Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28) tzsolesz válasza gbors (#27) üzenetére


tzsolesz
nagyúr

8800GT VS 3870: címszavakban:
- sokkal több textúrázási kapacitás 8-bites csatornák esetén
- több funkcióban is erősebb ROP-ok (vszleg elsősorban szintén 8-bites csatornáknál, ill. AA-mellett)
- a 3870 hangzatos 320 shadere legrosszabb esetben valójában csak 64, a 8800GT-hez képest cca. fele órajellel. aztán ezt lehet felfelé dolgozni a többdimenzós adattípusokkal, meg a jól párhuzamosítható shader kóddal. egyszer megmérném egy Radeon kártya shadereinek kihasználtságát...

Ha te ezt így tudod, akkor az AMD/ATI mérnökei is tudják ugye? :F
Akkor miért nem úgy csinálják hogy "jó" legyen?

Amúgy köszi, kezdem kapizsgálni...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.