Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44) Kisgépkezelő


Kisgépkezelő
senior tag

A régi Command & Conquer játékokban, de talán még a Generalsban is volt olyan bug/feature, hogy a játékmenetet legmagasabb sebességre kapcsolva, csak a gép számítási teljesítménye korlátozta, hogy mennyire gyorsul fel a játék. Akkoriban az 50-100MHz-es processzorok idejében ez nem tűnt rossz ötletnek, viszont egy újabb processzoron már nagyon vicces és teljesen játszhatatlan sebességre gyorsul minden. Mondjuk azon kívül, hogy vicces, sok értelme nem lenne a dolognak, de azért kíváncsi volnék, hogy pl: hány másodperc alatt ér át a Mammoth tank a pálya egyik végéből a másikba fastesten, vagy mennyi idő alatt tölt be az Ion cannon ha egy csúcs i7-en van futtatva a játék.
Arról nem is beszélve, hogy maguk a játékok is elképesztően jók. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.