Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Z_A_P


Z_A_P
addikt

Ennek mar nem sok ertelme van, DX12 a jovo.

OK

(#2) Bici válasza Z_A_P (#1) üzenetére


Bici
félisten

Ja, ha az AMD a dx12-re koncentrál, akkor az a baj, mer "sok idő mire elterjed", amikor meg a dx11-re, akkor meg azért hülyeség, mert az már a múltté. :C

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#3) Z_A_P válasza Bici (#2) üzenetére


Z_A_P
addikt

ha az AMD a dx12-re koncentrál, akkor az a baj, mer "sok idő mire elterjed"

Hulyekkel ne foglalkozz :)

OK

(#4) Pete55555 válasza Bici (#2) üzenetére


Pete55555
addikt

+1

...Szeretem leracsniztatni...

(#5) Bici válasza Z_A_P (#3) üzenetére


Bici
félisten

Szerintem egy átmeneti időszakban mindkét API-val kell foglalkozni, mert a régi játékok sem mennek egyből a kukába, ráadásul sok DX11 játék fog megjelenni ezután is. Nem csak AAA játékok léteznek, hanem kisebb projectek is, amik valószínűleg DX11-gyel fognak kijönni még évekig.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#6) velizare válasza Z_A_P (#1) üzenetére


velizare
nagyúr

továbbra sem fog mindenki dx12re fejleszteni. ubinál végre képesek voltak kihozni egy normális motort dx11re, szerintem ők még maradnak egy ideig.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#7) Tomcat


Tomcat
őstag

Remélem, hogy ez a Windows 7 meghajtó csomagnak is a része lesz.

Tomcat

(#8) Acélfarkas válasza Tomcat (#7) üzenetére


Acélfarkas
senior tag

Mivel DX11-ről van szó, ezért igen nagy valószínűséggel benne lesz.

"Nem kérdőjeleztem meg, hogy hülyeséget mondasz!"

(#9) SylverR válasza Bici (#5) üzenetére


SylverR
senior tag

Ja. Milyen jó lenne a NOLF-fal 200 fps mellett játszani úgy, hogy nincs sípolás a VGA felől és tearing se meg semmi. :D

Nem!

(#10) ricsi99


ricsi99
addikt

"Legrosszabb esetben a pénzköltést annyira megunja a kiadó, hogy egy későbbi frissítésbe már szándékos hibákat rendel el, hogy a gyártók számára az AFR mód letiltása lehessen az egyetlen út, amire számos példa volt már"
Most már értem miért került ki pár kedvenc játékombol a cf profil :D

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#11) Petykemano


Petykemano
veterán

Állhat-e ennek hátterében az, hogy az erősebb konzolokat kvázi dual GPU-s rendszerekként fogják kiadni a visszafelé kompatibilitás miatt, s a konzolokon ezt megoldják a DX12-ben explicit multiadapter néven ismert képernyőosztásos technikával, VR-on ugye eleve két képernyő van, oda tehát ideális, ezzel az AMD megágyaz a dual GPU-s kártyáinak, aminek terjedéséhez és széleskörű használhatóságához viszont alapvető fontoságú, hogy a nem DX12-t és nem Vulkant, vagy az ezekben kínált multiadapter lehetőségeket nem használó fejlesztők számára is legyen támogatott eszköz, ami a dualGPU-s kártyákat könnyen kihasználhatóvá teszi.

Most, amikor az AAA címeket már DX12-ben vagy vulkannal készítik, pont most miért lett fontos az egyébként módfelett marginális Crossfire lehetőség? Ha nem azért, mert a terv az, hogy kisebb chip méretű multiGPU kártyákkal szeretnének nagyobb teljesítményt elérni?

Capsaicin
Capsaicin after

"MultiGPU is no longer just an enthusiast play, you know that we just do one bleeding edge card. The way we think about it strategically is that the concept of multiGPU is going to extend up and down the stars..."

(Persze 2017-18-19 még messze van)

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#12) online1986


online1986
tag

Nem ártana valami javítgatás MSI GX70 A10 5750M 8650G +R9 M290X nem képes elindulni dx12 pedig az R9 támogatja csak 8650G vezető nem és így marad a dx 11.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.