Amúgy, ha legalább azt írnád ami a valóság az könnyítene a dolgon.
A kívülállóknak: Senki nem állít olyat, hogy mié is lenne a jövő, ezt a derék barátom csak hozzáképzeli magának.
Én azt állítottam, hogy nincs értékelhető eredmény az elektromos autó mellett/ellen sem, hiszen olyan kis mennyiség van még forgalomban, illetve nincs évtizedes tapasztalat se az akkumulátorok terén. ( nincs 10 éves i3 ).
Persze az nagyon szép, hogy városban mondjuk nem kipufog, és a zajterhelése is sokkal jobb, de attól még nyilván energiát kell nekik termelni, illetve szállítani.
Itt szokott bejönni a szokásos " megújuló " forradalom, hogy nézzünk szét németországban, milyen jó is a megújuló energia. Azt elfelejtik hozzátenni, hogy a németek CO2 kibocsájtása a telepített szénerőművek miatt mennyire megnőtt, illetve, hogy a szél és naperőművek telepítése miatt a villamos energia ára a háromszorsa a hazainak [link], pedig már nálunk is jelentős mértékű az export.
Emellett nem szabad elmenni azon tény mellett sem, hogy amint több villamos autó lenne, az vonzaná magával a hálózat fejlesztésének költségeit, illetve tovább növelné a villamos energia árát. Ez egy nagyon bonyolult közgazdaságtani törvény, amit középiskolában is okítanak már.
És utána lehetne folytatni azzal, hogy mi is lesz az akkumulátorok sorsa? Mert persze a reklám szerint minden szépen felhasználható és újrahasznosítható. Valószínűleg ezért hordanak minden " elvileg újrahassznosítható" szemetet az emberek továbbra is a III. világba.
Az meg, hogy akinek van "internete és tud olvasni az már valami" nem is akarom kommentálni különösebben, szerintem mindenki ismer nagyon jó példákat az internet világából.
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.