Gratulálok hozzá, nagyon pofás kis gép! Mindig szerettem a DT-ket, de ilyen régihez nem volt szerencsém.
Széles utat kívánok!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Gratulálok hozzá, nagyon pofás kis gép! Mindig szerettem a DT-ket, de ilyen régihez nem volt szerencsém.
Széles utat kívánok!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Köszönöm szépen!
Bár... Lassan kezdek komolyan begőzölni a karbi-problémán. Túl vagyok a WD-40-el fújkáláson is, már ami a tömítőfelületeket és környékét illeti, egyedül a gyújtásoldalon nem fújtam még meg a szimering környékét, lehet hogy azt az oldalt is ki kellene cserélnem - bár már csak simán pörög, nem össze-vissza pörög fel és esik vissza, mint az olajoldali szimeringcsere előtt.
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
Egy alapos karbi és légszűrő tisztítás, után ha jó a gyertya, be kell tudni lőni. Persze ha nem szív sehol falsot. Mi a konkrét probléma? Milyen olajjal keverted be? A kismotoros, robogós topikban biztos tudnak segíteni!
Én utoljára 80-as DT-vel találkoztam, de az vízhűtéses volt és jóval újabb.
Szerk:
A gyújtás hozzá lett állítva?
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Karbi, légszűrő, gyertya jó, abból gondolom hogy falsot szív, hogy a szivatót egy pillanatra rátéve a forgás megszűnik. Ha időben megszüntetem a szivatót, nem is áll le.
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
bejegyzés DT 50 MX – Takahiro