Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Sanyi.mTs


Sanyi.mTs
addikt

automatikus segélyhívó mellett lesz GPS is? ha nem tud beszélni a sérült, hogy találják meg?

(#2) schawo válasza Sanyi.mTs (#1) üzenetére


schawo
titán

Nyilván. Kell egy rendszer, amivel mindenkit folyamatosan lehet (majd) figyelni. De ki vagyok én, hogy egy ilyen szent és nemes kezdeményezést (előírást) leszóljak?

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#3) #56573440


#56573440
törölt tag

"Noha a szigorodó közlekedési szabályok az elmúlt egymást követő három évben mintegy 2 százalékos javulás okoztak, a közúti közlekedésbiztonsági statisztikák szerint Európa-szerte"

Akkor miért nem lehet tovább szabályozni a közlekedést??? Ha csak ennyivel 2% javulás van, tessék dolgozni amíg 0 halálos baleset lesz!!! Minden új autó fedélzeti rendszere legyen online 0/24, belövik hol van gps alapján, és már csak az sms-t kapják, hogy 51-el ment 50-es táblánál... Vagy legyen egyszerű a történet, Takata és társait kötelezzék, hogy minden pihepuha kispárnájukat azonnal cseréljék nagy töltetű, szögekkel és anyacsavarokkal megpakolt csomagra. Kutya nem menne 30 fölött...

Imádom, mint amikor itthon is nyilatkoznak, hogy a traffipaxozás csökkenti a baleseteket. Aha. Nem lehet, hogy a súlyos sérülés / halálos kimenetel azért is csökkenhetett, mert a gépparkból kikopnak mindenhol a CRX jellegű koporsók, amiknél 30-al koccanva is a fékpedál gyönyörűen tolja fel a sípcsontot az agyalapba?

Maga a kezdeményezés mondjuk tetszik, és támogatom is, bár kérdés, hogy ezt az infrastruktúrát ki fogja üzemeltetni és hogyan. Meg főleg mennyiért.

schawo: igazából szerinted most nem lehet megfigyelni a mozgását egy kocsinak? Ugye ezt nem gondolod komolyan. Ha mással nem a telefonoddal bármikor megmondják hogy hol jársz, de ezer kamera, véda, viszem meg vaszom is ott van. Érted a pesti önkormányzatok önkényesen feltehetnek kamerákat, hogy a szabálytalanságokat figyelje, automatán kéri le az adataidat, és küldi a csekket. Ennek a rendszernek legalább értelme is lenne, sok újat meg nem ad senkinek.

És ez a rendszer egyébként annyira de nagyon frankón megy már most is, hogy minden kamera, infó és lehallgatás ellenére a lopott kocsikat nem tudják megtalálni, pedig vért izzadnak a rend éber őrei mint nemzeti 11-ünk az Etióp B liga ellen.

[ Szerkesztve ]

(#4) DjFlanker válasza Sanyi.mTs (#1) üzenetére


DjFlanker
aktív tag

Nincs benne GPS, de (virtuális) sim kártya igen

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#5) tonyrulez válasza Sanyi.mTs (#1) üzenetére


tonyrulez
őstag

Remélhetőleg lesz. USA-ban már megy ez jó ideje (10+ éve), igaz nem kötelezően, csak a drágább autókban. Baleset érzékelésekor azonnal hív, és GPS alapján látják hogy hol van.

4 8 15 16 23 42

(#6) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Ez azért érdekes, mert sok olyan baleset is történik, ahol nincs személyi sérülés, a légzsák mégis pukkan. Ilyenkor is ugrik a mentő?

blackrulz: igen, figyelik a telefon mozgásának sebességét, de ebből még nem derül ki, hogy ki vezeti az autót.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#7) #06658560


#06658560
törölt tag

Semmi új, három éve kötelező minden oroszországi első forgalomba helyezésű autóban

#6 macilaci78: Miért kéne neki? Van benne mikrofon, illetve van gombja, amivel hívhatod a segélyhívót, amivel lemondhatod a vészhelyzeti hívást, tudsz beszélni emberre.

#3 blackrulz: Talán mert nem ugyanarra a feladatra vannak kitalálva? A szabályokkal leginkább a balesetek számát akarják csökkenteni, ezzel pedig a balesetet szenvedett emberek túlélési esélyeit, ellátáshoz jutási idejüket javítani. A saját agymenéseidet nem lehetne a releváns csoportokba tartogatni? #Jajjmindenkitmegfigyelnekrendörállamcsakbeszedniakarnak

(#8) edward2


edward2
addikt

A közúti balesetek mintegy 55 százalékba a vidéki utakon történik

Na vajon miért. A legtöbb értelmetlen előzést vidéken látom. Utána meg előttem van végig... legalább nyert 2 másodpercet de majdnem balesetet okozott...

(#2) schawo
Mivel mindenkinél van már mobil így teljesen fölösleges amit állítasz.

(#3) blackrulz
Az önvezető autók itt vannak a sarkon. 10 év és nem vehetsz majd új autót ami nem önvezető aztán lesz évi 1-2 baleset.

(#9) jupp008


jupp008
senior tag

A kocsi tulajdonosának kell venniegy SIM kártyát, hogy működjön vagy, hogy működik pontosan ?
+ évente újraregisztrálni a szolgáltatóknál, mert különben felfüggesztik ?

(#10) NomadND1 válasza #56573440 (#3) üzenetére


NomadND1
senior tag

Nem a sebbességgel van a gond, hanem a felelőtlen emberekkel és a vezetési technikák teljes hiányával. Nem csak azt kell büntetni, aki gyorsan megy, hanem azt is aki lassan és tájékozódás nélkül vezet (nem nézi a tükröt, gondol egyet és satuzik ,vagy épp megfordul....számtalan van még) nem beszélve a gépjárművek műszaki állapotáról.
Hatalmas távolságok vannak az országban és az EU-ban is, idővel szükség lesz emelni a sebbesség határokat.

Ettől függeltlenül jó kezdeményezés, de ismerve a hazai 112-őt, kötve hiszem, hogy működni fog.

[ Szerkesztve ]

(#11) Feketelaszlo válasza jupp008 (#9) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Nem sima SIM-ről van szó, hanem M2M szerződésekről. A hazai forgalmazó köti a mobil szolgáltatóval, a gépjármű tulajdonosnak nem igen van dolga vele. Eddig főleg kamionosok használtak ilyet fuvarkövetésre.

(#12) #56573440 válasza #06658560 (#7) üzenetére


#56573440
törölt tag

Ha nem tudsz értelmezni dolgokat továbbra is tartom hogy kérdezz, és ne hisztizz.

Segítek. Pont annyira gondoltam komolyan a központi rendszerek online kötését, mint a takata szöges légzsákjait. De ha szerintük a közúti szigorítás javít valamit, egyébként kvára nem de ez megint más kérdés, akkor tolják fullban a kretént. Egyébként ha bele akarsz kötni valakibe miért nem már Schawo aki jól láthatóan komolyan is gondolta...

Köszipuszi

(#13) bambano válasza Sanyi.mTs (#1) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

lesz.
ezeket már nem önállóan teszik bele, hanem raknak mellé nagy körítést, navit, fedélzeti wifit, hasonló hülyeségeket, és amire előfizetsz, azt aktiválják. lásd: opel onstar.

de amíg külön biztosítéka van az ilyeneknek, addig ez nem gond.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#14) BoB válasza schawo (#2) üzenetére


BoB
veterán

Csak idő kérdése és minden autó sebességét / balra kanyarodást ahol nem lehet / stb - folyamatosan figyelni fogják. Nincs szükség több kamerára.

Büntetés automatikusan kimegy postán, igény szerint emailben is.

Azokba az autókba amik még nem voltak felszerelve az automatikus "helyzetjelentő" eszközzel, kötelező lesz beszereleni - természetesen a tulajdonos terhére.

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#15) edward2 válasza NomadND1 (#10) üzenetére


edward2
addikt

Azért nem gyakran hallani, olvasni vagy tapasztalni azt hogy a lassabb haladásból jelentős probléma adódna.

"idővel szükség lesz emelni a sebesség határokat."
Tehát USAban ahol sok államban nagyságrendekkel gyérebb a lakott terület ott jó akár a 70mph is. Ráadásul elég szigorúan van betartatva és az emberek be is tartják. Minek kéne akkor emelni? Szerintem ezt a 130at kéne kőkeményen betartatni és ne az legyen, hogy mert kispistának futotta már egy autóra amivel 130 felé is tud gyorsulni akkor már jogosnak érzi a villogtatást meg a jobbról előzést.

(#16) Sanya válasza BoB (#14) üzenetére


Sanya
nagyúr

Lesz rá Nemzeti app

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#17) NomadND1 válasza edward2 (#15) üzenetére


NomadND1
senior tag

Most tényleg egy olyan országgal pedálozol, ahol az út közepén hagyják a kocsit? Ne már...
Hidd el rengeteg baleset történik a lassabb haladásból, de vegyük egy egyszerű példát a mostani szabályozással.
Főút 90km/h enyhe kanyarral erdős oldalsávval. Tegyük fel, már van tempomat, beállítod 90-re, jön a kanyar tartod az ívet szemből forgalom. A kanyar közepén van egy autó ami 40-el megy. Szerinted mi lesz belőle? Ki lesz a hibás? Egyértelműen a hátulról haladó. Ha tapasztalt vagy és jó fékek vannak alattad, akkor el tudod kerülni, de ez a sofőrök 5%-ra igaz.

Sokkal élhetőbb egy olyan szabály, hogy a belső sávbaan (autópályán) a minimum tempó 160-180, aki nem érzi biztonságban magát ennél a sebbességnél, annak irány a jobb oldal. Üres úton nincs korlátozás, mert max magadat veszélyezteted, de forgalom esetén kötelező felvenni a többiek sebbességét és csak biztos helyzetben lehet előzni.
A jogosítványt meg vezetéstechnikai tréninhez kötni. Aki 3x megbukik nem kap. Soha, mert nem alkalmas rá. 60 év felett ugyanez évenként.

[ Szerkesztve ]

(#18) #56573440 válasza NomadND1 (#17) üzenetére


#56573440
törölt tag

Jah csak legyen 6 sávos pálya, mert két sávon a kamionok miatt 90-et mész kint. Se. Inkább legyen jobbratartas, mehess amennyit akarsz, és aki nem tartja be a követési távot azt büntessék rommá. Németeknél működik csókolom.

[ Szerkesztve ]

(#19) edward2 válasza NomadND1 (#17) üzenetére


edward2
addikt

"Sokkal élhetőbb egy olyan szabály, hogy a belső sávbaan (autópályán) a minimum tempó 160-180, aki nem érzi biztonságban magát ennél a sebbességnél, annak irány a jobb oldal."

Szerintem mi nem leszünk jóbarátok. Az ilyen embereknek akik így gondolkodnak élből vonnám be a jogsiját és ahogy írod soha nem is kapnád vissza.

Amerikában 4000km alatt semmi problémám nem volt. Nincs jobbratartás és mindenki normálisan 65-70mphval ment a pályán. Itthon??? Elég csak kiérnem épp az M7es Érd előtti emelkedőjére és már 8 idióta tuskó van mögöttem villogva pedig 130al megyek. Röhej az itthoni közlekedési kultúra. (de európa szerte is lehetne mesélni) A jobbratartás is egy baromság. Egy régi szabály aminek ma semmilyen jogosultsága sincs.

Úgy kéne mint olaszoknál szépen végigkamerázni a pályát aztán ha az átlagod 130 feletti akkor kiküldeni a csekket, de nem tizenezreket hanem mondjuk a kocsi értékének 10%-át.

(#20) BoB válasza edward2 (#19) üzenetére


BoB
veterán

Én meg a te jogsidat vonnám be azonnal :))

Ha te 130-al szeretsz menni akkor más se menjen ám gyorsabban mert hát mégiscsak te vagy a valaki.

Németországban működik hogy helyenként nincs sebességhatár, itt is azt kellene.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#21) edward2 válasza BoB (#20) üzenetére


edward2
addikt

Ja mert a szabály szerint 130 a max tehát mire fel is vonod be? :U

(#22) BoB válasza edward2 (#21) üzenetére


BoB
veterán

Mert nem tartod be a jobbra tartást :)

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#23) schawo válasza edward2 (#19) üzenetére


schawo
titán

Nincs jobbratartás
Igen, ez az amerikai baromság. A hülyeségeket meghagyhatjuk az országhatáraikon belül, szerencsére.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#24) -=MrLF=-


-=MrLF=-
senior tag

Szerintem ehhez nem kell sim kártya se sima se semmilyen. Vész hívást tudsz indítani sim nélküli telefonról is!

protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland

(#25) Dr. Romano válasza -=MrLF=- (#24) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Így van. Az megy SIM kártya nélkül is.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#26) NomadND1 válasza edward2 (#19) üzenetére


NomadND1
senior tag

Egyetértek az utánad szólóval :DDD
Ha nem megy a vezetés fogadj sofört :D

(#27) edward2 válasza schawo (#23) üzenetére


edward2
addikt

Na mesélj milyen érvek szólnak a jobbratartásod mellett.

(#26) Sárkányvölgy
Ja vagy nem vagyok olyan tulok aki azt hiszi vett már egy 10 éves béemvét akkor már azt hiszi ő az autópályák királya.

Amúgy tényleg meséljétek már el nekem, hogy milyen jogon gyorshajtatok?? Mert te vagy a jani vagy mire föl?

[ Szerkesztve ]

(#28) #56573440 válasza edward2 (#27) üzenetére


#56573440
törölt tag

Amerikában a 2x2 sávos utat alig ismerik. Nálunk azért kell, mert tempóval cikazni a hülyék között, jobbról előzni nem igazán jó. Lenne itt is 2*6 sáv, eloszlana a tömeg. Egyébként 2*2 sávon kint is külson megy a kamion és a tokolo pickup is...

Mi a gyorshajtás? Én üzemszerűen óra 140-el megyek. Az a nyári gumival pont 133 valos nálam. És? Siman a nyakadra esek ha óra 130-al mész... Egyébként meg közöd nincs hozzá, engedd el és húzz ki jobbra, vagy költözz usába. Mindenki azért felel amit tesz majd ő fizeti a gyorshajtasert. Mutasd meg hogy lehet normálisan is közlekedni, tedd ki az indexet és engedd el.

Konkrétan nekem az jön le, hogy téged szarul érint ha megeloznek. Miért?

[ Szerkesztve ]

(#29) NomadND1 válasza #56573440 (#28) üzenetére


NomadND1
senior tag

Nem személyeskedés, de valószinűleg így van, ahogy mondod. Sőt el tudom képzelni, hogy még nyomni is kezdi neki (ami a legveszélyesebb amit tehet és soha nem adnám vissza a jogosítványát), de 150 körül feladja :DDD

Amúgy tök mindegy mennyi sáv van, akkor sem megy ki a külsőbe, mert neki jár a belső sáv 120-al....lást m7 Bp. felé. Három sáv és senki sincs a külsőbe. Én meg xxx-el megyek ott....szóval....

[ Szerkesztve ]

(#30) DigitXT válasza #56573440 (#28) üzenetére


DigitXT
félisten

Ha valakire 3 km/h sebességkülönbséggel felérsz, az nem nyakára esés.
Nem olvastam az előzményeket, csak feltűnt, hogy ez logikai bukfenc.:)

(#31) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Nekem egyszer elvették a jogosítványomat.... muszáj volt vennem egy újat ;]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#32) #56573440 válasza DigitXT (#30) üzenetére


#56573440
törölt tag

Óra 130 és valós 133 között mennyi a difi? Az én kocsikban 13. Még mindig nem tempó, de nem bukfenc.

(#33) bambano válasza edward2 (#27) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

van az autódon kék csík?
szolgálunk és védünk felirat?
bit-es rendszám?
fényhíd?

ha nincs, akkor nem jogköröd megítélni, hogy mennyivel megy és miért.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#34) DigitXT válasza #56573440 (#32) üzenetére


DigitXT
félisten

Az én motoromon meg 3 km/h... Akkor nyertem? Miért hiszed, hogy minden autó
órája ugyanannyival csal? Egyébként visszaolvasva tényleg marhaság, hogy csak
azért pöffeszkedik vki a belsőben, mert nála gyorsabban szerinte senki nem jöhet.
(Amikor még abban sem lehet biztos, hogy az ő órája valójában mi a túrót mutat.)

Szelektíven nem lehet szabálykövetést várni: a jobbratartás is szabály... Bambano
kommentje pedig teljesen jogos. Senkinek nem kéne önkéntes rendőrt játszania...

(#35) Dr. Romano válasza bambano (#33) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Pláne annak fényében hogy azok is mennek mint a meszes. Legutóbb az egyik kisbuszuk a városban cikázva záróvonalon keresztbe, át a piroson villogó nélkül.
Van kiről példát venni :D

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#36) #16939776


#16939776
törölt tag

Szerintem többet érne, a sofőr idegállapotát, reakcióidejét ellenőrizni on-the-fly. A szokásosnál mérhetően erősebb stresszhelyzetben, "túlzott nyugalomban" átváltana villogó karácsonyfára a külső világítás, legalább lehetne tudni, hogy kibaszott nagy fakin déndzsörösz jön előtted/mögötted.

Lassan hajtás azt mutatja, hogy probléma van, nem tud kellő képen a forgalomra figyelni és életveszélyben lehetek a következő másodpercben. Ilyen miatt még a rutinos, türelmes sofőrök is belemennek élet veszélyes helyzetekbe, csak hogy végre el lehessen hagyni.

[ Szerkesztve ]

(#37) Dr. Romano válasza #16939776 (#36) üzenetére


Dr. Romano
veterán

A jövő fészbúkjában már biztos lesz ilyen autós alkalmazás is. Jön majd az értesítés hogy józsit megverte az asszony ezért elég idegesen jön mögötted 160-al. Menet közben lehet majd lájkolni a dolgot.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#38) #56573440 válasza DigitXT (#34) üzenetére


#56573440
törölt tag

Nem csal az órája. Értem. Bocsi hogy nem kötöttem ki, hogy a motorodon kívül az összes többi autó. Remélem így rendben van.

[ Szerkesztve ]

(#39) schawo válasza edward2 (#27) üzenetére


schawo
titán

Komolyan most a egy balkormányos autóval jobbról előzés nagyobb biztonsági kockázatát kérdőjelezed meg? :Y

Sokkal nagyobb a holt tér, bakker.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#40) #16939776 válasza Dr. Romano (#37) üzenetére


#16939776
törölt tag

Ott akkora mennyiségű szemét van információnak álcázva, hogy elég nehéz szelektálni a fontos információkat, kb.: senkit nem fogja elolvasni, főleg nem vezetés közben.

A 160 egy jó és biztonságos tempó, ha van hozzá jó aszfalt, és infrastruktúra.

(#41) NomadND1 válasza #16939776 (#40) üzenetére


NomadND1
senior tag

"A 160 egy jó és biztonságos tempó, ha van hozzá jó aszfalt, és infrastruktúra."

Sajnos kevesen gondolkodnak így....:(

Annyival azért kiegészítem, hogy a biztonságos tempó 30 felett megszűnik, de még azzal is lehet halálos balesetet okozni.

A négy-ötpontos biztonsági övet tuti kötelezővé tenném, ahogy azt is, hogy a körkörös légzsák alapszéria legyen (függöny, térd, stb.)...

[ Szerkesztve ]

(#42) #56573440 válasza #16939776 (#40) üzenetére


#56573440
törölt tag

Azért ilyen képpel némileg ironikus ;]

Részben amit írtál, részben autó, részben sofőr kérdése mi a "biztonságos"... A usereket elnézve az úton én nem merném ezt kijelenteni sajnos...

(#43) DigitXT válasza #56573440 (#38) üzenetére


DigitXT
félisten

Bocsi, hogy az összes többi autó nem ugyanannyit csal a kedvedért.;)
A sajátod tudod, abból extapolálsz "mindenki máséra", ráadásul még a
matekot is elrontod a nagy odamondogatás közben.:DDD Ha ugyanis óra
szerint 10 km/h a különbség, az a valóságban kevesebb, és nem több:
a te kocsid csal 5%-ot, tehát óra 130=valós 123.5 km/h. (Magad mögé
megérkezel 9.5 km/h sebességkülönbséggel, és azt hiszed az +13?;])

Az továbbra sem nyakára esés, ha néhány km/h különbséggel utolérsz
vkit. Attól nem ilyed meg.:D Az ott kezdődik, hogy 20-30 km/h-val több!
Akkor már észrevehetően gyorsabb vagy: gondolom ha meg kell előzni
valakit a 8-as úton, akkor sem +3 km/h-val "kúszol" el mellette...:))
(Az igazán parás, amikor egy tükörellenőrzésnél senki, a következőnél
meg már ott van a seggedben. És a kettő közt másodpercek telnek el.)

Féreértés ne essék, én takarodok ki a külsőbe, ha vki utolér, hiszen, ha
utolér, akkor nyilván gyorsabb volt nálam. Amint a forgalom / kamionsor
engedi elengedem. Messze nem azzal van a baj, aki tempomat 140-nel
megy. Azokkal inkább, akik nem látják a forgalmi helyzetet, és tolnak le,
amikor éppen akkora a forgalom, hogy nem lehet elengedni/megy a sor.

Meg azokkal, akiknek van helye, de maradnak (tötymörögnek 123.5-tel),
végül a berepülő pilótákkal, akik tényleg jelentős sebességkülönbséggel
érkeznek, és esetleg pont engednéd el őket, mikor már épp jobbról előz.

(#44) #56573440 válasza DigitXT (#43) üzenetére


#56573440
törölt tag

Aha. Jó.

Te a sajátod alapján extrapolálhatsz.
A százalékos mateket ne rajtam verd le, az a te fejedben van, hogy honnan szoptad nem tudom de tuti
Te most tényleg azon görcsölsz, hogy az a nálam 13 az globálisan mennyi? Valóban? Lehet egy kérdésem? Lehet hogy ne velem? Nagyságrendileg a nem két autó alapján kbra én ezt láttam, ha te nem, neked kurvajo.

Félre ne értsd de a szőrszálszopkodás bambanonek se áll jól, de ő le tudja írni, hogy extrapolál.

[ Szerkesztve ]

(#45) DigitXT válasza #56573440 (#44) üzenetére


DigitXT
félisten

Én nem extrapolálok a sajátomból, mert tisztában vagyok vele, hogy a pontos
óra ritka, mint a fehér holló. (Ellenben szereltem be pl. SpeedoHealer-t, amivel
pontossá tehető, még a 15%-ot csaló motor órája is.) A százalékos matekhez
TE adtad az inputot a 140 / 133-mal: 5% csalás. Az viszont mindennek az alja,
hogy a beszélgetésben egy mobilon melléütött szóval akarod dehonesztálni a
vitapartnered... Szóval meggyőztél, veled tényleg nem érdemes beszélgetni.:U

Hidd azt, hogy tempomat 140-nel ráesel a nyakára mindenkinek. Nevetséges.

(#46) #56573440 válasza DigitXT (#45) üzenetére


#56573440
törölt tag

Jah hogy neked ez fájt, hogy nyakára esni csak 200 fölött lehet valakinek, és helyesebb lett volna ha a mögéd érek szót használom...

Ehhez a beszologatos matekos részt meg a nagy mellényt simán elhagyhattad volna... #csakazkurvanehez

[ Szerkesztve ]

(#47) spirit007 válasza edward2 (#15) üzenetére


spirit007
senior tag

"Azért nem gyakran hallani, olvasni vagy tapasztalni azt hogy a lassabb haladásból jelentős probléma adódna."

Igen mert a szinte csak gyorshajtást értékelik pénzbüntetéssel az autistáink.
Azt nem verik nagydobra hány olyan eset van, amiben a kilométereken keresztül oktalanul és agyatlanul főúton (akár) 90 helyett 57-tel vitorlázó vadmarha mögött felgyülemlő 40-50 autóból a leggyengébb idegzetű mikor fog pont rossz ütembe előzni és balesetet ""okozni"".
Egyébként érdekes, de a gyorshajtók kevésbé irritálóak.
Villog-nyomul-kielőz? 5 másodperc és elhúzott a francba - egy rendes káromkodás se fér bele.
A lassú hajtó miatt viszont lehet 5-10 percet cumizni.
Hármat kifogsz pl. melóba menet -már késtél is 20 percet.
A nagy Demagóg szerint persze: "Korábban kell elindulni"
Nem.
A lassú hajtó nyomorultnak egyáltalán NEM kellene elindulnia!

(#48) 24/7 online válasza spirit007 (#47) üzenetére


24/7 online
csendes tag

Pillanatra tekintsünk el a vadmarháktól!
Nem egy eset volt, hogy az autó nem volt 100%os műszaki állapotú, javaslatra hajtott jóval lassabban a tulaj a megszabott 90nél. Ha jól emlékszem 70el. Meg kell előzni!
Azt meg se kíséreljük kiejteni a szánkon, hogy akkor csináltassa meg!
Saját példámból írom, hátsó lengéscsillapítók rosszak voltak meg szilentek, hosszbordásszíj.
Hazamentek ami 170kmre van az ismerős szerelőhöz.
"Ah dehogy van annak baja szerintem csak a gumi szar:D"
elvittem: húúúú hááát igen igen ez a kettő szar szilentek szar, lengő szar, stb:D
hétvégén itthon vagyok megtudod csinálni? Áhhh most? most nem fér bele.
Nem volt választásom visszajöttem vele óvatosan! mert hétfőn dolgozni kellett menni! Egy hónappal később megint át autóztam 170km-t és akkor megcsinálták. Van hogy a soffőrnek nincs választása.
El kell indulni lassabban, óvatosan. vigyázva nagyobb követési távot tartva! :(

"Csak abban a jelentésben hiszek, amit Én magam hamisítottam!" Churchill

(#49) 24/7 online válasza spirit007 (#47) üzenetére


24/7 online
csendes tag

Én azt mondom a 90 bőségesen elég!
Időben el kell indulni! Ennyit tudok mondani Én is!
Nem hiszem, hogy megér annyit, az a 120km/h hogy balesetet okozz!
pályán sincs sok értelme 130al menni, balesetveszélyes!
Tudom, hogy hiába pofázok, meg az én autóm bmw, jó gyors.
Igen, valóban jók a bmw-k, de ha bekövetkezik akkor más ártatlan emberek halnak meg akiknek csak 1 opel corsája van!
Nem érdemes sietni!!!

"Csak abban a jelentésben hiszek, amit Én magam hamisítottam!" Churchill

(#50) Dr. Romano válasza 24/7 online (#49) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Általában Szuzuki Swiftesek szoktak szétszakadni az opel azért bírja.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.