Persze, de az se baj, ha maga a súlypontja és az érzékelő pozíciója, egybeesik. És az sem, ha véletlenül olyanra sikerül az ergonómia, ahol ehhez a ponthoz közel tud majd a kéz egy extra stabil fogást adni, miközben, az izmok, folyamatos relaxált állapotban vannak.
Meg a gombok megnyomásával, nem szükséges olyan irányú erőt/ellenerőt kifejteni kézzel, ami miatt megmozdulna az egér.
Meg vannak ilyen praktikus szempontok, amit ezek az alap kritériumok mellett be kell tartani, ahhoz, hogy jól használható legyen a jó a végeredmény.
Meg persze a jól sikerült Fw. Esetek nagy részében, azzal cseszik el a hardvert, hogy olyan szempontoknak feleltetik meg a hardver működését, ami erősen kontra produktív a pontos-gyors pozicionáláshoz, kattintáshoz.
És ahhoz hogy a user érezze rajta a kib. nagy összhangot, ahhoz az is kell, hogy megcélozzanak vele EGY olyan játékstílust, még a komponensek kiválasztása előtt, amire alkalmassá akarják tenni az egeret.
[ Szerkesztve ]