automatikus segélyhívó mellett lesz GPS is? ha nem tud beszélni a sérült, hogy találják meg?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Infotech » [Re:] Szombattól már kötelező lesz az új autókban az automatikus segélyhívóHozzászólások
Nyilván. Kell egy rendszer, amivel mindenkit folyamatosan lehet (majd) figyelni. De ki vagyok én, hogy egy ilyen szent és nemes kezdeményezést (előírást) leszóljak?
evDirect villanyautós töltőhálózat
#56573440
törölt tag
"Noha a szigorodó közlekedési szabályok az elmúlt egymást követő három évben mintegy 2 százalékos javulás okoztak, a közúti közlekedésbiztonsági statisztikák szerint Európa-szerte"
Akkor miért nem lehet tovább szabályozni a közlekedést??? Ha csak ennyivel 2% javulás van, tessék dolgozni amíg 0 halálos baleset lesz!!! Minden új autó fedélzeti rendszere legyen online 0/24, belövik hol van gps alapján, és már csak az sms-t kapják, hogy 51-el ment 50-es táblánál... Vagy legyen egyszerű a történet, Takata és társait kötelezzék, hogy minden pihepuha kispárnájukat azonnal cseréljék nagy töltetű, szögekkel és anyacsavarokkal megpakolt csomagra. Kutya nem menne 30 fölött...
Imádom, mint amikor itthon is nyilatkoznak, hogy a traffipaxozás csökkenti a baleseteket. Aha. Nem lehet, hogy a súlyos sérülés / halálos kimenetel azért is csökkenhetett, mert a gépparkból kikopnak mindenhol a CRX jellegű koporsók, amiknél 30-al koccanva is a fékpedál gyönyörűen tolja fel a sípcsontot az agyalapba?
Maga a kezdeményezés mondjuk tetszik, és támogatom is, bár kérdés, hogy ezt az infrastruktúrát ki fogja üzemeltetni és hogyan. Meg főleg mennyiért.
schawo: igazából szerinted most nem lehet megfigyelni a mozgását egy kocsinak? Ugye ezt nem gondolod komolyan. Ha mással nem a telefonoddal bármikor megmondják hogy hol jársz, de ezer kamera, véda, viszem meg vaszom is ott van. Érted a pesti önkormányzatok önkényesen feltehetnek kamerákat, hogy a szabálytalanságokat figyelje, automatán kéri le az adataidat, és küldi a csekket. Ennek a rendszernek legalább értelme is lenne, sok újat meg nem ad senkinek.
És ez a rendszer egyébként annyira de nagyon frankón megy már most is, hogy minden kamera, infó és lehallgatás ellenére a lopott kocsikat nem tudják megtalálni, pedig vért izzadnak a rend éber őrei mint nemzeti 11-ünk az Etióp B liga ellen.
[ Szerkesztve ]
DjFlanker
aktív tag
Nincs benne GPS, de (virtuális) sim kártya igen
Jó pilóta alagútban nem katapultál
tonyrulez
őstag
Remélhetőleg lesz. USA-ban már megy ez jó ideje (10+ éve), igaz nem kötelezően, csak a drágább autókban. Baleset érzékelésekor azonnal hív, és GPS alapján látják hogy hol van.
4 8 15 16 23 42
(#6) macilaci78
macilaci78
nagyúr
Ez azért érdekes, mert sok olyan baleset is történik, ahol nincs személyi sérülés, a légzsák mégis pukkan. Ilyenkor is ugrik a mentő?
blackrulz: igen, figyelik a telefon mozgásának sebességét, de ebből még nem derül ki, hogy ki vezeti az autót.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
#06658560
törölt tag
Semmi új, három éve kötelező minden oroszországi első forgalomba helyezésű autóban
#6 macilaci78: Miért kéne neki? Van benne mikrofon, illetve van gombja, amivel hívhatod a segélyhívót, amivel lemondhatod a vészhelyzeti hívást, tudsz beszélni emberre.
#3 blackrulz: Talán mert nem ugyanarra a feladatra vannak kitalálva? A szabályokkal leginkább a balesetek számát akarják csökkenteni, ezzel pedig a balesetet szenvedett emberek túlélési esélyeit, ellátáshoz jutási idejüket javítani. A saját agymenéseidet nem lehetne a releváns csoportokba tartogatni? #Jajjmindenkitmegfigyelnekrendörállamcsakbeszedniakarnak
edward2
addikt
A közúti balesetek mintegy 55 százalékba a vidéki utakon történik
Na vajon miért. A legtöbb értelmetlen előzést vidéken látom. Utána meg előttem van végig... legalább nyert 2 másodpercet de majdnem balesetet okozott...
(#2) schawo
Mivel mindenkinél van már mobil így teljesen fölösleges amit állítasz.
(#3) blackrulz
Az önvezető autók itt vannak a sarkon. 10 év és nem vehetsz majd új autót ami nem önvezető aztán lesz évi 1-2 baleset.
jupp008
senior tag
A kocsi tulajdonosának kell venniegy SIM kártyát, hogy működjön vagy, hogy működik pontosan ?
+ évente újraregisztrálni a szolgáltatóknál, mert különben felfüggesztik ?
NomadND1
senior tag
Nem a sebbességgel van a gond, hanem a felelőtlen emberekkel és a vezetési technikák teljes hiányával. Nem csak azt kell büntetni, aki gyorsan megy, hanem azt is aki lassan és tájékozódás nélkül vezet (nem nézi a tükröt, gondol egyet és satuzik ,vagy épp megfordul....számtalan van még) nem beszélve a gépjárművek műszaki állapotáról.
Hatalmas távolságok vannak az országban és az EU-ban is, idővel szükség lesz emelni a sebbesség határokat.
Ettől függeltlenül jó kezdeményezés, de ismerve a hazai 112-őt, kötve hiszem, hogy működni fog.
[ Szerkesztve ]
Feketelaszlo
senior tag
Nem sima SIM-ről van szó, hanem M2M szerződésekről. A hazai forgalmazó köti a mobil szolgáltatóval, a gépjármű tulajdonosnak nem igen van dolga vele. Eddig főleg kamionosok használtak ilyet fuvarkövetésre.
#56573440
törölt tag
Ha nem tudsz értelmezni dolgokat továbbra is tartom hogy kérdezz, és ne hisztizz.
Segítek. Pont annyira gondoltam komolyan a központi rendszerek online kötését, mint a takata szöges légzsákjait. De ha szerintük a közúti szigorítás javít valamit, egyébként kvára nem de ez megint más kérdés, akkor tolják fullban a kretént. Egyébként ha bele akarsz kötni valakibe miért nem már Schawo aki jól láthatóan komolyan is gondolta...
Köszipuszi
lesz.
ezeket már nem önállóan teszik bele, hanem raknak mellé nagy körítést, navit, fedélzeti wifit, hasonló hülyeségeket, és amire előfizetsz, azt aktiválják. lásd: opel onstar.
de amíg külön biztosítéka van az ilyeneknek, addig ez nem gond.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
BoB
veterán
Csak idő kérdése és minden autó sebességét / balra kanyarodást ahol nem lehet / stb - folyamatosan figyelni fogják. Nincs szükség több kamerára.
Büntetés automatikusan kimegy postán, igény szerint emailben is.
Azokba az autókba amik még nem voltak felszerelve az automatikus "helyzetjelentő" eszközzel, kötelező lesz beszereleni - természetesen a tulajdonos terhére.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
edward2
addikt
Azért nem gyakran hallani, olvasni vagy tapasztalni azt hogy a lassabb haladásból jelentős probléma adódna.
"idővel szükség lesz emelni a sebesség határokat."
Tehát USAban ahol sok államban nagyságrendekkel gyérebb a lakott terület ott jó akár a 70mph is. Ráadásul elég szigorúan van betartatva és az emberek be is tartják. Minek kéne akkor emelni? Szerintem ezt a 130at kéne kőkeményen betartatni és ne az legyen, hogy mert kispistának futotta már egy autóra amivel 130 felé is tud gyorsulni akkor már jogosnak érzi a villogtatást meg a jobbról előzést.
Sanya
nagyúr
Lesz rá Nemzeti app
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
NomadND1
senior tag
Most tényleg egy olyan országgal pedálozol, ahol az út közepén hagyják a kocsit? Ne már...
Hidd el rengeteg baleset történik a lassabb haladásból, de vegyük egy egyszerű példát a mostani szabályozással.
Főút 90km/h enyhe kanyarral erdős oldalsávval. Tegyük fel, már van tempomat, beállítod 90-re, jön a kanyar tartod az ívet szemből forgalom. A kanyar közepén van egy autó ami 40-el megy. Szerinted mi lesz belőle? Ki lesz a hibás? Egyértelműen a hátulról haladó. Ha tapasztalt vagy és jó fékek vannak alattad, akkor el tudod kerülni, de ez a sofőrök 5%-ra igaz.
Sokkal élhetőbb egy olyan szabály, hogy a belső sávbaan (autópályán) a minimum tempó 160-180, aki nem érzi biztonságban magát ennél a sebbességnél, annak irány a jobb oldal. Üres úton nincs korlátozás, mert max magadat veszélyezteted, de forgalom esetén kötelező felvenni a többiek sebbességét és csak biztos helyzetben lehet előzni.
A jogosítványt meg vezetéstechnikai tréninhez kötni. Aki 3x megbukik nem kap. Soha, mert nem alkalmas rá. 60 év felett ugyanez évenként.
[ Szerkesztve ]
#56573440
törölt tag
Jah csak legyen 6 sávos pálya, mert két sávon a kamionok miatt 90-et mész kint. Se. Inkább legyen jobbratartas, mehess amennyit akarsz, és aki nem tartja be a követési távot azt büntessék rommá. Németeknél működik csókolom.
[ Szerkesztve ]
edward2
addikt
"Sokkal élhetőbb egy olyan szabály, hogy a belső sávbaan (autópályán) a minimum tempó 160-180, aki nem érzi biztonságban magát ennél a sebbességnél, annak irány a jobb oldal."
Szerintem mi nem leszünk jóbarátok. Az ilyen embereknek akik így gondolkodnak élből vonnám be a jogsiját és ahogy írod soha nem is kapnád vissza.
Amerikában 4000km alatt semmi problémám nem volt. Nincs jobbratartás és mindenki normálisan 65-70mphval ment a pályán. Itthon??? Elég csak kiérnem épp az M7es Érd előtti emelkedőjére és már 8 idióta tuskó van mögöttem villogva pedig 130al megyek. Röhej az itthoni közlekedési kultúra. (de európa szerte is lehetne mesélni) A jobbratartás is egy baromság. Egy régi szabály aminek ma semmilyen jogosultsága sincs.
Úgy kéne mint olaszoknál szépen végigkamerázni a pályát aztán ha az átlagod 130 feletti akkor kiküldeni a csekket, de nem tizenezreket hanem mondjuk a kocsi értékének 10%-át.
BoB
veterán
Én meg a te jogsidat vonnám be azonnal
Ha te 130-al szeretsz menni akkor más se menjen ám gyorsabban mert hát mégiscsak te vagy a valaki.
Németországban működik hogy helyenként nincs sebességhatár, itt is azt kellene.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
edward2
addikt
Ja mert a szabály szerint 130 a max tehát mire fel is vonod be?
BoB
veterán
Mert nem tartod be a jobbra tartást
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Nincs jobbratartás
Igen, ez az amerikai baromság. A hülyeségeket meghagyhatjuk az országhatáraikon belül, szerencsére.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-=MrLF=-
senior tag
Szerintem ehhez nem kell sim kártya se sima se semmilyen. Vész hívást tudsz indítani sim nélküli telefonról is!
protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
Dr. Romano
veterán
Így van. Az megy SIM kártya nélkül is.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
NomadND1
senior tag
Egyetértek az utánad szólóval
Ha nem megy a vezetés fogadj sofört
edward2
addikt
Na mesélj milyen érvek szólnak a jobbratartásod mellett.
(#26) Sárkányvölgy
Ja vagy nem vagyok olyan tulok aki azt hiszi vett már egy 10 éves béemvét akkor már azt hiszi ő az autópályák királya.
Amúgy tényleg meséljétek már el nekem, hogy milyen jogon gyorshajtatok?? Mert te vagy a jani vagy mire föl?
[ Szerkesztve ]
#56573440
törölt tag
Amerikában a 2x2 sávos utat alig ismerik. Nálunk azért kell, mert tempóval cikazni a hülyék között, jobbról előzni nem igazán jó. Lenne itt is 2*6 sáv, eloszlana a tömeg. Egyébként 2*2 sávon kint is külson megy a kamion és a tokolo pickup is...
Mi a gyorshajtás? Én üzemszerűen óra 140-el megyek. Az a nyári gumival pont 133 valos nálam. És? Siman a nyakadra esek ha óra 130-al mész... Egyébként meg közöd nincs hozzá, engedd el és húzz ki jobbra, vagy költözz usába. Mindenki azért felel amit tesz majd ő fizeti a gyorshajtasert. Mutasd meg hogy lehet normálisan is közlekedni, tedd ki az indexet és engedd el.
Konkrétan nekem az jön le, hogy téged szarul érint ha megeloznek. Miért?
[ Szerkesztve ]
NomadND1
senior tag
Nem személyeskedés, de valószinűleg így van, ahogy mondod. Sőt el tudom képzelni, hogy még nyomni is kezdi neki (ami a legveszélyesebb amit tehet és soha nem adnám vissza a jogosítványát), de 150 körül feladja
Amúgy tök mindegy mennyi sáv van, akkor sem megy ki a külsőbe, mert neki jár a belső sáv 120-al....lást m7 Bp. felé. Három sáv és senki sincs a külsőbe. Én meg xxx-el megyek ott....szóval....
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Ha valakire 3 km/h sebességkülönbséggel felérsz, az nem nyakára esés.
Nem olvastam az előzményeket, csak feltűnt, hogy ez logikai bukfenc.
Dr. Romano
veterán
Nekem egyszer elvették a jogosítványomat.... muszáj volt vennem egy újat
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
#56573440
törölt tag
Óra 130 és valós 133 között mennyi a difi? Az én kocsikban 13. Még mindig nem tempó, de nem bukfenc.
van az autódon kék csík?
szolgálunk és védünk felirat?
bit-es rendszám?
fényhíd?
ha nincs, akkor nem jogköröd megítélni, hogy mennyivel megy és miért.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
DigitXT
félisten
Az én motoromon meg 3 km/h... Akkor nyertem? Miért hiszed, hogy minden autó
órája ugyanannyival csal? Egyébként visszaolvasva tényleg marhaság, hogy csak
azért pöffeszkedik vki a belsőben, mert nála gyorsabban szerinte senki nem jöhet.
(Amikor még abban sem lehet biztos, hogy az ő órája valójában mi a túrót mutat.)
Szelektíven nem lehet szabálykövetést várni: a jobbratartás is szabály... Bambano
kommentje pedig teljesen jogos. Senkinek nem kéne önkéntes rendőrt játszania...
Dr. Romano
veterán
Pláne annak fényében hogy azok is mennek mint a meszes. Legutóbb az egyik kisbuszuk a városban cikázva záróvonalon keresztbe, át a piroson villogó nélkül.
Van kiről példát venni
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
#16939776
törölt tag
Szerintem többet érne, a sofőr idegállapotát, reakcióidejét ellenőrizni on-the-fly. A szokásosnál mérhetően erősebb stresszhelyzetben, "túlzott nyugalomban" átváltana villogó karácsonyfára a külső világítás, legalább lehetne tudni, hogy kibaszott nagy fakin déndzsörösz jön előtted/mögötted.
Lassan hajtás azt mutatja, hogy probléma van, nem tud kellő képen a forgalomra figyelni és életveszélyben lehetek a következő másodpercben. Ilyen miatt még a rutinos, türelmes sofőrök is belemennek élet veszélyes helyzetekbe, csak hogy végre el lehessen hagyni.
[ Szerkesztve ]
Dr. Romano
veterán
A jövő fészbúkjában már biztos lesz ilyen autós alkalmazás is. Jön majd az értesítés hogy józsit megverte az asszony ezért elég idegesen jön mögötted 160-al. Menet közben lehet majd lájkolni a dolgot.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
#56573440
törölt tag
Nem csal az órája. Értem. Bocsi hogy nem kötöttem ki, hogy a motorodon kívül az összes többi autó. Remélem így rendben van.
[ Szerkesztve ]
Komolyan most a egy balkormányos autóval jobbról előzés nagyobb biztonsági kockázatát kérdőjelezed meg?
Sokkal nagyobb a holt tér, bakker.
evDirect villanyautós töltőhálózat
#16939776
törölt tag
Ott akkora mennyiségű szemét van információnak álcázva, hogy elég nehéz szelektálni a fontos információkat, kb.: senkit nem fogja elolvasni, főleg nem vezetés közben.
A 160 egy jó és biztonságos tempó, ha van hozzá jó aszfalt, és infrastruktúra.
NomadND1
senior tag
"A 160 egy jó és biztonságos tempó, ha van hozzá jó aszfalt, és infrastruktúra."
Sajnos kevesen gondolkodnak így....
Annyival azért kiegészítem, hogy a biztonságos tempó 30 felett megszűnik, de még azzal is lehet halálos balesetet okozni.
A négy-ötpontos biztonsági övet tuti kötelezővé tenném, ahogy azt is, hogy a körkörös légzsák alapszéria legyen (függöny, térd, stb.)...
[ Szerkesztve ]
#56573440
törölt tag
Azért ilyen képpel némileg ironikus
Részben amit írtál, részben autó, részben sofőr kérdése mi a "biztonságos"... A usereket elnézve az úton én nem merném ezt kijelenteni sajnos...
DigitXT
félisten
Bocsi, hogy az összes többi autó nem ugyanannyit csal a kedvedért.
A sajátod tudod, abból extapolálsz "mindenki máséra", ráadásul még a
matekot is elrontod a nagy odamondogatás közben. Ha ugyanis óra
szerint 10 km/h a különbség, az a valóságban kevesebb, és nem több:
a te kocsid csal 5%-ot, tehát óra 130=valós 123.5 km/h. (Magad mögé
megérkezel 9.5 km/h sebességkülönbséggel, és azt hiszed az +13?)
Az továbbra sem nyakára esés, ha néhány km/h különbséggel utolérsz
vkit. Attól nem ilyed meg. Az ott kezdődik, hogy 20-30 km/h-val több!
Akkor már észrevehetően gyorsabb vagy: gondolom ha meg kell előzni
valakit a 8-as úton, akkor sem +3 km/h-val "kúszol" el mellette...
(Az igazán parás, amikor egy tükörellenőrzésnél senki, a következőnél
meg már ott van a seggedben. És a kettő közt másodpercek telnek el.)
Féreértés ne essék, én takarodok ki a külsőbe, ha vki utolér, hiszen, ha
utolér, akkor nyilván gyorsabb volt nálam. Amint a forgalom / kamionsor
engedi elengedem. Messze nem azzal van a baj, aki tempomat 140-nel
megy. Azokkal inkább, akik nem látják a forgalmi helyzetet, és tolnak le,
amikor éppen akkora a forgalom, hogy nem lehet elengedni/megy a sor.
Meg azokkal, akiknek van helye, de maradnak (tötymörögnek 123.5-tel),
végül a berepülő pilótákkal, akik tényleg jelentős sebességkülönbséggel
érkeznek, és esetleg pont engednéd el őket, mikor már épp jobbról előz.
#56573440
törölt tag
Aha. Jó.
Te a sajátod alapján extrapolálhatsz.
A százalékos mateket ne rajtam verd le, az a te fejedben van, hogy honnan szoptad nem tudom de tuti
Te most tényleg azon görcsölsz, hogy az a nálam 13 az globálisan mennyi? Valóban? Lehet egy kérdésem? Lehet hogy ne velem? Nagyságrendileg a nem két autó alapján kbra én ezt láttam, ha te nem, neked kurvajo.
Félre ne értsd de a szőrszálszopkodás bambanonek se áll jól, de ő le tudja írni, hogy extrapolál.
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Én nem extrapolálok a sajátomból, mert tisztában vagyok vele, hogy a pontos
óra ritka, mint a fehér holló. (Ellenben szereltem be pl. SpeedoHealer-t, amivel
pontossá tehető, még a 15%-ot csaló motor órája is.) A százalékos matekhez
TE adtad az inputot a 140 / 133-mal: 5% csalás. Az viszont mindennek az alja,
hogy a beszélgetésben egy mobilon melléütött szóval akarod dehonesztálni a
vitapartnered... Szóval meggyőztél, veled tényleg nem érdemes beszélgetni.
Hidd azt, hogy tempomat 140-nel ráesel a nyakára mindenkinek. Nevetséges.
#56573440
törölt tag
Jah hogy neked ez fájt, hogy nyakára esni csak 200 fölött lehet valakinek, és helyesebb lett volna ha a mögéd érek szót használom...
Ehhez a beszologatos matekos részt meg a nagy mellényt simán elhagyhattad volna... #csakazkurvanehez
[ Szerkesztve ]
spirit007
senior tag
"Azért nem gyakran hallani, olvasni vagy tapasztalni azt hogy a lassabb haladásból jelentős probléma adódna."
Igen mert a szinte csak gyorshajtást értékelik pénzbüntetéssel az autistáink.
Azt nem verik nagydobra hány olyan eset van, amiben a kilométereken keresztül oktalanul és agyatlanul főúton (akár) 90 helyett 57-tel vitorlázó vadmarha mögött felgyülemlő 40-50 autóból a leggyengébb idegzetű mikor fog pont rossz ütembe előzni és balesetet ""okozni"".
Egyébként érdekes, de a gyorshajtók kevésbé irritálóak.
Villog-nyomul-kielőz? 5 másodperc és elhúzott a francba - egy rendes káromkodás se fér bele.
A lassú hajtó miatt viszont lehet 5-10 percet cumizni.
Hármat kifogsz pl. melóba menet -már késtél is 20 percet.
A nagy Demagóg szerint persze: "Korábban kell elindulni"
Nem.
A lassú hajtó nyomorultnak egyáltalán NEM kellene elindulnia!
24/7 online
csendes tag
Pillanatra tekintsünk el a vadmarháktól!
Nem egy eset volt, hogy az autó nem volt 100%os műszaki állapotú, javaslatra hajtott jóval lassabban a tulaj a megszabott 90nél. Ha jól emlékszem 70el. Meg kell előzni!
Azt meg se kíséreljük kiejteni a szánkon, hogy akkor csináltassa meg!
Saját példámból írom, hátsó lengéscsillapítók rosszak voltak meg szilentek, hosszbordásszíj.
Hazamentek ami 170kmre van az ismerős szerelőhöz.
"Ah dehogy van annak baja szerintem csak a gumi szar"
elvittem: húúúú hááát igen igen ez a kettő szar szilentek szar, lengő szar, stb
hétvégén itthon vagyok megtudod csinálni? Áhhh most? most nem fér bele.
Nem volt választásom visszajöttem vele óvatosan! mert hétfőn dolgozni kellett menni! Egy hónappal később megint át autóztam 170km-t és akkor megcsinálták. Van hogy a soffőrnek nincs választása.
El kell indulni lassabban, óvatosan. vigyázva nagyobb követési távot tartva!
"Csak abban a jelentésben hiszek, amit Én magam hamisítottam!" Churchill
24/7 online
csendes tag
Én azt mondom a 90 bőségesen elég!
Időben el kell indulni! Ennyit tudok mondani Én is!
Nem hiszem, hogy megér annyit, az a 120km/h hogy balesetet okozz!
pályán sincs sok értelme 130al menni, balesetveszélyes!
Tudom, hogy hiába pofázok, meg az én autóm bmw, jó gyors.
Igen, valóban jók a bmw-k, de ha bekövetkezik akkor más ártatlan emberek halnak meg akiknek csak 1 opel corsája van!
Nem érdemes sietni!!!
"Csak abban a jelentésben hiszek, amit Én magam hamisítottam!" Churchill
(#50) Dr. Romano válasza 24/7 online (#49) üzenetére
Dr. Romano
veterán
Általában Szuzuki Swiftesek szoktak szétszakadni az opel azért bírja.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- 10.gen PC , i5 10400F , RX 6600 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Aerocool PC , i5 7500 , RX 590 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Latitude 7430 14" FHD IPS i7-1265U Irix Xe G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Space Black - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor