Hirdetés

2019. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) szombatitomi


szombatitomi
(senior tag)

Azigen. :Y Ennek hány csillagos a töréstesztje? :F

(#2) ABE


ABE
(őstag)

Ez egy 80-as évek első felében/közepén tervezett autó, amikor szinte minden autó biztonsági szintje gatya volt. Egy betonoszlop meg a legtöbb mai autóban is igen komoly károkat okoz.

[ Szerkesztve ]

(#3) samfishR


samfishR
(senior tag)

mégse halt meg senki (ami mondjuk csoda).

[ Szerkesztve ]

(#4) 7


7
(PH! addikt)

Ijeszto. Amugy kb. mennyivel mehettek?

(#5) Cthulhu Dawn


Cthulhu Dawn
(őstag)

Semmiség, láttam már ennél durvábbat is :'D.

"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy

(#6) Wictor


Wictor
(senior tag)

Én azt csodálom, hogy ebből egyáltalán kiszállt valaki élve... És az is biztos nem 30-al hajtottak... A kocsiról meg annyit, hogyha én ilyet kiengednék a gyárkapun kívülre, elsüllyednék... Ok, hogy egy tizen pár éves kocsiról van szó, de akkor is... :U

[ Szerkesztve ]

(#7) 7600 GS


7600 GS
(PH! addikt)

Ez egy papírhuszár. A 80-as évekbeli ázsiai autók pedig nem éppen a masszívságukról voltak híresek, az európai( főleg német, svéd) társaik annál inkább. Most ez a Charade sem egy tank....

'90 Honda Civic ED6 | '81 Passat 32B

(#8) ABE válasza Wictor (#6) üzenetére


ABE
(őstag)

"A kocsiról meg annyit, hogyha én ilyet kiengednék a gyárkapun kívülre, elsüllyednék... Ok, hogy egy tizen pár éves kocsiról van szó, de akkor is..."

Egész pontosan 1987-ben jelent meg ez a típus, és anno még nem voltak ilyen szigorú biztonsági elvárások, más gyártmányú autók is ugyanúgy leszerepelnének egy betonoszlop teszten a mai autókhoz képest. Az elmúlt kb. 15 évben rengeteget fejlődtek ilyen téren az autók, szóval nem a mai szinthez kell hasonlítani, hogy huszonéve mit adtak ki. :U

Persze, "papírautó", nem sok anyag volt benne, de könyörgöm, semmit nem tudunk az autó sebességéről, a becsapódás mikéntjéről, szóval így megítélni... :U

(#9) proci985


proci985
(MODERÁTOR)

érdemes megnézni a wreckedexoticsot: a lámpaoszlop vs lambo/bmw/audi/ferrari/porsche is stabil 1:0.

rossz a meglátás: lámpaoszlopra rásodródni tilos, mert mindig katasztrófa a vége.

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#10) Wictor válasza ABE (#8) üzenetére


Wictor
(senior tag)

A Charade nem 90-es évekbeli autó? Akkor keverem az Applause-el.

De végülis nem lényeg tényleg, hogy mikori, de hogy ezek sem a megengedett sebességgel haladtak, az fix. Rohadt nagy szerencséjük volt, hogy nem a fekete kisbusz vitte el őket, hanem a piros(narancs)-fehér...

[ Szerkesztve ]

(#11) ABE válasza Wictor (#10) üzenetére


ABE
(őstag)

Daihatsu Charade ;) Amúgy az Applause is 80-as évek fejlesztés. :)

(#12) Wictor válasza ABE (#11) üzenetére


Wictor
(senior tag)

Úristen, én melyik korszakban éltem akkor? :DDD

Egyébként mikor a hírekben mutatták, akkor egy első generációs Swift Sedan-nak néztem. Bár már annak sem nézett ki, szépen leradíroztak róla pár alkatrészt...

[ Szerkesztve ]

(#13) potyautas


potyautas
(lelkes újonc)
LOGOUT blog

Nem képezi vita tárgyát, hogy a súlycsökkentés előrébb való volt, mint a betonoszlopteszt. Azért megnéznék én egy mai, akárhány csillagos Volvót is, amikor az oldalával nekivágódik egy ilyen oszlopnak.

(#14) Wictor válasza potyautas (#13) üzenetére


Wictor
(senior tag)

Bár ez egy merevítőkkel telepóckolt versenyautó, azért ez sem csattanhatott kisebbet. Csak ezt ugye nem oszlop kapta oldalba...

[ Szerkesztve ]

(#15) Badman 4ever


Badman 4ever
(őstag)

Az a legdurvább, hogy nem csak szétvágódott a kocsi, hanem oldalról vágódott ketté nem szemből és ezt nem tudom, hogyan csinálta a sofőr, befarolt? :Y

(#16) dabadab válasza proci985 (#9) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

Igy van

Badman 4ever: teljesen biztos, hogy megpördült és az oldalával kapta el az oszlopot.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#17) Ptech válasza potyautas (#13) üzenetére


Ptech
(PH! addikt)

Hát nem lenne kettévágva, az is biztos.

(#18) dabadab válasza Ptech (#17) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

Mitől vagy ebben ilyen biztos? Az oszlopok azért nagyon kellemetlenek, mert nagyon kis felületük van és az ütközés teljes ereje ott jelentkezik. Volvot most hirtelen nem találtam, de A8 is szakadt már ketté fától: [link]

DRM is theft

(#19) Szplöttyy


Szplöttyy
(senior tag)

Hát, elég csúnya, de azelső dolog, hogy nem mindenkinek telik modern, sok csillagos töréstesztű autóra(azért azok a csillagok se őrangyalok ám), bár ilyen öreg autóval(újjal sem!) nem kell őrültködni. A másik, hogy a korabeli opelek, volkswagenek, peugeotk, renaultk, is hasonló eredménnyel végeztek volna. Talán, a nagyobb BMW-k, Mercedesek nem, mert ott 1,5tonna, vagy több acél van. Ami szintén NEM MENT MEG a haláltól, csak nem törik össze. De attól még az ember szervei ugyanúgy összekavarodnak. Csúnya baleset, de nem kell leköpködni az autót.

Smoke & Torque

(#20) Wictor válasza dabadab (#18) üzenetére


Wictor
(senior tag)

Hűazanyja! :Y

Viszont mikor a megafrászos koma és haverjai szálltak el anno a Kia Clarus-szal, az nem szakadt ketté, csak belefúródott oldalról az oszlop (bár ez "csak" sima útjelző tábla volt, de ez sem üthetett kicsit akkora sebesség mellett). A képen bár nagyon durván néz ki a kocsi, de itt ugye már meghámozták a tűzoltók. Pedig a Clarus sem egy életbiztosítás a maga 3 csillagjával...

[ Szerkesztve ]

(#21) dízelracer válasza dabadab (#18) üzenetére


dízelracer
(senior tag)

Szakadt ám. Budapesten úgy 3éve volt egy baleset. Ember ment az A8-cal valami kis utcában a megengedett többszörösével és nekicsattant egy fának. Vagy 150méter hosszan beterítették az alkatrészek az utcát. Kocsi darabokra szakadt mint egy darab papír. Nem játék ez. Mindig az oszlop/fa az erősebb. Csak sajnos vannak akik ezt nem érik fel ésszel = 15perc hírnév (a lánglovagokon) :(

(#22) JetiRulez


JetiRulez
(őstag)

Kellett nekik száguldozni! Megérdemelték, amit az oszloptól kaptak.

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

(#23) dízelracer válasza dízelracer (#21) üzenetére


dízelracer
(senior tag)

Sajnos már nem találom az esetet sem a lánglovagokon sem a neten sehol. Pedig érdemes lett volna megnézni a képeket hogyan szakadt szét apró pici darabokra egy "kis" kb. fél méter átmérőjű fától az a full merev 1800kg-os alumínium kaszni. :U

(#24) Winner_hun válasza JetiRulez (#22) üzenetére


Winner_hun
(Jómunkásember)

Az utasok is _biztos_ hogy megérdemelték?

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#25) Wictor válasza Winner_hun (#24) üzenetére


Wictor
(senior tag)

Hát van olyan, amikor a részeg utasok buzdítják, meg heccelik a sofőrt... :U

(#26) JetiRulez válasza Winner_hun (#24) üzenetére


JetiRulez
(őstag)

Ha tényleg buzdítják a sofőrt, akkor megérdemelték.
De ha nem, akkor meg a sofőrt jól meg kell büntetni.

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

(#27) Ptech válasza dabadab (#18) üzenetére


Ptech
(PH! addikt)

Nem azt mondtam, hogy A8 _nem szakadhat szét_, hanem hogy ebben a helyzetben egy mai a példánál maradva Volvo nem szakadna szét..

(#28) finest


finest
(PH! addikt)

Akkor ez most totálkár? :DDD

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#29) Wictor válasza finest (#28) üzenetére


Wictor
(senior tag)

Nem, a totálkár az A8-ason a horpadás. :DDD

Ez a Daihatsu-s már a végleges megsemmisülés. :D

[ Szerkesztve ]

(#30) tkazmer válasza dabadab (#18) üzenetére


tkazmer
(PH! addikt)

valószínűleg nem 30-al mentek, de nem is arról van szó, hogy az utas sértetlenül kiszáll [link]

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#31) samfishR válasza Ptech (#27) üzenetére


samfishR
(senior tag)

ya, lehet hogy nem szakadna szét, hanem felcsavarodna az oszlopra, összepréselve az utasteret és a benne ülőket. vagy "legalább" azt az oldalt amelyiken az oszlop volt. egyébként ahogy azt már fölöttem is írták, fölösleges ezen vitatkozni mikor nem is ismerjük a körülményeket.

JetiRulez: azt meg pláne nem mondanám, hogy megérdemelték.. semmit nem tudni róla a linkelt cikk alapján.

[ Szerkesztve ]

(#32) potyautas


potyautas
(lelkes újonc)
LOGOUT blog

Láttam viszont ugyanilyen oszlopot elfeküdve, amikor egy szűk, kanyargós utcából közeledve (nem lehet túl gyorsan menni) egy Lada csapódott neki. Az utasok megúszták. Na? A kocka Lada hány csillagos is volt 1971-ben?

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.