..és nem is kell a meghajtásához olyan bitang konfig, mint 4k alá.
Mondjuk a Battlefield pont nem mutat jól ezen. Kevés ehhez a képarányhoz az 1080p...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
..és nem is kell a meghajtásához olyan bitang konfig, mint 4k alá.
Mondjuk a Battlefield pont nem mutat jól ezen. Kevés ehhez a képarányhoz az 1080p...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Na felteszem itt is a kerdest: fps jatekokban, egy ilyen 3840x1080 monitoron a latvany az ugyanaz mint fullHDn (1920x1080), csak a vizszintes pixelek dupla olyan szelesek, vagy pedig duplajara no vizszintes latoszelesseg?
Utobbi eset viszont nem fair, nem?
[ Szerkesztve ]
OK
Duplájára nő a látótér, de csak ott nyilván, amelyik játékban megjeleníthető ez a képarány.
Amúgy miért lenne ez unfair?
Mert ha ez így nem az, akkor adjunk mindenki alá egységesen 4:3-as kockamonitort.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Hat azert mert ugye itt azt kell leszimulalni, hogy mit latnal ha ott lennel pl a csatateren. Az emberi szem latoszoge pedig nem valtozik. Es hat igy egy wide az elonyben van, mert meglathat olyat is amit egy fullHDs pl nem.
OK
3 fullhd monitort is beköthetsz és akkor a 2 szélsőn azt látod ami melletted történik, de nincs pont középen egy csík. Az is unfair, hogy valaki 1080Ti-vel játszik más meg IGP-vel.
FOV-ot 1 monitoron is állíthatod szélesre, csak kissé idegesítő lesz.
[ Szerkesztve ]
Mi számít fairnek a mai világban? Jobb net, egér, bill, monitor, vga stb. mind mind előnyt ad valakinek veled szemben.
Igazából a legtöbb embernek tök felesleges a profi/félprofi "gamer" cucc, mert nem lesznek jobbak tőle, és esportolók sem lesznek. Szerintem nem kell erre ráfeszülni, ha valaki nagyon komolyan veszi a hobbiját és megteheti, akkor sokat költ rá, de hiába veszel egy ultrabutál fényképezőgépet, attól még nem leszel fotós, ha nincs az egészhez tehetséged/érzéked
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
Szerkesztve
[ Szerkesztve ]
Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel
Az lenne a vicces ha a fov nem nőne. Normális játékokban ez állítható. Nem vagyunk egyformák, nem egy méretű monitort nézünk nem egyféle távolságból... Én pl rosszul vagyok ha kicsi a fov. Játék függő, nekem a 85-90-100 jön be. Valaki meg elvan 65-70-el. Konzolokon meg alap a kis fov mert nagy távolságokból nézik.
Vintage Story PH szervere újra fut!
Egy sima full hd monitoron tolom, de szerintem körbekergetem a világ 95%-át a bf-ben, nem hiszem, hogy ez előny.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
Harom kijelzon tolom. Hidd el, hogy elony, hogy a periferiat is latod.
Meg mellesleg immerzio miatt jobb, legfokepp.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Szerintem aki az FHD-t szokta meg a játékhoz, annak eleinte nagyon nem jelentkezne ez előnyként.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
El tudok képzelni olyan játékot ahol ez előny. De BF-ben nem hiszem, hogy én tudnék profitálni belőle. Itt úgy is inkább az számít, hogy a többiek hogy mozognak, te hogyan mozogsz.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
A szemed látószöge ugyanannyi marad, annyi csak az előny, hogy nem kell az egér kicsit oldalra nézni, hanem szemmel/fejjel meg lehet oldani... mint a valóságban, tehát jobb a szimuláció
Igazából ide már keményen forgatnia kell az embernek a fejét saroktól sarokig, az a baj.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Szerintem aki profi FPS játékos az akár 1280x1024-es felbontásban is megeszi reggelire azokat akik ultraszéles kijelzővel tolják.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Ja, csak az emberek kb 10%-a "profi" a többiek meg azt hiszik magukról, hogy azok
(a profik amúgy nem is vesznek ilyet, mert a versenyeken sem ilyen monitorokkal játszanak, tehát nekik ez nem hogy jó, hanem még rossz is )
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
Felbontás lehet előny, távoli dolgok nagyon kevés pixelből állnak, az nem segít. Egy 21:9-es monitor 4K val azért adná.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
Nem vagyok gamer, már, de mikor 27" monitort cseréltem akkor kényeztető volt a szememnek a sokkal nagyobb látótér amit a 34" nyújt,
Kicsit sajnálom hogy nem a counter strike időszakomban váltottam, kíváncsi lettem volna hogy előnyös vagy sem a plusz látótér, bár szerintem mindenképp
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Mitől lenne kevés?
Pont úgy néz ki rajt a BF, mint egy 27 inch-es full hd megjelenítőn...csak nagyobb a fov.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
LG 34UM88C-men a felbontás 3440 x 1440 pixel. Ez már a határ szerintem. Mondjuk egy játékosnak valószínűleg más az igénye, mint egy fejlesztőnek.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Nem unfair mert fps versenyeken a 16:9-et is lekorlátozzák 4:3-ra a "pro"-k, mert inkább egy kis helyre tudjon 100%-osan koncentrálni, mintsem kapjon millió felesleges képi információt. Igazából éppen a casual gamereknek készül el, meg a félprofi kockáknak arra az esetre, ha élvezni is szeretnék a játékot!
Ha nézelődnie kell, már régen rossz, egy igazi 5.1 fejhallgató, és a kommunikáció az ami sokat ér
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
Akit nem zavar hogy fordulásnál majdnem a teljes perifériás látótere villog annak hajrá
"hiába veszel egy ultrabutál fényképezőgépet, attól még nem leszel fotós, ha nincs az egészhez tehetséged/érzéked"
Ezt sokan nem így látják.. és profi fotósnak hiszik magukat, mert sikerült kiizzadni egy méregdrága gépet.
-
Ehhez mondjuk senkinek semmi köze. Mindenki azt vesz magának, amit akar.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Megnézném a profi fotósokat, ha csak az ő vásárlóerejüktartaná el az ipart 1-2 millióért már vehetne is egy most 150 ezres kitet!
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
Akkor ezen a monitoron Super Mario már nem scrollozna?
Pontosan.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Szerintem "vicces" egy ilyen ultra széles monitor, mert oké, hogy az emberi látószög ennél jóval kisebb, ergó forgatod a fejed előtte mint egy barom. És ahhoz hogy lelőjj valakit ugyanúgy a célkeresztnek középen kell lennie rajta. A másik meg, ha mondjuk ejtőernyővel ugrasz ki a játékban, akkor pont hogy nem csak szélesnek, de magasnak is kellene lennie a monitornak, nem? Nettó faxságnak tartom ezt a trendy ultrawide dolgot, mint ahogyan a keret nélküli és edge telefonokat is. Az áruk az egekben, cserébe qrva sérülékenyek... Itt meg forgatod a fejed előtte, mint egy fürkésző rókamanguszta.
Persze ez csak egy magánvélemény, nem akarok vele senkit se bántani. De ép ésszel mindennek korlátok között van csak meg az értelme. Haveromnak kb fele ilyen széles ultrawide monitora van, ami kb az emberi látószögnek felel meg. Na az még OK. De ez a fenti egy baromság. De eljön az a kor, amikor a gamer gyerek szobájának egyik fala félig egy darab monitor lesz, melyet mechanikusan olyan ívben hajlíthat amilyenre szeretné... Az emberiség saját maga miatt megérett a pusztulásra. A trendi, drágától senki sem lesz menő. Aki pedig másokat azért néz le, mert nem trendi és drága, nos magáról állít ki elégtelen szegénységi bizonyítványt. Szerintem például az Apple sem menő, csak egy tinédzsereknek kitalált hype tucat készülék. Nem leszólva az amúgy nagyon jó iOS rendszert. Szóval korlátok között van értelme mindennek.
Szerk.: Nem kérek támadó jellegű kommenteket. Tényleg nem akartam senkit sem megbántani. Nekem ez a véleményem, tessék tiszteletben tartani, ahogyan én is teszem másét.
[ Szerkesztve ]
* Péter - 06302461862 *
Erre a monitorra a komplett Super Mario összes pályája ráférne.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Gondolom ez azért az életben sem zavar
Én maximálisan egyetértek veled. Nekem 34"-os ultrawide van, és még éppen átlátható fejforgatás nélkül. De tényleg határon van.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Csak hogy egy klasszikust példát is nézzünk: mai napig a CSGO profik 90%-a 4:3-as felbontással játszik, mert "ahova kell úgyis benézek és látom" ha csak a szememmel követek le valamit / nézek be valahova azzal pont hogy hátrányom születik, mivel a célkereszttel nem követem le a szemem mozgását.
Ha valahova be akarsz nézni, az egérrel kell megvalósítani, mert annál könnyebb az ott lévő ellenfelet lelőni. Ha csak a szemeddel nézel, mehet a flick, meg a rángatás és már pár ms késésben leszel az ellenfélhez képest.
Aki profi azt a minél kisebb látótér egyáltalán nem zavarja, mert midig csak középre néz, mert tudja mit csinál. Nem véletlen hogy competitive szinten nincs széles monitor hiába látsz többet, a "több" jelen esetben csak zavart kelt, semmi mást.
Én is úgy gondolom, hogy egy 34"-os 21:9 ami még az "emberi tűréshatárt" nem lépi át. Mondjuk FHD után szokni kellett rendesen, de ma már azt mondom, játékokhoz nagyon ideális az ultrawide.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Szerintem az, hogy kinek tetszik vagy nem szubjektív, de az, hogy mindenképp előny az már nem. Mert az, igen is előny mindenfajta játéknál. Az egy teljesen más kérdés, hogy kinek mennyiért éri meg. Sokkal több az előny mint a hátrány. Én tavaly váltottam 21:9-re, de nagyon élvezem és nem mennék vissza. BF-be is jó, hogy egy bekuszó tankot helit előbb veszek észre. R6 Siegeben meg amikor fedezem a havert mert mókol a falnál sokszor belefér 2 ajtó vagy ablak és nem kell másodpercenként ide oda mozgatni az egeret. Persze nagyon játékfüggő és az előnyöket mondhatjuk kevésnek, de ez már egyéni dolog.
Az meg, hogy valaki szar monitorral is jó és legyőzi a szélesvásznut azt meg nem kellene idekeverni, mert saját magunkhoz kell mérni. Fair Unfer dolog meg nem a monitornál kezdődik, elsősorban a játék élvezete a cél szóval otthoni Casuslban nincs értelme erről beszélni.
A szem látószögéről meg annyit, hogy 170-180fok a látószög. Nyílván a "sárgafoltal" látott mező jóval kisebb, de egy betört ajtót egy bekuszó tankot oldalról nem is kell élesben látni. Vezetésnél se zavar senkit szerintem a nagy látótér, ahogy szélesben látjuk az elsuhanó tájat. Akik ilyen f...jágokat írnak használnak egyáltalán széles monitort? Na mindegy.
[ Szerkesztve ]
Nah, ezt pivot-ba, aztan mehet a PH! forumozas...
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Abu egy újabb mítosza dől meg, ha a Samsung is kínál majd G-sync-es monitort.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
"Mert ha ez így nem az, akkor adjunk mindenki alá egységesen 4:3-as kockamonitort."
A kockamonitor az 4:4:4-es.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
A "hagyományos" UW monitorok képaránya szerintem ideálisabb ha mindenféle felhasználást beleszámítunk...és az jóval olcsóbb is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
és Dominó85:
FPS-re teljesen igazat adok nektek, a valóságban is fegyverrel együtt néznek be, akik tényleg tudják mit csinálnak. Szerintem nagy előnye egy ilyen monitornak autós játékokban lehet leginkább, a vezetés a valóságban is hasonló. Elsősorban előre figyelsz (monitor közepe), de rengeteg plussz információt kapsz a perifériás látás révén, ami itt is megvalósul, másrészt nem kell plussz gombokkal vagy egérrel fordítani, hanem elég a monitor másik részére pillantani, hogy megnézd, mi van melletted, vagy a tükör révén mögötted. Versenyben vagy autós üldözésnél ez eléggé jól jöhet.
[ Szerkesztve ]
Nagyon jó teszt lett, tetszik, szívesen kipróbálnám! Tud valaki teszt lehetőséget valahol Budapesten?
Persze itthonra a 21:9 is elég nagy lépés lenne, de egy próbát tennék vele, kíváncsiságból.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Általános felhasználásra szerintem manapság a legideálisabb választás a 16:9-es és a 16:10-es képarány, de nem vagyunk egyformák (én kifejezetten jól elvoltam a leginkább "kockamonitornak" számító 5:4 képarányú P19-2-vel is, akkor is amokor munkára használtam - no meg kinek mi a munka ugyebár).
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Maradju k annyiban, hogy se a wot, se az r6 nem igazi kompetitív játék. Legalábbis az én szememben mindkettő casual, bármilyen szinten is menjen.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
#mérnökvagyok
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
nem szoktam multizni / nem jatszottam BFfel, szoval arrol nem tudok nyilatkozni. amirol igen, hogy pl Dishonored alatt sokkal jobban lehet kovetni, hogy mi tortenik a kornyezetben / periferias latassal konnyebb detektalni, ha valami megmozdul.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Egy ilyen monitornál már látom értelmét a hajlításnak. Szívesen látnék egy hasonló megoldást csak 1440-es vízszintes felbontással.
"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"
Oké,de itt a monitorról volt szó hol van előnye hátránya van-e nincs-e. Nem lehet Objektív véleményt alkotni szubjektív szempontok alapján.
Nem tusom mit értesz kompetitív alatt. Az R6 minden szempontból jól sikerült játék, aki szereti az ilyesmit. Eygszerre épít a jó reflekszekre, kézügyességre, összehangolt csapatjátékra és a taktikus gondolkodásra. Az egy másik dolog, hogy nehéz jól játtszani, körülmények hiánya miatt. Pl. rendes csapat.
[ Szerkesztve ]
Szép első hozzászólás csak picit karcsú.. Azért nyugtass meg, hogy a jövőben több is ki fog jönni belőled.
Egyébként üdv az oldalon. Vagy üdv egy másodregnek.
Monitorra rátérve... Nagyon brutális. Meg tudnám szokni...
[ Szerkesztve ]
Szóval egy 400-450e monitorhoz adnak egy 750EVO-t... no comment.
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
Ez így van, jó hogy rávilágítottál. Az egész vita FPS példákkal kezdődött és ott kifejezetten NEM előny, csak erre szerettem volna reagálni, mindenhol máshol, viszont remek, (én is használnám tuti) ahol nincs ilyen jellegű mozgáskoordináció, csak szimplán a felület a lényeg.