Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) atike


atike
nagyúr

Még mindig nem tudom elképzelni, hogy hogyan lesz egy ketrecharcos játék élvezhető. Hogyan lehet a földharcot például játszhatóvá tenni... Amúgy érdekel... :)

(#2) Gomez86 válasza atike (#1) üzenetére


Gomez86
őstag

Én az előző demójával játszottam. Hát érdekes volt... volt valami kombó amivel a földre lehetett tenni az ellenfelet (vagy leglábbis megpróbálni) aztán ott kellett püfölni, vagy kombózni.
Sajnos túl bonyolultnak találtam és végül nem vettem meg...Pedig szép is volt, és jó is.

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#3) G4NXST4 válasza atike (#1) üzenetére


G4NXST4
tag

na ez engem is érdekel

nagyonromlik

(#4) heihachi válasza G4NXST4 (#3) üzenetére


heihachi
addikt

Érdekes a dolog, mert a legjobban kidolgozott része ez a játéknak, persze az irányítása is bonyolultabb (már a többi részhez képest). Állóharc az olyan amilyen, egyszerű, hatásos, bár ott is van nem egy flikkflakk, de van bőven hiányossága is.
De a földharc, az bizony nagyon szépen ki van dolgozva. Az egy dolog, hogy le lehet vinni az ellenfelet harci stílusonként is többféle képen, és többféle pozícióba érkezve, de van a földön pozícióharc (nagyjából negyedkörök, és félkörök formájában az analóg karon), vannak bírkózó mozdulatok, dobások, feszítések, folytások, counter attack, meg persze lehet simán püfölni. Hihetetlen sok mozgás van, és gyakorlatilag egy karral elő lehet őket hozni logikus módon. Nagyvonalakban úgy működik, hogy vannak különböző féle pozíciók a földön, amelyek mindegyikéből elérhetőek bizonyos mozdulatok. Persze egyik pozíció kevésbé előnyös, másik jobban, ezért harcolni kell a jó pozícióért. ha egyszer megvan, akkor jöhet egy folytás, vagy feszítés, vagy akár a "ground and punch". Persze ezeket a védekező fél védheti (nyilván pozíciótól függ, hogy mennyire jól), illetve counterelhet, átfordíthat (hátrányosból előnyös pozícióba). Aztán ha nagy a patthelyzet, akkor a bíró felállít.

[ Szerkesztve ]

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.