át nem küldött adatok elvesztése. Ezek lassítják a folyamatokat és az egyben maradás esetén feltárható problémákat 1-2 prototípussal megint tovább vihetik...

(#210) Fred23


Fred23
nagyúr

Kicsit off csak, és gyönyörű. Érdemes megnézni a videót!
alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.