Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Üdv!
Mivel pont előttem írtad meg a hírt, ezért az már nem kerül ki még egyszer, de Zsoccc azt tanácsolta, tegyem bele az első hsz-be, amit én írtam, hátha plusz infókkal szolgál. Íme:

Sziasztok!
Bizonyára sokan játszottatok a 2007-ben megjelent első résszel. A Two Worlds bár nagyon jó játék volt, de azért voltak hiányosságai. Félkészen adták ki, sok bug maradt benne, amit ugyan a patch-ekkel orvosoltak (Biztosan emlékeztek még az 1.5-ös patch-re, aminek a mérete több mint egy GB volt :DDD ), de addigra sokak kedvét elvette a kalandozástól. Mindezek ellenére a játék sikeres lett, legalábbis a fejlesztők szerint, hiszen egy kiegészítőt is kiadtak a játékhoz The Temptation néven.

Most bejelentették a folytatást is. A Two Worlds II-ben Antaloor keleti, eleddig fel nem fedezett részeibe juthatunk el, pár évvel az első rész sztorijának befejezése után. A készítők egy teljesen új, mindenféle csudára képes grafikus motort fejlesztettek a második próbálkozáshoz, ami az ígéretek szerint sokkal szebb, jobb és többet tudó lesz majd, mint az első rész alatt dübörgő engine. A harcrendszeren is finomítanak, hiszen az első rész ezen részét is komoly kritikákkal illették a játékosok. :K

A játék 2009. telén fog érkezni PC-re, MAC-re és Next-Gen konzolokra.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#3) gabi81


gabi81
tag

azelsővel nem játszottam de a képek alapján ezt kipróbálom.

just believe in yourself

(#4) Vistaboy válasza gabi81 (#3) üzenetére


Vistaboy
veterán

Most már nyugodtan kipróbálhatod az elsőt is - a sztori annak a végéről indul -, a patch-eknek hála egész játszható játék lett az is. :DDD

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#5) Gergo88


Gergo88
tag

hát patchek nélkül szerintem botrányosan rossz volt az első, bár fullosra patchelve nem próbáltam. az animációk, a harc és még sok minden más borzalmas volt. páran azt mondták hogy ez jobb mint az oblivion, de szerintem sehol sincs ahhoz képest

[ Szerkesztve ]

Basu gasu bakuhatsu busu basu gaido.

(#6) bishoplogan válasza Gergo88 (#5) üzenetére


bishoplogan
senior tag

Egyetértek, viszont a 2-ből bármi kisülhet, pozítiv írányban

(#7) Gergo88 válasza bishoplogan (#6) üzenetére


Gergo88
tag

reméljük a legjobbakat, kipróbálom majd.

Basu gasu bakuhatsu busu basu gaido.

(#8) Morden24


Morden24
nagyúr

Ha sikerül kevesebb buggal kiadni, mint az előzőt, már az is nagy siker lesz.
Ezen felül nem ártana újragondolniuk a tárgyegymásrapakolós tápolást, amit kissé le kéne szorítani.
Ja, és írjanak egy sztorit, mert az első részé nem kifejezés, hogy szar volt.

Sectumsempra - For Enemies

(#9) tsii_H


tsii_H
tag

meglepoen jol nez ki.

(#10) Vistaboy válasza Morden24 (#8) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ja, az engem is idegesített. Állandóan pakolgattam egymásba a cumókat, és utána már nem kellett semmi sem a kereskedőtől. Inkább adtam volna el a régieket és vettem volna újat, ahogy az bevált séma volt eddig az RPG-kben.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11) Morden24 válasza Vistaboy (#10) üzenetére


Morden24
nagyúr

Egyrészt unalmas, de az ember mégis rááll, mint a pisztáciazabálásra.
Aztán rájössz, hogy a kis gyűjtőszenvedély - a készítők elképzelése szerint - ellensúlyozná a fakó és langyos képzettségrendszert azzal, hogy folyamatos fejlődést biztosít, ehelyett feleslegesen tápolja is a karaktert, aki az első játékórákban nagyon gyenge (az ne menjen orkgyilkos kalandozónak, akit lever a lábáról egy vacak farkas... leszállhatnának már a fantasy rpg-k készítői a medvékről, ordasokról, varacskosdisznókról és haverjaikról), uána meg olyan botrányosan erős lesz, hogy a "végső hent" relaxáló ujjgyakorlat.

A sztorival meg megintcsak az volt a gond, hogy megcsináltak egy játékot, egy harc- és varázslatrendszert meg egy rakat enemy-t, aztán szóltak valamelyik lebzselő naplopónak, hogy igyon két sört és holnapra hozzon 1 lapnyi történetet. Érdekes ellentét, hogy egy-két mellékküldi viszont jópofa, aranyos és ötletes, ergo a subquest írók dolgoztak, a főszálon dolgozók meg verték a répát.

Ettől függetlenül egyáltalán nem volt rossz játék a Two Worlds (a menu zenéje 2 csillagot lökött rajta), de ahhoz, hogy igyazi jó cRPG-franchise legyen, még rengeteget kell dolgozni rajta.

Sectumsempra - For Enemies

(#12) Nunder


Nunder
őstag

Nekem az első képről hirtelen a Far Cry 2 jutott eszembe :) Az első rész tehát játszható a patchek segedelmével? Mert meg kéne lesni. Ez valahogy eddig kimaradt.

“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu

(#13) Morden24 válasza Nunder (#12) üzenetére


Morden24
nagyúr

Teljesen jól működik :K

Sectumsempra - For Enemies

(#14) MrTwister válasza Vistaboy (#1) üzenetére


MrTwister
őstag

A The Temptation nevű kiegészítő sosem jelent meg, mert törölték, illetve ebből csinálták meg a Two Worlds 2 -t. BUÉK mindenkinek!

Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966

(#15) tomgabor


tomgabor
senior tag

Sziasztok egy olyan jelegű problémám van hogy most újra tettem a Two Worlds nevű játékok és nem engedi hogy aktmert azt mondja hogy túl sok pc-n van fent ilyenkor mit lehet csinálni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.