Kedves hozzászólók Flamelést kellett volna irtanom, mint a Totalcar veterános szerelgetős posztjai előtt szokás: A régi jármű a régi járművekkel élvezkedésre való.
Az enyém kicsit strapás, de még semmi utángyártott nem került bele, és kompresszió szempontjából egész fickós. A féktisztítós kezelés lesz az első, de akkor már bowdencsere is lesz.
És igen, a saját vizsgámról van szó, nem a motorral kapcsolatos. Jó kis vegyipari géptan, aztán fizika 1 - mecha egymással szomszédos napon, kedd szerda. Na, az elég nagy szopó lesz.
Aztán elsőnek a blokkot is akarom kicsit járatni, csak azt meg az üzemanyagrendszer rendbetétele előtt semmiképp sem. Szóval egy napos meló mindenképp van vele, ha nem számolom a várakozási időt, az alkatrészbeszerzést, és az utólagos csinosítgatást.
Apropó, némi tanácsot is kérek, ha már itt vagyok.
1. Hogy kell polírozni? A filckorong + rózsaszín paszta megvan, meg hogy előtte azért lepucolom, de érdemes a felületeken átmenni valami finomabb vízpapírral?
2. A hátsó fékbowden túl hosszúnak tűnik. Vagy csak a pofa lenne elkopva? A blokkon (kr 51 1) található állítócsavart leszámítva van más feszítési lehetőség?
3. Karbitisztítás: szintén ugyanaz a kérdés, milyen anyaggal érdemes?
4. Tanktisztítás: Levegyem a benzincsapot, vagy csak húzzam le a csövet? Mondjuk a csapot is ki akarom pucolni, csak ha fennhagynám ill utána pucolnám a csapot, akkor nem kellene a lyuk leduugózásával foglalkozni, amíg áll benne a szmötyi. (citromsav?)
5. Gyári kézikönyv 1:33-at ír, ilyen keveréket fogok hozzá csinálni. Miért mondtátok az 1:40-t? Az 1:33 már nem a bejáratáshoz használandó, hanem amit használathoz ír. Azt hittem felrugom a Junixos csávót amikor azt mondta, hogy 10w40 is jó bele, öntsem az üzemanyaghoz, mert a simsonnak bármi jó lesz.
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István