Erre már nem tudok mit mondani. Lesz következő kör is? Legközelebb személyesen Tim viszi majd ki neked xdd (persze, ez már rohadtul nem vicces, de ezen már csak nevetni lehet)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gyimger:] Fallout 3 - Indítás Windows 10-en és ajánlott modok.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
TBMC
addikt
én már tényleg nem tudom mi lesz... de fejem verem a falba..
ja igen, a kommentelőket megelőzvén: "gratulálok ha ezek után is apple termékeket veszel stb... " ezekre most nem vagyok kíváncsi, ne haragudjatok.
Viktor77: dehogy haragszom, a videóban lehet hallani, már én is csak elmosolyodtam rajta... de komolyan vicc.
[ Szerkesztve ]
markbellus.hu
Viktor77
titán
Megint sérült. Komolyan, már csak nevetni lehet ezen, ne haragudj.
Csinálni kell. Kész. Pont.
Eastman
őstag
Az almás cég számára is tanulságos lehet ez a történet. Porszem van a gépezetükben és ezt valszeg a központból nem látják, eddig nem látták. Ezek után inkább hálásak lehetnek neked, azért, hogy "meózod" a rendszerüket.
Tényeket továbbra is közölhetsz bárhol...
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
bakter24
őstag
Van egy haverom, aki eléggé öntudatos vásárló, több ügye volt már ilyesmikből, a fogyasztóvédelem gyorshívón van nála. Egyszer mondtam neki, hogy "mért nem veszel apple cuccokat akkor, azoknál biztosan nem lesznek kifogásaid annyi pénzért."
Mostmár csak abban reménykedem, hogy nem olvassa a kálváriádat, és nem kiabálja rám korábbi balgaságomat
"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."
(#6) RexMaximus
RexMaximus
aktív tag
Szerintem valakinek van egy voodoo babaja rolad a gepeddel. Es azt szurkalja (halááálhalááálhaláálll!!!)
[ Szerkesztve ]
MineFox54
őstag
Nem azt fogom mondani, hogy ne vegyél ezután Apple-t, (pedig a szívem ezt sugallja ), csak felejtsd el a problémát. Kaptál 160e akciót rá. Fogd fel úgy hogy minimálisan sérült - tehát értékcsökkentett gépet kaptál. Nem hinném hogy a következő 3 gépből bármelyik jobb lenne... Tudom hogy nem lenne könnyű ezzel élni, de ha nem felejted el az Apple-t, akkor valószínűleg csak ez marad... Vagy esetleg kérj még egy gépet, és ne vizsgáld át...
kentucky
őstag
Ez az egész tényleg egy vicc. Még ha consumer vásárló lennél és egy 100ezres laptopról beszélnénk, de még azok sem szoktak ilyenek lenni, viszont te konkrétan milliós gépet vásároltál tőlük ötödszörre.... Szégyen, és neked pedig kitartást, nem tudom hogy van türelmed hozzá, én már rég vettem volna a helyedben egy surface bookot.
[ Szerkesztve ]
Samus
addikt
Van iMac felhasználó kollégám, meséltem neki a sztorid. Az első ötlete az volt, hogy a gyársoron valahol hiba van, ha mindig ugyanott van a sérülés. Egyedi, de gondolom egy darabig soron megy, és ugyanazok a műveletek készülnek. Érdemes lenne ezt megemlítened, ha beszélsz velük.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
#20655360
törölt tag
Valami mac only progi miatt megy ez a szenvedés?
Polllen
nagyúr
Meglepne, ha nem tudnák, hol és miért van hiba.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Eastman
őstag
(...lehet, hogy én ezen a ponton kérném vissza tőlük az összes pénzemet. Nem sértődötten, hanem mert na.)
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
#21078528
törölt tag
Én az első gépet is megtartottam volna, mert pont lesz@rom az ilyen külső hibákat, de nyilván nem vagyunk egyformák.
Amit viszont roppant viccesnek tartok, hogy idsanyának vettem egy AMD-s Lenovot 85e-ért akciósan, természetesen karcmentes volt. Mivel baromi jó vételnek tartottam, céges környezetbe vetettem még 3 darabot, természetesen azok is hibátlanok voltak.
Szóval az tényleg röhej, hogy a Lenovo le tud gyártani és szállítani egy ~100e-s gépet hibátlanul, az Apple meg egy ~10x drágábbat nem...
[ Szerkesztve ]
Syl
nagyúr
>Kaptál 160e akciót rá. Fogd fel úgy hogy minimálisan sérült - tehát értékcsökkentett gépet kaptál
Szerintem meg nagyon nincs rendjén!
Ha az Apple ezt a gépet eleve 160-ért adná neki, akkor is jogos lenne a felháborodása!
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Snowy_owl
őstag
Én így 5.jére már feladnám. Elmennék egy festékboltba és kevertetnék festéket egy körömlakkos kisüvegbe és kijavítanám magamnak. Vagy ez eloxált aluház?
régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.
Kasya
nagyúr
No comment, tenyleg.
Ebben is ket ciklusrol indul az aksi?
Ami ebbol nekem lejon, hogy valahol a minosegbiztositasnal van a hiba...de nagyon. Remelem foglalkoznak veled es atvizsgaljak a rendszeruket.
iguana
őstag
végig követtem a sztorit.
a másodiknál még úgy gondoltam, hogy "nabazz, peches a srác"...de 5? öt???
hihetelen.
vérlázító.
teljesen mindegy, hogy apple vagy bármi más logós az eszköz...1 milliós tételnél ilyen_egyszerűen_nem létezhet.
hibák, malőrök léteznek és elő is fordulhatnak, ami ugye bosszantó, de ÖTSZÖR?
csupi van ilyen? mondjál már valamit!
...és hogy még ötödjére sem szemrevételezi kb. 2 percig egy kolléga, vagy kiemelt ügyekkel foglalkozó manager vagy BÁRKI, hogy vége legyen ennek a csúfos sztorinak, ez elképesztő pofánszarása a vásárlónak.
kitartást, azért se törődj bele.
14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
Lenry
félisten
én valszeg az első hibákat se vettem volna észre, vagy ha igen, akkor se foglalkoztam volna vele, de ettől függetlenül... baszki. ez... baszki...
kurvára gáz
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Viktor77
titán
Nem tudta szemrevételezni senki, bontatlan doboz volt. A gyárban meg nem fognak senkit a szalag mellé állítani ezért.
Csinálni kell. Kész. Pont.
adalbert1
veterán
Szerintem is ez a röhej az egész történetben, hogy jó eséllyel egy 100k-s alsó kategóriás konzumer notit jobb állapotban kapsz meg - szerintem ez ebben az árkategóriában egyszerűen nem lenne megengedhető.
iguana
őstag
nyilván nem a gyártósoron.
lehet én vagyok naiv, de én azért azt el tudnám képzelni (feltételezni), hogy azért már az ötödik elküldésnél "kiemelt státuszú" ügyféllé/esetté válik és manuális beavatkozás történik.
azért mégis egy presztízs márkáról, egy felső kategóriás eszközről van szó, nem egy alibabás pár ezres tételről.
14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
Polllen
nagyúr
A gyáron ezt már rég leverték. Ők meg oda fognak állítani valakit, hogy nézze, ha nincs más megoldás, mert abból élnek, hogy elfogadott minőséget szerelnek össze.
Itt ami érdekes, az a meglévő készlet kezelése. Nem sikerült jól megsaccolni, hogy mekkora készletet érint a probléma vagy nem is akarták, mert a customer care oldalon kisebb a költség, mint javítani a gépeket.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
total90
veterán
Megdöbbentő az egész.
Én ezek után elvárnám a teljes ár visszatérítést és egy ajándék, hibátlan példányt.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
joey04
titán
És ez nem neked szól, hanem az egésznek. Kínosan nevetséges...
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
erik88
aktív tag
Ahogy előttem egy kollega mondta. Csak azért is küldd vissza ezt is Ez vicc baszki... 1 miskánál? Vagy csak tényleg lehet peches vagy és ha 300millióért vennél egy bentley-t akkor is szopóroller lenne
Ceree
senior tag
Igaz nem 300millios, csak 37, de ez a Range Roveres is 'jo' story.
Másolat_eredetije
66zio
aktív tag
Tudom, hogy ez nem érdekel téged, de te direkt sz...... magad?
Mar csak azt nem tudjuk hogy eshetett at extra ellenorzesen a gyarilag lefoliazott keszulek.
[ Szerkesztve ]
Polllen
nagyúr
Gyárban, logisztikai központban is be tudnak rendezkedni arra, hogy szakszerűen újracsomagoljanak valamit. Nyilván, ha megnézték volna, nem lenne sérült.
Ha nem kamu, akkor S/N alapján ránéztek, hogy lehet-e vele baj.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Ha megneztek volna nem kuldik ki. Tehat nem neztek meg egyaltalan. Folyamatosan hazudoznak es hulyenek nezik a vasarlot.
Polllen
nagyúr
"Nyilván, ha megnézték volna, nem lenne sérült." = Fizikálisan biztosan nem nézték meg.
Ettől S/N alapján még ránézhettek, ez a része lehet igaz.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
TBMC
addikt
megemlítettem már a 3. esetnél, mondták kivizsgálják.. hát ennyire sikerült.
Eastman: ezt már hamarabb is felajánlották maguktól, csak azért sem. illetve nekem szükségem van egy ilyen gépre, munkaeszlközöm, ráadásúl az első hibás példány azóta is nálam van minden nap vele / rajta dolgozok, és imádom. de már csak azért is elmegyek addig ameddig tudok.
próbálok mindenkinek így válaszolni egy hozzászólásban már amennyire lehet:
köszönöm mindenkinek aki elolvasta, illetve aki követi a sztorit és esetleg még szorít is, hogy végre összejöjjön már ennek a hülyegyereknek
holnap reményeim szerint csörögni fog a telefonom, mert a videó felrakás pillanatában szétküldtem Frederighinek a privátjára, CC be rátettem, Timet, illetve a Cseh vezető hölgynek is továbbküldtem.
Meglátjuk mi lesz belőle, most már csak azért is kitartok
markbellus.hu
anorche1
őstag
Sok sikert
Ha úgy adódna, hogy végül mégis sérült géped lesz, én szívesen átveszem ingyen
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
TBMC
addikt
köszi!
markbellus.hu
AllTheBest
senior tag
Követem a storyt az első írás óta és igazából ugyan azt el tudnám mondani mint a többiek: ezt egy ekkora gyártó nem engedhetné meg magának!
Remélem a következő már hibátlan lesz.
Bááár akkor nem tudnék hetente olvasgatni arról, hogy mennyire szarik az epül a vásárlóira
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
Robert07
aktív tag
Ez mar tenyleg egy vicc. Egy ilyen gepet le kellene szallitaniuk serulesmentesen. Foleg otodszorre.
A masik dolog pedig az az ido, amit abba olsz bele, hogy veluk emailezgetsz stb. Azt senki sem fogja megteriteni.
Mindenesetre en a magam reszerol, hogy oszinte legyek, nem igazan foglalkoznek vele, elobb-utobb ugyis osszekarcolnam. Csak ido kerdese, pedig azert altalaban vigyazok a dolgaimra.
[ Szerkesztve ]
Az elejétől fogva olvasóm ezt, és megdöbbenve látom hogy ezek után is így kapod meg, úgy hogy szigorított át nézésen esett át.
De nem csak ez a legnagyobb baj! Munkatársam Iphone SE készülékének a gombjai a kelleténél is jobban lötyögnek, szinte nem normális már a dolog. És nem foglalkoztak azzal sem, közben a topicjában Kiderült hogy ez széria hiba, mindenkinél meg van ez, csak valakinek kicsit valakinek nagyon.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Mit latnak a sn-bol?
totron
addikt
Karcolja
petipetya
nagyúr
Józan paraszti ésszel azt mondom, hogy mindegyik ugyanabból az elfekvő készletből érkezik, amelyeket a sérülések miatt cserére szánnak. Mivel a gépek egy raktárban (vagy a fene tudja hol) állnak becsomagolva, semmilyen szigorított ellenőrzés nem képes kimutatni a sérüléseket - hacsak nem Clark Kent vizsgálja meg személyesen a röntgen szemeivel. Még azt is el tudom képzelni, hogy ennek a készletnek a darabjait inkább küldik keletre, mint nyugatra. Persze a tévedés jogát fenntartom. Mindenestre várom a további fejleményeket.
"nincs rá lezsóidő"
SUPREME7
őstag
Ha lenne egy millám egy ilyen szarra, akkor tuti, hogy a videó végén fossátörtem volna a gépet, és válogatott kedvességeket kívántam volna az egész apple-nek. (azt felraknád a youtube-ra, az tuti kapna nyilvánosságot) Már nem emlékszem, hogy ez a "CTO" gép mitől olyan "különleges", hogy nem mész be valamelyik hazai APR-be és veszel egy nemkülönleges gépet, de téged madárnak néznek az biztos, és pont leszarják, hogy egymilliót vagy százezret raktál a zsebükbe. Ez az Apple. Szerintem már akkor se leszel elégedett, ha kapsz egy hibátlant.
[ Szerkesztve ]
Polllen
nagyúr
Szériagyártás esetén quality rendszertől függően:
Ki, mikor, meddig gyártotta, akár másodpercre pontosan. Ki milyen műveletet végzett még rajta. Milyen batchből származó alapanyagokat használtak fel. Milyen vizsgálatokon esett át milyen eredménnyel. A gyárat elhagyva mikor merre járt. Stb-stb.
Egy reklamációnál a gyár első feladatainak egyike meghatározni, hogy miért fordulhatott elő a hiba és mennyi gép lehet érintett. A fenti információk alapján ez megadható.
Azért gondolom, hogy ez a gyárban történhetett, mert nem hiszem hogy utána még bármelyik logisztikai egységükben kibontanák a gépeket.
A fenti eset rámutat, hogy valami nagyon nem megy jól, mert vagy ekkora balfékek, vagy management döntésre bevállalták a hibát, mert kezelni kisebb költség, mint kijavítani. Ez utóbbi persze a vevő pont letojása, de amikor a pénz az úr, megeshet.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
8th
addikt
Elképesztő. Ezek teljesen hülyének néznek téged...
Ertem. Nalam ezen a szinten azt jelenti az extra ellenorzes, hogy osszeulnek bizonyos emberek es tobb kameraallasbol felvetelt keszitve kibontanak egy keszuleket es minden millimeteret tobben, kesztyuben atvizsgalnak, majd ha rendben van kikuldik a usernek. Ez a ceg egy gane ahogy van. Nem ilyen erteknel, hanem ennek a harmadanal is az lenne a minimum itt, hogy fizikailag atnezik a termeket amit kikuldenek, hogy ne legyen hiba sehol, ezen kivul visszautalnak minimum 20%-ot a vetelarbol. Majd kibontogatni az osszes azon a muszakon keszult gepet es kirugdosni mindenkit aki ezt okozta.
Polllen
nagyúr
Így kellett volna tenni az ellenőrzésnél.
A dolgozók kirúgásával nem értek egyet, hacsak nem súlyos hanyagság történt a részükről. Folyamatot kell úgy kialakítani, hogy ilyen hiba ne fordulhasson elő vagy ha igen, kiszűrni még az előtt, hogy vevőhöz kerül. Ez igaz a feljebbi döntéshozókra is.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
#96302336
törölt tag
Ezért már régen kijárt volna egy ingyen macbook!
Nem akarok más gyártót fényezni, de pl. a Sony megcsinálta, hogy egy ismerősnek az XZ-vel problémája volt az NFC kapcsolódással. Többszöri szerviz után sem lett jobb. A szerviz szerint jó. Írt a Sony supportnak, és a Sony elismerte, hogy sajnos előfordulhat ilyen hiba, és kap ingyen kárpótlásként egy XZ Premium-ot.
Ennyit a nagy Apple-ről, mint becsületes gyártó.
TBMC
addikt
..hát igen.
de ezt nyilván nekik kellene felajánlani már... vicc.
én semmi hasonlót nem fogok mondani, hisz ők hibáztak, én elmondtam nincsenek elvárásaim, nem kell semmiféle kártérítés sem (eddig ezt mondogattam nekik), csak egy kicseszett hibátlan, makulátlan új állapotó gép, amit már a első alkalommal is kapnom kellett volna.
az extra ellenörzés pedig egy rossz vicc, de komolyan... akkor amit nem ellenőriznek azokkal mivan? egyszerűen nem értem. ha pedig visszaküldött készülékek lennének, akkor képesek alaplapot, akkut, minden egyebet cserélni, házat pedig nem? egyszerűen ezt sem értem. ráadásúl nem adhatnák el vadi új készülékként, hanem fel kellene tüntetniük, hogy refurbished, vagy bármi egyéb...
[ Szerkesztve ]
markbellus.hu
bejegyzés Megérkezett az ötödik MacBook Pro... november óta...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!