Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) TheVeryGuest


TheVeryGuest
senior tag

A USeeMe egy ökörség. Aki ült már biciklin az tudja, hogy az irányjelzésben pont az a szar, hogy közben nem tudom fogni a kormányt, és ezt a problémát pont ez a cucc sem oldja meg.
A jó megoldás valami ilyesmi lenne:
[http://www.leemyungsu.com/seil_bag.html]

“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry

(#2) alevan


alevan
őstag

Az az UV ceruza komolyan érdekel. Volt munkahelyemen már "retkesek" voltak a billenytyüzetek, be is gyulladt a körmöm melett mikor strandon megvágtam azon a részen...

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#3) nézzbe


nézzbe
aktív tag

Fhúúú megérdemlem én ezt hogy itt legyenek a cikkeim ?? Thanks :R :R

[ Szerkesztve ]

(#4) Feketelaszlo válasza alevan (#2) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Szerintem a retket ez sem tünteti el, csak bacikat öl, amiknek persze ha van táptalajuk, ugyanúgy újra megjelennek. Legalábbis én így gondolom, de remélem egy UV-szaki vagy orvosféleség is megmondja róla a véleményét, vagy hogy mennyire lehet ez hatékony (én kicsit szkeptikus vagyok).

(#5) sketchifun válasza TheVeryGuest (#1) üzenetére


sketchifun
senior tag

Ez biciklis szempontból abszolút érthető! Ez eddig rendben van. Az igazán nagy gond avval van jelenleg, hogy bár éjszaka kötelező a láthatósági mellény, az a karodon nincs rajta! Ez által a sötétben az autós nem nagyon látja, ha te kanyarodni akarsz. És ilyen szempontból nagyon is hasznos, és innovatív ötletnek ígérkezik!

Én személy szerint remélem, hogy lesz belőle valami, biztosan sokkal kevesebb baleset lenne ilyen okból kifolyólag!

A linkelt táskáról meg az a véleményem, hogy sokkal hasztalanabb, mint ez a fejlesztés. Nagyon pici az a jelzés. A mögötted jövő autósnak nagyon közel kell lennie, hogy lássa, mi van rajta! De addigra már többnyire késő!

[ Szerkesztve ]

Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán

(#6) Rickazoid


Rickazoid
addikt

Ha jól rémlik az ilyen kicsi UV sterilizálóknak órákig kell világítania egy felületet, hogy legyen hatása, de csak ha a felület tiszta a szennyeződésektől.
Bár az ötlet jó lenne, csak épp egy másodpercek alatt sterilizálni képes UV-C fénysugár komolyan veszélyes az emberre.
UV fogkefe fertőtlenítőt viszont régóta akarok szerezni, abban úgyis benne van vagy 12 órát, van ideje ölni.

Ha meg már fény, az a Useeme meg... ha olyan "erősen" világítana, mint a videóban, maximum másik biciklis láthatja.

[ Szerkesztve ]

Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.

(#7) MZperX75 válasza Feketelaszlo (#4) üzenetére


MZperX75
addikt

Hát igen,sterilizálástól biztos messze áll,ez a "lámpa" bár UV fénynek nem sok baktérium tud ellen állni..

(#8) Alchemist válasza TheVeryGuest (#1) üzenetére


Alchemist
addikt

az irányjelzésben pont az a szar, hogy közben nem tudom fogni a kormányt

Előtte kell jelezni, kanyarodás közben pedig fogni a kormányt.

Sajnos sok közlekedő a kanyarodással egyidejűleg indexel, ami már késő és szinte felesleges.

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#9) gghrtz válasza Alchemist (#8) üzenetére


gghrtz
őstag

Ne is mond... Az ilyen emberekrol le lehet vonni a tanulsagot mar ebbol is... "ki kell rakni az indexet mert muszaj". Nem ba*****! Ki kell rakni az indexet, hogy lassam hova a f***** akarsz menni. Masik kedvencem a zebran atsuhanok bicajjal, persze ennek is ket valtozata van, mert aki a lampa nelkulin megy at csak ugy, NA AZ A DURVA! Gyalogosbol a bal oldalon megyek a jardan vagy kozepen, cimu felvonast is imadom. Ezt altalaban nok csinaljak, es minel idosebbek annal gyakrabban... Ja meg, megallunk 5-en a jarda kozepen beszelgetni témát is imadom. Ennel mar csak a zebra elott allunk meg beszelgetni a nagyobb kedvecem. Na meg az se piskota, hogy "gyalogos vagyok, ezert barmikor atmehetek a zebran kö*****" nagyszeru gondolkodasmod is amulatba tud ejteni. Kozlekedni tudni kell. Csak ugye ahhoz agy is kellene.

(#10) elistvan válasza Alchemist (#8) üzenetére


elistvan
senior tag

Pontosan. :C

Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr

(#11) Rickazoid válasza Alchemist (#8) üzenetére


Rickazoid
addikt

Igazából biciklin csak körforgalomban szabad indexelni, már ahol beengedik, mindenhol máshol szabálytalan kanyarodást jelent, ugyanis kerékpár nem keresztezhet másik sávot. Kerékpársávot sem.

Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.

(#12) Alchemist válasza Rickazoid (#11) üzenetére


Alchemist
addikt

A jobbra bekanyarodás biztosan rendben van... ennek a sávváltás dolognak azért szerintem nézz utána és idézd be az idevágó paragrafust.

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#13) Rickazoid válasza Alchemist (#12) üzenetére


Rickazoid
addikt

Nem a sávváltás a gond, bár az is kockázatos, hanem a keresztezés. Balra kanyarodásnál nem keresztezhetsz másik sávot, ahol szembejövő forgalom van. Ilyenkor a gyalogosokra vonatkozó szabályok lépnek életbe. Ezt meg nem keresem neked törvénykönyvben, ha nem emlékszel rá KRESZ oktatásról, az a te bajod.
Namost hogy a tisztelt vezíreink átírták-e ezeket a szabályokat hülyeségekre az elmúlt 8 évben a legtöbb törvénnyel együtt, azt nem tudom.

[ Szerkesztve ]

Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.

(#14) Alchemist válasza Rickazoid (#13) üzenetére


Alchemist
addikt

Értem, akkor a balra nagyívben való kanyarodásra gondolsz. Ezt lakott területen kívül és kerékpársávból csak közvetve lehet: egyenesen áthaladunk a kereszteződésen, majd a túloldalon beállunk a keresztező útra és a megfelelő időben átkelünk vagy áttoljuk a biciklit.
Ezeken kívül a kerékpáros (kellő körültekintéssel) fordulhat balra nagyívben közvetlenül is, annak általános szabályai szerint.
Ezek elég régi szabályok, 10 évnél jóval régebbiek.

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#15) #65675776 válasza Rickazoid (#6) üzenetére


#65675776
törölt tag

Többet ér az ember ha bepermetezi 1-2%-os peroxiddal és vár pár percet, míg az elpárolog.

(#16) gyulank


gyulank
addikt

Ezek a kis teljesítményű UV LED-ek valószínűleg semmit nem érnek se tollban, se robotporszívóban, csak így beírhatnak egy plusz hamis opciót a termék előnyeibe. Ezen a LED-es karkötőn meg mi fog ennyibe kerülni? Mi kell hozzá? LED, elem, esetleg áramgenerátor, és mozgásérzékelő. Az már a videón is látszik, hogy a kormányon is villog, vagyis mozgatást érzékel. Ezt meg lehet oldani PIR szenzorral is, de a búgócsigában lévő lemez kapcsólón ár, a világító gumifigurákban lévő rugó kapcsolón keresztül, higanykapcsolóig bekapcsolhatná, amik nem fogyasztanak semmit. Végülis ez ugyanaz, mint egy ilyen világító gumis izé, amit a kocsiba szoktak felakasztani, és rázásra bekapcsol, csak más az alakja. De ha bekapcsolhat akkor is, ha nem kanyarodunk, akkor félreérthető lehet, mert lehet azt mondani, hogy igaz, hogy nem nyújtotta ki a kezét, de indexelt, és azt hittem, befordul. Úgy értem, hogy mi van, ha a kezemen villogni kezd, és a mögöttem jövő azt hiszi lusta vagyok kinyújtani a kezem, és azért jelzek így?

ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64

(#17) Alchemist


Alchemist
addikt

Egyébként a Bicygnals nagyon profi világítás készlet indexelő gombokkal és rádiós vezérlésű villogókkal elől-hátul.
Egy súlyos hibáját tapasztaltam: nem valami masszív a tartó konzolja, egy hét használat után rázós úton az első lámpa letört és az ölembe repült...

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#18) Szakbarbár válasza sketchifun (#5) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

Csak ezzel van egy kis gond. Nem tudom máshol hogy van, de itt a környékünkön senki nem jelzi kerékpárral ha kanyarodni szeretne. Se nappal, se éjszaka. Szóval ez az eszköz nekik nem segítene.

(#13) lordfreyr
(4)346 Kerékpárral
a) lakott területen kívül a főútvonalról balra bekanyarodni vagy megfordulni, továbbá
b) a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni nem szabad.

Az nincs benne hogy balra bekanyarodni nem lehet ha van szembejövő forgalom.

[ Szerkesztve ]

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#19) caprine válasza Szakbarbár (#18) üzenetére


caprine
aktív tag

Én is valahogy így tudom, persze az a) pont amugy is elég veszélyes, a b)- én azért me szoktam csinálni ha kicsi a forgalom, mert ahol lakom ott egy 2x2-es főut van, de ha sok a 4kerekű, akkor tovább megyek és a zebrán megyek át. Ehhez még annyit érdemes hozzá tenni, amit a bringások többsége nem tud, hogy tilos zebrán bringával átkerekezni, csak gyalogosként tolva szabályos, illetve ha van felfestett sárga bringasáv ott szabályos.

Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)

(#20) caprine


caprine
aktív tag

Jó cikk, a nyakkendő nagyon tetszett, volt amikor kellett volna :D A bringás index is jó, de csak annak, aki sokat megy este pláne lakott területen kivűl ahol nincs közvilágítás. Ez az UV kütyű nem tudom mennyire hatásos vagy csak inkább paraszt vakitás.

Ha valakit komolyan érdekel a 3D nyomtatás és pénze is van rá a tinydeal-en láttam 250-ért elég profi gépet [link]

Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)

(#21) Lomha 8V


Lomha 8V
addikt

Az a nyakkendő... :DDD

(#22) Szakbarbár válasza caprine (#19) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

A gyalogos átkelőhelyen nincs tiltva az, hogy biciklivel tilos átkelni, csak olyankor nincs elsőbbséged. Ha tolod, akkor gyalogosnak számítasz és elsőbbséged van. Legalábbis a hatályos KRESZ szabályzatban én nem láttam olyan pontot ahol kifejezetten tiltaná a biciklin átkelést. Ettől függetlenül én is inkább áttolom.

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#23) _X10Dead_ válasza Szakbarbár (#22) üzenetére


_X10Dead_
aktív tag

Ne haragudj, de a nevében is benne van, hogy GYALOGOS átkelőhely. Ha gurulsz, akkor meg járművet vezetsz. Ne csak olvassd, értelmezd is a KRESZT.
Nem mellesleg, a kerékpáros sokkal gyorsabb, mint az átlag gyalogos, így sok esetben esélye sincs az embernek időben észlelni a veszélyt.
(Én a magam részéről még a gázpedált is rugdosom, ha látom, hogy gurul a suttyó a zebra felé. Ha tolja, akkor természetesen átengedem)

LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc

(#24) Szakbarbár válasza _X10Dead_ (#23) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

Ez már régóta vita témája, hogy szabad-e vagy nem kerékpárral gyalogátkelőhelyen áthajtani. Szerintem senki nem tudja a helyes választ. Ami a kresz-ben nincs tiltva, azt szabad, pl megfordulhatsz autóval a gyalogátkelőhelyen, van is egy ilyen vizsgakérdés. De ráférne már egy alapos reform az egész KRESZ-re. Pl biciklivel, sisakban gyorsabban mehetek, mint segédmotoros kerékpárral.

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#25) #65675776 válasza Szakbarbár (#24) üzenetére


#65675776
törölt tag

Ennyi erővel gyalogátkelő helyen akár autóval is átmehetsz, és akkor elsőbséged lesz a szabályosan az úttesten közlekedő autósokkal szemben. Kereszteződéseknél nagyon jól használható módszer lenne akár Stop tábla vagy jobbkéz szabály kikerülésére.

Nem véletlenül hívják gyalogátkelő helynek. A gyalogos számára van. A kerékpáros meg nem gyalogos, ergo nem kelhet át a gyalogátkelő helyen.

(#26) Flynn válasza #65675776 (#25) üzenetére


Flynn
csendes tag

Csakhogy az ne felejtsük el, hogy a kerékpár nem ugyanaz, mint egy autó. Kerékpárral bizonyos korlátozások mellet járdán is közlekedhetsz. És ha úgy vesszük a zebra a járda meghosszabbítása. Szal nem véletlenül nincs tiltva, mert igenis szabályos és logikus is. Az meg pont hogy jó, hogy gyorsabban megy mint egy gyalogos, mert úgy gyorsabban átér. Persze be kell tartani azt a szabályt is, hogy akkor kelhetsz át a zebrán, ha megbizonyosodtál róla, hogy biztonságos, és el tudnak engedni. Ha ezt mindenki betartaná semmi gond nem lenne...

sör

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.