Hirdetés

2019. november 19., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Plazmacucci


Plazmacucci
(nagyúr)

:DDD
Ki*aszták mint macskát sz*rni. Meg is értem. Már csak abban bízok (lehet feleslegesen), hogy az új DA nem egy nagy pc-ség jegyében készül el.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#2) GhostPetya


GhostPetya
(addikt)

"Ben Irving [...] szerint az Anthem előtt fényes jövő áll, hiszen egy remek csapat dolgozik rajta."

Anthem. Fényes jövő előtt áll. Ez így, egy mondatban. What? :DDD Bátor kijelentést tett az úriember. :DDD

七転び八起き / Legutóbbi AMV -m: https://bit.ly/2Tdzcwm / Legjobb CoD BO IIII meccseim: https://bit.ly/2TcYDya

(#3) joysefke


joysefke
(addikt)

Legalább annyi egyenes jellem lenne benne, hogy távozáskor ne gúnyolódna az ő közreműködésével is elbukott projekten, cégen :))

(#4) L4mie


L4mie
(veterán)

aki engedte kiadni azt is ki kéne b*szarintani....

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#5) Cifu


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Aki esetleg nem ismeri a történetet Ben Irving az SW:TOR egyik vezető fejlesztője volt az Anthem előtt, nevéhez fűződik a Knights of the Fallen Empire és Knights of the Eternal Throne DLC. Arról vált ismerté, hogy a nevéhez fűződik egy nagy rakás népszerűtlen döntés, sőt, úgy általában az SW:TOR kvázi bukásáért őt és döntéseit teszik felelőssé (a véletlenszerűség nagyszerű ("RNG is exciting") idézet különösen kicsapta a biztosítékot a communitynél...).

Kíváncsi lennék, hogy vajon melyik játékfejlesztő cég tartotta jó ötletnek pont őt leszerződtetni... :F

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#6) oriic válasza Cifu (#5) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)

Gonosz vagyok ha azt mondom, hogy szerintem nincs semmi új csapat, szimplán csak lelépett? :D

Live-Die-Respawn

(#7) Fitzgerald válasza joysefke (#3) üzenetére


Fitzgerald
(addikt)

Mért mit kellett volna mondania? "A köcsög EA a herénknél fogott minket, hogy véletlenül se tudjunk semmilyen értékelhető dolgot letenni az asztalra"? :DDD
Simán lehet hogy másik EA-s csapathoz megy.

Mindenki tudja egyébként mi a helyzet, a player count magáért beszél. Remélem lassan megtanulja minden csiribiri, hogy multira kihegyezett, live service üzleti modellre épülő játékot nemhogy elő nem rendelünk, de még megjelenéskor sem veszünk meg. Amit meg megjelenés előtt mutogatnak, annak kb. a negyedét érdemes elhinni, és akkor még mindig lehet belőle pofára esés.

[ Szerkesztve ]

(#8) [Prolixus] válasza Plazmacucci (#1) üzenetére


[Prolixus]
(addikt)

Jah, simán elküldték a cégtől. Meg is érdemli. Bár igazából az egész Bioware-t be kellene zárni, felgyújtani aztán behinteni sóval.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#9) saelin válasza Fitzgerald (#7) üzenetére


saelin
(veterán)

A Warframe és a Path of Exile is game as a service modellt követnek, mégis jól megy a szekér. A kulcs a megfelelően kigondolt cash grab mikrotranzakciók kiépítése. Az EA egy kapzsi, haszonleső, a játékosait pénzeszsáknak néző vállalat, akik a lehető legkisebb munkából akarnak mindig pénzt csinálni.

Nézzetek pár videót youtubeon a ennek a két játéknak a fejlesztői naplóiról, de doku filmek is vannak róla, hogy milyen brainstorming megy egy-egy fejlesztés előtt, közben, és után.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#10) Cifu válasza oriic (#6) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Gondolod, hogy önként távozott a süllyedő hajóról?

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#11) Raysen623 válasza Cifu (#5) üzenetére


Raysen623
(addikt)

Csak nem egy régi SWTOR játékost tisztelhetek benned? :DDD

(#12) .Z. válasza oriic (#6) üzenetére


.Z.
(tag)

Hamarabb leléptették.

(#13) oriic válasza Cifu (#10) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)

Önként? Hááááát.... Talán. Esetleg. :B

Live-Die-Respawn

(#14) Fitzgerald válasza saelin (#9) üzenetére


Fitzgerald
(addikt)

De azokért nem kértek el 60 dollárt/eurót, csak hogy utána vágják őket tele pofátlan mikrotranzakciókkal.
APEX-el sincs problémám, pedig azt is sikerült az EA-nek pofátlan módon monetizálni. De az is ingyen van.
60 ojrós játékban ne legyenek ilyen viccek.

(#15) Cifu válasza Raysen623 (#11) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Mi minősül réginek? :D
Játszottam vele, fogalmazzunk úgy. :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#16) Cifu válasza oriic (#13) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#17) Shepard


Shepard
(tag)

Fényes jövő?! :) Nyilván azért nyüzsögnek olyan sokan a szervereken, mintha Thanos kétszer csettintett volna. Bádogtemető.

(#18) Raysen623 válasza Cifu (#15) üzenetére


Raysen623
(addikt)

Mikortól és meddig sikerült belemerülnöd? Én speciel előrendeltem. :D

(#19) Cifu válasza Raysen623 (#18) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Az is elején voltam én is benne, de aztán cirka fél év után kiszálltam, már nem is emlékszem pontosan miért...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#20) hombre[EU]


hombre[EU]
(senior tag)

Ki az a hüle aki ezeknek odaadja a következō DragonAge-t. Ez már rég nem Bioware,csak a nevében. Szép volt,jó volt,de vége a "varázsnak".

Kifakadás: jelen pillanatban olyan stúdiók vannak a piacon,mint pl. a SantaMonica akik ugyanannyi összegért a lemezre (1.0) egy komplett (nincs dlc,nincs lootbox/skin/kiegészítōk), top notch játékot égetnek fel ami (nálam ~50ó gameplay) hibátlanul fut egyetlenegy patch vagy update nélkül... Ehhez képest a Bio (is) a fakezū,inkompetens szerencsétlenek társulata (lett mára)

you must be the change you wish to see in the world

(#21) asaca válasza L4mie (#4) üzenetére


asaca
(tag)

+1

BF3: aSaca-Hun

(#22) Scholes9


Scholes9
(nagyúr)

Mehet is egy bányába dolgozni, ott legalább talán nem csinál kárt...

(#23) Kicsimix


Kicsimix
(őstag)

Az Anthemnél nagyobb kihivást úgy sem fog találni. Vagy ha mégis akkor abból kössz de biztos nem kérek. Ebben is bőven elég kihívás volt már szerintem..

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#24) oriic válasza Shepard (#17) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)

Nyilván nem mondhat mást ilyenkor. :D

Live-Die-Respawn

(#25) GypsFulvus2


GypsFulvus2
(őstag)

Most valami nagyon sötét, nagyon bizarr gondolat ötlött fel bennem: Ugye nem a Cyberpunk 2077-hez igazol??? Ugye nem??? ;]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#26) [Prolixus] válasza GypsFulvus2 (#25) üzenetére


[Prolixus]
(addikt)

A JóIsten irgalmazzon attól. Legyen hozzánk kegyes, ne kínozzon minket tovább.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#27) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)

(#28) Vistaboy válasza oriic (#27) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

Szép. Mikor az Iquisition-nel úgy-ahogy sikerült kiköszörülniük a DA2 okozta csorbát, most, hogy ilyeneket olvasok - Anthem blama -, egyre jobban félek, hogy a DA4 is hasonló sorsra fog jutni. :(

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#29) joysefke válasza Vistaboy (#28) üzenetére


joysefke
(addikt)

Mikor az Iquisition-nel úgy-ahogy sikerült kiköszörülniük a DA2 okozta csorbát,

Hát nekem a DA2 sokkal jobban tetszett mint az Inquisition. Ez utóbbiba kétszer kezdtem bele, egyszer sem sikerült 8 óránál többet belerakni.

(#30) Vistaboy válasza joysefke (#29) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

Hát, nyolc óra alatt szerintem még az első városba is csak rohanva tudtál eljutni, ha akartál egyáltalán. Nekem 150+ órám volt benne egy all-in-one végigjátszásban (ahol igyekeztem minden küldetést megcsinálni, de szerintem így sem lett meg a 100%). Mondjuk, én már a DLC-kkel együtt vittem végig ennyi idő alatt...

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#31) joysefke válasza Vistaboy (#30) üzenetére


joysefke
(addikt)

Hát, nyolc óra alatt szerintem még az első városba is csak rohanva tudtál eljutni, ha akartál egyáltalán

Valami városba -nem faluba- eljutottam, valami jellegtelen küldetés okán. És elég alaposan játszottam ameddig játszottam. És most hogy mondod, lehet hogy egy kicsit több mit nyolc óra volt a második próba.

Nekem 150+ órám volt benne egy all-in-one végigjátszásban

Elhiszem de nem vagyunk egyformák.

Én nem az alapján ítélem meg egy játék jóságát, hogy hány órát -amit egyébként mással is tölthetnék- süllyesztettem el benne, hanem elsősorban az alapján, hogy mit kaptam cserébe az elsüllyesztett óráimért. Milyen sztorival, játékélményekkel, impulzusokkal lettem gazdagabb és ezért mennyi órámmal kellett fizetnem. Én a szabadidőmet nem a klotyón akarom lehúzni, hanem minél többet kapni érte.

Anno végigjátszottam a F1-2-t, BG2/TB-t, DA-1-2t, NWN2 sztorik nagy részét stb stb szóval kb tudom, hogy hogy működik egy WRPG, és azokat a játékokat megérte végigjátszanom, akkor is ha 100 órába került, darabja DA2 mondjuk rövidebb volt, de azt az időt értelmesen kitöltötte.

Itt viszont amennyit játszottam semmi más nem volt, mint az idő 90%-ban agyatlan grindelés, borzasztó csapat és kameramenedzsmentel nehezítve olyan helyzetekben ahol érezhető volt, hogy le vagy válva a fősztoriról és grindelés üzemmódban vagy. Azért hogy összeszedj pár befolyás pontot és tudj haladni egy minimálisat a sztorival is.

Elég szar volt anno, amikor előre örültem a hétvégének, hogy most belekezdek a DAI-be (negatív kritikák ellenére) egyben tudok nagy adagot játszani, aztán hétfőn konstatáltam, hogy beleraktam a hétvégémet -nyilván nem non stop- aztán SEMMIT nem kaptam cserébe, csak tapasztalatot, a hétvége pedig olyan volt, mintha mellékállában riftbezáróként meg hozd el-viddel inasként dolgoztam volna.

(#32) Vistaboy válasza joysefke (#31) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

Oké, persze, hogy nem vagyunk egyformák. :) De azt nyilván gondolod, hogy ha nekem nem tetszett volna, én sem ölök bele 150+ órát. Én például a Dragon Age II-vel voltam úgy, hogy kizárólag csak azért vittem végig, mert meg kellett írnom róla a tesztet.

Ajánlom figyelmedbe a hetedik oldalt, ahol összefoglalom, miért nem tetszik. Nos, az Inquisition-ben ezeket próbálták meg kiküszöbölni, több-kevesebb sikerrel. Azt hiszem, ebből már érthető, hogy neked az miért tetszett, és miért nem jön be az Inquisition. :)

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#33) joysefke válasza Vistaboy (#32) üzenetére


joysefke
(addikt)

Amit 2011-ben a 7. oldalon leírtál annak a 80%-val egyetértek, egyetértettem vele akkor is amikor végigtóltam és ma is.

A DAO-t nagyon szerettem, a kiegészítőjét is végigjátszottam.

A DA2-t ennek megfelelően vártam. Aztán amikor kipróbáltam a demót (ezt a szót 1 percig kellett keresnek mert ma már nem használjuk), az akkora sokk volt, hogy vagy egy évig rá sem néztem a játékra. Mert egy DA:O V2-t vártam, taktikusabb harccal -mert én a BG2-n szocializálódtam- és még szebb köntösben.

Aztán csak előszedtem jóval később, pár perc alatt abszolváltam a demó pályarészt és utána konstatáltam, hogy a játék sokkal jobb mint a demo volt.

És igen, ha elfogadja az ember, hogy ez nem egy DA:O V2 hanem egy másik játék más fókuszokkal és kevésbé nagyszabású sztorival, foghíjasabb pályadesignnal, stb akkor a DA2 minden hibája ellenére igen is egy jó játék volt.

Élvezhető volt a sztori, élvezhetően voltak a küldetések, harcok stb adagolva, a játékvilág, hangulat rendben volt. Jobban örültem volna egy DAO V2-nek, de ez is bőven megérte az időmet.

Max egy projektmanagert lehet azzal megetetni, hogy "fejlődött" a DA2-hőz képest. Igen, Excel tábla szintjén fejlődött:
-Hosszabb játékidő? Pipa (fetch questek TÖMKELEGE)
-Taktikusabb játékmenet? Pipa

A valóságban számomra játszhatatlanul szar volt a harc, a kamera kezelés, értelmetlen volt a süket társakat irányítani, képességekből sem volt semmi -ameddig játszottam- ami miatt tényleg értelme lett volna átvenni az irányítást valaki felett, azok az idióták mindig elszaladtak, nem lehetett megmondani nekik, hogy maradjanak a közelemben stb.

A DA2 harcrendszerével sem voltam elégedett, de ez kritikán aluli volt.

stb stb stb

A lényeg az, hogy mindkét játékot önmagában kell értékelni, nem úgy, hogy a DA2-t az Originshez, az Inquisitiont pedig a DA2-höz képest.

[ Szerkesztve ]

(#34) Dr. Akula válasza Vistaboy (#32) üzenetére


Dr. Akula
(nagyúr)

Őszinte részvétem. :D Az 1. rész istenkirály volt, de a 2.-at úgy 10 perc után töröltem le.

Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

(#35) Dr. Akula válasza Shepard (#17) üzenetére


Dr. Akula
(nagyúr)

"Fényes jövő?!"
És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló. :D

Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

(#36) Shepard válasza oriic (#24) üzenetére


Shepard
(tag)

Akkor is kell egy-két-kilenc bűnbak. :C :DD
Egyébként igen, valószínűleg nem mondhatott mást.

(#37) Tikakukac


Tikakukac
(félisten)

Na, akkor most ez egy jól sikerült gamma és csak a köcsög újságírók meg a játszani képtelen gémerek ekézik vagy netalántán tényleg egy iszonytatosan fosmos lett mégis?

Ami nekem irgalmatlanul ütött és legyilkolt újabb csatornát a feliratkozásaimról, az emiatt lett. Az a látványos szenvedés, az, hogy bzdmeg live stream megy 30 perce és beloggolni nem tudnak, de próbálkoznak azért felszopkodni a játékot mégis, hogy ez amúgy jó, ez amúgy így rendben van, nem is annyira unalmas ez... itt ütközött ki, hogy tényleg mekkora iszonyatosan cumi bír lenni ez a szakma is. Újságíró még valahogy ezt beadagolja, megírja dühében 5 kávéval, de streamben iszonyatosan égő.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#38) Shepard válasza Tikakukac (#37) üzenetére


Shepard
(tag)

Folyamatos bug tenger, pálya betöltési problémák, kidobálás a menübe pálya végén. Adtam neki esélyt, a sztorit végig pörgettük haverokkal, de mikor az utolsó frissítés után már a játékba sem engedett be folyamatos hibákkal, ott betelt a pohár.. Ezek alapján gondolhatod.

[ Szerkesztve ]

(#39) Tikakukac válasza Shepard (#38) üzenetére


Tikakukac
(félisten)

Hajaj, előző Anthem cikk alatt egy ilyenért felkoncoltak volna :DDD

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.