ha ha ha aaaaa'' ! ! !
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
ha ha ha aaaaa'' ! ! !
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
Remélem olyan büntetést kapnak, hogy összesz*rják magukat.
(jó-jó, kiveszem a biliből a kezem)
...Szeretem leracsniztatni...
" a gépek forgalomból való kivonása miatt ezek a pilóták jelentős anyagi, illetve egyéb típusú veszteséget szenvedtek. A jogászok még nem számolták ki pontosan e veszteségek mértékét, de előzetesen több millió dollárra becsülik."
De a munkát se végezték el, akkor egy ilyen esetben mi van?
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
Igen, de nem a saját hibájukból. Az angolszász jogban sokkal hangsúlyosabb az elmaradt haszon elismerése, mint nálunk. Ezért jogos a per.
Most nem azért, de miért nem azért perlik a céget, mert egy (a gyártó cég által tudott) hibával hagyták őket repülni??? Ezáltal a pilóták és az utasok életét is szándékosan hagyták veszélybe sodródni. Még "szerencse", hogy "csak" két gép esett le.
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
Azt valszeg majd beleszuszakolják az egyéb veszteség címszó alá, már amennyire bele lehet. Elmaradt haszon/jövedelem van az esetükben, ami nagyjából mérhető is, a gépre való képzésük költsége is lehet hogy megy a levesbe, hiszen a gépek nem repülnek, más gépre való típusvizsgának is lehet még költsége stb.
No money, no honey.
Mert miért is a Boeing dolga lett volna a pilótákat továbbképezni? Az a repülőtársaságok, azaz a pilóták munkaadójának a dolga. Ja, hogy azok meg pont úgy kérték a gépeket, hogy ne kelljen rá átképzés, meg új típusvizsga. Szóval a pilóták egy füst alatt legyenek szívesek a munkaadójukat is beperelni.
Úgy tudom nem kérték, a Boeing marketingesei által jött az ötlet, mint selling point, hogy a törölt program miatt ne veszítsenek piacot az Airbusszal szemben. Az a jól ismert tervezési hiba azért kérdéses számomra, hogy bizonyíthatóan az volt.
Nincs kulon kepzes. Pont ez volt a lenyege a MAX-nak. Ugyanabba a gep kategoriaba esik mint az elodje ezert repulheto azzal a jogsival amit amugy a 7xx sorozatra megszereztek.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Azért ez nem így van! Mondjuk egy 747-300 asra szóló szakszolgálati engedély nem jó a 737 MAX-ra!
Amúgy szerintem teljesen jogosan perlik a Boeing-et. Eleve nevetséges az , hogy átmentek ezek a szoftverek és hardverek a vizsgákon / teszteken .
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
És az FAA típusengedélyen is... Ez egy olyan ügy, ahol kb minden szint felelős. A gyártó (Boeing), a szakhatóság (FAA), a társaságok és a pilóták is. Ha az egész le lesz szűkítve a Boeing-re, akkor nem lesz érdemi változás a jövőben sem ilyen téren.
Mert a lényeg hogy a pilóták pénzt húzzanak le a Boeing-től. Arra pedig inkább alkalmas a kereseted elmaradása mint indok. Ami amúgy szerintem röhejes, de ha a jog megengedi... Nem mondom hogy a Boeing nem érdemelné meg, de egyelőre nincs tisztázva minden.
Szerintem a pilótáknak inkább a foglalkoztató cégeiket kellene perelni. Velük áll kapcsolatban, azokkal van szerződése. Boeing-nek mint gyártó mi a túró köze van hozzájuk? Semmi max közvetve.
De nem vagyok se jogász, se pilóta, sőt semmi közöm ehhez a témához. Csak józan paraszti ésszel próbáltam értelmezni.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
Azt megérteném, ha azért perelnének, mert potenciálisan kamikaze gépeket kellett vezetniük, de pusztán fizetés elmaradása miatt? :) Azért az ilyen jogsis pilótáknak nincsenek kenyér-gondjaik... Mondjuk, legalább van pénzük ügyvédre + szabadidő is :)
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
Annyi, hogy a Boeing hibájából lettek a gépek földre parancsolva.
Persze, de a Boeing a légitársaság megbízásából gyártotta le és feltételezem feléjük vállalt kockázatot. Nem a pilóta felé. Nem tudom elképzelni, hogy ilyenkor minden alkalmazottat akit érint valamilyen módon most a Boeing-nek kellene kártérítenie.
De mint írtam elhiszem hogy a jog megengedi ezt megtenni, de ezt teljesen abszurdnak tartom.
Az már logikusabbnak hangzana, ha a pilóták összetömörülnek és a légitársaságot támadnák. A légitársaság pedig majd kárként behajtaná a gyártón. Ez már inkább tűnik logikusnak.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
A légitársaság nem kérte a MCAS-t.
Szerintem nem volt oda írva apró betűkkel sem, hogy "amennyiben nem rendeli meg MCAS rendszerünket, opcionálisan el kell küldenie 400 embert nyaralni (a túlvilágra) illetőleg május-augusztus (2020?) nem használhatja a repülőket"
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!