Hát ízlések és pofonok!
Biztonságos vezetést!
De számomra ezek nem autók!
Hát ízlések és pofonok!
Biztonságos vezetést!
De számomra ezek nem autók!
Köszönöm!
Nem akarok én áttéríteni senkit, meg az új autókat sem akartam leszólni, remélem nem ez jött le a bejegyzésből
Mindössze engem ezek vonzanak, a régi vasak, a computer mentes idők, azok a gépek, amikben még tudom hol a motor és látom mi mit csinál, ha pedig baj van, akkor könnyedén orvosolhatom itthon is. Nem utolsó sorban pedig szerintem sokkal szemet gyönyörködtetőbb egy ilyen modell újszerű és megkímélt állapotban, mint egy 2009-es szalonmodell szanaszéjjel tuningolva. De természetesen ez is csak saját vélemény
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Nem nem dehogy, és bocs ! Nem ez jött le az írásodból csak ez az én fiatal 18 éves pöcs gondolkodásom!
Tudod a mai fiatalok már annyira kényelmesek, hogy inkább az electronika vezesen! Gáz+Fék... ezért írtam!
Az bejegyzésed így jó ahogy van!Mivel neked megfelel, így nekünk is!
Ez meg vasbol van es auto!
Jol tetted, hogy nem egy agyonpc-zett aluminium szar autot vettel, hitelre.
Viszont lenne egy kerdesem: Arban meddig mentel el?
Xirtam: Hmm, en is 18 vagyok, meg se kellene a regi Pandam helyett teleelektronizalt auto.
[ Szerkesztve ]
Kinek a pap kinek a papné!
Én mégis vonzódom az új Lexus-okhoz és Toyoták-hoz! Engem vónz ez az új technológia! Ez ilyen!
Hát ez úgy működött, hogy az előző autómat, az uno-t beszámította a srác, akitől vettem 150-ért. Erre nekem még ~ 150-et kellett dobni magáért az autóért, egy raklapnyi alkatrészért és 4 másik alufelniért téligumival. De mivel a kocsiban volt egy elég impresszív és megkapó hangtechnika, ezért aztán az lett a végeredmény, hogy azt is megvettem a kocsival együtt, plusz egy 100-as
Jó üzlet volt így mindennel együtt, mert 2 év műszaki, 1 és zöldkártya, 4 másik felni gumistól, már benne is van a hangcucc, amit én amúgy is vettem volna bele, ezen felül még sok kis fontos és igényes apróság, amitől az autó sokkal komolyabbnak fest és emeli az ember komfortérzetét.
Ehhez még természetesen hozzájön az eredetiségvizsga, az átíratás költsége, a papírok ára, forgalmi, stb, ez sem volt olcsó mulatság, de megérte.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Ez ám autó a javából.
Nekem nagyon tetszenek ezek a fajta régi autók, még a 601-es Trabit is el tudnak néha bűvölni, ha olyan jó állapotban vannak.
Új autók közül én a Grande Puntot szeretem, mert tetszik a vonalvezetése.
Szerk.: Én csak 17 vagyok.
[ Szerkesztve ]
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
Tetszik a verda, szimpatizálok az olyan emberekkel, akik egy öreg vasat reszelnek, a 10 éves futamidők helyett.
Persze biztosan megvan az új autóknak is a feelingje, múltkor ültem Toyota Aurisban, de egyáltalán nem éreztem otthonsan magam benne. Bezzeg a Ladámban.
-= Répahegesztő kisiparos =-
A lehető legjobbat választottad! Gratulálok! Én négy éve hajtok egy ilyen germán csodát, s ha vannak is vele néha problémák, minden el van nézve neki. Kettesgolf-életérzés. Lassan átfordulunk a 400000. km-be.
Szóval minden jót, üdvözlet a klubban!
És ahogy írtad, a legjobb, hogy nincs bonyolult elektronika, hogy százezrekért lehessen javíttatni, könnyen pótolható alkatrészek, házilag egyszerűen szerelhető (még én is szoktam, pedig nőből vagyok).
[ Szerkesztve ]
dehogynem kéne, de mivel nem engedheted meg magadnak, ezért kitalálsz mindenféle ál indokot, hogy palástold...
egyszer ülj bele egy olyanba, ami a kezedbe adja a biztonsági övet, bepötyögöd az úticélt a kijelzőn, beteszed d-be a váltót, majd gázt adsz és felhajtasz az autópályára. ott beállítod a tempomatnak a kívánt sebességet és követési távolságot. onnantól kezdve malmozol a lábaiddal, csak a kormányt kell fognod. az utasok közben tv-t nézhetnek, ha egy több órás úton elfogy a beszédtéma, a klíma kellemes 21-22 fokot csinál, az ülésed szellőzik.
nem süketülsz meg a zajtól, 200nál is halkan suhansz, nem fáradsz el az úton, hanem kipihenten érkezel. valóban az utazás a lényeg.
nem azon izgulsz, hogy istenem, vajon béla, a sarki szerelő jól rakta-e össze az autót a lakatolás után, nem fog-e szétperegni. tudod, ha gáz van, hívod az assistancet, kijönnek, megcsinálják, akár csereautót is kapsz.
[ Szerkesztve ]
Használd egészséggel.
Elektronika, meg egyéb automatikus hajcihő? Minek? Elveszi azt az érzést, hogy én uralom az autót, egyek vagyunk vele.
Nekem Trabim volt. Szidhatja bárki, nem érdekel. Szerettem. Persze ültem virgoncabb kocsiban is, mégsem adtam volna kedvencemet a legújabb csodáért sem.
Aki most mindenféle kótyonfitty elektronikára bízza magát, az nem érezte át azt, hogy együtt éljen, lélegezzen az autóval. Vezetett valaki már korai Csepel teherautót? Az a valami. Kettős kuplungolás, visszaváltásnál gázfröccs, egyéb finomságok. Nyista szinkron váltó, tehát nem megfelelő fordulat esetén recseg, de nagyon, és lehet, hogy újabb gázfröccs kell neki, hogy betolhassam a fokozatba.
Bocs a kitérőért, de jó volt egy kicsit nosztalgiázni.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Csepel kimaradt de volt helyette 6literes V8 Zil131
Dj: Amúgy grat. a géphez.Jól választottál.Jó szerkezet, jó motor és mindez megfizethető áron.Mi kellhet még?(Jó hogy nem Tipo lett belőle)
félreértés ne essék, én is szeretem a régi autókat, de csak nevetni tudok azon, aki mondvacsinált indokokkal lehúzza a modern autókat. ok, nyilván nem a suzuki swiftre gondoltam én sem, de asszem ez a hozzászólásomból kiderült.
én is akarok majd venni magamnak kicsit idősebb koromra egy w123-as mercit. de abból is automatát, klímásat, napfénytetőset, légzsákosat. szigorúan dízelt. 300d-t mondjuk. hétvégente a gyerekemmel szerelgetném, megőriznénk az utókornak.
de most inkább bekapcsolom a tv-t, vagy beteszem a kedvenc lemezem és koncert minőségben hallgatom. nyugodtan nekivágok egy 4000km-es nyaralásnak. a váltót nem teszem d-be, mert a hülye fejemmel annak idején ódzkodtam az automatától, aztán most 200 lóerővel kuplungolhatok a dugóban.
W123-ból légzsákosat elég nehéz lenne venni.
Megmagyarázhatatlan, de valamiért én is vágyom egy W123, vagy W126 után. Szerintem az egyik legszebb formaterv és legjobb minőség. Persze csakis automata váltós jöhet szóba, mert már teljesen hozzászoktam az első autóm óta, semmi pénzért nem vennék manuál váltósat.
Golf II volt nekünk is anno. 1,6 GTD, tűzpiros szinben. Imádtam.
Gratulálok az autódhoz.
[ Szerkesztve ]
"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
van légzsákos w123.
ez mercedes.
1982-től opcionális a w123-ba a légzsák.
(#17) fekeandras válasza Mulderpapa (#15) üzenetére
Ezt lehet, hogy rosszul tudom de az első sorozatgyártású autó a W123 volt amibe rendelhető exrta volt a lufi.Halkan jegyzem meg egy magyar mérnök találmánya...
"Kettesgolf-életérzés."
Így van, ez mindenért kárpótol.
Remélem az enyém is legalább annyi ideig, ha nem tovább fog szolgálni engem, mint téged a tiéd.
A többieknek is köszönöm, akik hozzászóltak, megígérem ha elkezdődött a kipofozása és valami jelentősebb változás történik, akkor azt képekkel dokumentálva itt is rögzíteni fogom.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Nekem a vezetes azert elmeny, mert en csinalom, nem a pc es az elektornika.
Mellesleg, sose bizom es biznam az automat egy sarki szerelore.
[ Szerkesztve ]
na, majd egyszer autózz le az olasz adriára. nincs messze, kb 800km. de majd utána erre visszatérünk.
szerintem pedig igenis létezik olyan, hogy valakinek nem tetszenek az új autók, nem kell neki a kényelem, stb.
a magam részéről 10 éve rendszeres hotellátogató vagyok, 4* alá sosem ereszkedtem. az idén - a társaság miatt - kipróbáltam milyen kempingezni, amit korábban sosem. nem fogod elhinni, legalább olyan kellemes volt 2500km-re az otthon melegétől hagymát tisztítani a paprikás krumplihoz, mint a 30m-es svédasztalnál valami finomat szerezni. ugyan este nem a klíma halk sziszegésére aludtam el, de volt helyette reggel madárcsicsergés. nem hozott a takarítónő új fürdőszobai, borotválkozó és strandtörülközőt és nem cserélt ágyneműt minden nap, de remekül megvoltam 12 napig ugyanazokkal, mosatlanul is.
ugyanez leképezhető az autókra is, azt gondolom. persze, kellemes dolog 200-zal a többiek mellett elsuhanva csendesen beszélgetni a melletted ülővel, miközben halk zene szól és a hátsó ülésen, ahol kikapcsoltad a zenét, nehogy valami túl hangos legyen, ott bóbiskol valaki. de szerintem nem fogható ahhoz az élményhez, amit az jelent, hogy éjjel 2-kor hulla fáradtan fel kell tolnod egy kisbuszt egy emelkedőn, mert rossz a kuplungja és amúgyis gyenge, kínodban már csak nevetsz, mellesleg az emelkedőn pedig egy ismeretlen kutyacsorda ugat rád. persze lehet, hogy így elsőre nem hangzik vonzóan, de ez egy emlékezetes dolog, ellentétben azzal, amit fentebb leírtam.
és vannak, akiknek kaland kell
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
a kempingezést én is élveztem fiatalabb koromban.
vadkempingeztünk, de mennyit.
franciaországban a szántóföldön. volt ilyen fekete zacskós zuhanyzónk, a kalaptartón tartottuk egész nap, hogy melegítse a nap, de este így is majd megfagytunk, mire kicsit megmosakodtunk. benzinkúti mosdóból hoztuk kannákkal a vizet.
egyik hajnalban meg arra ébredtünk, hogy jön a gazda a traktorral szántani. de kidumáltuk magunkat.
megvolt a feelingje, ez tény. de úgy, hogy közben tudtuk, ha szarba kerülünk, akkor van pénz, és el tudunk aludni egy hotelben is. de valahogy az autózás nekem más téma. imádok utazni, de nem azon izgulni, hogy jaj, ez a zörgés mi volt, ugye nem fog lerobbanni, aztán valaki majd behúz-e. mert volt ilyen is. bedöglött a passat amivel voltunk, éjjel az autópályán. bevontattak minket egy kisvárosba, ahol nem volt semmi. egy parkolóban aludtunk, reggel meg indultunk érdeklődni, hogy nem-e tudnak valamit. végül a szomszéd városból jött egy tréler, aki bevitt egy vw szervizbe.
de ma már ezt el nem tudnám képzelni.
Aki kalandot keres vegyen vw bogarat!
A Fiat Tipo grandturismo-hoz képest is jobban tetszik?
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Az a Granturismo, amit említettem egyik jó barátomé, elég sűrűn van alkalmam vezetni, ez még a digit műszerfalas, teljesen fel lett újítva az alapoktól kezdve, már legalább 700 ezer rá lett költve. 2000 ccm, 8 szelep. Sajnos nem a 16 szelepes Sedicvalvole verzió, pedig arra nagyon kíváncsi lennék még, csak sajnos nagyon ritka.
Az tény, hogy jól megy, szeretem is vezetni, de a fogyasztása már kevésbé bejövős. Tíz litert simán bekajál, ha pedig nyomod neki, akkor megy az fentebb is még. Gondolkoztam egyébként, hogy vajon ezekben a típusokban is nézelődjek-e, de végül nem bántam meg, hogy a Golfot választottam. Az én Golfom pár lóerővel erősebb, talán picivel jobban is megy, de egetverő különbség biztosan nincs köztük. Múlt hétvégén fej fej mellett jöttünk hazafelé.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Gratulálok hozzá! Szép autó, régi nagy kedvenc. Nyomtam egy -t
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
gratulálok! ovatosan vele
(#26) Mawyx: CS?
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Elég régi cs-s arc vagyok, ki is tiltották már egy nickem, mert le mertem írni egyik verdára szó szerint, hogy "nekem nem tetszik", aztán vmi szponzorautó volt. Nem volt fika meg semmi, csak, hogy nekem nem tetszik. Már csak a kedvenceket zsírozom végig.
A lenézést meg régen se birtam, nem raktam fel a kocsim, pedig kérték páran. Sportülés, sportkormány, el.ablak, el. tükör, küszöbök, zene, morcosítás, minden megvan. Persze a magam igénytelen módján, mert segítség az nem volt, minden a 2 kezem munkája. Most készülök lecserélni, kezdhetek mindent előlről, ezeregy munkaórám fexik benne, mire a töménytelen mennyiségű elektronikai cuccot bekötöttem
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
akkor irtam pü-t
I humbly and respectfully decline™
re pü
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
Hát igen, amikor az autónak még autó formája volt.
Gratula hozzá!
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
"Ha jó nő ül mellettem én vagyok a merevítő"
Beteg vagy!
Köszönöm a támogatást és a többieknek is
fekeandras: A merevítő szót elolvasva egyből ez ugrott be, nem hagyhattam ki
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
nem hogy épp a jó nő a merevítő?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Gartula a kocsihoz!
Viszont kérdeznék valamit, tényleg van értelme ilyen hangcuccot rakni egy kocsiba? Megmondom őszintén, szerintem nincs, mert úgy igazán, Szépen szólni nem fog szerintem, inkább hátul rendszámot zörgetni, ilyesmi.
Szeretem ezeket a régi vasakat, de ha már audiorendszer, akkor az újabb Toyotákba, Lexuxokba, 8hangszorós gyári rendszer, hangszórók elrejtve, térhangzás, és nincs sok mély, hanem pont elég, és nagyon kellemesen, szépen szól. És nem kell hangosan se, mert a kocsiban nincs zaj. Lényeg a lényeg, hogy mondjátok meg nekem, mi a jó ezekbe az erősítős mélynyomós cuccba.Spec a kedvencem, ami a W202-es Mercibe is van, 2hangszóró elöl, 2hangoszóró a hátsó ajtókba, és 2nagyobb a kalaptartóba rejtve, és azokon csak mély hang jön, gyönyörűen szól a gyári rádió is... És ez se új autó ám.
Nekem nincs olyan autó amit ne szeretnék, mindegyiket van miért, az újakat a csönd miatt, a régieket meg pont a hang miatt, pl
Smoke & Torque
Nálam ez a hangcucc dolog szakmai ártalom, hobbiként zenélgetek (ezért a The DJ név) és szinte már lételememmé vált, hogy mindig kell szólnia valaminek. Az előző autómban is volt, és ebbe is terveztem, úgyhogy örülök is, hogy így cakompakk sikerült megkapni. Egyébként ne gondold ám, hogy ez olyan hű de nagy hangnyomást produkál, sőt... szerintem egyáltalán nem durva, minden úgy van belőve, hogy a szép és tiszta hangzás legyen előtérben és ne csak a puffogtató mély. Persze ha akarnám azt is tudná, de én sosem ezért vásárolok ilyen hangtechnikát, hanem egyszerűen már KELL, hogy szóljon vezetés közben. Leginkább trance mixek, ahol korántsem a mély dominál. Nem én vagyok az, aki hajnalok hajnalán elmegy a ház előtt és csak azt hallod hogy valami dübörög, de kegyetlenül.
Lenry: Nézőpont kérdése A nő a merevítést létrehozó "eszköz", én pedig maga a merevítő
[ Szerkesztve ]
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Sejtettem, hogy zenélsz, meg asszem olvastam már pár írásod is. Reméltem, hogy igényesen halhatsz zenét, mivel zenész vagy, ezért "illik" csak nekem az erősítő+csomagtartóba mélynyomóról mindig az jut eszembe, hogy rendszám zörög, 60es cső végig, ablak sötétítve, és "rajolás". De akkor be lehet állítani szépen is. Bár én még mindig a gyári rendszert mondom jónak, csak a kettesgolf idejében még nemvolt gyári 5.1-es rendszer Carstyling oldalad néztem, kormányt keresel hozzá, van egy ajánlatom: igaz nem sport, de szerintem jó, IV golf kormánya, és váltógomb/váltószoknyája úgy tudom ráillik a gépedre(sok kettesgolfot látni úgy) és szvsz sokkal kényelmesebb mint a gyári kormány.
Smoke & Torque
Elgondolkodtató ajánlat. Kérdés, hogy tényleg beépíthető-e rögtön vagy kell hozzá valami kormányadapter/kormányagy. Utánakérdezek holnapra és ha megoldható, akkor még keresni foglak ez ügyben
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Ő meg az R32 kormánya, nem hiszem hogy akár bontóból, vagy valahonnan ne lehetne jó áron szerezni.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
Ja, ha érdekel majd a dolog, körbekérdezek pár ismerőst(Ezért jó közlekedésgépészeti suliba járni ) hogy tudnak-e szerezni.
Smoke & Torque
Hali!
Lehet adok egy mailcímet, látok keresel 1-2 alkatrészt. Bátyám most újítja fel a 2-es golfját, unokatesóm meg most adta el az övét, úgyhogy van a családban kitől kérdezni
ui:priviben elküldhetnéd,h mi érdekel.
Köszi!
Privát ment
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
figy van aki nem erre vágyik.
anno járkáltam új passattal, nagyon rendben van a kocsi valóban teljesen kényelmes
minden vaj puha benne, minden elektromos, de nem vonzott.
jobban vonz a kemény kuplung, a pontos kormány amin a legkisebb követ is megérzem, és jobban vonz az nyers pár ló, amihez semmi köze az ECU-nak mivel nincs is...
500km levezetem egy ilyen kis golffal egyben, 80-90-es tempoval és nem pályán (nem egyedül voltam..) és úgy szálltam ki hogy nem fájt semmim és nem voltam fáradt, érdekes...
"nem azon izgulsz, hogy istenem, vajon béla, a sarki szerelő jól rakta-e össze"-< ez ugyan úgy igaz lehet a Te mercidre is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
na akkor grat a géphez itt is.
mit keresel még a golfhoz?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Sikerült utánajárni, beépíthető? Én nem találtam infót róla, de valaki mondta már nekem hogy igen. De persze ez nem mondható biztosnak!
Smoke & Torque
őő MK2es ülésbe tapasztóan megy?
ezekszerint nem vezettél még egy normális autót..
[ Szerkesztve ]
számodra mi a normális autó amit vezetél is már?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
A6, TT, Golf3 VR6, 745i, Celica GT.. soroljam ?
mod.: Fater karosszérialakatos
[ Szerkesztve ]
"dehogynem kéne, de mivel nem engedheted meg magadnak, ezért kitalálsz mindenféle ál indokot, hogy palástold..." -Lehet van olyan ember aki tényleg ezért mondja vagy írja, de az ,hogy szíve szerint ki milyen autót hajtana az ízlések és pofonok; meg eléggé korfüggő is.
Nekem tavaly volt szerencsém utazni egy A8-al. Meg nem mondom melyik évjárat, de nem a legújabb, asszem eggyel régebbi. (Tulajdonképpen nyarlani mentünk ilyen "többcsaládos" nyaralásra, csak én nem tudtam elutazni szüleimmel, mert még volt egy viszgám, így 2 nap csúszással ismerőseink vittek le, -akiknél eléggé füstől a kémény - ) Utazni tényleg egy élmény volt vele, ahogy te is leírtad, de nekem saját használatra nem kellene, inkább valami sportos gép, ahol megvan maga a vezetés élménye. Persze idővel ez lehet változik meg több ezer kilóméteres utakra biztos kényelmesebb egy luxusautó, de azért egy átlagember nem minden nap utazik ennyit.
DE hogy ne csak off legyen, jó kis gép ez, nekem egy bajom van vele, hogy FWD.
BANZAII
Ehehe...imádom a II-es Golf-ot!
Ráadásul 1.8 GTI...csak kár, hogy 8 szelepes.
A jó múltkor találtam használtautón egy 1.8 GTI DOHC 16 valvésat() 135ps.
De ez...tényleg azért jó állapotban van, bár én azt a fölfelé ívelő végű dobot dobnám le róla és tennék rá egy egyenes króm végü dobot.
Gratula!
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
Hali! Minden járműnek megvan a hátránya és azelőnye is. Viszont kicsiny hazánkban vannak emberek akik sajna nagyon szeretnek nagyzolni még ha nincs pénzük akkor is. Vagy akkor még inkább. Én személyszerint jobban megbízom a computer mentes autókban. Számtalan olyan panaszt hallani, hogy a tulaj méregdrágán (természetesen hitelre) megveszi az új autót mindenféle extrával. Azután pedig szépeket csalódik a csodálatos technika hibáiban. Kijön a sárgaangyal elviszi az autót a legközelebbi márkaszervizig és aztán ott meg jól lehúzzák a tulajt akár több 100 ezer forintokkal mint javíttatási költség. Persze a hitel is ott van az autót törleszteni kell, mert különben behajtják és ugrott a pénz és ugrott az autó is. Hát nem csodálatos?! Egy öregautónál esetleg az úton is orvosolható a hiba (esetek 50% ában) Ha ki is kell hívni a sárgaangyalt akkor is lényegesen olcsóbbak a költségek és nincs hitel. Mindenki döntse el maga melyik a jobb: Nagyzolni és nyögni (a költségek miatt)? Avagy biztonságosan és olcsón utazni és nem lekötelezve semelyik banknak? Nem leszólni akarom az új és drága autókat de sajnos ma magyarországon a polgárok kb 90%-ának nincs olyan jövedelme, hogy ezt megengedhasse magának (Hacsak nem nagyon gazdag esetleg milliomos) Hitelre venni pedig a legnagyobb felelőtlenség a mai bizonytalan munkahelyek és életszinvonalhoz képest. Dehát jódolog nagyzolni, csodás. De milyen rága
jó kis gépek ezek. picit ráköltesz és gyönyörű. utcánkba is van két ilyen egy srácnak, egyik fekete alufelnikkel, másik is fekete de az a tetőnélküli, az is alufelnikkel. gyönyörűek.
Anyámmal élek, babettával járok, és ne legyek kemény?
Hali! Mi a véleményetek a 3-as Passat-ról 1991-es kiadás. Annyit tudok, hogy 2000 köbCm benzines, nagyon igényes valamint tágas belsőtere van. (Legalábbis a képek alapján amit felrakott az illető) Szerintetek nem fogyaszt sokat?
Szeretettel várunk a faove topikban
rip and tear, until it is done
Ezt most mire írod?
Hali! Ha az előző üzenetemre gondolsz arra írom, hogy szerintem a régi jármüvek sem megbizhatatlanabbak, sőt még csak nem is rosszabbak az újaknál. Csupán kevesebb extra van bennük vagy eggyátalán nincs. Azért írtam, hogy felnyissam némelyek szemeit. Ne ájuljanak el ezektöl az új csecsebecséktöl. Annyival nem tudnak többet mint amennyivel többekerül őket fenntartani. Hitel, kötelezőszervíz, alkatrészárak, lehetetlen munkadíjjak, stb. És sajnos mégcsak nem is megbizhatóbbak. Sokszor láttam már trélerrel szállitva őket. Dehát ezek még újak nem ott lenne a helyük
Szép autó így utólag is grat hozzá.
Én nemrég vettem egy 13 éves vasat első autónak mondjuk lehet jól bele is csaptam:
Honda Civic VTi
Més que un club!
bejegyzés Az új autóm