Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4) buherton


buherton
őstag

Mikor gyártották?

A gyakorlatban a kuplung nem emelt ki tisztességesen, ezért a váltó üzemeltetése is kissé problematikusra sikerült.

Nem feltétlenül. A túl sűrű váltóolaj is okozhatja. Tipikusan télen fordul elő hideg motornál, hogy berakod egyesbe és elindul a motor :D .

A blokk és a karburátor között furcsa dologra lettem figyelmes... Egy Orbit papírja volt a kib@szott tömítés!

Nekem az MZ-n sörösdoboz a hengerfej szigetelés, és?

Ez hármas lesz... Sikerült valahogy megkerülni a kettest.

A "bütykös" tengelyen kell állítani, és nem lesz gond. No meg a másik, ami nagyon zavart, hogy egyesből kettesbe jó volt váltani, mert jó fordulaton ment tovább a motor, de kettesből hármasba nagyobb az áttétel különbség és kettesesben nagyon ki kell pörgetni, hogy lendületesen vegye a hármast.

Nekem egy 1974-es KR 51/1-es (turbóhűtéses) második generácós Schwalbe-m volt/van. Ezen már hagytak helyet a kormánynál a bowdeneknek, de még fehér karimás a lámpája és a motor színe is fehér. Ezekből még csak két szín gyártottok: fehéret és sötét kéket. A KR 51/2-től jelentek meg egyéb színek is és ezzel együtt S51-es blokkot szereltek a motorba. Közel 30.000 km-t tettem meg vele és aztán váltottam MZ-re. Közben megjártuk tesómmal Gyula - Kaposvár utat is. 2,5 liternél nem igazán evett többet. Nagyon sok jó élményem kapcsolódik a motorhoz.

Szvsz az S51-es blokk korrekt, de látszódnak a spórolás és egyszerűsítés jelei, így inkább a régebbi KR 51/1-es változatot venném főleg amiatt is, mert azon van kényszerhűtés.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.