Fogyasztóvédelemhez fordultam, ment a terelés, bizonygatás, végül nem történt semmi. Egy dolog miatt tudták a szőnyeg alá seperni a dolgot: amikor meghibásodott a készülék, nem rajtuk keresztül kezdtem meg az ügyintézést, hanem direktben ahhoz a szervizhez fordultam, aki a garanciajegyen volt feltűntetve. Na, az meg egy suttyó banda volt, és érdemben nem javítottak, csak taknyoltak, cseréről hallani sem akartak. Ekkor fordultam a digitálhoz, mondván, három napon belül történt meghibásodás, a szerviz mégsem cserélni akar, hanem javítani, szerintem pedig úgy lenne korrekt, ha járna a csere (ekkor még nem volt elállási jog, csak a 3 napon belüli csere, a 2000-es évek elejét írtuk). Lepattintottak, hogy ha a szervizhez fordultam, akkor már nincs csere. Mindezt úgy, hogy előtte MINDENT tőlük vettem, notebookot (nem egy darabot, és nem belépőszintűt), hátartási gépet, telefont, mindent.
Ha másból nem, méltányosságból illett volna nem kihúzni magukat, hanem megpróbálni hatni a szervizre.
Azóta is veszek tőlük dolgokat, nem is egyszer, de csak akkor, ha kellően olcsó ahhoz, hogy benyeljem a kárt, mert ilyen előélet után fikarcnyit sem bízok a garanciális ügyintézésük korrektségében.
[ Szerkesztve ]