Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Bluesummers


Bluesummers
őstag

Sohase értettem, s nem is fogom megérteni. Ha valami jót kreálsz, Te vagy a vezető, s jól megy a szekér, akkor miért adsz túl rajta tovább, miért nem maradsz ott?

Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.

(#2) hyperspace válasza Bluesummers (#1) üzenetére


hyperspace
őstag

Lehet egy másik projekthez kellett tőke. Meg sok más indok is lehet.

ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)

(#3) MCGaiwer válasza Bluesummers (#1) üzenetére


MCGaiwer
addikt

pár ok:

túl sok idők igényel, nem marad másra.
túl sok stresszel jár
a befektető / társ bevonásával piacot, know-howt szerzel
szolgáltatást bővítesz olyan területen, amihez nem értesz.
másra kell a pénz
adózási / törvényi kiskapuk kijátszására ad lehetőséget.

stb

[ Szerkesztve ]

Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó

(#4) Bluesummers


Bluesummers
őstag

Értem én, de itt visszavásárlásról is szól a történet.
Valószínűleg nem akarsz olyan céget csinálni, amit utálsz ... csak azért, hogy gyorsan pénzt csinálj belőle, aztán egy idő után ismét visszaszállsz a ringlispilbe.
Tudom Bill Gates is jó régen otthagyta a Microsoftot, de nem értem.
Az a Tied, a Te agyszülötted. Hmm...

Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.

(#5) kali


kali
legenda

Kíváncsian várom az esetleges változásokat, mert régen nagyon sokat vásároltam tőlük, korrektek voltak, minden rendben volt, de egy ideje ez nem így van sajnos.
Az ügyfélszolgálat, -kapcsolat, a jótállási/szavatossági ügyek intézése és szinte minden más tekintetű hozzáállás nagyon rossz irányt vett náluk néhány éve és azóta nem javult.sőt...

(#6) Timer válasza kali (#5) üzenetére


Timer
veterán

Nem értek egyet. Régen is büdös bunkók voltak, ha garanciális ügyintézésről volt szó. Egykoron egy közel 100 ezer forintos PDA-val szopattak rajtam nagyot, mondvacsinált baromságok miatt nem cserélték három napon belül, pedig 24 órát sem ment az eszköz. Utána 4 hónapot (!) szoptam miattuk a hazai szervizzel, akiktől a végén egy rommá karcolt, leharcolt eszközt kaptam vissza. Jogorvoslat persze nincs ,mindenki mosta a kezeit. Szóval, azóta csak úgy veszek valamit edigitalról, ha a garanciától el tudok tekinteni.

Itt jegyezném meg, hogy a sokat ekézett eMag ezen a téren kiemelkedően teljesített, pedig 90 ezres processzort is garanciáztattam már náluk, rinya nélkül adták vissza a pénzem.

(#7) Ideg válasza kali (#5) üzenetére


Ideg
aktív tag

Yepp. Ügyfél kapcsolattartás, ügyfélelégedettség stb nem nagyon megy a cégnek. Csak fel kell nézni a homár blogra, tele van edigitalos posztokkal. :/

(#8) csongi


csongi
veterán

Akkor ezert nem kaptam meg vissza tavaly november ota a penzem?
:), Koltsek gyogyszerre!!

(#9) kali válasza Timer (#6) üzenetére


kali
legenda

Régebben nagyon sokat vásároltam és vásároltattam ott ismerősökkel, munkatársakkal...stb. és arányában sok kapcsolódó ügyet is intéztem akár kérésre, de tényleg nem volt gond, normálisan álltak hozzá, ha netán nem kellően hozzáértő ügyintézőhöz kerültem és valamit rosszul kezelt, akkor is elég volt elmondani a vonatkozó jótállási/szavatossági jogszabályokban leírtakat, onnantól vagy aszerint intézte, vagy pedig átirányítottak a megfelelő illetékeshez, aztán ment minden a megfelelő módon.
Ettől persze régebben is lehettek problémák, de nekem úgy tűnik, nem olyan nagy arányban, mint az utóbbi időben.
Egy ideje azt látom, hogy alapban nem jól állnak hozzá, de ami a nagyobb baj, összességében nem is akarják megfelelően kezelni a problémákat, ez pedig hosszabb távon nem kifizetődő, mert híre megy aztán akciók...stb. ide vagy oda, ezerszer meggondolják az emberek, hogy ott vásároljanak, vagy inkább máshol, még ha kicsit drágábban is, de megbízhatóbb helyen.
Mindig lesz persze egy vásárlói réteg, akik esetlegesen csak olyan szempontokat vesznek figyelembe, amik mellett megfelelőnek tűnik/tűnhet ez az üzlet is, de egyre többen néznek utána vásárlás előtt a neten (is) az üzlettel kapcsolatos panaszoknak és ha az aránytalanul sok, akkor ők is átgondolják és talán át is értékelik a dolgot, így ezen tábor is leredukálódhat olyan szintre, ami már nem egészséges az üzletláncnak. (Így is kellene történnie, ez lenne a természetes folyamat.)
Az eseted - bár nem szoktam a részletek ismerete nélkül nyilatkozni - durvának tűnik és biztos jogi útra tereltem volna, ha biztos lettem volna abban, hogy nem nekik van igazuk.

Ideg: Mostanság nem is néztem már, mióta komolyabb/drágább termékeket nem vásárolok náluk.

[ Szerkesztve ]

(#10) Timer válasza kali (#9) üzenetére


Timer
veterán

Fogyasztóvédelemhez fordultam, ment a terelés, bizonygatás, végül nem történt semmi. Egy dolog miatt tudták a szőnyeg alá seperni a dolgot: amikor meghibásodott a készülék, nem rajtuk keresztül kezdtem meg az ügyintézést, hanem direktben ahhoz a szervizhez fordultam, aki a garanciajegyen volt feltűntetve. Na, az meg egy suttyó banda volt, és érdemben nem javítottak, csak taknyoltak, cseréről hallani sem akartak. Ekkor fordultam a digitálhoz, mondván, három napon belül történt meghibásodás, a szerviz mégsem cserélni akar, hanem javítani, szerintem pedig úgy lenne korrekt, ha járna a csere (ekkor még nem volt elállási jog, csak a 3 napon belüli csere, a 2000-es évek elejét írtuk). Lepattintottak, hogy ha a szervizhez fordultam, akkor már nincs csere. Mindezt úgy, hogy előtte MINDENT tőlük vettem, notebookot (nem egy darabot, és nem belépőszintűt), hátartási gépet, telefont, mindent.

Ha másból nem, méltányosságból illett volna nem kihúzni magukat, hanem megpróbálni hatni a szervizre.

Azóta is veszek tőlük dolgokat, nem is egyszer, de csak akkor, ha kellően olcsó ahhoz, hogy benyeljem a kárt, mert ilyen előélet után fikarcnyit sem bízok a garanciális ügyintézésük korrektségében.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.