Tíz év múlva meglátjuk.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
Tíz év múlva meglátjuk.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
És meg is van rá minden esélyük.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
A közösségi közlekedést nagymértékben átalakíthatják az önjáró járművek.
Gondoljátok el:
1, Kijelölöd a mobilodon honnan hova akarsz menni, és hányan vagytok.
2, A rendszer kiválaszt egy megfelelő irányba közlekedő járművet.
3, A jármű felvesz.
4, Célba juttat.
Élő sofőrrel is meg lehetne csinálni, de ahol nincs elég lakos, ott az ilyen kapacitás részidőben áll. A sofőrt pedig fizetni kell.
Viszont egy ilyen kisebb hálózat előnye a kisebb infrastrukturális terhelés.
Thrawnad
Hardver hibára ritkán van jó szoftver...
Azért szerintem Kínában nem fognak sokat merengeni (sajnos), ha éjszakánként elcsap egy-két hajléktalant, megvizsgálják gyorsan, de nem fognak emiatt leállni (biztos nem fogják kitenni a hírekbe, mint ahogy az amcsik az Überes balhét), úgyhogy szerintem ha valakinek van sansza minél magasabb szintű önvezetést minél gyorsabban beizzítania, az Kína.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Szerintem ennek a fenntartási költsége magasabb lehet, mint a sofőrök fizetése.
Nem csak a fizetés a gond!
Teherautó sofőrt alig találni. Ráadásul max 8 órát vezethet, 2 sofőrrel is a kamion az ideje egy harmadát áll.
Ha te időérzékeny gyártó vagy kivel fuvaroztatsz akivel 3 nap alatt kapod meg az árut vagy aki 2 nap alatt lehozza?
A taxi a kezdő lépés. Aztán tömegközlekedés, majd áruszállítás.
Thrawnad
Hardver hibára ritkán van jó szoftver...