Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Silεncε


Silεncε
őstag

Erre már nem tudok mit mondani. Lesz következő kör is? Legközelebb személyesen Tim viszi majd ki neked xdd (persze, ez már rohadtul nem vicces, de ezen már csak nevetni lehet)

(#2) TBMC válasza Silεncε (#1) üzenetére


TBMC
addikt

én már tényleg nem tudom mi lesz... de fejem verem a falba.. :W

ja igen, a kommentelőket megelőzvén: "gratulálok ha ezek után is apple termékeket veszel stb... " ezekre most nem vagyok kíváncsi, ne haragudjatok. :(

Viktor77: dehogy haragszom, a videóban lehet hallani, már én is csak elmosolyodtam rajta... de komolyan vicc.

[ Szerkesztve ]

markbellus.hu 

(#3) Viktor77


Viktor77
titán

Megint sérült. Komolyan, már csak nevetni lehet ezen, ne haragudj. :D

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#4) Eastman válasza TBMC (#2) üzenetére


Eastman
őstag

Az almás cég számára is tanulságos lehet ez a történet. Porszem van a gépezetükben és ezt valszeg a központból nem látják, eddig nem látták. Ezek után inkább hálásak lehetnek neked, azért, hogy "meózod" a rendszerüket.

Tényeket továbbra is közölhetsz bárhol...

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#5) bakter24


bakter24
őstag

Van egy haverom, aki eléggé öntudatos vásárló, több ügye volt már ilyesmikből, a fogyasztóvédelem gyorshívón van nála. Egyszer mondtam neki, hogy "mért nem veszel apple cuccokat akkor, azoknál biztosan nem lesznek kifogásaid annyi pénzért."

Mostmár csak abban reménykedem, hogy nem olvassa a kálváriádat, és nem kiabálja rám korábbi balgaságomat :(

"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."

(#6) RexMaximus


RexMaximus
aktív tag

Szerintem valakinek van egy voodoo babaja rolad a gepeddel. Es azt szurkalja (halááálhalááálhaláálll!!!) :D

[ Szerkesztve ]

(#7) MineFox54


MineFox54
őstag

Nem azt fogom mondani, hogy ne vegyél ezután Apple-t, (pedig a szívem ezt sugallja ;] ), csak felejtsd el a problémát. Kaptál 160e akciót rá. Fogd fel úgy hogy minimálisan sérült - tehát értékcsökkentett gépet kaptál. Nem hinném hogy a következő 3 gépből bármelyik jobb lenne... Tudom hogy nem lenne könnyű ezzel élni, de ha nem felejted el az Apple-t, akkor valószínűleg csak ez marad... Vagy esetleg kérj még egy gépet, és ne vizsgáld át... :)

(#8) kentucky


kentucky
őstag

Ez az egész tényleg egy vicc. Még ha consumer vásárló lennél és egy 100ezres laptopról beszélnénk, de még azok sem szoktak ilyenek lenni, viszont te konkrétan milliós gépet vásároltál tőlük ötödszörre.... Szégyen, és neked pedig kitartást, nem tudom hogy van türelmed hozzá, én már rég vettem volna a helyedben egy surface bookot.

[ Szerkesztve ]

(#9) Samus


Samus
addikt

Van iMac felhasználó kollégám, meséltem neki a sztorid. Az első ötlete az volt, hogy a gyársoron valahol hiba van, ha mindig ugyanott van a sérülés. Egyedi, de gondolom egy darabig soron megy, és ugyanazok a műveletek készülnek. Érdemes lenne ezt megemlítened, ha beszélsz velük.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#10) #20655360


#20655360
törölt tag

Valami mac only progi miatt megy ez a szenvedés?

(#11) Polllen válasza Samus (#9) üzenetére


Polllen
nagyúr

Meglepne, ha nem tudnák, hol és miért van hiba.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#12) Eastman


Eastman
őstag

(...lehet, hogy én ezen a ponton kérném vissza tőlük az összes pénzemet. Nem sértődötten, hanem mert na.)

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#13) sto1911


sto1911
veterán

:Y

(#14) #21078528


#21078528
törölt tag

Én az első gépet is megtartottam volna, mert pont lesz@rom az ilyen külső hibákat, de nyilván nem vagyunk egyformák.
Amit viszont roppant viccesnek tartok, hogy idsanyának vettem egy AMD-s Lenovot 85e-ért akciósan, természetesen karcmentes volt. Mivel baromi jó vételnek tartottam, céges környezetbe vetettem még 3 darabot, természetesen azok is hibátlanok voltak.
Szóval az tényleg röhej, hogy a Lenovo le tud gyártani és szállítani egy ~100e-s gépet hibátlanul, az Apple meg egy ~10x drágábbat nem...

[ Szerkesztve ]

(#15) Syl válasza MineFox54 (#7) üzenetére


Syl
nagyúr

>Kaptál 160e akciót rá. Fogd fel úgy hogy minimálisan sérült - tehát értékcsökkentett gépet kaptál

Szerintem meg nagyon nincs rendjén!
Ha az Apple ezt a gépet eleve 160-ért adná neki, akkor is jogos lenne a felháborodása!

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#16) Snowy_owl


Snowy_owl
őstag

Én így 5.jére már feladnám. Elmennék egy festékboltba és kevertetnék festéket egy körömlakkos kisüvegbe és kijavítanám magamnak. Vagy ez eloxált aluház?

régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.

(#17) Kasya


Kasya
nagyúr

No comment, tenyleg.
Ebben is ket ciklusrol indul az aksi?

Ami ebbol nekem lejon, hogy valahol a minosegbiztositasnal van a hiba...de nagyon. Remelem foglalkoznak veled es atvizsgaljak a rendszeruket.

(#18) iguana


iguana
őstag

végig követtem a sztorit.
a másodiknál még úgy gondoltam, hogy "nabazz, peches a srác"...de 5? öt??? :((
hihetelen.
vérlázító.
teljesen mindegy, hogy apple vagy bármi más logós az eszköz...1 milliós tételnél ilyen_egyszerűen_nem létezhet.
hibák, malőrök léteznek és elő is fordulhatnak, ami ugye bosszantó, de ÖTSZÖR?
csupi van ilyen? mondjál már valamit!

...és hogy még ötödjére sem szemrevételezi kb. 2 percig egy kolléga, vagy kiemelt ügyekkel foglalkozó manager vagy BÁRKI, hogy vége legyen ennek a csúfos sztorinak, ez elképesztő pofánszarása a vásárlónak.

kitartást, azért se törődj bele.

14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)

(#19) Lenry


Lenry
félisten

én valszeg az első hibákat se vettem volna észre, vagy ha igen, akkor se foglalkoztam volna vele, de ettől függetlenül... baszki. ez... baszki...
kurvára gáz

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#21) Viktor77 válasza iguana (#18) üzenetére


Viktor77
titán

Nem tudta szemrevételezni senki, bontatlan doboz volt. A gyárban meg nem fognak senkit a szalag mellé állítani ezért.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#22) adalbert1 válasza #21078528 (#14) üzenetére


adalbert1
veterán

Szerintem is ez a röhej az egész történetben, hogy jó eséllyel egy 100k-s alsó kategóriás konzumer notit jobb állapotban kapsz meg - szerintem ez ebben az árkategóriában egyszerűen nem lenne megengedhető. :(

(#23) iguana válasza Viktor77 (#21) üzenetére


iguana
őstag

nyilván nem a gyártósoron.
lehet én vagyok naiv, de én azért azt el tudnám képzelni (feltételezni), hogy azért már az ötödik elküldésnél "kiemelt státuszú" ügyféllé/esetté válik és manuális beavatkozás történik.
azért mégis egy presztízs márkáról, egy felső kategóriás eszközről van szó, nem egy alibabás pár ezres tételről.

14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)

(#24) Polllen válasza Viktor77 (#21) üzenetére


Polllen
nagyúr

A gyáron ezt már rég leverték. Ők meg oda fognak állítani valakit, hogy nézze, ha nincs más megoldás, mert abból élnek, hogy elfogadott minőséget szerelnek össze.

Itt ami érdekes, az a meglévő készlet kezelése. Nem sikerült jól megsaccolni, hogy mekkora készletet érint a probléma vagy nem is akarták, mert a customer care oldalon kisebb a költség, mint javítani a gépeket.

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#25) total90


total90
veterán

Megdöbbentő az egész.
Én ezek után elvárnám a teljes ár visszatérítést és egy ajándék, hibátlan példányt.

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#26) akom


akom
senior tag

(#27) joey04


joey04
titán

:DDD

És ez nem neked szól, hanem az egésznek. Kínosan nevetséges...

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#28) erik88


erik88
aktív tag

Ahogy előttem egy kollega mondta. Csak azért is küldd vissza ezt is :D Ez vicc baszki... 1 miskánál? Vagy csak tényleg lehet peches vagy és ha 300millióért vennél egy bentley-t akkor is szopóroller lenne :D

(#29) Ceree válasza erik88 (#28) üzenetére


Ceree
senior tag

Igaz nem 300millios, csak 37, de ez a Range Roveres is 'jo' story.

Másolat_eredetije

(#30) 66zio


66zio
aktív tag

Tudom, hogy ez nem érdekel téged, de te direkt sz...... magad?

(#31) Lauda


Lauda
félisten

Mar csak azt nem tudjuk hogy eshetett at extra ellenorzesen a gyarilag lefoliazott keszulek.

[ Szerkesztve ]

(#32) Polllen válasza Lauda (#31) üzenetére


Polllen
nagyúr

Gyárban, logisztikai központban is be tudnak rendezkedni arra, hogy szakszerűen újracsomagoljanak valamit. Nyilván, ha megnézték volna, nem lenne sérült.

Ha nem kamu, akkor S/N alapján ránéztek, hogy lehet-e vele baj.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#33) Lauda válasza Polllen (#32) üzenetére


Lauda
félisten

Ha megneztek volna nem kuldik ki. Tehat nem neztek meg egyaltalan. Folyamatosan hazudoznak es hulyenek nezik a vasarlot.

(#34) Polllen válasza Lauda (#33) üzenetére


Polllen
nagyúr

"Nyilván, ha megnézték volna, nem lenne sérült." = Fizikálisan biztosan nem nézték meg.

Ettől S/N alapján még ránézhettek, ez a része lehet igaz.

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#35) TBMC válasza Samus (#9) üzenetére


TBMC
addikt

megemlítettem már a 3. esetnél, mondták kivizsgálják.. hát ennyire sikerült. :(

Eastman: ezt már hamarabb is felajánlották maguktól, csak azért sem. illetve nekem szükségem van egy ilyen gépre, munkaeszlközöm, ráadásúl az első hibás példány azóta is nálam van minden nap vele / rajta dolgozok, és imádom. de már csak azért is elmegyek addig ameddig tudok.

próbálok mindenkinek így válaszolni egy hozzászólásban már amennyire lehet:
köszönöm mindenkinek aki elolvasta, illetve aki követi a sztorit és esetleg még szorít is, hogy végre összejöjjön már ennek a hülyegyereknek ;]

holnap reményeim szerint csörögni fog a telefonom, mert a videó felrakás pillanatában szétküldtem Frederighinek a privátjára, CC be rátettem, Timet, illetve a Cseh vezető hölgynek is továbbküldtem.

Meglátjuk mi lesz belőle, most már csak azért is kitartok

:R

markbellus.hu 

(#36) anorche1 válasza TBMC (#35) üzenetére


anorche1
őstag

Sok sikert :) :R
Ha úgy adódna, hogy végül mégis sérült géped lesz, én szívesen átveszem ingyen ;]

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#37) TBMC válasza anorche1 (#36) üzenetére


TBMC
addikt

;] :DDD köszi! :D

markbellus.hu 

(#38) AllTheBest


AllTheBest
senior tag

Követem a storyt az első írás óta és igazából ugyan azt el tudnám mondani mint a többiek: ezt egy ekkora gyártó nem engedhetné meg magának!
Remélem a következő már hibátlan lesz.
Bááár akkor nem tudnék hetente olvasgatni arról, hogy mennyire szarik az epül a vásárlóira ;]

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#39) Robert07


Robert07
aktív tag

Ez mar tenyleg egy vicc. Egy ilyen gepet le kellene szallitaniuk serulesmentesen. Foleg otodszorre.

A masik dolog pedig az az ido, amit abba olsz bele, hogy veluk emailezgetsz stb. Azt senki sem fogja megteriteni.

Mindenesetre en a magam reszerol, hogy oszinte legyek, nem igazan foglalkoznek vele, elobb-utobb ugyis osszekarcolnam. Csak ido kerdese, pedig azert altalaban vigyazok a dolgaimra. :D

[ Szerkesztve ]

(#40) Luck Dragon

Az elejétől fogva olvasóm ezt, és megdöbbenve látom hogy ezek után is így kapod meg, úgy hogy szigorított át nézésen esett át.
De nem csak ez a legnagyobb baj! Munkatársam Iphone SE készülékének a gombjai a kelleténél is jobban lötyögnek, szinte nem normális már a dolog. És nem foglalkoztak azzal sem, közben a topicjában Kiderült hogy ez széria hiba, mindenkinél meg van ez, csak valakinek kicsit valakinek nagyon. :(

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#41) Lauda válasza Polllen (#34) üzenetére


Lauda
félisten

Mit latnak a sn-bol?

(#42) totron válasza RexMaximus (#6) üzenetére


totron
addikt

Karcolja

(#43) petipetya


petipetya
nagyúr

Józan paraszti ésszel azt mondom, hogy mindegyik ugyanabból az elfekvő készletből érkezik, amelyeket a sérülések miatt cserére szánnak. Mivel a gépek egy raktárban (vagy a fene tudja hol) állnak becsomagolva, semmilyen szigorított ellenőrzés nem képes kimutatni a sérüléseket - hacsak nem Clark Kent vizsgálja meg személyesen a röntgen szemeivel. Még azt is el tudom képzelni, hogy ennek a készletnek a darabjait inkább küldik keletre, mint nyugatra. Persze a tévedés jogát fenntartom. Mindenestre várom a további fejleményeket.

"nincs rá lezsóidő"

(#44) SUPREME7


SUPREME7
őstag

Ha lenne egy millám egy ilyen szarra, akkor tuti, hogy a videó végén fossátörtem volna a gépet, és válogatott kedvességeket kívántam volna az egész apple-nek. (azt felraknád a youtube-ra, az tuti kapna nyilvánosságot) Már nem emlékszem, hogy ez a "CTO" gép mitől olyan "különleges", hogy nem mész be valamelyik hazai APR-be és veszel egy nemkülönleges gépet, de téged madárnak néznek az biztos, és pont leszarják, hogy egymilliót vagy százezret raktál a zsebükbe. Ez az Apple. Szerintem már akkor se leszel elégedett, ha kapsz egy hibátlant.

[ Szerkesztve ]

(#45) Polllen válasza Lauda (#41) üzenetére


Polllen
nagyúr

Szériagyártás esetén quality rendszertől függően:
Ki, mikor, meddig gyártotta, akár másodpercre pontosan. Ki milyen műveletet végzett még rajta. Milyen batchből származó alapanyagokat használtak fel. Milyen vizsgálatokon esett át milyen eredménnyel. A gyárat elhagyva mikor merre járt. Stb-stb.

Egy reklamációnál a gyár első feladatainak egyike meghatározni, hogy miért fordulhatott elő a hiba és mennyi gép lehet érintett. A fenti információk alapján ez megadható.

Azért gondolom, hogy ez a gyárban történhetett, mert nem hiszem hogy utána még bármelyik logisztikai egységükben kibontanák a gépeket.

A fenti eset rámutat, hogy valami nagyon nem megy jól, mert vagy ekkora balfékek, vagy management döntésre bevállalták a hibát, mert kezelni kisebb költség, mint kijavítani. Ez utóbbi persze a vevő pont letojása, de amikor a pénz az úr, megeshet.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#46) 8th


8th
addikt

Elképesztő. Ezek teljesen hülyének néznek téged...

(#47) Lauda válasza Polllen (#45) üzenetére


Lauda
félisten

Ertem. Nalam ezen a szinten azt jelenti az extra ellenorzes, hogy osszeulnek bizonyos emberek es tobb kameraallasbol felvetelt keszitve kibontanak egy keszuleket es minden millimeteret tobben, kesztyuben atvizsgalnak, majd ha rendben van kikuldik a usernek. Ez a ceg egy gane ahogy van. Nem ilyen erteknel, hanem ennek a harmadanal is az lenne a minimum itt, hogy fizikailag atnezik a termeket amit kikuldenek, hogy ne legyen hiba sehol, ezen kivul visszautalnak minimum 20%-ot a vetelarbol. Majd kibontogatni az osszes azon a muszakon keszult gepet es kirugdosni mindenkit aki ezt okozta.

(#48) Polllen válasza Lauda (#47) üzenetére


Polllen
nagyúr

Így kellett volna tenni az ellenőrzésnél.

A dolgozók kirúgásával nem értek egyet, hacsak nem súlyos hanyagság történt a részükről. Folyamatot kell úgy kialakítani, hogy ilyen hiba ne fordulhasson elő vagy ha igen, kiszűrni még az előtt, hogy vevőhöz kerül. Ez igaz a feljebbi döntéshozókra is.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#49) #96302336


#96302336
törölt tag

Ezért már régen kijárt volna egy ingyen macbook!
Nem akarok más gyártót fényezni, de pl. a Sony megcsinálta, hogy egy ismerősnek az XZ-vel problémája volt az NFC kapcsolódással. Többszöri szerviz után sem lett jobb. A szerviz szerint jó. Írt a Sony supportnak, és a Sony elismerte, hogy sajnos előfordulhat ilyen hiba, és kap ingyen kárpótlásként egy XZ Premium-ot.
Ennyit a nagy Apple-ről, mint becsületes gyártó.

(#50) TBMC válasza #96302336 (#49) üzenetére


TBMC
addikt

..hát igen. :K
de ezt nyilván nekik kellene felajánlani már... vicc.
én semmi hasonlót nem fogok mondani, hisz ők hibáztak, én elmondtam nincsenek elvárásaim, nem kell semmiféle kártérítés sem (eddig ezt mondogattam nekik), csak egy kicseszett hibátlan, makulátlan új állapotó gép, amit már a első alkalommal is kapnom kellett volna.

az extra ellenörzés pedig egy rossz vicc, de komolyan... akkor amit nem ellenőriznek azokkal mivan? egyszerűen nem értem. ha pedig visszaküldött készülékek lennének, akkor képesek alaplapot, akkut, minden egyebet cserélni, házat pedig nem? egyszerűen ezt sem értem. ráadásúl nem adhatnák el vadi új készülékként, hanem fel kellene tüntetniük, hogy refurbished, vagy bármi egyéb... :F

[ Szerkesztve ]

markbellus.hu 

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.