Nem akarom védeni Őket, de nekem eddig a több mint húsz rendelésemből eggyel sem volt gond, sőt...
Volt egy telefonom, amit nekiálltam házilag megjavítani és miután ez érthető okokból nem sikerült és csak rosszabb lett, annak ellenére garanciában javították, hogy egyértelműen látszott, hogy szét lett szedve, ami azért inkább példás magatartásra vall mint elítélendőre. Amúgy azért azt ne gondoljátok, hogy a PayPal nem veri le rajtuk ilyenkor. Simán behúzzák a számlájukról a pénzt (ha már nem zárolják abban a pillanatban amikor panasz érkezik rájuk). Ettől függetlenül ha út közben lopták ki a csomagból azt ami benne volt, az nem az eladó sara, lehet jó fej és egy nagyobb tételnél ami neki üzletileg megéri (mert legközelebb is tőle rendel nagyobb tételt) megtérítheti a kárt, de elvárhatónak azért nem mondanám. Ez jó eséllyel a posta sara, ha út közben belepiszkálnak a csomagba. Egyébként meg ekkora értéknél csakis DHL-t javaslok.
A postafőnök hozzáállása meg igazából megérne egy bejegyzést a Homárra. Időnként hajlamosak azt hinni ezekben a hivatalokban/szolgáltatóknál, hogy ja, pedig nem.
[ Szerkesztve ]
Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/