"De minden egyéb csak hype. Amihez az apple jobban ért mint a konkurencia, az nem a telefon gyártás, hanem a marketing stratégia."
A jó bornak nem kell cégér elvet követi az Apple.
Mindenki azzal jön, hogy milyen nagyszerű marketingstratégiát folytat az Apple.
Nos az iPhone esetében legyártottak a 3 év alatt, ha jól tévedek 15-20 reklámfilmet, elkészítettek hozzá egy valóban jó weboldalt és kész, ennyi.
A további reklámozást a velük szerződésben álló partnerek végezik (T-Mobile és a többi forgalmazó szolgáltató).
Ami viszont más gyártónál nincs, az az, hogy maguk a felhasználók reklámozzák a készüléket, mert elégedettek vele és ez a nagy eladási számok miatt olyan erő, amivel egyetlen másik gyártó sem rendelkezik. Hiába költött 35 millió dollárt a Nokia az N95 bevezetésére, ha megjelenés után az összes fórum a készülék hibáiról írt és a csalódott felhasználók panaszaitól volt hangos (illesztési , mechanikai, szoftveres problémák).
Az Apple csak kis lépésekben adagolja a készülék tudását, viszont amit tud, azt úgy tudja, hogy az 5 évestől a 90 évesig mindenki elsőre tudja kezelni és nem fagy, nem akadozik.
Ők már felismerték, hogy az elégedett vásárlónál nem kell jobb hirdetés.
[ Szerkesztve ]
"a mobil hardverek mióta is rendelkeznek olyan erőforrással, hogy egyáltalán szóba jöhessen a Flash?" moonman