Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Keeperv85


Keeperv85
nagyúr

Egy ideje tervezem....(Hajaj... már 3 éve lenne? :Y:Y), hogy ez bizonyos helyszínt renderelek valamelyik játékmotorral, hogy visszaadjam az egykori valóságát, mint hangulatban, mint látványban egy kicsit. Terveim szerint téli hóviharos időben számolná a motor a dinamikus fényeket is. Nem a gépigény és nem is a megvalósítás az, ami mindig az "Inkább nem" felé tol vissza, hanem a két utoljára megmaradt épület kivitelezése... Sajnos tegnap megsemmisült fizikai valójában a második is, így már csak képekről, de meg akarom csinálni ezeket és azt az 52 másikat is, ami korábban elmúlt.... Csak még nem tudom, hogy hogy fogom a 3dsmaxot újabb 3év alatt megtanulni... :Y

Egyébként ez a környék volt az:

[link]

(#52) ViZion válasza Keeperv85 (#51) üzenetére


ViZion
félisten

Nekem volt anno bő 50 éves tördelő-szerkesztő munkatársam. Ma már 60 felett van. Anno váltott Quark-ról InDesignra, de egy halom grafikai SW-ben otthon van, ez mellett profi zenész. Megélhetésileg lakodalmas is, de neki a bárzene a mindene, igazi úriember, kifejezetten az a filmes bárzongorista. Nah, szal. nagy respect neki, sokat tanultam tőle. Sokat beszélgettünk, egyszer mondta, h de sajnálja, hogy pár éve nem kezdett el szaxofonon tanulni, mikor volt lehetősége. Majdnem kiröhögtem, ugyan már, ennyi idősen?
Nézett, h igen, miért? Már ma 2-3 év gyakorlás lenne mögöttem... miért ne tanulhatnám meg? Nyilván nem lenne híres zenész, de tudna egy dologgal többet. Párom 37 ööö 22 :D évesen kezdett el gitározni (mondjuk anno tanult pár évet és van zenei képzettsége több hangszeren is). Nekem munkahelyváltással mindig akadt 2-5 program, amit meg kellett tanulni. Ahova felvettek PS tudással, ott kiderült, h 99% Corel és vektoros dolgokkal foglalkoznak, hát megtanultam. Nem vagyok Corel zseni, sőt semmilyen :D . Kreativitás legyen, a program csak eszköz. :K

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#53) andriss


andriss
csendes tag

Remek írás! Várom a folytatást! :)

(#54) Clickbait


Clickbait
aktív tag

Sziasztok!
Jelenleg áll a projekt szemműtétem miatt. A cikk alapjáraton mindig egy hónapos eltolásban van a projekt állapotához képest, emiatt valószinüleg a következő cikkem nem cimlapos, hanem személyes blogbejegyzés lesz! :K
Addig is türelmüket kérném az érdeklődőknek, hamarosan jelentkezem. ;)

You got clickbaited.

(#55) Keeperv85 válasza Clickbait (#54) üzenetére


Keeperv85
nagyúr

Szia!

Jobbulást és köszönjük a munkád előre is! :R

(#56) Ragnar_ válasza Clickbait (#54) üzenetére


Ragnar_
addikt

Mielőbbi gyógyulást kívánok, és várom a folytatást.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#57) Clickbait


Clickbait
aktív tag

Megjelent a következő blogbejegyzésem! :)
Fejlesztői napló IIa. rész
Ez a rész sorra igy fog megjelenni, igyekszem visszatérni majd az eredeti ütemtervhez. :R

[ Szerkesztve ]

You got clickbaited.

(#58) Ragnar_ válasza Clickbait (#57) üzenetére


Ragnar_
addikt

Alakul a dolog. :C A moduláris pályafelépítést amennyire tudom javasolják is UE4-hez. Az UT-ben is a kész pályán többnyire alig van BSP minden geometriát (terrain kivételével) static meshekből építenek fel. Kíváncsian várom a következő részt az animációkkal, meg a játékmenet cuccokkal. :R

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#59) Tanisz


Tanisz
senior tag

Remek cikk/napló, igyekszem figyelemmel kísérni, igaz én Unityben ténykedem jelenleg, de valószínű, hogy az Unreal 4 enginel is teszek egy kitérőt :)

Egy kérdés, szerintetek milyen enginet érdemes úrstratégiai játék készítésére használni? (pl mint az Imperium Galactica 2 is volt, olyan típusúra gondolok mint játék).

http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "

(#60) Clickbait válasza Tanisz (#59) üzenetére


Clickbait
aktív tag

A kérdésre válasz szerintem Unity. :)
Nem is tudnék mást ajánlani erre.

Megéri kitekinteni UE-re, de ez nem erre van. :(

You got clickbaited.

(#61) Tanisz válasza Clickbait (#60) üzenetére


Tanisz
senior tag

Köszi :)
Ezt sejtettem, hogy a Unity alkalmas rá, de más engine nincs erre, vagy úgymond kimondottan csak erre?
Most teljesen más stílusban ténykedek, de szeretnék majd egyszer egy IG 2 stílusú játékot is csinálni (igaz nagy falat lesz, bár nem egyedül készíteném).

http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "

(#62) Clickbait válasza Tanisz (#61) üzenetére


Clickbait
aktív tag

Igazából erről sokat nem tudok neked mondani, a piacvezető motorokat ismerem, de szerintem ami erre a legmegfelelőbb az a Unity. Sok előnnyel jár, hogy piacvezető, egyrészt könnyebb segitőket keresni, nagyobb support, több anyag, tananyag és még sorolhatnám.

Képekből itélve, simán Unity, az inkább való ilyenre, mint 3D-FPS-re, mint UE vagy CryEngine.

Játék enginek

Aztán az elérhetőség sem mindegy, meg milyen nyelven dolgozik stb.stb. és mivel most Unityben dolgozol, előnnyel indulsz.

You got clickbaited.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.