Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) TheLázs


TheLázs
csendes tag

Kedves hozzászólók :) Flamelést kellett volna irtanom, mint a Totalcar veterános szerelgetős posztjai előtt szokás: A régi jármű a régi járművekkel élvezkedésre való.

Az enyém kicsit strapás, de még semmi utángyártott nem került bele, és kompresszió szempontjából egész fickós. A féktisztítós kezelés lesz az első, de akkor már bowdencsere is lesz.

És igen, a saját vizsgámról van szó, nem a motorral kapcsolatos. Jó kis vegyipari géptan, aztán fizika 1 - mecha egymással szomszédos napon, kedd szerda. Na, az elég nagy szopó lesz.

Aztán elsőnek a blokkot is akarom kicsit járatni, csak azt meg az üzemanyagrendszer rendbetétele előtt semmiképp sem. Szóval egy napos meló mindenképp van vele, ha nem számolom a várakozási időt, az alkatrészbeszerzést, és az utólagos csinosítgatást.

Apropó, némi tanácsot is kérek, ha már itt vagyok.

1. Hogy kell polírozni? A filckorong + rózsaszín paszta megvan, meg hogy előtte azért lepucolom, de érdemes a felületeken átmenni valami finomabb vízpapírral?

2. A hátsó fékbowden túl hosszúnak tűnik. Vagy csak a pofa lenne elkopva? A blokkon (kr 51 1) található állítócsavart leszámítva van más feszítési lehetőség?

3. Karbitisztítás: szintén ugyanaz a kérdés, milyen anyaggal érdemes?

4. Tanktisztítás: Levegyem a benzincsapot, vagy csak húzzam le a csövet? Mondjuk a csapot is ki akarom pucolni, csak ha fennhagynám ill utána pucolnám a csapot, akkor nem kellene a lyuk leduugózásával foglalkozni, amíg áll benne a szmötyi. (citromsav?)

5. Gyári kézikönyv 1:33-at ír, ilyen keveréket fogok hozzá csinálni. Miért mondtátok az 1:40-t? Az 1:33 már nem a bejáratáshoz használandó, hanem amit használathoz ír. Azt hittem felrugom a Junixos csávót amikor azt mondta, hogy 10w40 is jó bele, öntsem az üzemanyaghoz, mert a simsonnak bármi jó lesz.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.