Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Thodeus


Thodeus
aktív tag

Környezet nagyon jól ki van dolgozva. Viszont a harcnál ez az állandó 'hit and run(bukfenc)' nem bejövős. Adtak volna neki egy blokkot és akkor nem nézne ki ilyen hülyén.
Ok pre-beta. :P

Szerk.: Bár nézem, hogy van benne hárítás, legalábbis 1-2 helyen használja. Akkor meg használhatná sűrűbben. :D

[ Szerkesztve ]

(#2) Angel1981


Angel1981
veterán

"A The Witcher 2: Assassins of Kings című RPG 2011. május 17-én érkezik meg, csak PC-re."

Egyelőre! ;]

(#3) Fecniii válasza Thodeus (#1) üzenetére


Fecniii
tag

Az a folytonos bukfencezés szerintem is béna, gondold már el hány fantasy filmben láttál te már olyat hogy a főhős állandóan bukfencezik hóban, sárban, mocsárban? Maximum kitér egy varázslat elől vagy egy felé lőtt nyílvessző elöl de hogy állandóan. LOL ezt a készítők sem gondolhatták komolyan, remélem nem marad ilyen.
A környezet viszont szép!

(#4) AtHoS válasza Fecniii (#3) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Vagy 2 hete már lehetett találkozni egy videóval aminek nagy részét viszontláthattuk most is.

A bukfencezés az hagyján, de a térdig érő vízben is úgy mozog, mintha semmi nem lenne illetőleg a vízben vetett bukfencnél mintha a víz tetején gurulna.

Na ez azért elég nagy LOL :(

read-only mode on the forum

(#5) Archanon


Archanon
őstag

Szerintem meg annak, aki a videón játszik, nagyon tetszett a bukfencezés lehetősége... Azért vegyétek figyelembe: ez nem automatikus. Akkor bukfencezik, ha ti úgy akarjátok. Szerintem kevés bukfencezéssel is meg lehet élni. :) Amúgy nekem úgy tűnt, így gyorsabban halad... s azért a sűrű buki. Ez így eléggé gázos, Painkillerben volt, hogy ugrálva gyorsabban haladott az ember. :DDD No, szal én a helyükbe raknék még legalább 2-3féle kitérőmanővert, máris lehetne miből válogatni, s nem volna ilyen.. khm.. mindegy. [mondjuk egy konzolon nehezen oldaná meg az ember olyan kevés gombbal... bár ki tudja]

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#6) julius666 válasza Archanon (#5) üzenetére


julius666
addikt

tuti hogy a bukfenc az a kitérés akar lenni

(#7) julius666


julius666
addikt

amúgy a grafikához: a motor nem nagy eresztés (a fény/árnyék viszonyok elég gagyik), viszont a modellerek elég jó munkát végeztek, hangulatos a cucc :))

(#8) Fecniii


Fecniii
tag

Ja és pozitívum hogy nem a levegőben lóg a kardja a semmiben a hátától 10 centire tokok nélkül, mint a DA2-ben :D

(#9) Archanon válasza Fecniii (#8) üzenetére


Archanon
őstag

Vagy általában úgy a játékok többségénél. :))

julius666: Kitérésnek mindenképpen az, de én inkább megsebesülnék ign, vagy futkároznék, minthogy folyamatosan bukfenceznem kelljen... Még az is "realisztikusabb".

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#10) Thodeus válasza Fecniii (#8) üzenetére


Thodeus
aktív tag

Az hagyján, de 20 kilós pallossal( ami nagyobb majdnem mint a karakter), meg 30 kilós páncélzatban úgy ugrálnak, hogy ihaj.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.