Még mindig nem tudom elképzelni, hogy hogyan lesz egy ketrecharcos játék élvezhető. Hogyan lehet a földharcot például játszhatóvá tenni... Amúgy érdekel...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Gomez86
őstag
Én az előző demójával játszottam. Hát érdekes volt... volt valami kombó amivel a földre lehetett tenni az ellenfelet (vagy leglábbis megpróbálni) aztán ott kellett püfölni, vagy kombózni.
Sajnos túl bonyolultnak találtam és végül nem vettem meg...Pedig szép is volt, és jó is.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
G4NXST4
tag
na ez engem is érdekel
nagyonromlik
heihachi
addikt
Érdekes a dolog, mert a legjobban kidolgozott része ez a játéknak, persze az irányítása is bonyolultabb (már a többi részhez képest). Állóharc az olyan amilyen, egyszerű, hatásos, bár ott is van nem egy flikkflakk, de van bőven hiányossága is.
De a földharc, az bizony nagyon szépen ki van dolgozva. Az egy dolog, hogy le lehet vinni az ellenfelet harci stílusonként is többféle képen, és többféle pozícióba érkezve, de van a földön pozícióharc (nagyjából negyedkörök, és félkörök formájában az analóg karon), vannak bírkózó mozdulatok, dobások, feszítések, folytások, counter attack, meg persze lehet simán püfölni. Hihetetlen sok mozgás van, és gyakorlatilag egy karral elő lehet őket hozni logikus módon. Nagyvonalakban úgy működik, hogy vannak különböző féle pozíciók a földön, amelyek mindegyikéből elérhetőek bizonyos mozdulatok. Persze egyik pozíció kevésbé előnyös, másik jobban, ezért harcolni kell a jó pozícióért. ha egyszer megvan, akkor jöhet egy folytás, vagy feszítés, vagy akár a "ground and punch". Persze ezeket a védekező fél védheti (nyilván pozíciótól függ, hogy mennyire jól), illetve counterelhet, átfordíthat (hátrányosból előnyös pozícióba). Aztán ha nagy a patthelyzet, akkor a bíró felállít.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care