Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Redneck


Redneck
veterán

Gratulálok hozzá, nagyon pofás kis gép! Mindig szerettem a DT-ket, de ilyen régihez nem volt szerencsém.

Széles utat kívánok! :R

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#2) TheLázs válasza Redneck (#1) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Köszönöm szépen!

Bár... Lassan kezdek komolyan begőzölni a karbi-problémán. Túl vagyok a WD-40-el fújkáláson is, már ami a tömítőfelületeket és környékét illeti, egyedül a gyújtásoldalon nem fújtam még meg a szimering környékét, lehet hogy azt az oldalt is ki kellene cserélnem - bár már csak simán pörög, nem össze-vissza pörög fel és esik vissza, mint az olajoldali szimeringcsere előtt.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#3) Redneck válasza TheLázs (#2) üzenetére


Redneck
veterán

Egy alapos karbi és légszűrő tisztítás, után ha jó a gyertya, be kell tudni lőni. Persze ha nem szív sehol falsot. Mi a konkrét probléma? Milyen olajjal keverted be? A kismotoros, robogós topikban biztos tudnak segíteni! ;)

Én utoljára 80-as DT-vel találkoztam, de az vízhűtéses volt és jóval újabb.

Szerk:
A gyújtás hozzá lett állítva?

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#4) TheLázs válasza Redneck (#3) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Karbi, légszűrő, gyertya jó, abból gondolom hogy falsot szív, hogy a szivatót egy pillanatra rátéve a forgás megszűnik. Ha időben megszüntetem a szivatót, nem is áll le.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.