Egyelore meg mindig a kepernyo felbontasa a problema azon kell dolgozni meg sokat amig tokeletes tueles kepet fogunk latni .
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
(#2) Komplikato
Komplikato
veterán
Nem. A probléma az, hogy egy 4K vagy kísérleti 8K kijelzőt mi a fene fog meghajtani teszem azt 5W-ból.
Viszont a szemlekövetés beépítésének egyik lényege pont az lenne, hogy akár a negyedére is csökkentheti a renderelés számításigényét. És akkor egy mai csúcs vas talán ki tudja köhögni a 4K-t. Vagy sokkal részletesebb 1440p képet.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
(#3) Roadhammer válasza Komplikato (#2) üzenetére
Roadhammer
tag
Az jó megoldás lenne, ha egy 8K-s kijelző 4K-sként funkcionálna általános használat mellett, vagyis 4 pixel ugyanazt a színt hozná, azaz a procinak csak 4K-t kellene kiszámolni, ha viszont a gear-ben van, akkor 8K-n dolgozna. Mint a Sony 4K-s kijelzője, ami általános használat mellett nem használja a 4K-t. Csak kérdés, hogy megéri-e ilyen számban 8K-s kijelzőket gyártani, amikor alig van ember, aki használja a Gear VR-t. Szerintem érdemesebb ezt a virtual reality-t külön eszközből kihozni, amit direkt erre fejlesztenek. Meg pl. Egy OLED-nél nem befolyásolja-e az organikus ledek élettartamát az, hogy jóval kisebbek a pixelek egy 8K-s kijelzőn, mint QHD-n.
Mr.Silkó
veterán
Hasonlót akartam írni. Szerintem is az lenne a jó megoldás, ha általános használatnál QHD-n menne a képernyő - mint ugye most -, a Gear VR-ban viszont nagyobb felbontást használna, hogy éles maradjon a kép. Persze az még így is kérdés, hogy mennyire terhelné túl a jelenlegi/közeljövőben kiadott procikat egy 8K-s felbontás meghajtása, mennyire lenne melegedésveszély (pláne a Note7 sajnálatos balesetei után fontos kérdés ez szerintem).
Meg amit írsz még, hogy aránylag kevesen használják a Gear VR-t, hiába bővül időnként a támogatott modellek száma az aktuális csúcstelókkal. Oké, hogy bődületes nagy vagyonnal, szakmai tudással és emberi erőforrással bír a Samsung, de még így se biztos, hogy megéri neki ez.
[ Szerkesztve ]
NandorHUN
addikt
Amíg nem lehet rendesen használni játékokhoz és PC-s progikhoz, addig nem igazán látom értelmét ezeknek a telefonos megoldásoknak.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
2 dolog: képernyőfelbontás és optikai minőség. Az s7edge-hez vettem használtban ócsóér egy ilyen szemüveget, de a "3napos csoda" lejárta után most porosodik.
Egyrészt pixekeket számolok, másrészt csodálom a szép kékes-lilás CA-t a kép szélein. 2-3 generáció és használható lesz ez, de ~8k-s kijelző és pöpec apokromatikus lencsék kellenek majd hozzá. Ha tényleg ott lesz az élmény, akkor nem zavar, ha drága, de az 50€/$-t is sajnálom a mostani kacatért, amit jelenleg a gyártók kínálnak.
#5: én filmeket néznék rajta legszívesebben, de ez így kb a 80-as évek videoton TV szintje... PC-s játékokra pedig az ad-s wifi-n keresztüli "monitor mód" lenne a megoldás. Kvázi minden technológia karnyújtásnyira van, csak össze kéne rakni és piacra dobni.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.