Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) johni86


johni86
tag

Elég sok info jön róla mostanság, arra lennék kiváncsi milyen vas kell majd alá

(#2) davep válasza johni86 (#1) üzenetére


davep
tag

Abból kiindúlva hogy multiplatform lesz, lehet reményedni, hogy nem atomerőmű.

Machete don't text

(#3) davidsonic


davidsonic
csendes tag

Én meg arra lennék már kíváncsi, hogy mit produkál majd az új engine. Biztos korai még, de egy kis ingame videót kellene már mutatniuk. Már nem hiszek az ilyen szövegeléseknek. Biztos emlékeztek annó, amit Todd Howard mesélt és mutatott a TES4-ről, hogy milyen gyönyörű árnyékok, meg ilyesmi, amikor meg kijött a gamma, akkor szembesültünk a valósággal: egy igencsak lebutított változat (http://www.youtube.com/watch?v=zqMmrZdLnUo)..

(#4) keIdor válasza johni86 (#1) üzenetére


keIdor
titán

A csapbol is ez folyik, bar nem banom, mert elegge varom.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#5) GypsFulvus2 válasza davidsonic (#3) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

??? Amikor az Oblivion 2006-ban kijött, grafikailag porba alázott és földbe döngölt mindent abban az időben. Ez a video nem tudom milyen VGA-val készült, de az első grafikus kártya, ami az alap Obliviont max. beállításokkal futtatni tudta, az a 8800 Ultra volt. Sok minden miatt lehet azt a játékot szidni, de a grafikája miatt tuti nem. Emlékszem, akkoriban egy 7800 GT-n futtattam, és amikor kiértem a börtönből a szabadba épp hajnalodott. Percekig kerestem az állam. Azt meg, hogy felmoddolva hogyan néz ki, tekintsd meg mondjuk itt, vagy itt. Ez a megjelenítés még ma sem mond szégyent.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#6) keIdor válasza GypsFulvus2 (#5) üzenetére


keIdor
titán

8800GTS es GTX elobb volt sokkal es azok is vittek szepen. Meg az X1950XTX is.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#7) LÁZ válasza keIdor (#6) üzenetére


LÁZ
addikt

anno a friss,ropogós X850XT-m is izzadt alatta, kb az időtájt jött ki, kb 70%-on, a maxra kevés volt, még 1024*768ba is :DDD

[ Szerkesztve ]

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)

(#8) joshua7 válasza LÁZ (#7) üzenetére


joshua7
veterán

Az kb. 1.5 évvel hamarabb megjelent (2004/2005 fordulóján).

Semper Fi

(#9) GypsFulvus2 válasza keIdor (#6) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

8800 GTS 512-t használok 3 éve. Hidd el, nem viszi (legalábbis 1680x1050-ben nem), pedig az a G92 maggal nagyjából a G90-es magú 8800 GTX teljesítményét hozza. Az Ultra pár hónappal a GTX után jött ki, annak tuningolt verziója volt. Ha akarod előkereshetem a tesztet. Ati kártyám még nem volt, de gyanús, hogy Katt szerint a xarrámoddolt Oblivion verzióhoz a 4870 is kevés. De amúgy ez sztem. mellékvágány. A lényeg az, hogy a TES sorozat mindig is 1-2 évvel az aktuális szinvonal előtt járt grafika terén, és az a gépigényben is érezhető volt. Így volt ez a Morrowind és az Oblivion idejében egyaránt. Most a Skyrimmal az a kérdés, hogy mivel valahogy konzolokon is futtatni kell, tudják-e a tartani ezt a "tradíciót" vagy sem. Mondjuk engem a grafika érdekel a legkevésbé, csak szíven ütött hogy pont a legerősebb pontján kritizálták az Obliviont.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#10) Morden24 válasza GypsFulvus2 (#9) üzenetére


Morden24
nagyúr

Mivel a Morro meg az Obli is kijött konzolra, gondolom a Skyrim-nél sem lesz más a dolog. Bár igaz, hogy Obli esetén a konzolok életciklusának kezdete, a Skyrim esetén meg a vége van.

(#11) GypsFulvus2: Pont egy komámmal beszéltük, hogy általában akkor vannak a legjobb játékok, amikor a konzolok életciklusának kb. felénél járunk. 2005-2007 környékén a PC könyörgött a grafikai lépéstartás miatt, ~2009-től meg mostanáig a konzol kezd lemaradni.
A kettő között valahogy nem annyira téma a grafika, és ha hangyányival is, de inkább a tartalomra kerül a hangsúly. Legalábbis így tűnik számomra :K

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#11) GypsFulvus2 válasza Morden24 (#10) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Naja, csak azóta jócskán megváltoztak az erőviszonyok a konzol és a PC között. Amit én speciel nem bánok, hiszen jórészt ez teszi lehetővé, hogy közel 3 éve nem kellett lecserélnem a VGA-m.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#12) julius666 válasza GypsFulvus2 (#5) üzenetére


julius666
addikt

Amikor az Oblivion 2006-ban kijött, grafikailag porba alázott és földbe döngölt mindent abban az időben.

Azért ne túlozzunk. A természet valóban fantasztikus volt, gyönyörű, és az "felmoddolva" tényleg a mai napig megállja a helyét (nem egy crysis dzsungel szintű dolog, de még mindig gyönyörű). Azon kívül viszont nem volt akkora durranás.

(#13) julius666 válasza Morden24 (#10) üzenetére


julius666
addikt

Én pedig pont hogy inkább azt látom, onnantól vannak jó játékok, hogy a PC lehagyta a konzolt. Mert onnantól kap kevesebb hangsúlyt a grafika, a konzolnál nagyjából beleütköztek a plafonba, az AAA játékoknál a grafika maga már nem képvisel akkora különbségeket, a PC pedig úgysem a fő platform, oda a jobb hardverek miatt elég a sima port (többet úgysem hoz vissza profitban), kénytelenek a játékfejlesztők másra gyúrni ha ki akarnak emelkedni a tömegből.

(#14) Morden24 válasza julius666 (#13) üzenetére


Morden24
nagyúr

Nemtom, én pont úgy látom, hogy olyankor vagy leeresztenek, vagy megpróbálják a "PC-n szebb" dologgal hardverfejlesztésre késztetni az embereket.

Igazából aztán az is lehet, hogy csak nekem vannak szép emlékeim a 2006-2008 környéki játékokról... :)

Sectumsempra - For Enemies

(#15) GypsFulvus2 válasza julius666 (#12) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Igaz, hogy a karakterek megjelenése hagyott maga után kívánnivalót. A karakterek és az animálásuk volt a gyengéje annak a motornak. De a természet, és a városok megjelenése, a látótávolság bizony álleejtős volt. Percekig csak álltam, és néztem a napfelkelte tükröződését a Lake Rumare felszínén. Mellettem repdesett az a kis kék lepke... ekkor el is vesztem, és később megbocsátottam minden fejlődési és harcrendszerbéli hibáját. :B És hát egy ilyen nyílt, "mászkálj és fedezd fel" típusú játéknál pont a természet megjelenítése volt a legfontosabb, szerintem.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#16) Morden24 válasza GypsFulvus2 (#15) üzenetére


Morden24
nagyúr

Mondjuk no offense, de élővilág az mondjuk nem volt benne.
Több daedra mászkált a dzsumbujban, mint rendes állat.

Mondjuk már nem emlékszem, lehet, hogy ezutóbbit a sztori indokolta, mert minden tehén elfutott, amikor az Oblivion gate-ek kinyíltak, csupán Bambi és családja maradt hosszabb távon, de mindettől függetlenül én sandboxos játék előtt életemben akkor fogok először igazán mélyen meghajolni, amikor a fejlesztők a lokál fauna leképezése előtt legalább 1 napig nézik a National Geographic, illetve Animal Planet adók kapcsolódó műsorait.

Tudom, tudom, hogy már szinte kötelező alaptézis a TP-láncolat alján elhelyezkedő bottomfeeder farkasok, vaddisznók és medvék sanyarú sorsa, de lassan valaki komolyan vehetné magát, és elszakadhatna ettől.

Fél királyságomat egy farkasért, aki elszalad a tűzmágia láttán !!! :R

Sectumsempra - For Enemies

(#17) julius666 válasza Morden24 (#14) üzenetére


julius666
addikt

Igazából aztán az is lehet, hogy csak nekem vannak szép emlékeim a 2006-2008 környéki játékokról... :)

Én biztos vagyok benne, hogy ez az oka. ;]
Szerintem sokkal jobbak a 2008 óta kijött játékok. Legalábbis sokkal inkább az én szájízemnek kedveznek.

(#18) peterk válasza Morden24 (#16) üzenetére


peterk
senior tag

Mondjuk érdekes kérdés, hogy egy fantáziavilág fantázia-faunájának megalkotásához mennyiben segít hozzá egy natgeo műsor a krokodilokról. :) De alapvetően tényleg igazad van, a növényvilágot már elég szépen reprózzák a játékok, de az állatvilág még hátravan.

Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.