Megunhatatlan ez a látványvilág. Valami ilyesminek kellett volna lennie az új Tomb Raider-eknek is, a sivár környezet helyett.
[ Szerkesztve ]
Megunhatatlan ez a látványvilág. Valami ilyesminek kellett volna lennie az új Tomb Raider-eknek is, a sivár környezet helyett.
[ Szerkesztve ]
Jól néz ki, de jöhetne bele Nathan Drake is, pl. ahogy megmenti a főszereplőt vagy váratlanul találkozik vele.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
Pont most játszom az új Tomb Raiderrel. A havas, jeges környezetre lehetne azt mondani, hogy sivár, de azokat nagyon gyorsan maga mögött hagyja az ember, megjelennek lakott települések, növényvilág etc. ezért én kifejezetten jónak és változatosnak tartom az új TR látványvilágát. Nem minden látványelem (tundra, homok, település, zöld, lepattant szovjet bázis, régi városromok) van egyszerre, de egy-egy helyszín nagyon hangulatosan ki van dolgozva és mire már unalmas lenne már lép is az ember a következő pályára. Az Unchartedet nem ismerem, de konstans dzsungel nekem sok és unalmas lenne 10-20 órán keresztül.
Ami a TR látványvilágában nekem kicsit nem tetszik az az, hogy sokat kell alkalmazni az érzékelés képességet (kiemel mászható falakat, alkalmazható tárgyakat) az pedig amíg tart kifakítja (fekete-fehér) a karakter látását.