Közeledünk a fotorealizmushoz. A forza 4 rengeteg 4k-s textúrát alkalmaz ezért is 100 gb a mérete. Jönnek a 8k-s oled tv-k szóval az erő vga részről sosem lesz elég gondoskodnak a szabvány alkotói meg a mérnökök erről.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató WireGuard VPN a mindennapokra
- Tudástár Chieftec Uni uk-02b ház bemutató
- Tudástár Androidos eszközök újrahasznosítása 2.
- Vélemény A játékkonzolokról, és azok "feltöréséről"
- Bemutató Hyundai Sonata bemutató
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sith7:] Vesekő
- [Re:] A játékkonzolokról, és azok "feltöréséről"
- [Re:] NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Somatom:] Múlt vasárnapi fotók, Note 9 -cel.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Jól mondod,grafikával nincsen baj,még FullHD felbontáson is gyönyörűek a játékok.Viszont Interakcióba nagyon le vagyunk maradva a grafikához képest.Fizikán, am sérülésmodellezésen(lövöldözős játékba végső soron embereket kell lelőni, nem a falakat), lenne mit javítani.Gond ott van szerintem hogy a mai videó játék fejlesztők már nem játszanak a játékaikkal,teljesen úrrá lett a mérnöki szemlélet(Tisztelet a kivételnek,pl Bethesda elég jó játékokat csinál,de Ubisoft,EA games mintapéldánya ennek).PL. Ghost Recon Wildlandsbe jó megcsinálták az effekteket,szóval lövöldözés elég látványos.Erre csináltak benne egy olyan harcrendszert ami érezhetően bünteti az akcióra vágyókat(pedig a felvehető fegyverek/Attachmentek egy része is itt lenne igazán hasznos).Nézem Otherworldon Otherside-ot,Felán mondta hogy szoktak trükközni a fejlesztők.Itt viszont kidolgoztak mindent ami lövöldözéshez kell, szóval nem erről van szó. Mafia 3-ba pont azt szeretem hogy lehet lopakodni és Rambozni is.Lopakodást is meg lehet unni egy idő után és a Rambozást is,itt kedvem szerint kombinálhatom a 2 stílust.Fejlesztési szemszögből nem lehet kifogás a költség,nem eget verő dolog beállítani a katonákat hogy nagyobb szórásképpel lőjenek és ne úgy mintha mindegyik mesterlövész suliba járt.Ha ezek meglennének nálam lényegébe 10/10-es játék lenne a Wildlands, igy csak 10/7.Amit tud azt jól tud de gyorsan monotonná válik.A másik gondom hogy be akarják hozni Single Player játékokba is a mikró tranzakciókat.Ennek az lesz a következménye hogy először is el fogják lehetetleníteni a Trainerek és ezzel együtt a modok készitését.Pedig a modok pont a fentebb leirt problémát tudnák orvosolni gond nélkül.Mostani játékokhoz így se nagyon vannak modok, gondolom nem véletlenül.
[ Szerkesztve ]

Mokó
aktív tag

->Raizen<-
veterán
Az új codba vannak epic részek amiket real time renderel le a géped pl vonat kisiklása. Rombolás odaver azért.
Néztem néhány Gameplayt róla,tényleg látványos lett.És a harcrendszer is jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]

->Raizen<-
veterán
Kb az egyetlen cím ami maradt és odateszik magukat single player élményben is a készítők. A többi nagyja trash -binbe való.

Zicokuka
senior tag
A legenda Volt több GTS-em is,sokáig nagy erő volt bennük,bár voltak tipikus hibáik,pl szinte megfőtt mára a zöme.Ultrám is volt,tényleg ezek a karik voltak a nagy úttörők,bár akkoriban annyiba kerültek mint most a középkategória,szóval a drága relatív
(#8) Dr. Romano

Dr. Romano
veterán
Nekem G92 volt Geforce 8800GT néven, akkoriban ár/teljesítmény aránya verhetetlen volt. Az egyesített shader architektúra fényévekkel gyorsabb volt mint a korábbi hagyományos pixel/vertex feldolgozókat alkalmazó kártyák főleg Unreal 3 engine alatt.
Egy hátulütője volt a dolognak, ugyanolyan döglendőek voltak mint az első generációs xbox360-ak. Környezetemben rengeteg meghalt közük a sajátom is annak ellenére hogy brutális 3 slotot elfoglaló Accelero S1 +12cm volt rajta.
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

Shing
őstag
Nem is értem miért mondják, hogy a Crysis-t megjelenéskor nem bírta semmi jól futtatni. A 8800-as széria már a játék megjelenése előtt készen állt rá. Persze az akkori sztender felbontással, nem 1080P-n.
Anti-hype

joeetm
tag
Én még csapatom a g92-vel, még ha m-es is
Shing, mi volt az akkori standard felbontás? (anno egy 9600GT-m volt, de ahhoz még 1024*768 monitorom volt)
_Az a hülye aki nem normális_

Dr. Romano
veterán
Szerintem a stabil 60 fps-re értik.
A Crysis-t anno a Radeon X1950 PRO shader szörnyem is vitte 20-30 fps körül 1024+médiumon.
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

Mokó
aktív tag
Ez tanusítani is tudom,kipróbáltam

Dr. Romano
veterán
A 7600GT DDR2 után megváltás volt az a kártya
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

Mokó
aktív tag
Teljesen érthető....BTW olyat láttál már 7600GS...de gddr3-al?Most pattintom össze

Dr. Romano
veterán
Hát ez új, akkor lényegében csak egy csökkentett mag órajelű 7600GT ? Ezt melyik gyártó adta ki?
Most nem emlékszem hogy a GS 8 vagy 12 pipe-os volt.... ha tippelnem kéne inkább 12 ha már 7600
Mindenesetre DDR3-al szépen fog hasítani, egy ilyet anno örömmel vettem volna
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

<Lacy85>
addikt
A 320MB-os 8800GTS-em még mindig ott pihen a szekrény tetején.

Redneck
veterán
A jó öreg G80, mennyire fájt rá a fogam anno. Végül csak később lett új vas és 4850-nel, de azzal néha szívtam a driverek miatt.
Az emlegetett 7600 GT DDR2 és DDR3-mal szerelt változatához is volt szerencsém, bár csak haveroknál, nekem akkoriban 7300GT volt, DDR2 majd DDR3 verzió.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

Mokó
aktív tag
12pipe/5vertex,tegnap kimurdelt a drága Hogy-hogy azt nem tudom

Dr. Romano
veterán
Hát ez "gyors" volt Nem lehet valami sütőzött kártyát kaptál?
Ha nem ad képet próbáld meg felmelegíteni kb 130-150 fokra 30-60 mp-ig majd várd meg amíg lehül és próbáld ki. Ha flipchip hibás akkor egy hősokk visszarántja az élők sorába.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
bejegyzés G80