Hirdetés

2020. augusztus 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) myckey


myckey
(addikt)

Ez korrekt munka, szép teljesítmény !

Igaz ami igaz, a cikk feléig jutottam el, utána kicsit kiégtem. :) :D

Viszont befejezem ! :R

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#2) sutatokisr


sutatokisr
(kezdő)

szép munka, klassz írás, biztosan segít majd néhány TM felhasználónak
gratulálok hozzá

(#3) MajaG


MajaG
(senior tag)

Nekem TX-em van és fura is volt, hogy alapból nem megy a venti az FW frissítés óta. Már nem emlékeztem, hogy van ilyen automata és force üzemmód. Illetve látom van autokuplung is, ez jó valamire? Xboxon játszom már vele 5 éve, de kb. sose használtam.

Fék pedált nem modolod? Én nekem most jönnek alkatrészek kínából, hogy load cell-t építsek hozzá.

Load cell

Rugó cserét megcsinálom délután kíváncsi leszek, bár a gázzal nekem eddig nem volt problémám Assettoban sem.

Köszi az írást, élmény volt olvasni!

(#4) Géjza válasza MajaG (#3) üzenetére


Géjza
(aktív tag)

Köszi. ;)

Autokuplung: passz, nem használok kuplung pedált (ACC és F1 amikkel főleg nyomulok)

Rugócsere nálam sokat számított.

Fékpedál: T3PA el van rakva, T-LCM van már helyette (röviden: qrvajó ;) ).

FYI jelleggel mindenkinek: cikk 2 hónapja íródott (csak most jelent meg), azóta is hibátlanul dolgozik a kormány az új tápjával.

[ Szerkesztve ]

(#5) MajaG


MajaG
(senior tag)

Várj, nem tőled vettem a kormányomhoz az 599x evo perecet? :)

Mennyivel jobb az új pedál, mennyit gyorsultál?

[ Szerkesztve ]

(#6) Géjza válasza MajaG (#5) üzenetére


Géjza
(aktív tag)

Nem tőlem van (én is ilyet tekergetek). :)

Gyorsultam is valamennyit T-LCM-mel, de ami inkább jellemző és fontos, hogy sokkal könnyebb eltalálni a féktávokat, nincs annyi elfékezés, blokkolás (F1 2019-ben nagyon könnyű blokkolni őket ABS nélkül), mint a sima pedállal. Sokkal stabilabb köridőket tudok menni vele, mint T3PA-val, nincs akkora szórás, mikor határon megy az ember.

T-LCM-nek a gázpedálja is alapból keményebb, jobb, nem kell tuningolni, mint T3PA-nál (rugócsere). És iszonyatosan jól személyre, körülményekhez szabható, nagyon jó sw-e van. Nincs cockpitom, íróasztalon van a kormány, a pedál a padlón és gurulósszékben nyomom. Nem a legideálisabb körülmények egy LC pedálhoz. Leglágyabb rugókat berakva, a gurulós szék alá vastag szőnyeget rakva és a sw-en jól beállítva szuperül használható ez az lc-s pedál.

Először furcsa volt, hogy nem a fékpedál megtett útja határozza meg a fékerőt, hanem az, hogy milyen erősen nyomod a féket, de könnyű a jót megszokni. :)

(#7) BOTICSELLI


BOTICSELLI
(tag)

Az enyém ilyen lett:
http://m.facebook.com/notes/springer-botond/thrustmaster-t300rs-tx-h%C5%B1t%C3%A9s-tuning/10157723114983132/

[ Szerkesztve ]

http://www.facebook.com/SBMembersOnly

(#8) sutatokisr válasza BOTICSELLI (#7) üzenetére


sutatokisr
(kezdő)

menő, köszi a linket

(#9) Géjza válasza BOTICSELLI (#7) üzenetére


Géjza
(aktív tag)

Szép munka! De nem félsz, hogy telemegy porral a rengeteg furaton át a tetején? Emiatt az enyémet csak alul fúrtam meg a szellőzés miatt, így nem tud könnyen beleszállni a por.

(#10) pointer4


pointer4
(tag)

:C nájsz :)

(#11) Totatti(Hun)


Totatti(Hun)
(tag)

Sziasztok!
Nem tudná valaki megmondani hogy honnan lehet szerezni t300 kormányhoz váltó fűl rögzítő műanyag füleket eltört mind a kettő :W Raktam fel képet hogy tiszta legyen miről van szó!Az a baj hogy már nem garanciás!

Áldás Békesség Az Úr Legyen Veletek

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.