Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

... a technológia amit építenek a Starfieldben mutatkozik be, majd utána várható a The Elder Scrolls VI-ban.
DEBUGGING

Life, Uh, Finds A Way

(#2) tibaimp


tibaimp
nagyúr

Várható volt. Sajnos a Elder Scroll 6-ból még évekig nem lesz game, ez tuti.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#3) Astrolagoon válasza tibaimp (#2) üzenetére


Astrolagoon
junior tag

Ezzel az elavúlt motorral ne is legyen.
Bár lehet ha csinálnak egyet az meg új bugokkal lenne teli.

(#4) oriic válasza tibaimp (#2) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Ha tippelnem kellene 2020-as E3-on lesz Starfield gameplay, majd 2021-ben TESVI bemutató.

Live-Die-Respawn

(#5) wjbhbdux válasza oriic (#4) üzenetére


wjbhbdux
veterán

A tavalyi bejelentéskor még el se kezdték a fejlesztést, sokkal messzebb lesz az mint 2021. Nem hinném, hogy 2025 előtt jön.

/s

(#6) oriic válasza wjbhbdux (#5) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Csak bemutatót írtam. ;] Addig csak összedobnak valami CGI videót. :DDD Amúgy is sejthető szerintem hogy ez nextgen (Vagy maximum cross-gen) cím lesz.

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#7) wjbhbdux válasza oriic (#6) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Ha már nagyon nem bírja a nép, majd a Starfield után 1-2 évvel bedobják a rész alcímét egy E3 trailerben hogy betömjék a szájukat :DDD

/s

(#8) oriic válasza wjbhbdux (#7) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Nagyjából. Aztán lehet várni, de úgyis az lesz mint Skyrim-nél, hogy a következő 10+ évben kiadják majd holo-kenyérpirítóra is. :DDD

Live-Die-Respawn

(#9) Ragnar_


Ragnar_
addikt

Remélhetőleg egy új enginebe pakolják az RPG featureöket, nem pedig a Creation Enginet okosítják grafikailag, bár ha az utóbbi is kivitelezhető jó eredményekkel, akkor végülis mindegy. (A FO76 a FO4-hez képesti grafikai fejlődésével együtt is maradt a kopottas kategóriában szerintem. Így ha foltoznak rajta és 2022-ben a TES6 ugyanolyan kopottas lesz akkor, mint most a FO76, azzal nem lesznek sokkkal előrébb, miközben mondjuk egy idTech motor hajtotta játék minden kiadáskor a top közelében van látványban és gépigényben is, ráadásul Vulkan alapokkal. Szerintem a Creation enginenek a Skyrimnél voltak a grafikai határai, és az Oblivionnál volt a legütősebb, a FO3-nál is teljesen rendben volt még, de a FO4 már határeset volt.)

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#10) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Én már annak is örülnék, ha az ES: Blades early acces szervere beengedne legalább egyszer, de ez így négy nap utám is csak álom marad... :)

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#11) hombre[EU] válasza Ragnar_ (#9) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Rossz hír Nem a grafika a legnagyobb problémája és ez már érezhetō volt 4 évvel ezelōtt is,tavaly felháborító, 3-4 év múlva pedig már röhejes lesz. Ezt látja mindenki,látják ōk is. A kérdés az: meddig lehet fapofával úgy tenni,mintha semmi gond nem lenne?

Life, Uh, Finds A Way

(#12) Z10N válasza hombre[EU] (#1) üzenetére


Z10N
veterán

:DDD

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#13) tibaimp válasza oriic (#4) üzenetére


tibaimp
nagyúr

Az lehet, de attól, hogy lesz bemutató játék csak 2025-re vagy még később. Kár, hogy ennyire "elaludtak" meg az online részt fejlesztették, ami nekem spec, nem jön be.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#14) Ragnar_ válasza hombre[EU] (#11) üzenetére


Ragnar_
addikt

A Creationt ugye a készítők is ismerik, és a modderek is. Szerintem úgy gondolják, hogy egyszerűbb a Creationt grafikailag feljavítani, mint egy grafikailag korszerűbb enginebe beintegrálni az RPG featureöket. Persze többnyire voltak bugok is rendesen, de egy RPG azért bonyolultabb, mint mondjuk egy sima lövölde így szerintem hajlamosabb is a bugokra bármilyen enginet használnak is.

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#15) keIdor válasza hombre[EU] (#11) üzenetére


keIdor
titán

Én nem írnám le előre ez alapján: [link]

Szerintem új engine lesz alatta.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#16) hombre[EU] válasza Ragnar_ (#14) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Persze,hogy egyszerūbb feljavítani,ezért csinálják :) mint írtam nem a grafika a legnagyobb baja. Sorolhatnánk a cell based loadingtól,fizika,animáció,heightmap terrain generatorig... Nagyon sok erōforrást,manuális munkát igényel és a végeredmény gyenge. Képzeld el Novigradot a Creation-ben :) Lehet szeretni a featurek miatt, de gyenge és kevés,ha készítesz egy pro-kontra listát. A CDPR lassan kihozza az új RED engine-t és meglátod mirōl van szó.

Life, Uh, Finds A Way

(#17) hombre[EU] válasza keIdor (#15) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Jó,fotorealisztikus erdōkben lehet majd kóborolni, de ugyanúgy nem fog tudni 30-40-50 NPC-t egy képernyōre kirakni,töltés nélkül beengedni egy barlangba,interakcióba lépni a környezettel, felhúzni magát egy szikladarabon :D Jelenleg ITT tartanak a nagyok, ragdoll,ruha fizikája,collision szimuláció... Biztos vagyok benne,hogy szép lesz, de üres és statikus abban is

Life, Uh, Finds A Way

(#18) keIdor válasza hombre[EU] (#17) üzenetére


keIdor
titán

Szerintem amíg nem jelent meg, ne találgassunk. Senki nem tudja, hogy mit fog tudni az engine meg mit nem.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#19) Cathulhu


Cathulhu
addikt

Azert a Fallout 76-tal akkora pofont kaptak, hogy remelhetoleg tanulnak belole. A 76 hibainak jo reszet fel lehet roni ennek a fosszilianak, amit ok meg enginenekent hasznalnak. Es nem, nem lehet egy osi enginet a vegletekig modernizalni, el kell jonnie a pillanatnak amikor azt mondjak, ennyi, kesz, ujra kell kezdeni, mert hosszu tavon az eri meg. Kulonosen szanalmas akkor, mikor van egy sajat id-juk a vilag talan egyik legjobb motorjaval. Raadasul a gamebryo regen is szar volt, egy rendes bethesda releaset sem sikerult produkalni vele, szoval meg azt se lehet mondani, hogy regi de legalabb kiforrott.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#20) Youri válasza hombre[EU] (#11) üzenetére


Youri
veterán

egyik másik bug a Morrowind (2002) óta benne van...

[ Szerkesztve ]

RTX ON

(#21) Z10N válasza hombre[EU] (#17) üzenetére


Z10N
veterán

Ez az Ultimate Immersion Forest Demo nagyon komoly. Ilyen minoseget varnek el, ha mar 10+ evet kell ra varni. Bar a Redfall-ban pont, hogy sivatagi homok es sziklak lesznek :D. A seamless loading nagyon hianyzik. Roppant idegesito a toltokepernyot nezegetni. Ahogy mondod a terep statikus es a manoverezes is elavult :K

[ Szerkesztve ]

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#22) hombre[EU] válasza Z10N (#21) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Képzeld el VR-ban :) az a cucc komolyan addiktív lehet. Sárkányok között sétálgatni egy fotoreal. fantasy világban
Nem arról van szó,hogy a játékaik rosszak vagy játszhatatlanok. Én a Bethesdatól azt várnám,hogy ilyen múlttal,tapasztalattal,erōforrással és idōvel úttörō megoldásokat hozzanak több területen is. Vagy minimum a korszerū megoldásokat implementálják és csiszolják. Ehelyett a standardot is nehezen hozzák és a felsōháztól több szempontból is le vannak maradnak,mint a borravaló

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#23) Hiftu


Hiftu
senior tag

Bethesda játékok szerintem:
Pro:
Saját kaland
Vicces bugok
Con:
Gyenge történetek
Elavult grafika
Nem vicces bugok
Primitív RPG rendszer
Nem javítanak bugokat

Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver

(#24) Youri válasza Hiftu (#23) üzenetére


Youri
veterán

Todd mondaná erre: Interesting

RTX ON

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.