Hirdetés

2019. szeptember 22., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) mjani1172


mjani1172
(őstag)

Akkor nagyon meg fognak lepődni.

(#2) Barkin válasza mjani1172 (#1) üzenetére


Barkin
(addikt)

Nem mondod...

(#3) mjani1172 válasza Barkin (#2) üzenetére


mjani1172
(őstag)

De bizony mondom.

Nem tudom, a táblázaton mit kell nézni, az Apple-t? :F

[ Szerkesztve ]

(#4) Narancskoma


Narancskoma
(tag)

Szerintem Európában mindig a kísérletezgető néhány százalék veszi ezeket a telókat. Ezen kívül meglepődnék, ha a huawei növekedése nem torpanna meg, de legalábbis ne mérséklődne az eddigi hírek alapján.

(#5) Barkin válasza mjani1172 (#3) üzenetére


Barkin
(addikt)

A táblázaton a kínai gyártók európai erősödését kell nézni. Ha a BBK piacot akar szerezni, nem fognak pofára esni.

(#6) Shyciii válasza Barkin (#5) üzenetére


Shyciii
(addikt)

Azért az üzletileg elég nagy hiba, hogy ha valaki a Xiaomi és Huawei eredményét látva ugyanazt a következtetést vonja le más kínai cég esetében is. Arról nem beszélve, hogy európai piac össz eredményeit levetíteni Ukrajnára...

[ Szerkesztve ]

(#7) Stabi83 válasza Shyciii (#6) üzenetére


Stabi83
(aktív tag)

A Vivo azért mert nem.ismert annyira itthon még egy kimondottan minőségi és ami számomra fontos innovatív telefonokat gyártó cég. Szívesen látnám az itthoni piacon.

(#8) Shyciii válasza Stabi83 (#7) üzenetére


Shyciii
(addikt)

Akkor még egyszer:

"üzletileg elég nagy hiba, hogy ha valaki a Xiaomi és Huawei eredményét látva ugyanazt a következtetést vonja le más kínai cég esetében is. Arról nem beszélve, hogy európai piac össz eredményeit levetíteni Ukrajnára..."

Ennek semmi köze, hogy a termék mennyire minőségi vagy sem. Ha a kereskedelemben dolgoznál, akkor tudnád, tapasztalnád, hogy egy termék esetén édeskevés, hogy mennyire minőségi, mennyire nem. Semmire sem biztosíték ez.

(#9) Barkin válasza Shyciii (#6) üzenetére


Barkin
(addikt)

Nem vetítettem le Ukrajnára. Xiaomit és Huaweit kajálják az emberek, szerinted a Vivo nem lesz sikeres úgy, hogy veszett jó telefonokat dob piacra? Operátori szerződéseket köt, offline boltokat nyit, szervizhálózatot működtet. Bevált recept, nem kérdéses, hogy meglesz a gyümölcse, ehhez nem kell varázsgömb.

(#10) Shyciii válasza Barkin (#9) üzenetére


Shyciii
(addikt)

AKkor lássuk egyesével, mert látom semmi közöd nincsen a kereskedelmi szektorhoz:

"szerinted a Vivo nem lesz sikeres úgy, hogy veszett jó telefonokat dob piacra?"

Még egyszer leírom. Egy termék sikerességének nem sok köze van ahhoz, hogy mennyire képes terjeszkedni az adott cég. Nagyon sok példa van a történelemben, hogy nem csak hogy jó, de forradalmi termékek tüntek el a süllyesztőben, mint ahogy rengeteg példa van, hogy fos a termék, de még sikeres a cég, és gyakorlatilag mindenhol ott van.

"Operátori szerződéseket köt, offline boltokat nyit, szervizhálózatot működtet."

Milyen és mennyi operátori szerződéseket kötött világszerte? Felsorolod? Melyek azok a nagy operátorok, akiknek tömegével vannak ügyfeleik, így a Vivo nagy lefedettséggel bírhat?
Mennyi offline boltja is van? Mely országban és mennyi is elérhető? Mekkora is a szervízhálózata? Hol vannak a szervízei? Mert én nézem a hivatalos oldalát, és Oroszország, India, és Távol-Kelet a hivatalos és ennyi, nuku, nyista. Én elhiszem hogy Wikipédiásan nyomod a szöveget, hogy ígyx meg úgy, csak a való életben nem így működik a kereskedelmi szektor (sem).

(#12) Stabi83 válasza Shyciii (#10) üzenetére


Stabi83
(aktív tag)

A Vivot ne egy kezdő cégként kezel és képzeld. Az hogy szolgáltatóhoz bekerülhessen először is az alapokat kell megteremteni európában és épp ezt teszik.
Ha azt hiszed hogy nincs élet az operátorokon kívül akkor meg tévedsz.
A Vivo mint BBK csoport tagját így lenézni elég merész. Az OnePlus is szépen bejött pedig nem látom hogy minden sarkon menne a marketing és a akciók. A Xiaomi sem az operátori értékesítésel tört be.

A kereskedelemhez meg annyi közöm van csak hogy kb 15 éve foglalkozom vele és 8 éve van saját vállalkozásom ( mobil és informatika )

[ Szerkesztve ]

(#13) mjani1172 válasza Barkin (#5) üzenetére


mjani1172
(őstag)

A táblázatotból tehát semmire nem lehet következtetni hiszen még a gyártó neve sincs benne.Ez mellett két apró észrevétel.
-A Huawei nem Vivo.
-Ukrajna nem egyenlő Európával.

(#14) Shyciii válasza Stabi83 (#12) üzenetére


Shyciii
(addikt)

Stabi83

Attól, hogy a Vivo a BBK csoport tagja, attól még nem pontosan ugyanazon jogok, feltételek, és legfőképp nem ugyanaz a stratégia jellemzi, mint a Oneplus-t. A másik, hogy a szépen bejött fogalom kevés. Konkrétan az EU eladási listán, vagy az USA eladási listán a béka segge alatt vannak. Tehát a távol-keleten kívűl ők nem piaci tényezők (újabb példa, hogy kiváló termék önmagában kevés, dehát a 17 éve kereskedelemben dolgozó kollégának ezt is hiába mondja az ember). Oneplus marketing akciuókat nem látod? Ez érdekes, mert tele van velük a net, és még más márkákat is fricskázzak, hogy így vonják magukra a figyelmet. Nem utolsósorban a Oneplus már auz első One telefonjukkal erősebben nyomták a marketinget Kínán kifelé is, mint a Vivo teszi: Never Settle, flagship killer.
Xiaomi meg nem operátori értékesítéssel tört be, hanem a másik véglettel: végtelenül olcsóan adják a telefonjaikat. Így kvázi piaci részesedése nő, viszont a telefonjain igen kicsi a nyeresége. Dehát ő ugye jóval több lábon áll, mint az Apple, így megteheti: roller, tv,. notebook, táskák, szónikus fogkefék, okos otthon stb, úgyhogy ő megint más, mint a Vivo, megint nem lehet hasonlítani, vagy levonni vele a következtetést, és átvinni más cégre ugyebár, de ezt is kihagyta Barkin a számításokból, pedig hát 17 éve a kereskedelemben dolgozik.

(#15) Shyciii válasza mjani1172 (#13) üzenetére


Shyciii
(addikt)

Hiába mondod neki. Látod, 17 éve dolgozik a kereskedelemben, és már totál fals ábrával kezd, és utána még tetézi a hülyeségekkel. Stabi83-nak leírtam, hogy pl Xiaomi mit csinált az elismerés miatt, és miért csinálhatta meg, és miért nem lehet épp ezért hozzá sem hasonlítani a Vivo-t, mint ahogy a Huaweihez sem, dehát hiába. Úgy látszik kereskedők között is van olyan aki 2 lépésnél távolabb képtelen bármit is felmérni.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.