Végre valami pozitív garanciás írás! Szerencséd is volt, de korrektek is voltak. Az ilyen jófejségek miatt lesz az ember jogosan márkahű szerintem.
"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."
Végre valami pozitív garanciás írás! Szerencséd is volt, de korrektek is voltak. Az ilyen jófejségek miatt lesz az ember jogosan márkahű szerintem.
"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."
Én emiatt inkább shop hű leszek
Ha nincs jó, ló a szamár is.
Legközelebb írj a garanciáztatásról!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Az ilyet itthon már a haver használná a saját gépében...
Na igen, sajnos ritka az ilyesmi manapsag.
Amugy csak kivancsisagbol, az ilyet, ha az alaplap hibajabol kar keletkezik masban is, azt hogy gariztatjak?
Vagy garancicáztatásról.
A praktikus válasz egyszerű.
Kettő lehetőség van.
Ha csak felhasználó vagy, vegyél brand gépet. Egyben fogják javítani. Nem a te problémád lesz.
Ha amatőr rendszerépítő, akkor szívás lesz, mert elegendő a rutin.
Gyakorlott rendszerépítőnek van elég gyakorlata, teszteszköze és alkatrésze. Nála az összes hibás alkatrész garanciáztatva lesz. A memória, azért mert elromlott. Az alaplap azért mert tönkre tette a memóriákat.
Én a tápot is gyanúba fognám, mert tönkre tette a memóriákat és az alaplapot.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Igaz, azt nem nagyon tudjak bizonyitani, hogy az alaplat tette tonkre, amit mondjuk a tap tett tonkre stb. Csak ez nem igazan fair, de igazabol nincs mas valasztas. A masik oldalon pedig az allna, hogy bizonyitsam be, hogy tenyleg az alaplap sutotte meg a memoriat es elotte mukodott. Sehogy se jo ez.
"Csak ez nem igazan fair"
Lehet. De ez generálja a legkisebb veszteséget. Javítás után mehet az alkatrész, a ReNew jellegű piacra.
A másik irány a pereskedés. A keletkezett kár százszorosát fogja benyelni a vesztes, költség címén.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Elmehetsz...
(#5) Robert07
A grafikus kártyán kívül mindent egy helyen vettem. Na most, arra én is kíváncsi lennék, hogy mi lenne ha pl. az alaplap kinyírná a VGA-t is.
Garancia még kb. 2 év mindenre, szóval az nem lenne gond, csak, hogy ez bele férne-e a gariba.
(#7) Hieronymus
A gépet én raktam össze és ennek ellenére is ha gond van az alkatrészekkel, akkor nem szabadna, hogy porbléma legyen.
Mondjuk én videót is csináltam róla, ahogy raktam össze, szóval lenne bizonyítékom, hogy nem baltával estem neki
(#8) Robert07
A BIOS-ba elvileg készül egy log fájl... most, hogy abból-e, nem tudom.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
Hú, a szívbaj kerülgetett volna.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Gari van, nem paráztam
Ha nincs jó, ló a szamár is.
Már az SSD elveszejtése miatt.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Jah elvitte a cica.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
Na azon fostam kicsit
Ha nincs jó, ló a szamár is.
Bocsi hogy ismeretlenül ide írok ilyet.
...de ha jól értem a deszka vagy a táp kinyírt 8 memóriából 7 db ot. Te tovább használtad a gépet és szenesre égett a proci is.
Ne haragudj, hogy megkérdezem: Ilyenkor nem gyullad ki egy vészjelző nálad, hogy valami nem oké?
Pl szar VRM ? az X299 es deszkákon elég kritikus pont.
Én ha még egy lan vagy egy hangchip szál el a deszkán még akkor is azonnal tépem ki a gépből, minden leáll amíg 100% -os alkatrészt nem teszek be. Túl sok ilyet láttam már.
Érdemes lenne ezt is kiemelni mint tapasztalatot, hogy nyilvánvalóan szar deszkával /ésvagy táppal ne használjuk tovább a gépet.
bejegyzés Korrekt ganarciáztatás