Hirdetés

2019. szeptember 15., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) llax válasza Cifu (#200) üzenetére


llax
(senior tag)

Nincs nagy gáz... Vagy éppen nagy gáz volt (kis elszabaduló metán) :)

Sokkal látványosabb volt, mint ami kárt okozott (a nem kívánatos helyen megjelenő hő). Eric Berger szerint nincs nagy kár, a következő teszteket nem hátráltatja számottevően. Eddig a tesztpadon meghibásodó Raptor-ok hátráltatták, nem véletlenül az SN6 van most a Starhopper alatt az SN3 (majd 4, 5...) helyett...

Ha a hidrogén is ilyen világító lánggal égne (csak ugye ott nincs szén), akkor némelyik éjszakai Delta IV (különösen Heavy) start ennél sokkal nagyobb fényjelenségekkel járna. Ott "elfogadott" a jelenség... (de egyik kizáró ok a human rated minősítéshez).

[ Szerkesztve ]

(#202) Rive válasza llax (#201) üzenetére


Rive
(addikt)

Sokkal látványosabb volt, mint ami kárt okozott (a nem kívánatos helyen megjelenő hő).

Hát, ha ennyit nem bír ki a rozsdamentes bádog (amit reentry-nél is akarnak majd használni) akkor izé... :DDD

OK, hogy ez csak egy összeheftelt próbadarab, de ennyit ennek is bírnia illene.

/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!

(#203) llax válasza Rive (#202) üzenetére


llax
(senior tag)

"OK, hogy ez csak egy összeheftelt próbadarab, de ennyit ennek is bírnia illene."

A Starhopper-en nincsenek leburkolva/elrejtve a cső- és elektromos vezetékek, meg úgy igazából semmi (így fokozottan sérülékeny). Ezzel nem is terveznek olyan repülést, ahol akár hő, akár aero terheléseknek lenne kitéve. Csak a földközeli irányítást és a visszatérés legutolsó, kis sebességű szakaszát akarják fejleszteni/tesztelni vele.

+ a Starhopper nem rozsdamentes bádog, csak vékony rozsdamentes lemezekkel fedett "sima" bádog :)

Eredetileg rejtettek lettek volna ezek a vezetékek, az orrkúp kilapulása után váltottak irányt. Nem ehhez építenek új orrkúpot, hanem a gyorsabb teszteket már teljes méretű példánnyal akarják végezni. Ezzel extra időt nem veszítenek, mivel a Raptor-okra is várni kell. (az "acél korszak" kezdeti menetrendjéhez képest jól állnak)

Nem szép ez a Starhopper és nem sokkal szebb a 2 épülő "full scale" prototípus sem, de időben bőven megelőzik a "minőségi" példányokhoz szükséges beruházásokat. A karbon BFR/S korszak pont fordítottja volt: elköltöttek egy rakás pénzt (gyár, profi gépek), lett belőle "szinte semmi", az is megy a kukába.

[ Szerkesztve ]

(#204) donpadre válasza Cifu (#200) üzenetére


donpadre
(csendes tag)

Azért vannak a tesztek, hogy a teszt alatt derüljön ki ha valami gond van. Ha egy teszt nem sikerül attól meg nem lesz rossz év, örülnek neki hogy kijött a hiba és nem történt élesbe gond :)

(#205) llax


llax
(senior tag)

Repült a víztorony és leszállt az új leszállóhelyen :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.